INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH Giżycko oferta pracy Mazurski Związek Międzygminny-Gospodarka Odpadami
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań w zakresie PZP.
Data publikacji: 2016-09-19
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Mazurski Związek Międzygminny-Gospodarka Odpadami
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WODNA 4, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań w zakresie PZP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
Mazurski Związek Międzygminny-Gospodarka Odpadami
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
WODNA 4, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie przesyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: giżycki
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Giżycko
Ulica pracodawcy: WODNA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.09.2016
Data dodania oferty pracy: 19.09.2016
Oferta pracy ważna do: 26.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta (branża motoryzacyjna), obsługa komputera, kasy fiskalnej. Znajomość technik sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Kępno (wielkopolskie)
- Montowanie ociepleń budynków. Termomodernizacja ścian zewnętrznych. Praca na terenie śląska i małopolski.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 lata.- Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące. Wymagane umiejętności związane z docieplaniem budynków.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Katowice (śląskie)
-
"ZIBI" Zbigniew Supiński - 2017-01-05 - Białystok (podlaskie)
jw
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1)opracowywanie projektów uchwał regulujących system gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta,2)kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,3)kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania obowiązków w zakresie gospodarki odpadami przez właścicieli nieruchomości,4)kontrolowanie i nadzorowanie funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK),5)kontrolowanie i nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, 6)kontrolowanie przestrzegania zasad regulaminu utrzymania czystości i porządku w mieście Ustka,7)podejmowanie i prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,8)weryfikacja danych zawartych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanych przez właścicieli nieruchomości,9)dokonywanie naliczeń wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,10)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,11)dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi,12)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,13)utrzymanie i planowanie remontów kanalizacji deszczowej, 14)prowadzenie rejestru zbiorników bezodpływowych,15) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Wydziału IKiOŚ.Przewidywane zasadnicze wynagrodzenie miesięczne brutto w przedziale od 2700 zł do 3500 zł.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-01 - Ustka (pomorskie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Pelplin (pomorskie)
jw.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prace tynkarskie na agregatach
PHU RADOSŁAW BARANOWSKI - 2016-05-16 - Wolin (zachodniopomorskie)
Nauczyciel doradztwa zawodowego. Wymiar etatu: 3/18.
Samorządowy Zespół Szkół w Kostkowie - 2017-11-10 - Kostkowo (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami, sporządzanie planów wykorzystania zasobów nieruchomości, zbywanie i nabywanie nieruchomości, współpraca z Wojewodą WielkopolskimOgłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-08-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
hurtowa sprzedaż węga, pozyskiwanie nowych klientów , aktywny udział w sprzedaży , nadzór nad terminowością, jakością reaizowanych zadań.
P.T.S.B. "TRANSBUD-Ełk" Sp. z o. o. - 2017-09-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac ręcznych introligatorskich (pakowanie, wyrzynanie, przegniatanie, kliejenie, montaż), surowiec: tektura.
DRUKARNIA ELLERT Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Wiązowna (mazowieckie)
- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu.- Kandydat ubiegający się o pracę:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.- Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)
Nadzorowanie robót elektrycznych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-07-05 - Opole (opolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac piekarskich, przygotowywanie ciasta, obsługa pieca.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zamość (lubelskie)
•organizowanie, prowadzenie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•przygotowywanie planów w zakresie inwestycji i remontów w ROD,•koordynowanie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•współpraca zarządami ROD i jednostkami samorządu terytorialnego w celu pozyskiwania środków na realizację inwestycji i remontów w ROD,•nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem środków finansowych przekazywanych na inwestycje i remonty w ROD, w tym dotacji zewnętrznych pozyskiwanych na ten cel,•prowadzenie i rozliczanie inwestycji polegających na zakładaniu lub odtwarzaniu ROD przez okręgowe zarządy PZD,•współpraca z inspektorami ds. terenowo-prawnych w zakresie prowadzenia i nadzorowania procesów likwidacji ROD lub czasowego zajęcia terenu.
Polski Związek Działkowców Pomorski Okręg w Gdańsku - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie dokumentacji w zakresie bhp i ppoż, prowadzenie szkoleń w zakresie bhp i ppoż, prowadzenie kontroli w zakresie bhp i ppoż;wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe BHP i Ppoż, umiejętność prowadzenia szkoleń, znajomość przepisów bhp i ppoż, uprawnienia inspektora ds. bhp i ppoż, prawo jazdy kat. B, min. 2 lata doświadczenia;miejsce pracy: Szczecin, ul. gen.Rayskiegokontakt z pracodawcą:cv przesłac na e-mail: igor.szumilowicz (at) orlen.pl
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa recerpcji hotelowej
"Piast - spółka cywilna " Violetta Tuszakowska, Marek Kałucki, Anna Kwiecień, Grzegorz Kwiecień - 2016-08-11 - Malbork (pomorskie)
1) Research informacji wykorzystywanych w bieżącej pracy wydziału (głównie opieka konsularna, informacje turystyczne, prawne, obywatelskie, paszportowe i wizowe)2) Projekty polonijne3) Praca sekretarsko-biurowa, w tym tworzenie baz danych4) Tłumaczenia z języka bułgarskiego na język polski i z jęz. polskiego na bułgarski (a także z jęz. ang.)5) Pozyskiwanie informacji i opracowywanie tekstów informacyjnych i analitycznych
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prace związane z hydrauliką siłową, naprawa wciągarek, narzędzi stoczniowych.
Przedsiębiorstwo OLIMP - Zbigniew Święcicki - 2016-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
montaż elementów i wyrobów gotowych umiejętność demontażu i wykonania drobnych napraw i renowacji
Schody Drewniane Andrzej Zakszewski - 2018-02-21 - Witnica (lubuskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Naprawy sprzętów i urzadzeń głównie sanitarnych, elektrycznych itp. Przewóz dzieci samochodoem osobowym, głównie na terenie Stalowej Woli i woj. podkarpackie (zdażają się również kursy po kraju - ale sporadycznie).
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
burzenie ścian, układanie glazury, terakory, układanie parkietu, mozaiki, paneli. Szpachlowanie, malowanie, tapetowanie, wykonywanie drobnych prac hydraulicznych, montaż akcesorii łazienkowych
Usługi Remontowo-Budowlane- Wiesław Filipczuk - 2018-02-07 - Białystok (podlaskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-15 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych
KRYSZPOL Sp.j B.M.S. Krysztofiak Zakład Mięsny - 2017-03-24 - Ignacew Podleśny (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji inżynieryjno-jakościowej,przygotowanie umów i prezentacji handlowych, ofert cenowych, nadzór nad procesem zarządzan ia normy ISOgodz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)