STARSZY SPECJALISTA DZIAŁU MARKETINGOWEGO I HR Rzeszów oferta pracy INTER-COMP MARCIN LASEK
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DZIAŁU MARKETINGOWEGO I HR
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: x
Data publikacji: 2019-12-30
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: INTER-COMP MARCIN LASEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 13, 35-604 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: x
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DZIAŁU MARKETINGOWEGO I HR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba długotrwale bezrobotnych w wieku do 30 roku zycia, zarejestrowana w PUP Rzeszów. Mile widziane doswiadczenie w pracy przy projektach unijnych i znajomosć branzy marketingowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: INTER-COMP MARCIN LASEK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KROKUSOWA 2/1, 35-604 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KROKUSOWA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 30.12.2019
Oferta pracy ważna do: 13.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?10fd81190924a0169e14d2032e5db805
Podobne oferty pracy
-pelnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi reprezentując inwestora (NoOSG) na budowe w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, okreslenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na calu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizownie i dokonywanie obliczeń;-udział w odbiorach robót budowlanychoraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno-użytkowe, programy funkcjonalno-użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;-udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Praw zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i proawidłowości realizacji;-udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wylonienia wykonawców robót budowlanych lubb usług
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca na koparce
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraśnik (lubelskie)
Wykonywanie konstrukcji odzieży, szablonów, stopniowanie, odszywanie wzorów i prototypów, obługa overlocka i stebnówki.
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Płońsk (mazowieckie)
Księgowanie operacji gospodarczych, ewidencja rozliczeń kosztów, ewidencja środków trwałych, wystawianie faktur sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Budowlane "CIECHBUD" Spółka z o.o. - 2020-02-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie wydajnego kodu programu z szerokiej gamy specyfikacji programowej
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- wprowadzanie do rejestru oraz kwalifikowanie wydatków budżetowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy wg klasyfikacji budżetowej na podstawie składanych przez komórki organizacyjne zapotrzebowań- analizowanie i uzgadnianie złożonych przez komórki organizacyjne zapotrzebowań z wykonaniem wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej za dany dzień i miesiąc- analizowanie i uzgadnianie wykonania wydatków budżetowych w układzie budżetu tradycyjnego i zadaniowego z kosztami, a także monitorowanie wykonania Planu finansowego- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych, sprawozdań finansowych oraz sprawozdań statystycznych z wykonania wydatków, dochodów i sum depozytowych- sporządzanie analiz z wykonania wydatków budżetowych, rezerw celowych i dochodów - sporządzanie decyzji finansowych Dyrektora Generalnego oraz wniosków o przeniesienie planowanych wydatków Wojewody- sporządzanie Projektu budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wydatków budżetowych w układzie budżetu zadaniowego- zatwierdzanie dochodów księgowych oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi znajdującymi się na rachunkach bankowych Urzędu zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu i gospodarki środkami pozabudżetowymiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA STUDENTÓW W JĘZYKU NIEMIECKIEM I/LUB ANGIELSKIM, PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z PRZEBIEGU STUDIÓW W JĘZYKU NIEMIECKIM I/LUB ANGIELSKIM, OBSŁUGA SYSTEMU REKRUTACJI, AKTUALIZACJA STRONY INTERENTOWEJ UCZELNI-ENGLISH PROGRAM, OBSŁUGA PROGRAMU APR SYSTEM,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-MAGISTERSKIE, PREFEROWANE KIERUNKI FILOLOGIA GERMAŃSKA LUB ANGIELSKA, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA-PAKIET MS OFFICE, BIEGŁĄ ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I/LUB JĘZYKA NIEMIECKIEGO UMOŻLIWIAJĄCĄ SWOBODNĄ KOMUNIKACJĘ W MOWIE I PIŚMIE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 2 LATA MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA UCZELNI, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV+LIST MOTYWACYJNY NA ADRES E-MAIL
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-05-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
cięcie detali na wymiar.
IGOPAK Sp. z o. o. Sp. K. - 2018-02-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz przekazanie do dekretacji Prezydenta,- rejestrowanie i przechowywanie spraw podlegających załatwieniu przez inne sekretariaty Urzędu,- kierowanie do właściwych wydziałów i jednostek równorzędnych spraw podlegających załatwieniu przez te wydziały i jednostki,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok- udzielanie interesantom informacji, dotyczących pracy Urzędu Miasta i sposobu załatwiania spraw,- obsługa techniczno biurowa oraz poczty elektronicznej,- prowadzenie Rejestru Kontroli Zewnętrznych w Urzędzie Miasta,- dbanie o stałą sprawność środków pracy, stanowiących wyposażenie gabinetu Prezydenta oraz sekretariatu,- prowadzenie terminarza spotkań i wyjazdów Prezydenta,- organizowanie i obsługa spotkań i narad Prezydenta Miasta,- współpraca z Oddziałem Informacji Miejskiej i innymi wydziałami Urzędu w przygotowaniu pism okazjonalnych,- przygotowania sprawozdań z pracy Prezydenta między sesjami Rady Miasta Płocka.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-06 - Płock (mazowieckie)
osoba po 30 r ż
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Namysłów (opolskie)
jw.
Komenda Stołeczna Policji - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja obowiązków wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 02.09.1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, realizacja obowiązków w zakresie Obrony Cywilnej, sporządzanie rocznych sprawozdań "Raport do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji" (KOBIZE), przygotowanie dokumentów i opracowań niezbędnych do uzyskania administracyjnych decyzji środowiskowych oraz do ich zmian, weryfikacji i okresowej aktualizacji, koordynacja działań w zakresie bezpieczeństwa , współpraca w zakresie audytów wewnetrznych i zewnętrznych
Forest Gorlice sp. zo.o. - 2019-11-07 - Gorlice (małopolskie)
przygotopwywanie i podawanie posiłków , zapewnienie klientom najlepszej i najpełniejszej obsługi, obsługa dostępnych urządzeń, praca w zespole, wykonywanie prac porządkowych
"AMREST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja testów technicznych oraz bazowych, zbieranie i dokumentowanie wymagań, konfiguracja środowiska, udział w projektach, koordynowaniu i wykonywaniu zautomatyzowanych skryptów testowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie wszystkimi zadaniami operacyjnymi i administracyjnymi, współpraca z kierownikiem zespołu administracyjnego, w celu wdrażania nowych rozwiązań zwiększających efektywność pracy, w tym ich identyfikację, planowanie, zarządzanie, pomiar; aktualizowanie dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej, która wspiera elastyczne plany świadczeń pracowniczych dla klienta (np. wymagania biznesowe i specyfikacje interfejsów), wdrażanie zmian w narzędziach i dokumentacji potrzebnej do efektywnego dostarczania usług dla klienta, zapewnienie, że wszystkie procesy sa wykonywane zgodnie z założonym kalendarzem.
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie deklaracji podatkowych VAT-7, VAT-UE
PRZEDSIĘBIRSTWO DROGOWE KONTRAKT SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prace ślusarkie, prace spawalnicze podzespołów maszyn i urządzeń młyńskich
TORUŃSKIE ZAKŁADY URZĄDZEŃ MŁYŃSKICH "SPOMASZ" S.A. - 2017-02-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
K&P FIRMA HANDLOWA Sp.z o.o. - 2017-12-28 - Skawina (małopolskie)
-stolarstwo meblowe i budowlane, -praca w drewnie lub w płytach meblowych,-praca w godzinach 7:00-15:00,-mile widziani emeryci,-możliwość pracy na 1/2 etatu.
STOLARSTWO MEBLOWO-BUDOWLANE Jan Staniek - 2019-08-22 - Pawłowice (śląskie)
przewóz towarów
Transgór Mysłowice S.A. Zakład Transgór Trzebinia - 2017-07-18 - Trzebinia (małopolskie)
Praca przy budowie sieci gazowych. Praca na terenie woj. opolskiego w godz. 7-15.
Mirosław Morawski Firma Usługowo-Handlowa "MORGAZ" - 2018-02-26 - Opole (opolskie)
pracownik do prac wykończeniowych - sucha zabudowa
Firma Handlowo-Usługowa "KLEPKA" - 2018-03-21 - Suszec (śląskie)
Obsługa działań związanych z zarządzaniem polisami ubezpieczeniowymi,komunikacja z klientem (w tym w przeważającej mierze z azerbejdżanu) i przetwarzanie ich żądań w systemach,komunikacja ze sprzedawcami/partnerami w celu rozwiązywania ich zapytań,kontakt z firmami ubezpieczeniowymi w celu uzyskiwania informacji o pakietach,prowadzenie dokumentacji klientów w systemach wewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Kraków (małopolskie)
Montażysta balustrad drogowych i mostowych
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Skoczów (śląskie)
• Partnerstwo i wsparcie biznesowe dla liderów i zespołów na poziomie lokalnym i regionalnym • Doradztwo w kwestiach związanych ze wpływem strategicznych i operacyjnych decyzji/planów na zasoby ludzkie w organizacji• Współpraca z biznesem w ramach tworzenia struktury organizacji, planowania siły roboczej, sukcesji oraz oceny umiejętności • Współpraca z zespołem Rekrutacji nt. budowania strategii przyciągania, zatrudnienia i zatrzymywania właściwych kandydatów oraz możliwości rotacji i rozwoju wewnętrznych talentów w Europie.• Wprowadzanie strategii dotyczących wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych przy współpracy z zespołem Compensation & Benefits w całej organizacji; proaktywna identyfikacja wyzwań i możliwości wśród grup klientów.
IVONA SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie projektów rekrutacyjnychOpracowywanie innowacyjnych strategii pozyskiwania kandydatówZarządzanie oczekiwaniami Klientów poprzez kontakt z managerami i rekruteramiTworzenie raportówPraca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnychPrzeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów
ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-29 - Gdańsk (pomorskie)
Księgowanie operacji gospodarczych, rozliczanie podaktów pośrednich (Vat)rozliczanie podatku PIT, prwadzenie ewidencji środków trwałych.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-11-20 - Lubań (dolnośląskie)
Przygotowanie dań kuchni indyjskiej. Wydawka dań do bemarów, przygotowywanie półproduktów. Umowa o pracę, 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Zgierz (łódzkie)
-
PPHU "CENTO -MIŚ" s.c. Roman Miś,Rafał Miś - 2018-02-14 - Gogolin (opolskie)