INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI Kartoszyno oferta pracy GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 350 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzeganie norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakość dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Wymagania: wykształcenie min średnie, technologia spożywcza lub chemia, 2letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCP, badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO Zakład Produkcyjny POLINORD.
Data publikacji: 2017-07-10
Lokalizacja: Kartoszyno (pomorskie)
Pracodawca: GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spokojna 3, 84-110 Kartoszyno, powiat: pucki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzeganie norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakość dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Wymagania: wykształcenie min średnie, technologia spożywcza lub chemia, 2letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCP, badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO Zakład Produkcyjny POLINORD.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartoszyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krokowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, inne, kierunek: Chemia
Nazwa pracodawcy: GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Zachodnia 22, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt z pracodawcą osobisty w Kartoszynie po uprzednim kontakcie telefonicznym w godzinach 8-16, przez e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Zachodnia
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 10.07.2017
Oferta pracy ważna do: 10.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Skarbimierz (opolskie)
PROWADZENIE CAŁOKSZTAŁTU SPRAW Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, ORGANIZOWANIE PROCESU OPINIOWANIA, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH ANALIZ, OPRACOWYWANIE POTRZEB INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH JEDNOSTKI (INFRASTRUKTURY)WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU INFRASTRUKTURY (REMONTY, BUDOWNICTWO) 1 ROK STAŻU PRACY PRZY WYŻSZYM WYKSZTAŁCENIU, PRZY ŚREDNIM WYKSZTAŁCENIU 3 LATA STAŻU PRACY KONTAKT TELEFONICZNY Z PRACODAWCĄ LUB CV +LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ NA ADRES ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 250, SZCZECIN
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1749 - 2017-10-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Radowo Małe (zachodniopomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzała doradztwa w tym zakresie, monitorowała przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych, szkoliła pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,udzielała na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowała wykonanie zaleceń, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych. - Wynagrodzenie: 2700 -3360 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 1 września 2018r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat, a przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-20 - Katowice (śląskie)
sporządzanie dokumentacji nadzorowania zakładów, doradztwo w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Mszanka (małopolskie)
Bieżąca eksploatacja techniczna zasobów eksploatowanych przez spółkę. Opracowywanie specyfikacji technicznych, kosztorysów, realizowanie zamierzeń spółki w zakresie remontów, nadzór nad tymi robotami. Planowanie prac eksploatacyjnych i remontowych.
...Domaro Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
PRACA PRZY SERWISOWANIU I MONTAŻU URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH I KLIMATYZACYJNYCH, PRACOWNIK SAMODZIELNY LUB POMOCNIK;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, MILE WIDZIANA UMIEJĘTNOŚĆ LUTOWANIA TWARDEGO I PODSTAWOWA WIEDZA Z ZAKRESU ELEKTRYKI; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:coldtech (at) op.pl
PHU COLD TECH JAROSŁAW WOJTASZEK - 2016-12-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie półproduktów, surówek, kanapek, deserów, zmywanie naczyń
COMPASS GROUP POLAND Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2017-07-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie kontroli budów, robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych. Prowadzenie postępowań budowlanych ws. Ustawy prawo budowlane
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Nisko (podkarpackie)
Miejsce pracy: Suchy Bór.Obsługa klientów, wykładanie towaru, przyjmowanie towaru, praca w godz. 6-14, 13-20.
Firma "Danielka" Arkadiusz Nivergoll - 2016-05-19 - Suchy Bór (opolskie)
docieplanie budynków, załadunek i rozładunek towarów
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Częstochowa (śląskie)
- nadzór i szkolenia pracowników
- nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi
- inspekcje terenu budowy
- analiza dokumentacji BHP na budowie
- sporządzanie pozwoleń i raportów robór budowlanych
- analiza rysyka robót
Korporacja Budowlana Doraco Sp zoo - 2017-10-05 - Słupsk (pomorskie)
Prace pomocnicze na budowie
PPHU "ARBUD" Pichla Wiesław - 2016-10-31 - Legnica (dolnośląskie)
pełnienie funcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie: sieci i instalacji telekomunikacyjnych, systemów alarmowych, systemów kontroli dostępu, telewizji przemysłowej systemów sygnalizacji pożaru, automatyki, obiektowej oraz sieci komputerowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. Technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-06-20 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:analizowanie przyczyn powstawania niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym i chorób zawodowych rolników dla określenia kierunków prewencji i rehabilitacji realizowanej przez Kasę;kierowanie na rehabilitację leczniczą łącznie z weryfikacją formalną;promocja zdrowia i prowadzenie działań dotyczących profilaktyki zdrowotnej w środowisku wiejskim;kierowanie na kolonie rehabilitacyjne dzieci rolników łącznie z weryfikacją formalną,prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okoliczności wypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników,tworzenie planów działalności prewencyjnej,prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wgospodarstwie rolnym,upowszechnianie wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobami zawodowymi oraz zasad ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym,promowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz środków ochrony osobistej,współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa ihigieny pracy w rolnictwie,informowanie rolników o prowadzonych działaniach prewencyjnych,prowadzenie postępowań prewencyjnych i regresowych wobec producentów wadliwych maszyn i urządzeń stosowanych w rolnictwie oraz wobec usługodawców świadczących nieprawidłowo usługi dla rolnictwa.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), kierowanie samochodem służbowym kat. B. Miejsce pracy parter w budynku dwupiętrowym.Budynek Oddziału Regionalnego jest częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych: toaleta dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajduje się tylko na parterze, winda.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych- prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi- uzupełnianie dokumentacji budowlanej i przygotowanie procesu inwestorskiego (pozwolenia, wnioski) itp.
Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp.zo.o. w Namysłowie - 2017-01-20 - Namysłów (opolskie)
Sprawowanie nadzoru technicznego w spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA - 2017-12-20 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. -udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. - nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;-wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Dbanie o ekspozycje towarów;- obsługa klienta;- wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami;- dbanie o porządek na sali sprzedaży.
Dino Polska S.A. - 2018-01-04 - Godów (śląskie)
Prawo jazdy kat. "B", możliwość przyuczenia przez pracodawcę. Praca w systemie akordowym.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-03-15 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, dostarczanie korespondencji, rozdział i terminowa wysyłka pism
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-02-14 - Tczew (pomorskie)
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych pod względem technicznym, kosztorysowanie, odbiór prac budowlanych, współpraca z zarządami Wspólnot, realizacja zawartych umów; po okresie próbnym możliwość podjęcia pracy na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą; godziny pracy 7.00- 15.00
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z o. o. - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie wyższe BHP lub podyplomowe BHP, min. 1 rok stażu pracy na stanowisku. Monitorowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, przeprowadzanie postępowań powypadkowych oraz nadzór nad dokumentacją. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie audytów wewnętrznych z zakresu BHP, udział w kontrolach państwowych organów nadzoru nad warunkami pracy, przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy.Praca w godz. 8-16, po okresie próbnym umowa na czas określony, kontakt z pracodawcą wyłącznie mailowy:biuro (at) token.com.pl
TOKEN SP.ZO.O. - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu Wydz. Obsługi Klientów i Korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)