INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Rybnik oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Data publikacji: 2017-05-16
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prosta 133 d, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Prosta 133 d, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Prosta
Numer budynku pracodawcy: 133 d
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 16.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dochodów jednostki i organu.
Urząd Miejski w Halinowie - 2016-10-11 - Halinów (mazowieckie)
badanie warunków pracy (hałas, drgania, oświetlenie, gazy spalinowe, wentylacja) i ochrony środowiska pod ziemią i na powierzchni
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Lubin (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresówpodlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,wystawianie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych, ewidencjonowanie składek,rozliczenia z płatnikami składek.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
"DOMDATA RE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Przeprowadzanie wizji na obiektach budowlanych. Przygotowywanie protokołów z przeglądów obiektów budowlanych. Udział w pracach projektowych, inwentaryzacyjnych. Przygotowanie projektów budowlanych i wykonawczych.
EXPERTS GROUP Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa klienta, wystawianie faktur, dokumentów praca na komputerze,
Przedsiębiorstwo "PENTAR" Stanisław Róg Mszana Dolna - 2017-08-11 - Mszana Dolna (małopolskie)
dobra znajomość obsługi komputera, strony allegro, wystawiania aukcji
"TexDeko" sp. z o.o. - 2016-03-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, tworzenie bazy danych klientów, sprzedaż reklam dźwiękowych, obsługa programu komputerowego, praca kilka godzin dziennie
"CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Wołomin (mazowieckie)
obsługa klienta na placu, sprzedaż paliw-obsługa dysptybutora, dbanie o utrzymanie czystości na placu
Obsługa stacji paliw Danuta Kitowska - 2016-06-22 - Gruczno (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zbrojeń
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Radom (mazowieckie)
Zgodny z § 2.1. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. nr 109, poz. 704; zm. Dz.U. z 2004 r. nr 246, poz. 2468).
Jednostka Wojskowa nr 2771 / 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-09-20 - Rząska (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji w zakresie zamierzeń inwestycyjnych, remontów kapitalnych, rocznych planów remontów i konserwacji bieżącej wojskowych obiektów budowlanych. Organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej obiektów budowlanych. Zapewnienie opracowywania dokumentacji technicznej. Uzgadnianie dokumentacji technicznej i przygotowywanie niezbędnych danych do prac remontowo - budowlanych. Przeprowadzanie przeglądów obiektów w celu określenia stanu technicznego i potrzeb remontowych. Prowadzenie analiz kosztów, nadzorowanie realizacji planu remontów obiektów wojskowych itp.
Jednostka Wojskowa 2454 - 2018-03-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporzadzanie receprut,przyrzadzanie produktow spożywczych
KISA DONERPRODUKTION SP.ZO.O. - 2017-04-05 - Rakoniewice (wielkopolskie)
dobra znajomość języka ukraińskiego, obsługa recepcji, wydawanie kluczy, zmiana pościeli, sprzątanie,
PIKASA S P. Z O.O. - 2016-12-05 - Kobyłka (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Wieluń (łódzkie)
wykonywanie prac pomocniczych w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Rudziniec (śląskie)
Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych i socjalnych. Praca w godz.: 7:00-15:00. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Wojciecha z Brudzewa 10. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.Kontakt z pracodawcą - tel.: 693 370 297.
P.P.H.U. SPECJAŁ Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wycinanie, oklejanie, trasowanie formatek, składanie mebli
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Mszczonów (mazowieckie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, wpółpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)
1. Prowadzenie ewidencji wyposażenia jednostki, 2. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków, 3. Czuwanie nad prawidłowym zaopatrzeniem materiałowym, dokonywanie zakupów, 4. Czuwanie nad termionowym przeprowadzeniem konserwacji i napraw sprzętu, 5. Prowadzenie ewidencji przebiegu samochodów służbowych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-09-29 - Płock (mazowieckie)
Transport produktów spożywczych
Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Sp.j. - 2017-07-26 - Olszyna (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rachunkowości, obsługa finansowo-księgowa Oddziału Reginlanego oraz Placówek Terenowych, uzgadnianie miesięcznych wpływów z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne z komórkami ds. ubezpieczeń, sporządzanie sprawozdań, uzgadnianie rozrachunków, uzgadnianie i opracowywanie wyciągów bankowych Fundudzu Emerytalno-Rentowego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-06 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie całokształtu prac związanych z zajęciem pasa drogowego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zajęcia pasa drogowego, przygotowywanie decyzji admnistracyjnych na: lokalicację zjazdów z dróg publicznych, lokalizację w pasie drogowym urządzeń związanych i niezwiązanych z zarządzaniem drogami, prowadzeniespraw związanych z obsługą płatnych miejsc parkingowych.
Sekcja Dróg Miejskich - 2018-02-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
przygotowanie samochodu do jazdy, dbałość o czystość pojazdu, sprzedaz towaru, prowadzenie dokumentacji przewozu i sprzedaży, załadunek i rozładunek towarów, prace gospodarcze
CUKIERNIA - CUKRUŚ Tomasz Bartkowski Sieraków - 2018-03-08 - Sieraków (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych i sprawdzaniem pod względem rachunkowym i klasyfikacyjnym faktur przedłożonych do Wydziału Finansowego oraz przygotowaniem sprawozdań budżetowych i finansowych Urzędu jako jednostki ( + Załącznik)
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2016-03-07 - Oborniki (wielkopolskie)
Montaż instalacji eketrycznych i energetycznych
EL-GRZEŚ Sp. z o.o - 2016-03-29 - Roszkowo (pomorskie)