INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO Rzeszów oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad robotami remontowymi,- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej
Data publikacji: 2016-08-31
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płk. Lisa Kuli 13a, 35-025 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad robotami remontowymi,- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu budownictwa ogólnego lub pokrewne, praktyczna znajomość przepisów budowlanych i procedur związanych z inwestycjami budowlanymi, doświadczenie zawodowe, uprawnienia budowlane , umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej realizacji zadań, dobra organizacja pracy, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Płk. Lisa Kuli 13a, 35-025 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, list motywacyjny, scan uprawnień budowlanych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Płk. Lisa Kuli
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 01.09.2016
Oferta pracy ważna do: 29.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie oceny wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań. Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami. Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich, wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów. Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych. Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwoerdzonych nieprawidłowościach do Departamentu Kontroli i Bezpieczeństwa, w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-04-16 - Gdynia (pomorskie)
mycie, składanie oraz sortowanie folii
Mateusz Deba - MDM Auto - 2017-11-24 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakości wykonywanych usług, zarządzenie podległym zespołem pracowników
SPONSOR PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Bytom (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Krzeszów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca organizacja prac biurowo - administracyjnych, sporządzanie sprawozdań i protokołów, przygotowanie korespondencji wewnętrzej i zewnętrznej firmy, współpraca z dzialami kadr i księgowości, sporządzenie dokumentów w języku ukraińskim i rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Częstochowa (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Dudki (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie specjalistycznych zabiegów pielęgnacyjnych na twarz i ciało, manicure, pedicure, dbanie o jakość wykonywanych usług, dbanie o relacje zawodowe z klientami w oparciu o wysoką kulturę osobistą, a także o czystość stanowiska pracy. Praca na dwie zmiany w godz. 8-20.
MAŁGORZATA HEITZMAN SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY MARIONETTE - 2017-01-16 - Kraków (małopolskie)
1. Wykonywanie strzyżenia włosów;2. Wykonywanie strzyżenia i golenia zarostu;3. Czesanie włosów różnymi technikami;4. Wykonywanie zabiegów chemiczno upiększających włosów i zarostu;5. Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów i zarostu.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)
instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, wentylacja, klimatyzacja, instalacje przemysłoweBydgoszcz+ teren woj. kujawsko-pomorskiego
RAFAŁ BAGNIEWSKI ALMERA-INSTAL - 2018-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-06-11 - Goleszów (śląskie)
Obsługa koparki kołowej.
Firma Budowlana "Rem-Bud - I" Bronisław Drąg Sp. j. - 2016-04-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa klienta: sprzedaż paliwa oraz pozostałego asortymentu
PHU "WAMEX" ADAM WASIŁOWSKI - 2016-05-24 - Franciszkowo (warmińsko-mazurskie)
jw
ZSW "MOP 83" Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w księgowości, ppkt b) 6 lat w księgowości,osoba, która nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksiąg rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów dotyczących faktur i rachunków, prowadzenie księgowości analitycznej zobowiązań i należności z kontrahentami, sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;wynagrodzenie do uzgodnienia
GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI - 2016-03-23 - Sieroszewice (wielkopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora w Dziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej. (1 pełny etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: załatwianie skarg, wniosków i interwencji, przygotowywanie projektów korespondencji oraz projektów wewnętrznych aktów normatywnych, prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą, w tym kontroli wewnętrznych, praca w zintegrowanym systemie informatycznym Dom-5. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Grażyńskiego 5, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu zklientami.- Wynagrodzenie: 2650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, ekonomiczne lub techniczne) oraz 2-letni staż pracy, biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń peryferyjnych, a także oprogramowania stosowanego w pracy biurowej, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. [t.j. Dz. U. 2014 poz.1202 z późn. zm.], orientacja w przepisach ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Ustawa oochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa owłasności lokali, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa, odpowiedzialność i systematyczność, samodzielność, komunikatywność.- Wymagania dodatkowe (fakultatywne): znajomość branży mieszkaniowej lub struktur jednostek samorządu terytorialnego/administracji publicznej oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, wynikająca z profilu wykształcenia lubdoświadczenia zawodowego.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
Nauczanie w szkole śreniej
LEUTE ZENTRUM Łukasz Wójcikowski - 2016-02-09 - Sochaczew (mazowieckie)
praca przy pile formatowej (min. wycinanie elementów drewnianych, szlifowanie). Oferujemy możliwość przyuczenia bądź przeszkolenia na to stanowisko.
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2018-08-09 - Stąporków (świętokrzyskie)
wykształcenie bez znaczenia, minimalna praktyka w budownictwie
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Rozdrażew (wielkopolskie)
Zakres zadań: - Prowadzenie kontroli planowych i doraźnych wyrobów budowlanych, wprowadzonych do obrotu oraz sporządzanie protokołów kontroli i innych przewidzianych przepisami prawa dokumentów; - wykonywanie czynności związanych z pobieraniem próbek wyrobów budowlanych, zlecaniem badań tych próbek oraz analizą sprawozdań z przeprowadzonych badań;- prowadzenie wynikających z ustaleń i czynności podejmowanych w toku tych kontroli lub związanych z dokonanymi badaniami próbek wyrobów budowlanych postępowań administracyjnych zmierzających do wydania decyzji, oraz postanowień przewidzianych przepisami ustawy o wyrobach budowlanych;- dokonywanie analiz i ocen wpływających do Inspektoratu informacji o nieprawidłowościach dotyczących wyrobów budowlanych oraz sporządzanie projektów pism dotyczących sposobu wykorzystania w/w informacji;- wprowadzanie, wynikających z działania urzędu, danych do systemów informatycznych takich jak SNRWB lub innych, co do których obowiązek wprowadzania danych zostanie nałożony na tutejszy organ;- sporządzanie rocznych sprawozdań z kontroli przeprowadzonych przez wydział oraz sporządzanie zestawień i analiz dotyczących wyników przeprowadzanych kontroli przekazywanych do GUNB;- występowanie do punktów kontaktowych ds. wyrobów budowlanych w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej lub w państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym w Turcji, celem uzyskania informacji na temat wyrobów budowlanych, o których mowa w art. 5 ust. 3 ustawy o wyrobach budowlanych.- Praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na VIII piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B. w tym samochodu dostawczego o ładowności do 3,5 t i długości 5,4 m), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Wynagrodzenie: od 2764,00 do 3378,00 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. Znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 j.t.), wraz z aktami wykonawczymi;- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5), wraz ze związanymi z tym rozporządzeniem aktami delegowanymi;- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257 j.t.). Prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentów normalizacyjnych, umiejętność obsługi komputera.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. 1 rok doświadczenia w pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Rzetelna i efektywna obsługa klientów stacji, prawidłowe rozliczanie stanów gotówki i towarów.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ścieki (łódzkie)
Obsługa klienta, układanie kwiatów, wiązanek, wieńców z żywych oraz sztucznych kwiatów.
Kwiaciarnia " Szarotka " - 2018-07-26 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
uprawnienia elektryczne
kontakt przez OHP - 2016-01-13 - Pelplin (pomorskie)
kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Okonek (wielkopolskie)
SZKOLENIA BHP, POUCZENIA OKRESOWE, WYPADKI W PRACY, KIEROWANIE OSÓB NA SZKOLENIA WSTĘPNE I OKRESOWE.
"PRZEWOZY REGIONALNE" SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Kruszewiec (łódzkie)
x
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Rychliki (warmińsko-mazurskie)
zgodny ze stanowiskiem
Zakład Transportowo-Handlowy Pelowski Mirosław - 2016-04-11 - Brusy (pomorskie)
Praca w Spółce zajmującej się obsługą współnot mieszkaniowych; Inspektor nadzoru inwestorskiego, uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Miejsce pracy: Wrocław ul. Hallera;Praca od 7:30 do 15:30;Kontakt kandydatów z pracodawcą:walniczek (at) atena-hjw.plOferta w sali: D
ATENA & HJW Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)