INSPEKTOR BUDOWLANY Knurów oferta pracy LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: INSPEKTOR BUDOWLANY
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie; uprawnienia budowlane; umiejętność kosztorysowania robót i ich rozliczania, znajomość programu do kosztorysowania, obsługa komputera, znajomość problematyki zarządzania i eksploatacji nieruchomości mieszkalnych, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: prowadzenie nadzoru nad realizacja robót budowlanych, w tym instalacyjnych, dokonywanie przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym, udział w sporządzaniu planów remontów oraz modernizacji, wykonywanie obmiaru robót, typowanie robót, określenie technologii modernizacji, prowadzenie dok. technicznej, nadzór nad pracami konserwacyjnymi, realizacja spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
Data publikacji: 2020-03-03
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:J.Sobieskiego 6, 44-194 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie; uprawnienia budowlane; umiejętność kosztorysowania robót i ich rozliczania, znajomość programu do kosztorysowania, obsługa komputera, znajomość problematyki zarządzania i eksploatacji nieruchomości mieszkalnych, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: prowadzenie nadzoru nad realizacja robót budowlanych, w tym instalacyjnych, dokonywanie przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym, udział w sporządzaniu planów remontów oraz modernizacji, wykonywanie obmiaru robót, typowanie robót, określenie technologii modernizacji, prowadzenie dok. technicznej, nadzór nad pracami konserwacyjnymi, realizacja spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BUDOWLANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali technicy budownictwa
Nazwa pracodawcy:
LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
J.Sobieskiego 6, 44-194 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać u pracodawcy lub przesłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: J.Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami na zlecenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 03.03.2020
Oferta pracy ważna do: 02.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b3679b0f7a0db8fd2f41cc3e5e5f0358
Podobne oferty pracy
wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o kontroli w administracji rządowejudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychaktualizacja dokumentów systemu zarządzaniapraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowarekrutacja na ww. stanowisko ogłoszona jest w formie konkursu, oferty należy składać do dnia 13.01.2017 r.oferta dostępna w sali F i B
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)
nauka j. angielskiego
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Chorzów (śląskie)
przewóz cementu, wapna i innych materiałów na terenie krajupraca zgodnie z ustawą o czasie pracy kierowców
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE TRANSBUD BIS BIELAWY SP. Z O.O. - 2016-10-19 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)
Nadzory BHP i PPOŻ
ORLEN EKO Sp. z o.o. - 2020-02-17 - Kraków (małopolskie)
Lakierowanie wyprodukowanych kołpaków samochodowych.
CAREER ARCHITECTS SP. Z O.O. - 2020-02-27 - Krąplewo (wielkopolskie)
Ekspozycja towarów, przyjmowanie towarów, dostarcznie towarów do klienta.
PUBLIMAR Spółka Jawna Lucjan Staniszewski i Spółka - 2017-11-06 - Zamość (lubelskie)
Sprzątanie budynków komunalnych wraz z otoczeniem.
Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp. J. A. Krasnopolski i Spółka - 2016-06-14 - Opole (opolskie)
Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem wynagrodzeń i rachunkowością jednostki budżetowej, a w szczególności:- naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej nauczycieli i pozostałych pracowników administracji i obsługi, obliczanie podatku od wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie informacji i deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie przelewów do list płac, wydawanie zaświadczeń dot. wynagrodzeń i zasiłków, przygotowywanie dokumentacji ZUS za pomocą programu Płatnik oraz przekaz elektroniczny do ZUS, prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, opracowywanie planów wydatków budżetowych w zakresie wynagrodzeń, przygotowywanie sprawozdań, w tym sprawozdań statystycznych, zgodnie z wykonywanymi czynnościami, należyte prowadzenie i przechowywanie zbioru dokumentów księgowych oraz ich archiwizacji, wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
ZESPÓŁ GIMNAZJALNO-SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W LASOWICACH WIELKICH - 2019-08-14 - Lasowice Wielkie (opolskie)
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym należności i wierzytelności Agencji, dokonywanie czynności mających na celu wszczęcie procesu dochodzenia tych należności.- ewidencja należności, dla których odstąpiono od ustalenia kwot nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności.- przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i merytorycznej zgłoszeń należności oraz innych dokumentów wpływających z jednostek i komórek organizacyjnych Agencji.- obsługa wpłat dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotyczące kwot odzyskanych i zwróconych.- prowadzenie procesu odzyskiwania należności i wierzytelności Agencji w zakresie zadań przewidzianych dla oddziałów regionalnych, a w szczególności: przygotowanie i monitoring upomnień oraz tytułów wykonawczych.- prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności oraz wykonywanie wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego, naprawczego i likwidacyjnego.- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa Oddziału Regionalnego Agencji niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.- prowadzenie sprawozdawczości oraz zestawień na potrzeby Centrali Agencji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-09-20 - Gdynia (pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Malbork (pomorskie)
Usługi fryzjerskie, w tym strzyżenie, układanie włosów, farbowanie, pielęgnacja. Praca w godzinach 11.00-19.00 (wt.-pt.), sobota 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Śrem (wielkopolskie)
-doradztwo w zakresie administracyjno-prawnych aspektów i procedur koniecznych do usuwania drzew.-przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie-organizowanie i przeprowadzanie akcji edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska-koordynacja zadań z zakresu ochrony wód na terenie miasta-koordynacja zadań z zakresu ochrony powietrza-współpraca przy realizacji Programu Ochrony Środowiska obowiązującym na terenie Miasta-prowadzenie spraw związanych ze zleceniem , koordynacją odbiorem i sprawozdaniem dokumentacji projektowej i kosztorysowej dotyczącej zieleni miejskiej
Urząd Miasta Szczecinek - 2018-07-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS.Tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-10-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o specjalności budowlanej, elektrycznej, sanitarnej; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne lub inne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel)znajomość programu Norma Pro; zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów kompleksów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-27 - Gliwice (śląskie)
eksploatacja sieci wod. kan . na terenie miasta i Gminy Gniewkowo
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GNIEWKOWO SP Z O O - 2019-05-31 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny- sporządzanie i przedstawianie Dowódcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy- udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie rejestru faktur zakupowych i sprzedażowych,terminowe przekazywanie faktur do zapłaty,dekretowanie dokumentów księgowych,kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznymrozksięgowywanie wyciągów bankowych,bieżąca kontrola rozrachunków – uzgadnianie kont oraz potwierdzanie sald z kontrahentami.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- specjalistyczne szkolenia,- niezbędne narzędzia pracy,- możliwości rozwoju zawodowego,- bogaty pakiet socjalny.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki :- przyjmowanie klientów i prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu realizowania zadań wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,- obsługa i prowadzenie aplikacji Zatrudnienie Cudzoziemców w Polsce w celu rejestracji wniosków i wdanych zezwoleń na pracę cudzoziemców,-udzielanie informacji klientom w zakresie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, - obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, - zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). - podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-02-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-06-26 - Chełm (lubelskie)
Eksploatacja i konserwacja urządzeń, instalacji elektroenergetycznych obsługa istniejących układów zasilania i sterowania w ramach dostępnych procedur udział we wdrażaniu nowych rozwiązań w obiektach Zakładów będących w obszarze działalności Działu Utrzymania Ruchu diagnostyka awarii w obszarze zasilania i sterowania obiektów oraz zabezpieczanie miejsca awarii obsługa maszyn i urządzeń zgodnie z posiadanymi uprawnieniami wynikającymi z przepisów szczególnych.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji m.st. Warszawa S.A. - 2018-09-28 - Dębe (mazowieckie)
prace stolarskie, prace ślusarskie, związane z obróbką drewna i metali
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Świnna Poręba (małopolskie)
Nadzór merytoryczny nad komórkami i pracownikami uczestniczącymi w zamówieniach publicznych.Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych.Sporządzanie, aktualizacja regulaminu udzielania zamówień sektorowych Sporządzanie harmonogramu udzielania zamówień publicznych.Sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych Udzielanie informacji o zmianach ustawy Prawo zamówień publicznych, analizowanie uchwalonych zmian.Weryfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń o zamówieniu, zaproszeń, pism podczas postępowania pod względem zgodności z obowiązującym prawem Nadzór merytoryczny nad postępowaniami o zamówienia publiczne.Wnioskowanie do Zarządu propozycji działań sprzyjających większej transparentności i przejrzystości Spółki jako zamawiającego.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Białystok (podlaskie)
Dostarczanie towaru do klienta, dbanie o pojazdy. Praca w godz. 10-14 w systemie jednozmianowym w wymiarze 80 godz. miesięcznie na umowę zlecenie na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)
Praca w sklepie z branży przemysłowej. Wynagrodzenie 1850 zł brutto + prowizja. Praca na dwie zmiany w godz. 8-18.
Toya-Stanmar Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przewóz ładunków w transporcie międzynarodowym - Norwegia, Szwecja, Polska, Czechy, Słowacja, Węgry.
Transport Ciężarowy Roboty Ziemno-Budowlane Krzysztof Kozłowski - 2016-09-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
Tynkowanie, elewacje, gładzie
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd sklepu, przyjmowanie i ekspozycja towaru
PHU JAGO-BIS GOŹDZIKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-27 - Turek (wielkopolskie)
Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu;zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy;budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów;zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu;dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru;praca na sali sprzedaży.
POLOmarket Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Święciechowa (wielkopolskie)