INSPEKTOR DO SPRAW INSTALACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH Ruda Śląska oferta pracy Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW INSTALACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH

Wynagrodzenie: od 1 500 PLN

Zakres obowiązków: Reprezentowanie Spółdzielni przed firmami, nadzór nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, rozliczanie robót

Data publikacji: 2019-11-06

Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)

Pracodawca: Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kłodnicka 97, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Reprezentowanie Spółdzielni przed firmami, nadzór nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, rozliczanie robót

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW INSTALACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor budowlany

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i programów MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 5)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane uprawnienia budowlane o specjalności robót instalacyjnych lub elektrycznych, mile widziana przynależność do Śląskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Znajomość obsługi komputera, znajomość zasad kosztorysowania. Mile widziane min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Możliwa również umowa zlecenie. Praca również w terenie

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Adres pracodawcy:
Kłodnicka 97, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska

Gmina pracodawcy: Ruda Śląska

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska

Ulica pracodawcy: Kłodnicka

Numer budynku pracodawcy: 97

Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia mieszkaniowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany

Data dodania oferty pracy: 06.11.2019

Oferta pracy ważna do: 05.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3104c665a94f5b97c672ec7b406e4698

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW - od 4 100 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Praca w Katowicach: ul. Stawowa 6, 40-095 Katowice oraz ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice.- Wynagrodzenie: do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie; przy wykształceniu wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)

OPERATOR MASZYNY TEKTURNICZEJ - od 1 000 PLN

obsługa linii tekturniczej, realizacja produkcji wg bieżących planów produkcyjnych, zgłaszanie awarii maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Nowa Ziemia (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 500 PLN

Weryfikacja faktur, sporządzanie przelewów bankowych, przygotowywanie deklaracji PCC
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2019-09-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

CIEŚLA - od 3 000 PLN

Wykonywanie konstrukcji dachowych, łacenie. Praca na teresnie powiatu kolbuszowskiego
MDA Artur Drożdż - 2019-06-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)

KONSERWATOR HYDRAULIK, ELEKTRYK KONSERWATOR - od 3 500 PLN

Prace konserwatorskie na urządzeniach, bieżąca eksploatacja obiektów. Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 71 363 01 13
DCM NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o. - 2019-06-04 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE TRANSPORTU - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji głównej części zamiennych, podzespołów do pojazdów, akcesoriów, ogumienia, akumulatorów, narzędzi, MPiS. Prowadzenie ewidencji głównej zgodnie z przyjętym katalogiem. Dokonywanie wyceny wydanych z magazynu części zamiennych, podzespołów do pojazdów, akcesoriów, ogumienia, akumulatorów. Dokonywanie wyceny z zapasów magazynowych na koniec roku i na żądanie organów finansowych. Uzgadnianie co najmniej raz na kwartał ewidencji głównej z ewidencja magazynową. Prowadzenie teczek napraw pojazdów służbowych. Sporządzanie zestawień MPiS na podstawie dokumentacji wytworzonej w magazynie technicznym. Praca w Płocku.
Mazowiecka Komenda Wojewódzka Policji w Radomiu - 2017-11-15 - Płock (mazowieckie)

OBUWNIK - od 2 000 PLN

prace pomocnicze na szwalni
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Łuków (lubelskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKIW WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ/DELEGATURA WŁOCŁAWEK(NR 5249) - od 2 250 PLN

Miejsce wykonywania pracy: WłocławekKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura Włocławekul. Brzeska 887-800 WłocławekGłówne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

przygotowywanie potraw, wybór naczyń do podawania dań, nadzór nad jakościa zywności, przestrzeganie przepisów BHP oraz czystaosci na zajmowanym stanowisku pracy, dbanie o odpowiednie czyszczenie, przechowywanie, ewentualną wymianę przyrządzeń uzywanych w kuchni, znajomośc zasad dotyczacych żywienia i wcielanie ich w przygotowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Świętochłowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. PPOŻ/BHP - od 3 500 PLN

kontrola obiektów z zakresie bhp i ppoż , tworzenie instrukcji bhp/ppoż
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)

KASJER HANDLOWY/SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klientów sklepu
"RHS" SP. Z O. O. - 2018-04-16 - Olesno (opolskie)

PROGRAMISTA APLIKACJI - 997,4 PLN

Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

utrzymanie porządku na placu, prace ogrodnicze
Firma Handlowo-Usługowa Agnieszka Horka - 2017-08-04 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 14/TP/19) K/M - od 6 000 PLN

prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym: wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów; uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej, uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych, rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej, wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego, współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów, załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami, uczestnictwo w seminariach i szkoleniach, analizowanie przeglądów technicznych budynków, współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych, przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej, opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji, współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej, bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów, przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej, przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia dyrektora i jego zastępcy, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych, rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 500 PLN

-Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych.-Sortowanie odpadów tworzyw sztucznych.-Praca w ruchu ciagłym ( 6:00-18:00; 18:00-6:00),-Wynagrodzenie 2.500 zł + premia,-Spotkanie rekrutacyjne: 27.09.2016, PUP TCZEW, P. 018, Z CV - zapisy u doradców klienta PUP Tczew
PLASTRECYKLER SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-09-28 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW / DELEGATURA W TORUNIU(NR 2469) - od 1 850 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW / DELEGATURA WE WŁOCŁAWKU(NR 2476) - od 1 850 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR SŁUŻBY PIĘTER - do 3 000 PLN

Obsługa komputera, sporządzanie grafiku, nadzór nad pokojowymi, sprzątanie pokoi hotelowych. Praca w godz.: 8:00-20:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 2 lata.
Wings Properties Sp. z o.o. - 2019-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA. - od 2 100 PLN

Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-06-26 - Chełm (lubelskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów Banku.
Bank Pekao S.A. - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. REMONTÓW LOKALI - od 2 400 PLN

Prowadzenie rocznych przeglądów stanu technicznego mieszkań i budynków, przegląd stanu technicznego placów zabaw, prowadzenie książek obiektów budowlanych, pełnienie nadzoru inwestorskiego, kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej robót budowlanych, rozwiązywanie problemów technicznych w zakresie działalności remontowej, prowadzenie postępowań zamówień publicznych.
Zakład Budynków Komunalnych - 2017-04-25 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 2 300 - 2 800 PLN

OBSŁUGA KLIENTA NA STANOWISKU.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI KASY FISKALNEJ MILE WIDZIANA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MILE WIDZIANE.PRACA NA DWIE LUB TRZY ZMIANY, W ZALEŻNOŚCI OD PRZYDZIELONEGO MIEJSCA PRACY, W GODZINACH 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2019-07-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMIW ZESPOLE WSPOMAGAJĄCYM - od 2 573 PLN

Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe : 1 rok i 6 miesięcy w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymi Prawo jazdy kat. B Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-15 - Sanok (podkarpackie)

SPAWACZ - 1 850 - 2 300 PLN

Łączenie elementów w procesie spawalniczym zgodnie ze specyfikacją.Odpowiedni dobór parametrów łączenia różnych rodzajów materiału użytych do produkcji.
REMA Spółka Akcyjna - 2016-07-14 - Reszel (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - OFPR/17/1831 - od 3 000 PLN

wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-17 - Jastrzębie (opolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 2 500 PLN

kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-08-09 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

obsługa urządzeń w zakresie półfabrykatów ze stali, obsługa i przygotowanie produkcji
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Radom (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 20 000 CZK

transport towarów na trasach międzynarodowych
Šindelář Spedition, s. r. o. - 2016-03-29 - Czechy (Czechy)