STARSZY INSPEKTOR DS. OBLICZANIA PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Racibórz oferta pracy Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. OBLICZANIA PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 061,22 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- obliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, wielkości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;- sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych deklaracji Pit 4, Pit 8AR oraz rocznych informacji o osiągniętych dochodach Pit 11;- naliczanie kwot do wypłaty z tytułu sporządzonych dla SG tłumaczeń i specjalistycznych ekspertyz oraz zawartych umów cywilno prawnych;- obliczenie dodatkowych należności funkcjonariuszy;- sporządzanie zaświadczeń o osiągniętych dochodach na wniosek funkcjonariuszy i na wniosek instytucji zewnętrznych;- rozliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych dochodów uprawnionych podatników na ich wniosek i sporządzanie deklaracji Pit 40.- kompletowanie i zszywanie trzecich egzemplarzy wystawionych informacji o osiągniętych dochodach pracowników i funkcjonariuszy ( Pit 11) i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.- przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz sprawozdań i informacji w części dotyczącej wydatków osobowych dla funkcjonariuszy.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia w pracy w finansach;- znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych;- umiejętność rozwiązywania problemów oraz przewidywania;- dokładność, wnikliwość oraz komunikatywność;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczeniabezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzuląPOUFNE.Wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia w zakresie rozliczania podatku dochodowego.
Data publikacji: 2016-07-18
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- obliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, wielkości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;- sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych deklaracji Pit 4, Pit 8AR oraz rocznych informacji o osiągniętych dochodach Pit 11;- naliczanie kwot do wypłaty z tytułu sporządzonych dla SG tłumaczeń i specjalistycznych ekspertyz oraz zawartych umów cywilno prawnych;- obliczenie dodatkowych należności funkcjonariuszy;- sporządzanie zaświadczeń o osiągniętych dochodach na wniosek funkcjonariuszy i na wniosek instytucji zewnętrznych;- rozliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych dochodów uprawnionych podatników na ich wniosek i sporządzanie deklaracji Pit 40.- kompletowanie i zszywanie trzecich egzemplarzy wystawionych informacji o osiągniętych dochodach pracowników i funkcjonariuszy ( Pit 11) i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.- przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz sprawozdań i informacji w części dotyczącej wydatków osobowych dla funkcjonariuszy.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia w pracy w finansach;- znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych;- umiejętność rozwiązywania problemów oraz przewidywania;- dokładność, wnikliwość oraz komunikatywność;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczeniabezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzuląPOUFNE.Wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia w zakresie rozliczania podatku dochodowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 061,22 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. OBLICZANIA PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 061,22 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Nazwa pracodawcy: Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniuobywatelstwa polskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonychklauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowaniasprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U.2010, Nr 182, poz. 1228 ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzająskorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszychkandydatów;2. kopie świadectw pracy;3. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:18 lipca 2016 r. do dnia 29 lipca 2016 r.pod adresem:Śląsko - Małopolski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 RacibórzInne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznympodpisem. Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumentywskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 2061,22 zł. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.Śląsko - Małopolski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywanez równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 18.07.2016
Oferta pracy ważna do: 29.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie wydajnego kodu programu z szerokiej gamy specyfikacji programowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie wsparcia w zakresie doskonalenia i produkcji aplikacji Service Now; Zajmowanie się udoskonaleniami wymaganymi przez Klienta; Zarządzanie ruchem funkcjonalności / konfiguracji produktów, od etapu projektowania do etapu produkcji; Dzielenie się z Klientem wiedzą dotyczącą procesu i związanych z tym przepływów pracy; Występowanie w charakterze jedynego punktu eskalacji w odniesieniu do wszelkich problemów zgłoszonych w zakresie wspierania i rozbudowy Aplikacji; Przygotowywanie tygodniowych raportów dotyczących bieżącego statusu na rzecz klientów. Raporty będą zawierać dane dotyczące wsparcia w zakresie Aplikacji i Rozbudowy Aplikacji, w oparciu o wcześniejsze uzgodnienia porozumienia o poziomie usługi; Zaproponowanie technicznych / funkcjonalnych rozwiązań dla klienta w celu usprawnienia istniejącej aplikacji lub procesu; Zarządzanie i kierowanie zespołem; Monitorowanie postępów i wyników projektu; Omówienie szacunkowego zakresu prac w odniesieniu do wszystkich nowych prac związanych z tworzeniem aplikacji; Koordynowanie z klientem zakresu Testowania Użytkownika i Przekazania Produktu według standardowego procesu ITIL; Zapewnienie Pilnego Wsparcia w kwestiach krytycznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie form odlewniczych, wykonywanie rdzeni piaskowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa kancelaryjna i korespondencyjna wydziału oraz prowadzanie gospodarki magazynowej sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-02-02 - Legionowo (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów, bezposredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Łódź (łódzkie)
-
PPUH "Paga-Pro" Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-10-16 - Krapkowice (opolskie)
Codzienny kontakt z klientami zagranicznymi, udział w rozmowach kontraktowychnegocjacje cen i warunków współpracy z klientem zagranicznymtłumaczenie dokumentacji technicznejsporządzanie dokumentacji wysyłkowej
WARMIA Spółka Akcyjna - 2017-02-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie towaru, układanie towaru, sprawdzanie terminu ważności towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Znamirowice (małopolskie)
Produkcja testów technicznych, testów biznesowych. Zbieranie i dokumentowanie wymagań. Konfiguracja środowiska. Udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonywaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Gdynia (pomorskie)
szwaczka ręczna; staż w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Skopanie (podkarpackie)
kierowanie pojazdem dostawczym do 3,5 tony na trasach międzynarodowych
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kwidzyn (pomorskie)
Montaż konstrukcji stalowych
FLEXBELT Daniel Wojciechowski - 2016-05-25 - Psary (wielkopolskie)
Praca w Zespole Zaopatrzenia-zastępstwo w czasie nieobecności usprawiedliwionej. Realizacja zagadnień z zakresu gospodarki finansowej związanej z naliczeniem i sporządzaniem list wypłat dodatkowych świadczeń i należności dla policjantów i pracowników Policji, opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych za media w KMP w Siedlcach oraz w podległych komisariatach, przyjmowanie gotówki za mandaty w celu odprowadzenia jej na konto Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, sporządzanie faktur VAT obciążających innych użytkowników za wynajem pomieszczeń KMP w Siedlcach, naliczanie równoważnika pieniężnego w zamian za posiłki profilaktyczne dla uprawnionych funkcjonariuszy, rozliczanie i prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków profilaktycznych dla uprawnionych funkcjonariuszy i pracowników Policji, sporządzanie wykazów osób uprawnionych do otrzymywania środków higieny osobistej dla pracowników cywilnych.
Komenda Miejska Policji w Siedlcach - 2016-03-10 - Siedlce (mazowieckie)
Wspieranie tworzenia i zarządzanie procesem prognozowania (tygodniowo, miesięcznie,kwartalnie). Rezerwacje, przychody i Opex; Dostarczanie wysokiej jakości analiz finansowych i wsparcie biznesowe. Nie chodzi tu tylko o tworzenie danych, ale również o zapewnienie wglądu i analizy; Wspieranie Kontrolerów i FD w dostarczaniu odpowiednich informacji P&L do organizacji sprzedaży (pomiar wskaźników rentowności portfela itp.); Wspieranie najlepszych praktyk Opexu w zakresie kontroli w każdym z regionów geograficznych. Dostarczanie analiz i sprawozdań dyrektorowi finansowemu; Przyczynienie się do rozwoju procesów rocznego idługoterminowego planowania wyznaczania celów.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Kraków (małopolskie)
Fakturowanie księgowanie dokumentów na rachunkach klientów. Bezpośredni kontakt z klientem farncuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Łódź (łódzkie)
Oferta stażu dla osób bezrobotnych z określonym II profilem pomocy:- długotrwale bezrobotnych- bezrobotnych korzystających ze świadczeń pomocy społecznej- bezrobotnych posiadających co najmniej jedno dziecko do 6 r.ż lub dziecko niepełnosprawne do 18 r.ż.- bezrobotny niepełnosprawny
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Sokółka (podlaskie)
Podawanie posiłków dzieciom, podawanie dzieciom napoi w ciągu dnia, pomaganie przy karmieniu dzieci słabo jedzących, sprzątanie sali i toalety, pomaganie dzieciom przy rozbieraniu i ubieraniu się, uczestniczenie w wyjściach dzieci poza przedszkole, branie udziału w przygotowaniach pomocy do zajęć, sprzątanie po nagłych zdarzeniach, przebieranie dziecka, pomaganie dzieciom w sytuacjach tego wymagających, pomaganie przy robieniu kanapek dla dzieci, zadania zlecone przez dyrektora.
Przedszkole "ZOBI" S.C. - 2018-06-25 - Kębłowo (pomorskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac brukarskich, prac drogowych, oraz innych prac fizycznych
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Analiza płatności od klienta, alokacja płatności w systemie idnywidualnego klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierzów (małopolskie)
Prace biurowe
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-WYPOCZYNKOWY A. Siwik-Karwowska - 2017-03-07 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
jw
Szkoła Podstawowa nr 69 - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 m-cy w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Prokuratura Rejonowa Kołobrzeg - 2016-11-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedawca w dziale mięsnym.
GOSIA MAŁGORZATA BUHL SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-18 - Rumia (pomorskie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
- techniczne wspracie środowiska systemu SAP SECURITY, - ocena, projektowanie, kierowanie ulepszeń oraz wdrażanie rozwiązań do monitorowania wydajności i konfiguracji systemów, projektowanie i rozwijanie wymogów i specyfikacji architektury SAP, - konfiguracja i administracja, wykrywanie i usuwanie usterek systemu SAP HANA.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) Prowadzenie kasy:b) wystawianie czeków gotówkowych,c) ewidencja przychodu i rozchodu gotówki,d) sporządzanie raportów kasowych,e) opisywanie rachunków,f) Syntetyczne i analityczne księgowanie środków ZFŚS,g) Przygotowanie rachunków do zatwierdzenia przez Dyrektora i Gł. Księgowegoh) Prowadzenie rejestru zleceń na zakup artykułów i usług,i) Przygotowywanie przelewów,j) Prowadzenie rejestru zakupu towarów poniżej 30.000 euro zgodnie z obowiązującymi przepisami,k) Zastępstwo - magazyn żywnościowy i gospodarczy,l) Zastępstwo płace,m) Systematyczne samokształcenie z dziedziny księgowej,n) Przestrzeganie przepisów bhp i p. poż.,o) Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,p) Wykonywanie innych zadań wg zaleceń Dyrektora i Gł. Księgowegoq) Dbałość o tereny zielone Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawskur) Przestrzeganie regulaminu pracy oraz obowiązujących zarządzeń; Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;b) zatrudnienie na postawie umowy o pracę;c) wykonywanie zadań w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku;d) praca na w ww. stanowisku nie jest narażona na występowanie szkodliwych warunków pracy, natomiast występują uciążliwe warunki pracy (praca przy komputerze);e) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014r., poz. 1786) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Domu Pomocy społecznej w Szpęgawsku stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 9/09 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku z dnia 9.06.2009 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Wynagradzania pracowników w Domu pomocy Społecznej w Szpęgawsku;
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2016-05-11 - Szpęgawsk (pomorskie)
Procesowanie wniosków personalnych, formularzy, przygotowywanie statystyk Obsługa klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu, poczty lub innych kanałów Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych procedur i opisów procesów Wparcie kierownika zespołu w bieżących zadaniach
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
Wycinanie kafli ceramicznych wg szablonów a następnie naklejanie na płytę wiórową tworząc ekspozytor do sklepów budowlanych.
TIME2WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Wola Ociecka (podkarpackie)
Prowadzenie zespołu testowego, automatyzacja, planowanie, wykonanie i monitorowanie procesu oprogramowania.Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)