STARSZY SPECJALISTA WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA I SKARBNIKA MIASTA Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA I SKARBNIKA MIASTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz przekazanie do dekretacji Prezydenta,- rejestrowanie i przechowywanie spraw podlegających załatwieniu przez inne sekretariaty Urzędu,- kierowanie do właściwych wydziałów i jednostek równorzędnych spraw podlegających załatwieniu przez te wydziały i jednostki,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok- udzielanie interesantom informacji, dotyczących pracy Urzędu Miasta i sposobu załatwiania spraw,- obsługa techniczno biurowa oraz poczty elektronicznej,- prowadzenie Rejestru Kontroli Zewnętrznych w Urzędzie Miasta,- dbanie o stałą sprawność środków pracy, stanowiących wyposażenie gabinetu Prezydenta oraz sekretariatu,- prowadzenie terminarza spotkań i wyjazdów Prezydenta,- organizowanie i obsługa spotkań i narad Prezydenta Miasta,- współpraca z Oddziałem Informacji Miejskiej i innymi wydziałami Urzędu w przygotowaniu pism okazjonalnych,- przygotowania sprawozdań z pracy Prezydenta między sesjami Rady Miasta Płocka.
Data publikacji: 2017-03-06
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz przekazanie do dekretacji Prezydenta,- rejestrowanie i przechowywanie spraw podlegających załatwieniu przez inne sekretariaty Urzędu,- kierowanie do właściwych wydziałów i jednostek równorzędnych spraw podlegających załatwieniu przez te wydziały i jednostki,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok- udzielanie interesantom informacji, dotyczących pracy Urzędu Miasta i sposobu załatwiania spraw,- obsługa techniczno biurowa oraz poczty elektronicznej,- prowadzenie Rejestru Kontroli Zewnętrznych w Urzędzie Miasta,- dbanie o stałą sprawność środków pracy, stanowiących wyposażenie gabinetu Prezydenta oraz sekretariatu,- prowadzenie terminarza spotkań i wyjazdów Prezydenta,- organizowanie i obsługa spotkań i narad Prezydenta Miasta,- współpraca z Oddziałem Informacji Miejskiej i innymi wydziałami Urzędu w przygotowaniu pism okazjonalnych,- przygotowania sprawozdań z pracy Prezydenta między sesjami Rady Miasta Płocka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA I SKARBNIKA MIASTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie2. nieposzlakowana opinia3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe5. wykształcenie wyższe6. staż pracy minimum 3 lata7. biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego poparta oświadczeniem kandydataWymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902),- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016 r. poz. 446 ),- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.),II. znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcjiw sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14poz. 67 ze zm.)
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany3. kwestionariusz osobowy4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych;6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 )7. oświadczenie kandydata o niekaralności8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż określone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy (na kwestionariuszu osobowym)9. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (na kwestionariuszu osobowym)10.inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania oferty:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko Starszy Specjalista wieloosobowe stanowisko ds. obsługi sekretariatów Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza Miasta i Skarbnika Miasta - ogłoszenie Nr 2 / 2017 na adres:Urząd Miasta PłockaStary Rynek 109-400 PłockWydział OrganizacyjnyOddział Organizacji i KadrZespół Kadrlub dostarczyć do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płockaw nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2017 roku W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta Płocka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Zespole Kadr.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Urzędu.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 06.03.2017
Oferta pracy ważna do: 16.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów.Pracodawca zapewnia szkolenie od 2 do 3 tygodni poza terenem Stalowej Woli
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Praca w magazynie z chemią przemysłową, dostawa towarów na terenie trójmiasta, drobne prace konserwatorskie i porządkowe.
"CEETAL-POL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Gdynia (pomorskie)
-
FHU HYWO Iwona Hyska - 2017-02-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Instruktor nauki jazdy kat. A+B
Ośrodek Szkolenia Kierowców 1 EGZAMIN Paweł Chwałek - 2016-06-06 - Żagań (lubuskie)
Główne obowiązki:- obliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, wielkości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;- sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych deklaracji Pit 4, Pit 8AR oraz rocznych informacji o osiągniętych dochodach Pit 11;- naliczanie kwot do wypłaty z tytułu sporządzonych dla SG tłumaczeń i specjalistycznych ekspertyz oraz zawartych umów cywilno prawnych;- obliczenie dodatkowych należności funkcjonariuszy;- sporządzanie zaświadczeń o osiągniętych dochodach na wniosek funkcjonariuszy i na wniosek instytucji zewnętrznych;- rozliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych dochodów uprawnionych podatników na ich wniosek i sporządzanie deklaracji Pit 40.- kompletowanie i zszywanie trzecich egzemplarzy wystawionych informacji o osiągniętych dochodach pracowników i funkcjonariuszy ( Pit 11) i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.- przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz sprawozdań i informacji w części dotyczącej wydatków osobowych dla funkcjonariuszy.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia w pracy w finansach;- znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych;- umiejętność rozwiązywania problemów oraz przewidywania;- dokładność, wnikliwość oraz komunikatywność;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczeniabezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzuląPOUFNE.Wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia w zakresie rozliczania podatku dochodowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-07-18 - Racibórz (śląskie)
współudział w urzedowych kontrolach żywnosci,tworzenie i uzupełnianie baz danych , rejestrów wymaganych w obszarze bezpieczeństwa żywności
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gorlice (małopolskie)
Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwiązywanie problemów; kontrola diagnostyczna, rozwiązywanie incydentów,tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka; udział w projektach
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków:głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli; przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń;współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie;raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów;wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu;budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)
Praca przy hodowli drobiu: obsługa maszyn hodowlanych, pilnowanie porządku na kurnikach, pilnowanie stada (pasza,woda,temperatura,wentylacja - wszystko zautomatyzowane), prace fizyczne.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Iwona Bednarz - 2016-11-29 - Mielęcin (zachodniopomorskie)
prace przy remontach dachu
PPHU "WiW-bud" Dariusz Wojciechowski - 2016-10-13 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klientów; od Kandydatów oczekujemy znajomości języków: ukraińskiego i rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Zakopane (małopolskie)
utrzymywanie w czystości terenu prznależnego do przedszkola w tym odśnieżanie i pielęgnacja ogrodu, naprawy sprzętu , prace remontowe oraz zlecone
Przedszkole Miejskie nr 13 - 2016-08-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- produkuje testy techniczne, testy biznesowe- zbieranie i dokumentowanie wymagań- konfiguruje srodowisko- bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zabierzów (małopolskie)
Uczestniczenie w projektowaniu i implementacji środowiska systemowego IT w oparciu o istniejące rozwiązania techniczne;realizowanie projektów IT oraz ścisła współpraca z zespołami wdrożeniowymi zintegrowanych systemów zarządzania;integrowanie systemu ERP/CRM z aplikacjami biznesowymi; zapewnienie rozwoju i usprawniania aplikacji działających na platformie ERP/CRP poprzez aktywną współpracę z użytkownikami i operatorami systemu oraz z dostawcami rozwiązań technicznych; zajmowanie się diagnostyką systemu oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych;analizowanie przyczyn problemów technicznych oraz zapewnianie wsparcia dla użytkowników i operatorów systemu; wprowadzanie zmian i poprawek do systemu ERP/CRM; administrowanie zintegrowanymi systemami zarządzania klasy ERP/CRM; administrowanie bazami danych, w szczególności z rodziny MS SQL, a także środowiskiem wysokiej dostępności opartym o rozwiązanie Windows Cluster i środowiskiem wirtualnym opartym na rozwiązanie VMware ESXi 5 oraz MS Hyper-V;przeprowadzanie szkoleń operatorów oraz asysty/obsługi powdrożeniowej systemu zarządzania.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace na stanowisku starszy referent w kanelarii warsztatów remontowych techniki morskiej KPW. Opracowywanie dokumentów i pism dotyczacych działalnosci biezacej wrtm. Sporzadzanie kart roboczych wrtm. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń. Prowadzenie wszelkich korespondencji doyuczacychzadań realizowanych przez wrtm. Sporzadzanie dokumentów dotyczacych pracowników: wykaz godzin, listy obecnosci, wspołpraca z sekcjami.
Komenda Portu Wojennego - 2017-11-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Interpretacja i analiza wymagań biznesowych i systemowych dla programistów, dostarczanie wiedzy zespołowi przez asystowanie, konsultowanie, szkolenie, udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne, budowanie relacji z klientami spółki
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Będzin (śląskie)
przyjmowanie towarów na magazyn, pakowanie, weryfikacja paczek z towarem
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Chrzanów (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji finansowej, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej
kontakt przez OHP - 2017-11-07 - Olesno (opolskie)
planowanie i koordynowanie działań związanych systemem informatycznym w firmie,zarządzanie i nadzór nad zespołem,zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności,przeprowadzanie konsultacji z użytkownikami systemu,tworzenie zaawansowanych raportów z wykorzystaniem MS Excelkonfigurowanie i zarządzanie planami postęu,konsolidacja danych,konfiguracja i utrzymanie szablonów do przechwytywania informacji finansowych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Administrowanie, zarządzanie bazami SAP. Odpowiedzialność za monitorowanie i utrzymanie systemów SAP, zgodnie z określonymi umowami serwisowymi. Codzienne monitorowanie systemu ( zatrzymywania i uruchamiania), planowanie SAP- niestandardowych zadań. Zarządzanie użytkownikami, zmieniając SAP Kernel na poziomie systemu operacyjnego, obsługi transportowych, aktualizacji i tworzenia nowej dokumentacji systemu.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, zaświadczenia, porozumienia), opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań, udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów, prowadzenie teczek akt osobowych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-01-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Warszawa (mazowieckie)
x
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 4 W BIAŁYMSTOKU, PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 86 W BIAŁYMSTOKU - 2018-03-26 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta - sklep spożywczy.
Sklep Spożywczy Jarosław Dmochowski - 2016-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa tokarkii
Zakład Usługowo Wytwórczy Czesław Nieciąg - 2015-12-29 - Milikowice (dolnośląskie)
Opracowywanie druków informacyjnych na potrzeby procesów rejestracyjnych na obszarze UE oraz poza UE. Aktywna współpraca z agencjami rejestracyjnymi w zakresie korekt druków informacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kierowanie innymi pracownikami i ich pracą, delegowanie zadań i ocena poprawności ich wykonania, obsługa klientów rosyjsko i ukraińskojęzycznych, obowiązki związane z call center, a także wspieranie kierownika
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)
1. Wdrożenie wielopoziomowej aplikacji internetowej służącej do monitorowania przestrzegania i jakości danych dotyczących cen; 2. Zobowiązanie się do ogólnego projektowania i architektury systemu; 3. Dostarczanie wysokiej jakości, bardzo dobrze przetestowanych elementów kodu i aplikacji; 4. Pisanie dokumentacji technicznej; 5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)