STARSZY SPECJALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Wynagrodzenie: od 3 490,75 PLN
Zakres obowiązków: -pelnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi reprezentując inwestora (NoOSG) na budowe w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, okreslenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na calu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizownie i dokonywanie obliczeń;-udział w odbiorach robót budowlanychoraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno-użytkowe, programy funkcjonalno-użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;-udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Praw zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i proawidłowości realizacji;-udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wylonienia wykonawców robót budowlanych lubb usług
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-pelnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi reprezentując inwestora (NoOSG) na budowe w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, okreslenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na calu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizownie i dokonywanie obliczeń;-udział w odbiorach robót budowlanychoraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno-użytkowe, programy funkcjonalno-użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;-udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Praw zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i proawidłowości realizacji;-udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wylonienia wykonawców robót budowlanych lubb usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 490,75 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
3.490,75 zł; dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 490,75 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:-wykształcenie wyższe budowlane, -doświadczenie co najmniej 24 m-ce, -praca w specjalności budowlanej przy realizacji lub nadzorowaniu robót budowlanych,-posiadanie uprawnień budowlanych zgodnie z ustaw a Prawo budowlane w jednej z poniższych specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej,-znajomość zagadnień związanych z procesem budowlanym oraz biegła znajomość ustawy Prawo Budowlane,-umiejętność obsługi komputera w tym programów wspomagających w zakresie projektowania i wykonawstwa oraz kosztorysowania,-umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i systematyczność,-umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania, kreatywność,- prawo jazdy kat. B;Wymagania pożądane:-doświadczenie powyżej 6 m-cy,-praca przy realizacji lub nadzorowaniu robót budowlanych,-uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie,-uprawnienia energetyczne G1, G2, G3 w zakresie dozoru, obsługi konserwacji
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o postadaniu obywatelstwa polskiego, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy ze wszystkich zakończonych okresów zatrudnienia, kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 12.06.2019
Oferta pracy ważna do: 24.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?39552d2471b62be49b773f84b75e68ff
Podobne oferty pracy
Sprzątanie terenów miejskich zarządzanych przez spółkę.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2017-05-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów i kasy fiskalnej, wykładanie towarów;wynagrodzenie dla kasjera sprzedawcy 2000 zł brutto+ premia
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace magazynowe i inne prace fizyczne
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa posprzedażowa Klientów Spółki, prowadzenie negocjacji handlowych, przedłużanie umów i poszerzanie współpracy z Klientami Spółki; przygotowywanie umów i aneksów; udział w procesie obsługi reklamacji
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Sulmierzyce (łódzkie)
przygotowywanie napojów kawowych, herbaty, soków, serwowanie ciast, sałatek
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Sanok (podkarpackie)
Praca w systemie WMS Qaguar, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniu procesów logistycznych, organizacja pracy i andzór nad podległym zespołem, zapewnienie przestrzegania procedur operacyjnych oraz BHP.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Pruszków (mazowieckie)
wg. programu. Poszukiwana osoba po 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Namysłów (opolskie)
kontakt z klientem
Sklep Rolniczy "TREDER" Anna Treder - 2019-02-06 - Bytów (pomorskie)
Odpowiedzialność za prowadzenie analiz, projektowanie oraz wdrażanie i utrzymanie systemów na platformie analitycznej; Przeprowadzanie testów w zakresie rozwoju i automatyzacji; Odpowiedzialność za prowadzenie analiz, debugowanie oraz rozwiązywanie problemów, dostosowywanie wykonawstwa oraz zrozumienie istniejących aplikacji Java; Współpracuje z analitykami biznesowymi oraz innymi członkami zespołu w celu przełożenia wymogów biznesowych na wymogi oprogramowania; Projektowanie, tworzenie pierwowzorów i dokonywanie iteracji w celu stworzenia innowacyjnych rozwiązań dla zaspokojenia wymogów użytkownika;
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego i francuskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
stworzenie prezentacji GIS (geographic information system), stworzenie projektów graficznych, znajomość systemów Linux.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa gości hotelowych, meldowanie i wymeldowywanie, udzielanie informacji o obiekcie i atrakcjach, wykonywanie raportów recepcyjnych
HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- malowanie, wykonywanie ociepleń , betonowanie, roboty montażowe, rzbiórka, murowanie, tynkowanieKontakt: 605-858-897, e-mail: pphu.b.hasa (at) wp.pl
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Bartłomiej Hasa - 2018-11-13 - Pelplin (pomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych po 50 roku życia. Wykształcenie zawodowe, obsługa klienta, sprzedaż towarów, inkaso należności, sprzedaż odzieży nowej i używanej.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Rybnik (śląskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR2) koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Buenos Aires, Argentynie; Atlancie, USA; Bogocie, Kolumbii; Kurytybie, Brazylii; Durbanie, RPA; Flandrii, Belgii; Jeju, Korei Południowej; Algierze , Algierii; Manili, na Filipinach; Maladze, Hiszpanii; Meridzie, Meksyku; Miami, USA; Newcastle, Australii; Quito, Ekwadorze; Szanghaju, ChRL;Madrycie, Hiszpanii;3) merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4) organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5) promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6) systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7) współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego w kraju i za granicą w zakresie działalności CIFAL/Płock;8) poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;9) merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;10) przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL;11) doradztwo, konsultowanie, przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej;12) podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju;13) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock;14) wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych;15) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;d) współpraca z instytucjami naukowymi i akademickimi;e) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów;16) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;17) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;18) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej i Facebooka w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;19) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego;20) opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR.
Urząd Miasta Płocka - 2019-04-16 - Płock (mazowieckie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Wietnamu, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
skręcanie i montowanie mebli
Piotr Kryczka - ALUSTYL - 2019-05-17 - Dylewo (kujawsko-pomorskie)
przecieranie drewna
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "CORRADO" RADOSŁAW GONTARZ - 2017-12-29 - Świdnik (lubelskie)
świadczenie prac elektrycznych i instalatorskich
Amhil Europa Sp. z o.o. - 2018-12-04 - Krokowa (pomorskie)
dbałość o czystośc i porządek w budynkach hotelowych i innych pomieszczeniach na terenie ośrodkaprowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego(bielizna pościelowa,stołowa oraz naczynia będące na wyposażeniu pokoi)bieżąca kontrola wyposażenia i stanu pokoipraca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej - 2018-04-24 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Kontakty z pracownikami w języku rosyjskim, prace biurowe, proste tłumaczenia, rozmowy i korespondencja z kontrahentami w języku obcym, pozyskiwanie pracowników i kontrahentów z zagranicy.
AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ "OSCAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1. Spełnianie szczegółowych wymagań biznesowych w zakresie kompleksowych analiz rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL), obejmujących powstawanie zagrożeń, omówienie rachunku wyników oraz sporządzanie rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL) dla wielu podmiotów związanych z interesariuszami w różnych dziedzinach i na różnych poziomach hierarchii; 2. Przeprowadzanie ekstrakcji danych, wykorzystywanie i analiza danych na poziomie transakcji z rachunku wyników i rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL) przy użyciu zarówno programu Excel, jak i wewnętrznych narzędzi analitycznych; 3. Analiza architektury bieżącego stanu FTB oraz procesów biznesowych w celu ustalenia luk w funkcjonalności istotnych dla wdrożenia rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL); 4. Prowadzenie niezależnych analiz, nawiązywanie trwałych relacji oraz wywieranie wpływu na interesariuszy i pracowników działów IT; 5. Nawiązywanie zdalnej współpracy z pracownikami oddziałów na całym świecie i pozyskiwanie w ramach relacji wewnętrznych wiedzy o kluczowych obszarach. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Załadunek oraz rozładunek transportów, wykonywanie zadań zgodnie z dokumentacją oraz poleceniami przełożonego, czynne operowanie wózka widłowego, gotowość do pracy w systemie 2- zmianowym. Praca od pon-pt w godz. 6:00-22:00.
Wavenet sp. z o.o. - 2019-06-17 - Pruszków (mazowieckie)
Zarządzanie bazami danych, praca w zespole ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie projektem i personelem (ok.100 osób), wdrażanie strategii biznesowych, budżetowych, przygotowanie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Praca na portierni jednego z domów studenckich Miasteczka Studenckiego (zatrudnienie bezpośrednio w Uczelni), obsługa kasy, kontrola wejść do budynku, monitorowanie pracy systemów bezpieczeństwa, kontakt ze studentami.
AGH MIASTECZKO STUDENCKIE - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
- Tworzenie, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania Guidewire dedykowanego branży ubezpieczeniowej - Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym - Praca w metodologii Scrum
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Starszy Referent odpowiada za:a)Terminowe i prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych;2)Przestrzeganie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego;3) Utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia;4)Zgodność (legalność) działań służbowych z obowiązującymi przepisami prawa.2.Do obowiązków Starszego Referenta należy:1)Terminowe sporządzanie list wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń, innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom wojska 25 WOG przy wykorzystaniu programów SI PROSTA-C, SI PODATEK zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.2)Rejestr zdarzeń gospodarczych wszystkich sporządzonych list wynagrodzeń, dodatkowych należności, księgowanie potrąceń, zobowiązań do ZUS, US,PFRON i innych wierzycieli w oparciu o ZWSI RON.3)Naliczanie świadczeń pieniężnych wynikających z odrębnych przepisów, w tym wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, świadczeń rehabilitacyjnych dla pracowników;4)Kompletowanie i weryfikowanie dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia list wynagrodzeń pracowników.5)Naliczanie funduszu nagród uznaniowych pracownikom wojska 25 WOG w ramach posiadanego funduszu wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.6)Naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego pracownikom wojska zgodnie z obowiązującymi przepisami.7)Prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników wojska przy wykorzystaniu programów resortowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.8)Bieżące prowadzenie i aktualizacja kart wynagrodzeń pracowników wojska, kart zasiłków chorobowych.9)Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (druk Rp-7), zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracownikom wojska.10)Sporządzanie miesięcznych rozliczeń z wykorzystania funduszu wynagrodzeń.11)Naliczanie składek z tytułu ubezpieczeń zdrowotnych, społecznych, funduszu pracy za pracowników, zleceniobiorców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w oparciu o system informatyczny PŁATNIK.12)Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek z tytułu wpłat na PFRON za pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.13)Wystawianie pracownikom rozliczeń rocznych PIT-11, PIT-40, PIT-8C zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych przy wykorzystaniu programów resortowych.14)Comiesięczne porównywanie ksiąg pomocniczych z księgą główną w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, FP.15)Analiza wydatków pod kątem zabezpieczenia w planie finansowym w zakresie wynagrodzeń, PFRON i innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom oraz sporządzanie wniosków o zmianę planu finansowego celem przekazania danach do Sekcji Planowania.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-12-23 - Białystok (podlaskie)