INSPEKTOR DS. PPOŻ/BHP Rzeszów oferta pracy ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PPOŻ/BHP
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: kontrola obiektów z zakresie bhp i ppoż , tworzenie instrukcji bhp/ppoż
Data publikacji: 2019-07-18
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola obiektów z zakresie bhp i ppoż , tworzenie instrukcji bhp/ppoż
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PPOŻ/BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie specjalnośc bhp/ppoż, kurs inspektorów ppoż, uprawnienia BHP, doświadczenie mile widzianeKontakt: CV na adres : rekrutacja.eko (at) orlen.pl. Prośba by poinformować kandydatów, aby weszli na naszą stronę( zakładka kariera) i wraz z CV przesyłali zgody na przetwarzanie danych osobowych. Bez tych zgód nie będziemy mogli rozpatrywać aplikacji.
Nazwa pracodawcy:
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
CHEMIKÓW 7, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: CHEMIKÓW
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data dodania oferty pracy: 18.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02b55c54f6eea007852f5da8f7fd3a08
Podobne oferty pracy
systematyczne lokalizowanie usterek, dokonywanie przeglądów pomieszczeń, obsługiwanie i konserwacja wszystkich urządzeń, systematyczne usuwanie usterek, wykonywanie innych prac remontowo-budowlanych.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Jarosław (podkarpackie)
-obsługa systemu HACCP,-obsługa kart rabatowych BIZNESTANK,-układanie towaru na półkach MERCHANDISING,-zapoznanie się i obsługa paliw EFECTA,-sprzedaż produktów ORLEN OIL,-obsługa programów kartowych,-przyuczenie do obsługi klientów,-zapoznanie się ze specyfikacją pracy (vademecum pracownika obsługi)
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Świebodzin (lubuskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych budynków, zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego, opracowywanie planów potrzeb remontowych, wykonywanie przedmiaru robót remontowych, zlecanie, nadzór i rozliczanie prac remontowych, sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem porządkowym i sanitarnym administrowanych budynków i ich otoczenia, zlecanie prac konserwacyjnych oraz nadzór nad ich wykonaniem.
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-12-20 - Zabrze (śląskie)
Sortowanie owoców i warzyw, rozładowywanie surowca, układanie towaru w kontenery.
BIMIZ-FOOD sp. z o.o. - 2019-04-15 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Przygotowywanie i sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Siedlce (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp i ppż. Udział w ustalaniu okoliczności przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków z nich wynikających, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, sporządzanie sprawozdań ze stanu bhp i ppż.
"PARTNER"KRAJOWY OŚRODEK USŁUGOWO-DYDAKTYCZNY BHP, OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ EDWARD WRÓBLEWSKI SP.JAWNA - 2017-04-24 - Lublin (lubelskie)
1. Prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów.2. Kontrola przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych.3. Realizacja programu badań monitoringowych.4. Pobieranie próbek do celów diagnostycznych.5. Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez urzedowych lekarzy weterynarii.6. Wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności.7. Przeprowadzanie postępowania mandatowego oraz przygotowywanie wniosków do odpowiednich sądów i prokuratur.8. Współpraca w zakresie sparw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-06-28 - Wejherowo (pomorskie)
Przenoszenie części elektronicznych, praca z wykorzystaniem skanera. Praca w godzinach 17-1.
AGENCJA ZATRUDNIENIA DK PARTNER SP. Z O.O. - 2016-02-24 - Łódź (łódzkie)
Natryskowe malowanie konstrukcji stalowych oraz piaskowanie
LILIANA GRZYWACZ-KANICKA - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Obsługa maszyny CMM-Pomiary manualne detali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych-Raportowanie braków w systemie -Odbiór jakościowy bieżącej produkcji-Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym -Współpraca zdziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów -Nadzór naddokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2017-03-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane, wykonywanie szalunków systemowych, praca na terenie Krakowa + delegacje na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)
-uczestniczenie w pracach związanych z świadczeniem usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach związanych z działalnością firmy MW SYSTEM,-zakres obowiązków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Świebodzin (lubuskie)
DORAŹNE PRACE PORZĄDKOWE: MOPOWANIE , MYCIE WITRYN, ODKURZANIE, MYCIE TOALET.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:WYZWOLENIA 18 m. 20, 70-554 Szczecin
PAKAR SERVICE SP. Z O.O. - 2018-08-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedawca w sklepie spożywczo-przemysłowym. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
SUŁEK TRADING SPÓŁKA CYWILNA ANNA SUŁEK, JAROSŁAW SUŁEK, BŁAŻEJ SUŁEK, DARIUSZ ANTKOWIAK - 2017-01-02 - Nowy Dwór (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, kier. ekonomia, finanse publiczne, rachunkowość i finanse; staż pracy: 1 rok; znajomość pracy w księgowości, niekaralność; zakres obowiązków: praca w Sekcji Administracyjno - Ekonomicznej; zadania:m.in.: dokonywanie wszelkich czynności zw. z operacjami kasowymi, sporządzanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych, kwartalne naliczanie odsetek od zaległych alimentów od dłużników alimentacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2018-11-30 - Pyskowice (śląskie)
- przyjmowanie i rejestrownie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego-prowadzenie ewidencji osób objętychubezpieczeniem zdrowotnym-prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników-prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tutuły składek na ubezpieczenie zdrowotne-prowadzenie wizytacji w gospodarstwach dłużników-dochodzenie należności z tutułu składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz zwrotu nadpłat na ubezpieczenie zdrowotne-wydawanie zaświadczeń na żądanie -sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-09-14 - Złotów (wielkopolskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1755&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/116/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania w zakresie znoszenia współwłasności nieruchomości,- prowadziła postępowania w zakresie uwłaszczania na nieruchomościach, m.in. w trybie art. 211 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz art. 35 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,- prowadziła postępowania w zakresie wydawania zgód użytkownikom wieczystym na podział wieczystoksięgowy,- współuczestniczyła w prowadzeniu postępowań związanych z pozyskiwaniem nieruchomości do zasobu w drodze spadkobrania,- prowadziła postępowania związane z przekazywaniem nieruchomości na cele publiczne w drodze darowizny,- współuczestniczyła w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z innymi jednostkami i komórkami Urzędu Miasta Katowice, zlokalizowanymi w różnych budynkach, a także bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym, - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-25 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Głogów (dolnośląskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, prowadzenie ewidencji osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym, domowników i członków ich rodzin, prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników, prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne, opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne, prowadzenie wizytacji w gospodarstwach dłuzników, dochodzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz zwrotu nadpłat na ubezpieczenie zdrowotne, wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, informowanie w sprawach ubezpieczenia społecznego rolników i świadczeń z tego ubezpieczenia, współpraca z urzędami skarbowymi oraz innymi organami i instytucjami w zakresie przymusowego dochodzenia składek, prowadzenie postępowania wyjaśniającego w zakresie prawidłowości danych osobowych oraz okresów podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu w systemach komputerowych, opracowywanie i realizacja przyjęcia/.wysyłki korepondencji dotyczącej placówki terenowej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-12-12 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżące prowadzenie ewidencji odpadów; sporządzanie: faktór dla kontrahentów, sprawozdań m. in. dla Urządu Marszalkowskiego,
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Prudnik (opolskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych
Jolanta Jaszczyńska "MEGA-COR" - 2018-09-03 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Grzegorzew (wielkopolskie)
Roznoszenie lub rozdawanie ulotek oraz plakatowanie.
kontakt przez OHP - 2017-07-31 - Przemyśl (podkarpackie)
przewóz rzeczy - materiały budowlane, nawozy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ROL- BUD" Jan Jabłoński - 2016-03-01 - Żuromin (mazowieckie)
-Sprzedaż , obsługa, dokładanie towaru
Ewa Linde "LINDE - CENTRUM PROMOCJI" - 2018-05-11 - Chodzież (wielkopolskie)
zapozananie sie ze stanowiskiem pracy i przepisami bhp, pisanie pism, zakładanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Danków (śląskie)