INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - OFPR/17/0105 Namysłów oferta pracy Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp.zo.o. w Namysłowie
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - OFPR/17/0105
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych- prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi- uzupełnianie dokumentacji budowlanej i przygotowanie procesu inwestorskiego (pozwolenia, wnioski) itp.
Data publikacji: 2017-01-20
Lokalizacja: Namysłów (opolskie)
Pracodawca: Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp.zo.o. w Namysłowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DUBOIS 5, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych- prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi- uzupełnianie dokumentacji budowlanej i przygotowanie procesu inwestorskiego (pozwolenia, wnioski) itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - OFPR/17/0105
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Namysłów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Namysłów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: **Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN 3 LATA (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOSZTYRYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANO - REMONTOWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość prawa budowlanego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp.zo.o. w Namysłowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
DUBOIS 5, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: namysłowski
Gmina pracodawcy: Namysłów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Namysłów
Ulica pracodawcy: DUBOIS
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Q USŁUGI KOMUNALNE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 20.01.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku Urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.Praca na umowę o pracę od 7-15 w Kołobrzegu.Więcej informacji na stronie internetowej www.bip.krus.gov.pl w zakładce "Praca w KRUS", a następnie " OR w Koszalinie"
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koszalinie (KRUS) - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Licencjonowany pracownik ochrony
Firma Ochroniarska Omega Now-Kolt Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Dębica (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wycena towaru, układanie towaru
P.H.U Tomasz Żmudzki - 2016-04-07 - Gawłówek (małopolskie)
maszynowe mycie salisprzątanie pomieszczeń socjalnych i biurowychbieżące mycie przeszkleńpraca w godz. 6:00 - 14:00
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktu, kontrola jakości komponentów procesu produkcyjnego
PPT Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
montaż elementów do linek foteli i klamek samochodowych
PHU Piotr Jaros - 2017-11-14 - Legnica (dolnośląskie)
Projektowanie graficzne, skład komputerowy, przygotowywanie plików do produkcji, praca w godz, 8-16
APCO, Maciej Milejski - 2018-01-29 - Opole (opolskie)
tynkownie ścian i sufitów
P.H.U. POLWEST PIOTR ROJEWSKI - 2016-12-21 - Brzozówek (mazowieckie)
Oferta przeznaczona dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za kompleksową obsługę klienta w zakresie operacji finansowych.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2016-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
transport towarów na trasach międzynarodowych
SIBERIA Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
Praca na żwirowni
JMW Partners Sp. z o.o Sp. Komandytowa - 2018-04-26 - Sułkowo Borowe (mazowieckie)
Szkolenie pracowników ( wstępne i okresowe bhp).Szkolenie pracowników ( p.poż)Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kosowie Lackim - 2017-02-03 - Kosów Lacki (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe mile widziane; ks. sanepidu, obsługa kasy fiskalnej; branża: sklep wielobranżowy; dwie zmiany; miejsce pracy: Paczyna
MIRELA KAŁUŻA SALON FRYZJERSKI "MIRELLA", SEMI-MARKET - 2018-07-26 - Paczyna (śląskie)
Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHPPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników w dziedzinie BHPAnaliza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz reagowanie na wykryte niezgodnościDziałania korygujące i zapobiegawczeNadzór nad kosztami działu. Przygotowywanie zapotrzebowań na zamówienia dot. BHP. Tworzenie dokumentacji, praca w godz.7:15:45. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa.
Neotech Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Tułowice (opolskie)
Praca w dziale technicznym/administracja osiedlowa
Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
Zakres zadań:1) realizacja procedury stypendium szkolnego, zasiłków jednorazowych oraz pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym dla uczniów,2) rozliczanie kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem, realizujących obowiązek szkolny,3) opiniowanie oraz tworzenie wniosków o zwiększenie środków w budżecie w ciągu roku budżetowego, 4) współpraca z organizacjami pozarządowymi,5) rozliczanie dotacji udzielonych podmiotom publicznym,6) udział w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał, zarządzeń, umów i innych materiałów,7) przekazywanie informacji i materiałów otrzymanych od organu nadzoru pedagogicznego i innych instytucji do prowadzonych jednostek oświaty,8) realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie informacji oświatowej, z ustawy Karta Nauczyciela oraz wynikających z przepisów oświaty,9) przygotowywanie pism oraz wykonywanie innych czynności związanych z pracą wydziału. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka na niskim parterze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości, z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2016 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie 2500-3500 zł brutto.
Urząd Miasta Ustka - 2016-11-30 - Ustka (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja, kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące i prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu wystawianie świadectw zdrowiakontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenia punktów kopulacyjnychprowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.życiorys i list motywacyjny, 2.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,3.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych4.oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe5.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie6.kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego7.kopie dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii 8.kopia prawa jazdy.Termin składania dokumentów: 20-10-2017 Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia" Inne informacje: Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefoniczne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-55) 247-26-35.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-10-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Naliczanie i rozliczanie należności i zobowiązań z tytułu lokali mieszkalnych i działalności gospodarczej, wystawienie faktur Vat sprzedaży, przygotowywanie odpowiedzi na pisma lokatorów, aktualizacja kartotek, wystawienie upomnień i wezwań do zapłaty, wysyłanie informacji dotyczacych zmian stawek w opłatach, obsługa mieszkańców w zakresie czynszowym. Miejsce pracy: ul. Sielska 3aKontakt kandydatów z pracodawcą m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje się w sali: E, C,l
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagana umiejętność szycia tkanin, dzianin oraz obsługi maszyn szwalniczych. Szycie ciężkie i lekkie, odzież damska i dziecięca - tkanina, dzianina. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
DIEMAAN Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Łódź (łódzkie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Opoczno (łódzkie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZAJĄCEJ CZAS PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, WYKONYWANIE GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, PROWADZENIE EWIDENCJI ZLECEŃ NAPRAW AUTOBUSÓW I INNYCH;;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA W PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW;SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- usuwanie nieskomplikowanych awarii i usterek,- wykonywanie prac konserwacyjnych,- wykonywanie wszelkiego rodzaju prac gospodarczych,- dokonywanie zaopatrzenia,- prowadzenie samochodu służbowego,- dbanie o środki transportu,- sprawdzanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń,- przygotowywanie pomieszczeń do remontów i wykonywanie drobnych prac remontowych
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca jednozmianowa w godz.: 09:00-17:00. Wynagrodzenie 2 300 zł brutto/miesięcznie (+prowizja).
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-14 - Andrychów (małopolskie)
Obsługa klientów , kontakt telefoniczny i mailowy z chińskimi partnerami handlowymi, kontrola asortymentu, uzupełnianie braków, składanie zamówień u chińskich dostawców, wykonywanie raportów dla przełożonych w języku chińskim oraz innych prac przez nich zleconych.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Łódź (łódzkie)
Składanie okien na hali produkcyjnej.
MARK-BUD Kowalski i Spółka Spółka Jawna - 2018-08-28 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
Nadzór nad produkcją środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, nadzór nad obrotem i eksportem środków pochodzenia zwierzęcego,
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-05-22 - Koło (wielkopolskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- realizowanie patronatów honorowych wojewody i wicewojewody, a także spraw związanych z udziałem wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i przełożonymi form oraz zakresów udziału wojewody w realizowanych przedsięwzięciach w celu zapewnienia prawidłowej realizacji spraw dotyczących patronatów honorowych oraz spraw związanych z udziałem wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obsłudze merytorycznej uroczystości nadania odznaczeń państwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotkań, posiedzeń itp. z udziałem wojewody- przygotowywanie listów okolicznościowych i gratulacyjnych, wystąpień, dyplomów oraz innych materiałów związanych z udziałem wojewody w różnorodnych przedsięwzięciach - udział w organizacji świąt państwowych oraz uroczystości patriotycznych na terenie województwa Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowejmagazynu szpitalnego,- sporzadzanie zamówień,- sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Dokumenty należy składać w godz. 7-15 w wydziale zamówień publicznych pok. 11.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2016-07-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)