CIEŚLA Kolbuszowa oferta pracy MDA Artur Drożdż

Stanowisko: CIEŚLA

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie konstrukcji dachowych, łacenie. Praca na teresnie powiatu kolbuszowskiego

Data publikacji: 2019-06-03

Lokalizacja: Kolbuszowa (podkarpackie)

Pracodawca: MDA Artur Drożdż

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
MACIEJA RATAJA 7, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie konstrukcji dachowych, łacenie. Praca na teresnie powiatu kolbuszowskiego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: CIEŚLA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolbuszowa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolbuszowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kolbuszowa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: cieśla*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019

Data zakończenia pracy: 31.05.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Cieśla* (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: MDA Artur Drożdż

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej

Adres pracodawcy:
MACIEJA RATAJA 7, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony I lub II profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej w celu otrzymania skierowania na rozmowę kwalifikacyjną. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą: 665422645

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: kolbuszowski

Gmina pracodawcy: Kolbuszowa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kolbuszowa

Ulica pracodawcy: MACIEJA RATAJA

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: cieśla*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.06.2019

Data dodania oferty pracy: 03.06.2019

Oferta pracy ważna do: 30.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?07c5b111cb0bc03b7f08089522290d4e

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU MASZYN PRODUKCYJNYCH - od 2 200 PLN

Bieżące naprawy i przeglądy maszyn produkcyjnych, konserwacja form oraz ich modernizacja, wykonywanie czynności naprawczo-konserwacyjnych urządzeń, obsługa urządzeń warsztatowych, sporządzanie dokumentacji procesu z przeprowadzonych czynności zgodnie z procedurą ISO
ALPHA TECHNOLOGY Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Niepołomice (małopolskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

I. Aktualizacja i usystematyzowanie akt osobowych podatników; wysyłka pism i decyzji; potwierdzanie doręczonych decyzji i upomnień; archiwizowanie dokumentacji podatkowej.II. Współpraca z referatem odpowiedzialnym za promocję i rozwój w gminie; udział w gminnych imprezach; bieżące kompletowanie dokumentacji w projektachIII. Zapoznanie się z treścią ustaw istotnych dla pracy Referatu Mienia Komunalnego i Zagospodarowania Przestrzennego; prace związane z archiwizacją dokumentów; przygotowanie korespondencji do wysyłki; przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz umów cywilno prawnych, przygotowanie projektów pism w ramach toczących się postępowań.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Bobrowniki (śląskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 13 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia wietnamskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

BARMAN - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR/KA MASZYN 39I - od 11 PLN

realizacja procesów produkcyjnych, obsługa maszyn produkcyjnych różnego typu, montaż suwaków
Randstad Polska Sp. z.o.o - 2015-11-24 - Mszczonów (mazowieckie)

FIZJOTERAPEUTA - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

KASJER - do 12 PLN

obsługa kasy fiskalnej lub wykładanie towarów, prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2016-02-08 - Rybnik (śląskie)

NAUCZYCIEL - od 2 500 PLN

Prowadzenie zajęć lekcyjnych i dydaktycznych z dziećmi.Miejsca pracy: "SKALA" Niepubliczna Szkoła podstawowa z OddziałemIntegracyjnym w Lublinie, ul. Zemborzycka 132-136 lub Niepubliczne Przedszkole Muzyczne "STONOGA" w Lublinie, ul. M. Koryznowej 2.
STONOGA Renata Ner- Kołodyńska - 2018-06-18 - Lublin (lubelskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA + ST PO WER (31) D. SPR. SPOŁ. WY. EDU. - 997,4 PLN

- zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH - od 2 250 PLN

Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSP ipracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczeniaspołeczne. Przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczenia ZFŚS, klasyfikacja §§ płacowych i około płacowych,Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków, zobowiązań i zaangażowaniaWystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innych dokumentów rozliczeniowychPełna obsługa programu Płatnik, PUE ZUSSporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUSSumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacjirozliczeniowej potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, umowy zlecenia i o dzieło, sporządzanie sprawozdań GUS,sprawozdanie z wykorzystania limitów zatrudnienia i środków na wynagrodzenia).Prowadzenie ewidencji kasowej oraz sporządzanie raportów kasowych,Rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych (np. delegacje, zaliczki)Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych,Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych,Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez sekcję ds. finansowych komendy.WARUNKI PRACYPraca biurowa, w godzinach 7.30-15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie sprawpoza jednostką, współpraca z podległymi Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Przewidywany okres zatrudnienia 01.04.2019 - 01.04.2020 (służba przygotowawcza).INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi conajmniej 6%.Na kopercie oraz liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: NABÓR KSC PF.W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć własnym odręcznym podpisem wraz z datą.Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.Techniki i metody naboru: weryfikacja dokumentów, test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:I. Etap 1 - weryfikacja dokumentów:a) sprawdzenie kompletności złożonych przez kandydatkę/kandydata ofert oraz spełnienia wszystkich wymogówformalnych,b) wykluczenie z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert kandydatek/kandydatów, które nie zawierają kompletudokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.II. Etap 2* - sprawdzian wiedzy i umiejętności:a) sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) - czas trwania 20 minut - składający się z 20 pytań merytorycznych zzakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu (maksymalna liczba punktów do uzyskania - 20 pkt.).Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do sprawdzianu umiejętności jest uzyskanie, co najmniej 60% maksymalnejliczby punktów.b) sprawdzian umiejętności - obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,skaner),obsługi programu MS Office.III. Etap 3* - rozmowa kwalifikacyjna.IV. Etap 4 - ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie najlepszych kandydatów.Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powodujewykluczenie z dalszego postępowania.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naborudostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Słupsku oraz na stronie internetowejwww.straz.slupsk.pl i kmpspslupsk.bip.gov.pl.Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku mnożnik 1.0 x kwota bazowa (tj. 1873,84 zł) plus wysługa lat, zzastrzeżeniem - nie mniej niż 2.250,00 zł.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.*Podczas etapu 2 i 3 ocenie podlega: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowościoraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, umiejętnośćwspółpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, umiejętność sporządzania list płac oraz organizowania szeregu formalności związanych z procesem wypłat pracowniczych, znajomość obsługi programu Płatnik, znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT), znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania składek, znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych, umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS,dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, chęć rozwoju, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy.Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami: pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki: złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.Szczegóły w ogłoszeniu o pracę opublikowanym na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Słupsku: www.straz.slupsk.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (nr 42223 z dnia 05.02.2019 r.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (+48) 59 842 40 01 wew. 231 lub 236. Aplikację należy składać JEDYNIE w sposób określony w opublikowanym ogłoszeniu jw.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2019-02-05 - Słupsk (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - 1 017,4 PLN

Utrzymanie kontaktów handlowych. Rozpowszechnianie materiałów informacyjnych, katalogów. Pilotowanie przesyłek do klienta. Dni i godziny odbywania stażu poniedziałek - piątek 10:00-18:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Bełchatów (łódzkie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 3 500 PLN

lakierowanie
ELEGANCE Firma Usługowa - 2018-01-05 - Dąbrowa (świętokrzyskie)

STAŻ URZĘDNICZY NA STANOWISKO EKSPERTA W SPRAWACH GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH [RP III WOS 1111.3.2019] - 2 250 - 12 000 PLN

- Wszelkie informację znajdują się na stronie internetowej: /www.katowice.pr.gov.pl- Prokurator Regionalny w Katowicach ogłasza nabór kandydatów na staż urzędniczy na stanowisko eksperta w sprawach gospodarczych i finansowych w Prokuraturze Regionalnej w Katowicach- Miejsce wykonywania pracy: Prokuratura Regionalna w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31- Opis stanowiska i warunki pracy na ww. stanowisku: praca jednozmianowa, w pełnym wymiarze czasu pracy, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia, praca z przewagą wysiłku umysłowego, przy komputerze, wymagająca szczególnej koncentracji.Prokuratura Regionalna w Katowicach nie osiąga wskaźnika 6% zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w związku z tym, stosownie do art. 3b ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 2142) pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile spełnia wymagania na dane stanowisko.Do składania dokumentów zachęca się zatem osoby niepełnosprawne.- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1. Wstępne badanie zabezpieczonej w postępowaniach dokumentacji finansowej, podatkowej i bankowej oraz opiniowanie odnośnie jej kompletności i przydatności dowodowej;2. Dokonywanie samodzielnie lub we współdziałaniu z analitykami kryminalnymi Prokuratury Regionalnej w Katowicach, prac analitycznych dokumentacji finansowej, podatkowej i bankowej zabezpieczonej w toczących się postępowaniach, formułowanie na jej podstawie wniosków oraz sporządzanie pisemnych analiz, a w tym dokonywanie wstępnego oszacowania wysokości naruszonych lub uszczuplonych w wyniku przestępstwa należności publiczno - prawnych;3. Wyodrębnianie z pozyskiwanych materiałów dokumentacji mającej lub mogącej mieć związek z prowadzonym postępowaniem karnym;4. Opracowywanie zagadnień możliwych do wyjaśnienia i (lub) danych możliwych do uzyskania w drodze zagranicznej pomocy prawnej;5. Udzielanie prokuratorom merytorycznej pomocy w ustalaniu kierunków postępowania dowodowego w prowadzonych postępowaniach, udzielanie prokuratorom konsultacji w formułowaniu pytań do biegłych z zakresu księgowości, rachunkowości i finansów;6. Wykonywanie innych czynności związanych z prowadzonymi postępowaniami.-Wynagrodzenie: od 2250 do 12000 zł/brutto. Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30Wymagania dla kandydatów: Wymagania obligatoryjne:- ukończone studia wyższe drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie i uzyskany tytuł zawodowy,- co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu doradcy podatkowego lub zatrudnienie w podmiotach uprawnionych do wykonywania doradztwa podatkowego, jeżeli do zakresu obowiązków kandydata należało stosowanie przepisów z zakresu prawa podatkowego, albo co najmniej pięcioletni okres zatrudnienia w jednostkach organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej (z uwzględnieniem zatrudnienia w jednostkach i organach wykonujących tożsame zadania przed wejściem w życie ustawy z dnia 16 listopada 2016 roku o Krajowej Administracji Skarbowej), samorządowych służbach finansowych, Samorządowym Kolegium Odwoławczym, jeżeli do zakresu obowiązków kandydata należało stosowanie przepisów prawa podatkowego w związku z prowadzonymi postępowaniami podatkowymi lub kontrolnymi, kontrolami podatkowymi lub celno skarbowymi,- znajomość zagadnień analizy podatkowej, materialnego prawa podatkowego, międzynarodowego oraz wspólnotowego prawa podatkowego, ewidencji podatkowej i zasad prowadzenia ksiąg podatkowych, prawa karnego skarbowego i rachunkowości, a także znajomość podstaw procedury karnej, prawa dewizowego,- znajomość baz danych prowadzonych przez Krajową Administrację Skarbową, a w szczególności zakresów informacji gromadzonych w poszczególnych bazach,- posiadanie obywatelstwa polskiego,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia,- nieprowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy, którego dotyczy konkurs,- bardzo dobra znajomość programów Word i Excel,- umiejętność planowania i organizowania pracy,- odporność na stres,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność,- kultura osobista i komunikatywność w kontaktach interpersonalnych;Pożądane dodatkowe wymagania od kandydata:- ukończone studia podyplomowe oraz kursy specjalistyczne dotyczące zagadnień związanych ze stosowaniem prawa podatkowego, celnego i finansowego,- wykształcenie wyższe drugiego stopnia o kierunku ekonomicznym lub prawniczym,- doświadczenie w pracy w państwowej jednostce budżetowej,- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważaniającego do dostępu do informacji niejawnych.
PROKURATURA REGIONALNA W KATOWICACH - 2019-05-14 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

Praca operatora na stanowisku produkcyjnym- produkcja drzwi i ścianek systemowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Leszno (wielkopolskie)

OPERATOR KOPARKI KLASA II - 2 500 - 3 400 PLN

wykonywanie prac polowych, budowlanych, wykonywanie wykopów, równanie terenu
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ANNA CIEPŁUCHA-KOWALSKA - 2017-07-10 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

TECHNIK ELEKTRYK - od 3 500 PLN

Wykonywanie prac przy robotach energetycznych.
Elektroenergetyka "BALSAM" Kazimierz Balsam - 2016-10-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
EUROPEAN TRADING HOUSE Sp.zo.o - 2018-09-13 - Dobra Nadzieja (wielkopolskie)

KUCHARZ (OFERTA PO STAŻU) - od 1 750 PLN

obróbka wstępna surowców, wykonywanie róznymi technikami potraw i dekoracji, posługiwanie się maszynami i narzędziami w kuchni
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Opole Lubelskie (lubelskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie korespondencji, wystawianie części na stronach
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wijewo (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 300 - 2 500 PLN

Prace ogólnobudowlane wewnątrz budynku i na elewacji. Oferta dostepna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 799 14 59, info (at) rafael-decoration.pl
RAFAEL DECORATION Poznań Rafał - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACA PRZY PAKOWANIU ODZIEŻY - od 14,5 PLN

pakowanie, sortowanie odzieżysprawdzanie zwrotówkompletowanie zamówień
kontakt przez OHP - 2017-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ - od 2 100 PLN

OBCINANIE, PRZYCINANIE ELEMENTÓW DREWNIANYCH: DRZWI WEWNETRZNYCH I ZEWNĘTRZYNYCH, OKIEN, PARAPETÓW.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Janów Karwicki (łódzkie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - od 2 800 PLN

Wykonywanie elementów betonowych lub żelbetonowych, służących jako konstrukcje nośne budowli lub jako elementy wypełniające budowle, czuwanie nad procesem "dojrzewania betonu, wyjmowanie z form prefabrykatów. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony. Praca na terenie całego kraju, możliwość pracy w nadgodzinach.
"PIL-BUILDING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Piła (wielkopolskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - do 2 300 PLN

-Obsługa klienta-Obsługa kasy i terminala
FullJob Polska - 2017-04-14 - Gdańsk (pomorskie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

Wykonywanie manicure i pedicure: zakładanie (uzupełnianie) paznokci metodą żelową i akrylową. Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Płock (mazowieckie)

CIEŚLA - od 1 850 PLN

według stanowiska
MAXBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA (PRACA DLA MLODYCH) - od 2 200 PLN

Sprzątanie biur.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Rumia (pomorskie)


Wybierz powiat