STARSZY SPECJALISTA WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA I SKARBNIKA MIASTA Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA I SKARBNIKA MIASTA

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz przekazanie do dekretacji Prezydenta,- rejestrowanie i przechowywanie spraw podlegających załatwieniu przez inne sekretariaty Urzędu,- kierowanie do właściwych wydziałów i jednostek równorzędnych spraw podlegających załatwieniu przez te wydziały i jednostki,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok- udzielanie interesantom informacji, dotyczących pracy Urzędu Miasta i sposobu załatwiania spraw,- obsługa techniczno biurowa oraz poczty elektronicznej,- prowadzenie Rejestru Kontroli Zewnętrznych w Urzędzie Miasta,- dbanie o stałą sprawność środków pracy, stanowiących wyposażenie gabinetu Prezydenta oraz sekretariatu,- prowadzenie terminarza spotkań i wyjazdów Prezydenta,- organizowanie i obsługa spotkań i narad Prezydenta Miasta,- współpraca z Oddziałem Informacji Miejskiej i innymi wydziałami Urzędu w przygotowaniu pism okazjonalnych,- przygotowania sprawozdań z pracy Prezydenta między sesjami Rady Miasta Płocka.

Data publikacji: 2017-03-06

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz przekazanie do dekretacji Prezydenta,- rejestrowanie i przechowywanie spraw podlegających załatwieniu przez inne sekretariaty Urzędu,- kierowanie do właściwych wydziałów i jednostek równorzędnych spraw podlegających załatwieniu przez te wydziały i jednostki,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok- udzielanie interesantom informacji, dotyczących pracy Urzędu Miasta i sposobu załatwiania spraw,- obsługa techniczno biurowa oraz poczty elektronicznej,- prowadzenie Rejestru Kontroli Zewnętrznych w Urzędzie Miasta,- dbanie o stałą sprawność środków pracy, stanowiących wyposażenie gabinetu Prezydenta oraz sekretariatu,- prowadzenie terminarza spotkań i wyjazdów Prezydenta,- organizowanie i obsługa spotkań i narad Prezydenta Miasta,- współpraca z Oddziałem Informacji Miejskiej i innymi wydziałami Urzędu w przygotowaniu pism okazjonalnych,- przygotowania sprawozdań z pracy Prezydenta między sesjami Rady Miasta Płocka.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA I SKARBNIKA MIASTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie2. nieposzlakowana opinia3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe5. wykształcenie wyższe6. staż pracy minimum 3 lata7. biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego poparta oświadczeniem kandydataWymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902),- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016 r. poz. 446 ),- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.),II. znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcjiw sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14poz. 67 ze zm.)

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany3. kwestionariusz osobowy4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych;6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 )7. oświadczenie kandydata o niekaralności8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż określone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy (na kwestionariuszu osobowym)9. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (na kwestionariuszu osobowym)10.inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania oferty:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko Starszy Specjalista wieloosobowe stanowisko ds. obsługi sekretariatów Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza Miasta i Skarbnika Miasta - ogłoszenie Nr 2 / 2017 na adres:Urząd Miasta PłockaStary Rynek 109-400 PłockWydział OrganizacyjnyOddział Organizacji i KadrZespół Kadrlub dostarczyć do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płockaw nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2017 roku W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta Płocka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Zespole Kadr.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Urzędu.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 06.03.2017

Oferta pracy ważna do: 16.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Obsługa klientów.Pracodawca zapewnia szkolenie od 2 do 3 tygodni poza terenem Stalowej Woli
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 20,9 PLN

Praca w magazynie z chemią przemysłową, dostawa towarów na terenie trójmiasta, drobne prace konserwatorskie i porządkowe.
"CEETAL-POL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Gdynia (pomorskie)

STARSZY INSPEKTOR DS. OBLICZANIA PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 061,22 PLN

Główne obowiązki:- obliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, wielkości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;- sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych deklaracji Pit 4, Pit 8AR oraz rocznych informacji o osiągniętych dochodach Pit 11;- naliczanie kwot do wypłaty z tytułu sporządzonych dla SG tłumaczeń i specjalistycznych ekspertyz oraz zawartych umów cywilno prawnych;- obliczenie dodatkowych należności funkcjonariuszy;- sporządzanie zaświadczeń o osiągniętych dochodach na wniosek funkcjonariuszy i na wniosek instytucji zewnętrznych;- rozliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych dochodów uprawnionych podatników na ich wniosek i sporządzanie deklaracji Pit 40.- kompletowanie i zszywanie trzecich egzemplarzy wystawionych informacji o osiągniętych dochodach pracowników i funkcjonariuszy ( Pit 11) i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.- przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz sprawozdań i informacji w części dotyczącej wydatków osobowych dla funkcjonariuszy.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia w pracy w finansach;- znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych;- umiejętność rozwiązywania problemów oraz przewidywania;- dokładność, wnikliwość oraz komunikatywność;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczeniabezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzuląPOUFNE.Wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia w zakresie rozliczania podatku dochodowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-07-18 - Racibórz (śląskie)

MŁODSZY ASYSTENT/ HIGIENA I TOKSYKOLOGIA ŻYWNOŚCI (OFETA PRACY PO STAŻU) - od 1 850 PLN

współudział w urzedowych kontrolach żywnosci,tworzenie i uzupełnianie baz danych , rejestrów wymaganych w obszarze bezpieczeństwa żywności
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gorlice (małopolskie)

STARSZY INŻYNIER SYSTEMÓW OPERACYJNYCH (NR 0626) - 2 000 - 8 000 PLN

Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwiązywanie problemów; kontrola diagnostyczna, rozwiązywanie incydentów,tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka; udział w projektach
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STARSZY ANALITYK - IMR - od 12 500 PLN

Ogólny zakres obowiązków:głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli; przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń;współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie;raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów;wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu;budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI ZOOTECHNICZNEJ - od 3 200 PLN

Praca przy hodowli drobiu: obsługa maszyn hodowlanych, pilnowanie porządku na kurnikach, pilnowanie stada (pasza,woda,temperatura,wentylacja - wszystko zautomatyzowane), prace fizyczne.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Iwona Bednarz - 2016-11-29 - Mielęcin (zachodniopomorskie)

DEKARZ, MURARZ - 1671 - 3 000 - 4 000 PLN

prace przy remontach dachu
PPHU "WiW-bud" Dariusz Wojciechowski - 2016-10-13 - Świdnica (dolnośląskie)

BARISTA - od 1 050 PLN

obsługa klientów; od Kandydatów oczekujemy znajomości języków: ukraińskiego i rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Zakopane (małopolskie)

KONSERWATOR - od 925 PLN

utrzymywanie w czystości terenu prznależnego do przedszkola w tym odśnieżanie i pielęgnacja ogrodu, naprawy sprzętu , prace remontowe oraz zlecone
Przedszkole Miejskie nr 13 - 2016-08-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STARSZY INŻYNIER DS. JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA - 6 000 - 14 000 PLN

- produkuje testy techniczne, testy biznesowe- zbieranie i dokumentowanie wymagań- konfiguruje srodowisko- bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zabierzów (małopolskie)

STARSZY ADMINISTRATOR SYSTEMÓW ERP (NR 0068) - od 1 850 PLN

Uczestniczenie w projektowaniu i implementacji środowiska systemowego IT w oparciu o istniejące rozwiązania techniczne;realizowanie projektów IT oraz ścisła współpraca z zespołami wdrożeniowymi zintegrowanych systemów zarządzania;integrowanie systemu ERP/CRM z aplikacjami biznesowymi; zapewnienie rozwoju i usprawniania aplikacji działających na platformie ERP/CRP poprzez aktywną współpracę z użytkownikami i operatorami systemu oraz z dostawcami rozwiązań technicznych; zajmowanie się diagnostyką systemu oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych;analizowanie przyczyn problemów technicznych oraz zapewnianie wsparcia dla użytkowników i operatorów systemu; wprowadzanie zmian i poprawek do systemu ERP/CRM; administrowanie zintegrowanymi systemami zarządzania klasy ERP/CRM; administrowanie bazami danych, w szczególności z rodziny MS SQL, a także środowiskiem wysokiej dostępności opartym o rozwiązanie Windows Cluster i środowiskiem wirtualnym opartym na rozwiązanie VMware ESXi 5 oraz MS Hyper-V;przeprowadzanie szkoleń operatorów oraz asysty/obsługi powdrożeniowej systemu zarządzania.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STARSZY REFERENT - od 1 940 PLN

Prace na stanowisku starszy referent w kanelarii warsztatów remontowych techniki morskiej KPW. Opracowywanie dokumentów i pism dotyczacych działalnosci biezacej wrtm. Sporzadzanie kart roboczych wrtm. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń. Prowadzenie wszelkich korespondencji doyuczacychzadań realizowanych przez wrtm. Sporzadzanie dokumentów dotyczacych pracowników: wykaz godzin, listy obecnosci, wspołpraca z sekcjami.
Komenda Portu Wojennego - 2017-11-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

STARSZY ANALITYK SYSTEMÓW - 9 000 - 15 000 PLN

Interpretacja i analiza wymagań biznesowych i systemowych dla programistów, dostarczanie wiedzy zespołowi przez asystowanie, konsultowanie, szkolenie, udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne, budowanie relacji z klientami spółki
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)

STARSZY GEODETA - od 2 000 PLN

zgodny z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Będzin (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

przyjmowanie towarów na magazyn, pakowanie, weryfikacja paczek z towarem
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Chrzanów (małopolskie)

STARSZY REFERENT DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji finansowej, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej
kontakt przez OHP - 2017-11-07 - Olesno (opolskie)

STARSZY MANAGER PROJEKTU(NR 8869) - od 12 000 PLN

planowanie i koordynowanie działań związanych systemem informatycznym w firmie,zarządzanie i nadzór nad zespołem,zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności,przeprowadzanie konsultacji z użytkownikami systemu,tworzenie zaawansowanych raportów z wykorzystaniem MS Excelkonfigurowanie i zarządzanie planami postęu,konsolidacja danych,konfiguracja i utrzymanie szablonów do przechwytywania informacji finansowych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STARSZY ADMINISTRATOR SYSTEMÓW ERP(NR 6547) - 1 850 - 8 500 PLN

Administrowanie, zarządzanie bazami SAP. Odpowiedzialność za monitorowanie i utrzymanie systemów SAP, zgodnie z określonymi umowami serwisowymi. Codzienne monitorowanie systemu ( zatrzymywania i uruchamiania), planowanie SAP- niestandardowych zadań. Zarządzanie użytkownikami, zmieniając SAP Kernel na poziomie systemu operacyjnego, obsługi transportowych, aktualizacji i tworzenia nowej dokumentacji systemu.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STARSZY REFERENT - od 2 000 PLN

Sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, zaświadczenia, porozumienia), opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań, udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów, prowadzenie teczek akt osobowych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-01-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA KASJER - od 1 950 PLN

Obsługa klienta - sklep spożywczy.
Sklep Spożywczy Jarosław Dmochowski - 2016-01-29 - Gdańsk (pomorskie)

TOKARZ - 2174 - od 2 000 PLN

obsługa tokarkii
Zakład Usługowo Wytwórczy Czesław Nieciąg - 2015-12-29 - Milikowice (dolnośląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. INFORMACJI NAUKOWEJ - od 6 600 PLN

Opracowywanie druków informacyjnych na potrzeby procesów rejestracyjnych na obszarze UE oraz poza UE. Aktywna współpraca z agencjami rejestracyjnymi w zakresie korekt druków informacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)

STARSZY DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 400 PLN

Kierowanie innymi pracownikami i ich pracą, delegowanie zadań i ocena poprawności ich wykonania, obsługa klientów rosyjsko i ukraińskojęzycznych, obowiązki związane z call center, a także wspieranie kierownika
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)

STARSZY PROGRAMISTA JAVA - do 14 000 PLN

1. Wdrożenie wielopoziomowej aplikacji internetowej służącej do monitorowania przestrzegania i jakości danych dotyczących cen; 2. Zobowiązanie się do ogólnego projektowania i architektury systemu; 3. Dostarczanie wysokiej jakości, bardzo dobrze przetestowanych elementów kodu i aplikacji; 4. Pisanie dokumentacji technicznej; 5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat