INSPEKTOR DO SPRAW INSTALACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH Ruda Śląska oferta pracy Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW INSTALACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Reprezentowanie Spółdzielni przed firmami, nadzór nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, rozliczanie robót
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kłodnicka 97, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Reprezentowanie Spółdzielni przed firmami, nadzór nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, rozliczanie robót
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW INSTALACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i programów MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane uprawnienia budowlane o specjalności robót instalacyjnych lub elektrycznych, mile widziana przynależność do Śląskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Znajomość obsługi komputera, znajomość zasad kosztorysowania. Mile widziane min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Możliwa również umowa zlecenie. Praca również w terenie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Kłodnicka 97, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Kłodnicka
Numer budynku pracodawcy: 97
Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia mieszkaniowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 06.11.2019
Oferta pracy ważna do: 05.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3104c665a94f5b97c672ec7b406e4698
Podobne oferty pracy
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Praca w Katowicach: ul. Stawowa 6, 40-095 Katowice oraz ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice.- Wynagrodzenie: do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie; przy wykształceniu wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Czarne (kujawsko-pomorskie)
obsługa linii tekturniczej, realizacja produkcji wg bieżących planów produkcyjnych, zgłaszanie awarii maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Nowa Ziemia (dolnośląskie)
Weryfikacja faktur, sporządzanie przelewów bankowych, przygotowywanie deklaracji PCC
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2019-09-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykonywanie konstrukcji dachowych, łacenie. Praca na teresnie powiatu kolbuszowskiego
MDA Artur Drożdż - 2019-06-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Prace konserwatorskie na urządzeniach, bieżąca eksploatacja obiektów. Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 71 363 01 13
DCM NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o. - 2019-06-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji głównej części zamiennych, podzespołów do pojazdów, akcesoriów, ogumienia, akumulatorów, narzędzi, MPiS. Prowadzenie ewidencji głównej zgodnie z przyjętym katalogiem. Dokonywanie wyceny wydanych z magazynu części zamiennych, podzespołów do pojazdów, akcesoriów, ogumienia, akumulatorów. Dokonywanie wyceny z zapasów magazynowych na koniec roku i na żądanie organów finansowych. Uzgadnianie co najmniej raz na kwartał ewidencji głównej z ewidencja magazynową. Prowadzenie teczek napraw pojazdów służbowych. Sporządzanie zestawień MPiS na podstawie dokumentacji wytworzonej w magazynie technicznym. Praca w Płocku.
Mazowiecka Komenda Wojewódzka Policji w Radomiu - 2017-11-15 - Płock (mazowieckie)
prace pomocnicze na szwalni
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Łuków (lubelskie)
Miejsce wykonywania pracy: WłocławekKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura Włocławekul. Brzeska 887-800 WłocławekGłówne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie potraw, wybór naczyń do podawania dań, nadzór nad jakościa zywności, przestrzeganie przepisów BHP oraz czystaosci na zajmowanym stanowisku pracy, dbanie o odpowiednie czyszczenie, przechowywanie, ewentualną wymianę przyrządzeń uzywanych w kuchni, znajomośc zasad dotyczacych żywienia i wcielanie ich w przygotowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Świętochłowice (śląskie)
kontrola obiektów z zakresie bhp i ppoż , tworzenie instrukcji bhp/ppoż
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów sklepu
"RHS" SP. Z O. O. - 2018-04-16 - Olesno (opolskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
utrzymanie porządku na placu, prace ogrodnicze
Firma Handlowo-Usługowa Agnieszka Horka - 2017-08-04 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym: wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów; uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej, uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych, rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej, wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego, współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów, załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami, uczestnictwo w seminariach i szkoleniach, analizowanie przeglądów technicznych budynków, współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych, przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej, opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji, współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej, bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów, przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej, przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia dyrektora i jego zastępcy, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych, rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
-Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych.-Sortowanie odpadów tworzyw sztucznych.-Praca w ruchu ciagłym ( 6:00-18:00; 18:00-6:00),-Wynagrodzenie 2.500 zł + premia,-Spotkanie rekrutacyjne: 27.09.2016, PUP TCZEW, P. 018, Z CV - zapisy u doradców klienta PUP Tczew
PLASTRECYKLER SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-09-28 - Tczew (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa komputera, sporządzanie grafiku, nadzór nad pokojowymi, sprzątanie pokoi hotelowych. Praca w godz.: 8:00-20:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 2 lata.
Wings Properties Sp. z o.o. - 2019-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-06-26 - Chełm (lubelskie)
bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów Banku.
Bank Pekao S.A. - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rocznych przeglądów stanu technicznego mieszkań i budynków, przegląd stanu technicznego placów zabaw, prowadzenie książek obiektów budowlanych, pełnienie nadzoru inwestorskiego, kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej robót budowlanych, rozwiązywanie problemów technicznych w zakresie działalności remontowej, prowadzenie postępowań zamówień publicznych.
Zakład Budynków Komunalnych - 2017-04-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA NA STANOWISKU.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI KASY FISKALNEJ MILE WIDZIANA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MILE WIDZIANE.PRACA NA DWIE LUB TRZY ZMIANY, W ZALEŻNOŚCI OD PRZYDZIELONEGO MIEJSCA PRACY, W GODZINACH 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2019-07-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe : 1 rok i 6 miesięcy w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymi Prawo jazdy kat. B Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-15 - Sanok (podkarpackie)
Łączenie elementów w procesie spawalniczym zgodnie ze specyfikacją.Odpowiedni dobór parametrów łączenia różnych rodzajów materiału użytych do produkcji.
REMA Spółka Akcyjna - 2016-07-14 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-17 - Jastrzębie (opolskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-08-09 - Białystok (podlaskie)
obsługa urządzeń w zakresie półfabrykatów ze stali, obsługa i przygotowanie produkcji
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Radom (mazowieckie)
transport towarów na trasach międzynarodowych
Šindelář Spedition, s. r. o. - 2016-03-29 - Czechy (Czechy)