INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Mrągowo oferta pracy PRYWATNE CENTRUM KSZTAŁCENIA, STALHURT JAN GANCEWSKI
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie czynności nadzorowych z zakresu BHP, obowiązki na stanowisku specjalisty BHP w firmiePraca na terenie województwa warmińsko- mazurskiego
Data publikacji: 2019-09-18
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PRYWATNE CENTRUM KSZTAŁCENIA, STALHURT JAN GANCEWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Os. Parkowe 16, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności nadzorowych z zakresu BHP, obowiązki na stanowisku specjalisty BHP w firmiePraca na terenie województwa warmińsko- mazurskiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 7 godzin od 7.00 do 16.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczny/ BHP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
PRYWATNE CENTRUM KSZTAŁCENIA, STALHURT JAN GANCEWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Os. Parkowe 16, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
Ulica pracodawcy: Os. Parkowe
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.09.2019
Data dodania oferty pracy: 18.09.2019
Oferta pracy ważna do: 18.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?34d4e9af085646c3ae21acd7d3820289
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Radom (mazowieckie)
W oparciu o dokumenty dotyczące remontów pustostanów przygotowanie dokumentów dla ZGN, pism do najemców/użytkowników z informacją o konieczności wykonania remontu. Po zakończonym remoncie wystąpienie do Likwidatury o obciążenie najemcy/użytkownika, zamykanie procedury w SZTON w momencie fakturowania, przekazanie faktury do księgowości (przypisanie konta), a następnie do likwidatury, zlecanie wykonania świadectw charakterystyki energetycznej dla pustostanów i budynków Miasta, wystawianie zleceń niewymagających przygotowania kosztorysowego (przeglądy, umowa ramowa - stolarka okienna), uzupełnianie w rejestrze pustostanów umów na remonty, prowadzenie rejestru postępowań przetargowych prowadzonych przez DOM oraz rejestru zawieranych umów przez DOM, przygotowanie sprawozdań wymaganych przez jednostki zewnętrzne i wewnętrzne ZGN, nadzór nad umowami konserwacyjnymi pod względem przyznanego limitu środków finansowych na czas trwania umów, uzupełnianie na bieżąco dat przeglądów w poszczególnych branżach i kontrola terminów obowiązywania,prowadzenie bieżących spraw Wspólnot Mieszkaniowych oraz obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Obsługa gosci
Firma Handlowo-Usługowa BALLAS Mikołajki Iwona Wiórek - 2016-02-26 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie akt osobowych osób zatrudnionych w Spółce. Obsługa programów informatycznych wspomagających pracę na stanowisku. Prowadzenie, weryfikacja oraz rozliczanie dokumentów dotyczących ewidencji czasu pracy (harmonogramów czasu pracy, list obecności, urlopów, zwolnień lekarskich itp.). Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz współpraca z instytucjami zewnetrznymi w tym zakresie. Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Tworzenie raportów dla potrzeb Zarządu i instytucji zewnętrznych. Realizacja procesów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi: analiza i planowanie zatrudnienia, adaptacja zawodowa pracowników, polityka szkoleniowa, okresowa pracowników. Ścisła współpraca z Działem Płac, Komórką Prawną, Specjalistą BHP.
Szpitale Pomorskie Sp. z o. o. - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
SPRZEDAŻ ODZIEŻY, OBSŁUGAKASY, EKSPOZYCJA TOWARU
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Ziębice (dolnośląskie)
planowanie przewozów zleconych przez klientów, kontakt z klientami oraz przewoźnikami
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Komorniki (wielkopolskie)
zapoznanie się ze strukturą firmyprowadzenie ewidencjiprzyjmowanie wniosków i prowadzenie rejestrówprowadzenie księgi koorespondencjiStaż odbywać się będzie na Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
TALENT CODE Małgorzata Majewska - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30; szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-04-10 - Słupsk (pomorskie)
PRZYJMOWANIE OFERT, WPROWADZANIE DO SYSTEMU, OPROWADZANIE KLIENTÓW PO NIERUCHOMOŚCI, SZUKANIE KLIENTÓW, SPORZĄDZANIE OFERT I DOKUMENTACJI ZDJĘĆ, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NAJMEM ( ORGANIZOWANIE NAPRAW, PILNOWANIE WPŁAT, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW DO WŁAŚCICIELI).WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OFFICE.KONTAKT OSOBISTY, CV NA EMAIL - MB (at) FINO.GRYF.PL
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ochrona w obiekcie handlowym, przemysłowym i budowlanyMiejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w terenie oraz w siedzibie firmy. Pozyskiwanie klientów. Nadzór nad realizacją zmówień. Nadzór nad klientami. Systematyczne raportowanie wyników pracy.
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)
planowanie i spawozdzwczość w zakresie remontów spółki, przygotowywanie remontów systemu ciepłowniczego, organizowanie wykonastwa remontów systemu ciepłowniczego, prowadzenie procedur awarii systemu ciepłowniczego
Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o - 2018-08-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
j.w
6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzór nad robotami remontowymi,- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, przyjmowanie i wykładanie towaru
Andrzej Kucharzyk F.H.U. TARRA-TRANS - 2017-09-27 - Gromnik (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Sporządzanie dokumentacji przetargowej. Wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Publikacja ogłoszeń o zamówieniu, o wyborze oferty najkorzystniejszej, o udzieleniu zamówienia w sposób określony ustawą - Prawo zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym odrębnym zarządzeniem. Prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Sporządzanie rocznych planów postępowań o udzielaniu zamówień publicznych we współpracy z innymi Referatami Urzędu. Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych. Przygotowanie wytworzonej na stanowisku pracy dokumentacji i przekazywanie jej do archiwizacji. Przygotowywanie projektów umów dotyczących dostaw, usług lub robót budowlanych. Sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw. Przygotowywanie raportu o stanie gminy. Wykonywanie innych zadań z zakresu Referatu Inwestycji i Rozwoju. Szczegółowy zakres zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.
Gmina Kluki - 2019-07-23 - Kluki (łódzkie)
zgodnie z charakterystyką pracy
HOD-SERWIS Jarosław Przybylski - 2018-12-03 - Taczanów Drugi (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,2) koordynacja obiegu dokumentów,3) przyjmowanie wniosków interesantów i kierowanie do odpowiednich stanowisk pracy,4) pisanie pism związanych z pracą wydziału oraz z udziału we wskazanych naradach i spotkaniach,5) zadania na stanowisku kadr w zakresie zleconym przez naczelnika,6) sprawowanie zastępstwa pracy w sekretariacie,7) organizacja spotkań okolicznościowych,8) prowadzenie rejestru kluczy,9) prowadzenie rejestru pieczęci,10) prowadzenie archiwum zakładowego,11) dbałość o właściwą informację wizualną Urzędu,12) koordynowanie spraw bhp i ppoż.,13) zaopatrywanie w niezbędny sprzęt i wyposażenie,14) ewidencja, oznaczanie wyposażenia i likwidacja środków trwałych niskocennych,15) wykonywanie innych poleceń na stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie 2800 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staż.
Urząd Miasta Ustka - 2018-11-22 - Ustka (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2019-06-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
nadzór inwestorski nad robotami elektroenergetycznymi i prowadzenie dokumentacji związanej z tymi robotami
Uniwersytet Zielonogórski - 2016-01-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontrola międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzeganie norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakość dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Wymagania: wykształcenie min średnie, technologia spożywcza lub chemia, 2letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCP, badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO Zakład Produkcyjny POLINORD.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-10 - Kartoszyno (pomorskie)
- realizacja zadań i obowiązków przewidzianych dla stanowiska ds. technicznych zgodnie ze wskazówkami przełożonych, - sporządzanie dokumentów, rejestrów, ewidencji, zarządzeń, decyzji pod nadzorem i wskazówkami opiekuna, - obsługa urządzeń biurowych, - wykonywanie czynności kancelaryjno - biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wystawianie Faktur Sprzedażowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ADAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-04 - Żagań (lubuskie)
praca na produkcji frezer CNC
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kraków (małopolskie)
kontrola wyrobów gotowych części samochodowych, znajomość angielskiego w celu kontaktu z klientem firmy, wypełnianie dokuemntów oraz reklamacji w języku angielskim; min.6 m-cy doświadczenia na podobnym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (około 35) spośród 73 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2019-05-30 - Płock (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie min. zawodowe gastronomiczne, wymagane doświadczenie w gastronomii, mile widziane umiejętności pieczenia ciastzakres obowiązków: samodzielne przygotowanie i wydawanie posiłków na ok. 70 osób, utrzymanie czystości na kuchni
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy - 2018-10-16 - Borzęciczki (wielkopolskie)