INSPEKTORA WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW W DELEGATURZE URZĘDU W TORUNIU(NR 0854) Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTORA WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW W DELEGATURZE URZĘDU W TORUNIU(NR 0854)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki :- przyjmowanie klientów i prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu realizowania zadań wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,- obsługa i prowadzenie aplikacji Zatrudnienie Cudzoziemców w Polsce w celu rejestracji wniosków i wdanych zezwoleń na pracę cudzoziemców,-udzielanie informacji klientom w zakresie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, - obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, - zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). - podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Data publikacji: 2019-02-14

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Stanisława Moniuszki 15/21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki :- przyjmowanie klientów i prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu realizowania zadań wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,- obsługa i prowadzenie aplikacji Zatrudnienie Cudzoziemców w Polsce w celu rejestracji wniosków i wdanych zezwoleń na pracę cudzoziemców,-udzielanie informacji klientom w zakresie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, - obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, - zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). - podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTORA WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW W DELEGATURZE URZĘDU W TORUNIU(NR 0854)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewyksztalcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, wraz z aktami wykonawczymi- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 14 lutego 2019 roku do dnia 24 lutego 2019 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój nr 4ul. ks. S. Konarskiego 1-385-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC- 1 etat Toruń DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Kujawsko -Pomorski, tel: (52)349 77 80Kontakt do inspektora ochrony danych: (52) 349-72-39Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnejInformacje o odbiorcach danych: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyOkres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)Uprawnienia: - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną .Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 14.02.2019

Oferta pracy ważna do: 24.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 050 PLN

zgodnie z ofertą
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kołczygłowy (pomorskie)

INSPEKTOR (DS. ŻYWNOŚCIOWYCH)W SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 370 PLN

-bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,-bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,-prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,-bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,-opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego,-sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,-kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-12-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC - 3 000 - 3 500 PLN

Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, prowadzenie spraw z zakresu ubzepieczeń społecznych i podatkowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy i sporządzanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji urlopów. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Praca w godz.: 7:45-15:45.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)

MENADŻER - od 1 850 PLN

pozyskiwanie klientów, reklama
Zakład Usługowo-Handlowy "Gaj" - 2016-07-27 - Stary Dwór (lubuskie)

ANALITYK ISC/ ISC ANALYST - od 8 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe; umiejętności: zaawansowana znajomość MS OFFICE, Sap, NESSOFT, IC-ACCOUNTING; doświadczenie zawodowe min. 3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym, znajomość języków obcych angielski i rosyjski w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: analiza kosztów produkcyjnych oraz kosztów związanych z produkcją, analiza kosztów produktów biorących udział w cyklu produkcyjnym, analiza cyklu produkcyjnego w aspekcie kosztowym w celu optymalizacji kosztów produkcji. Wykonywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby innych działów w organizacji, kontrolowanie budżetu produkcji. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)

RECEPCJONISTA - od 2 000 PLN

obsługa gości hotelowych, rezerwacja noclegu, obsługa programu hotelowego
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Wieluń (łódzkie)

KUCHARZ - 3 000 - 4 000 PLN

praca przy wydawaniu dań, gotowaniu dań, przygotowywaniu menu;
IZABELA KOZŁOWSKA-DECHNIK MANDRAGORA - 2018-10-15 - Lublin (lubelskie)

HANDLOWIEC - od 2 500 PLN

Sprzedaż stolarki okiennej - branża budowlana.
PHU PO-BUD I Zbigniew Stanisław Popowski - 2018-12-19 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY/ MENEDŻER PROJEKTÓW - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie: średnie, w czasie studiów lub wyższe; umiejętność pracy w grupie, znajomość jęz. niemieckiego w mowie i piśmie; obsługa komputera w zakresie programu MS Office; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: asystentura w przygotowaniu, przeprowadzaniu oraz rozliczaniu projektów oraz w organizowaniu konferencji popularno-naukowych, prowadzenie korespondencji, rekrutacja uczestników do poszczególnych projektów, przyg. zaplecza do realizacji projektów: pomieszczeń, rezerwacja hoteli, wyżywienia itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o wygląd sklepu.
Express Work Team - 2016-09-09 - Gdynia (pomorskie)

PIONKI-SPAWACZ TIG - od 2 500 PLN

Przygotowywanie materiału do obróbki. Spawanie metodą TIG
Zakład Tokarsko-Frezerski KRZYSZTOF DRELA - 2016-11-15 - Jaroszki (mazowieckie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 600 PLN

Nadzór produkcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-02-05 - Brusy (pomorskie)

MAJSTER BUDOWY - 1 850 - 4 000 PLN

praca w Rzeszowie
RZESZOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)

TELEMARKETER - od 2 100 PLN

- Telefoniczna obsługa klienta. - Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwości przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)

OPERATOR CNC - od 2 600 PLN

- Obsługa plotera tnącego - cięcie wodą. Kontrola zgodności wykonanych detali z dokumentacją rysunkową.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana minimum podstawowa znajomość rysunku technicznego. Mile widziana umiejętność obsługi wózków widłowych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 502-242-717) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Józefowska 5, 40-144 Katowice).
AQUADEM-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Katowice (śląskie)

APLIKANT - 2 200 - 2 700 PLN

Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym, związana z ochroną ładu i porządku w miejscach publicznych, zabezpeiczanie imprez i uroczystości. Praca na pełny etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:30-22, podczas zabezpieczeń praca również w godz.nocnych. Wymagane są dokumenty aplikacyjne www.bip.sg.nadarzyn.pl
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-02-22 - Nadarzyn (mazowieckie)

CUKIERNIK LUB OSOBA Z UMIEJĘTNOŚCIAMI I PASJĄ DO CUKIERNICTWA - od 3 000 PLN

wymagane jest doświadczenie lub dobre umiejętności cukierniczepraca w piekarni przy produkcji wyrobów cukierniczychzmiana nocnawynagrodzenie: 3000 zł brutto
P.H.P.U. AMIGA Urszula Kuświk - 2017-04-25 - Przybysławice (wielkopolskie)

FORMIERZ ODLEWNIK - 925 - 3 000 PLN

produkcja płytek z gipsu i betonu
EKOKOMPLEKS Krzysztof Oleksowicz - 2016-12-08 - Osowiec (opolskie)

BRAMAN-KELNER - od 1 850 PLN

Obsługa gości Restauracji Stara Karczma, obsługa imprez okolicznościowych. Wynafrodzenie 7,50 netto.
Firma WERONIKA BIS Ewa i Dariusz Mielżyńscy s.c. - 2016-09-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA AGD,RTV/KIEROWCA KAT. B. - od 2 100 PLN

Sprzedaż towarów AGD, RTV, utrzymanie czystości w sklepie, obsługa klienta, dostawa towaru.
F.H.U. Partner Ryszard Nielipiński Alina Zworska Sp. jawna - 2017-05-11 - Wieliczka (małopolskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Samodzielne przygotowywanie posiłków,organizacja pracy pomocy kuchennej
NIRO Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW BUDOWLANYCH, INWESTYCJI I REMONTÓW. - od 3 500 PLN

Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-09-03 - Polkowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - do 1 850 PLN

Wykształcenie średnie techniczne; 1-2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku w firmie motoryzacyjnej; średnio-zaawansowana znajomość j. angielskiego; kontrola jakościowa produktów w trakcie procesu produkcyjnego; wykonywanie pomiarów części z tworzyw sztucznych; sporządzanie sprawozdań z prowadzonej działalności; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Gliwice (śląskie)

OPERATOR MASZYN - od 12 PLN

-Obsługa szlifierki, wiertarki, narzędzi ręcznych
kontakt przez OHP - 2016-07-22 - Rybnik (śląskie)

OPERATOR ZAUTOMATYZOWANEJ LINII PRODUKCYJNEJ - od 13,7 PLN

praca przy produkcji serków homogenizowanych
ES SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Chorzów (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Kępno (wielkopolskie)

SPEDYTOR - od 2 600 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ(NR 0113) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

DEKORATOR WYROBÓW CUKIERNICZYCH - od 2 103 PLN

przygotowanie tortów i deserów oraz dekoracje cukiernicze
GUSTO Katarzyna Paluszkiewicz, Renata Szar S.C. - 2016-09-26 - Sulejówek (mazowieckie)


Wybierz powiat