STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Polkowice oferta pracy POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych oraz budynków na administrowanych zasobach mieszkaniowych, prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków mieszkalnych, naliczanie opłat oraz wystawienie dokumentów księgowych (faktury, rachunki) za czynsz i media, a także innych zawiadomień o opłatach z tytułu najmu, dzierżawy i użyczenia, zakładanie kartotek dla nowych użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych, ustalanie wysokości zaliczek dla użytkowników lokali lokali mieszkalnych na poszczególne media, prowadzenie komputerowego rejestru dokumentów księgowych, rozliczanie i analizowanie wysokości zaliczek na media dla użytkowników lokali mieszkalnych, prowadzenie spraw związanych ze zwrotem nadpłat powstałych na koncie czynszowym tytułu rozliczania mediów w związku ze zdaniem mieszkania lub jego wykupu.
Data publikacji: 2020-11-02
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych oraz budynków na administrowanych zasobach mieszkaniowych, prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków mieszkalnych, naliczanie opłat oraz wystawienie dokumentów księgowych (faktury, rachunki) za czynsz i media, a także innych zawiadomień o opłatach z tytułu najmu, dzierżawy i użyczenia, zakładanie kartotek dla nowych użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych, ustalanie wysokości zaliczek dla użytkowników lokali lokali mieszkalnych na poszczególne media, prowadzenie komputerowego rejestru dokumentów księgowych, rozliczanie i analizowanie wysokości zaliczek na media dla użytkowników lokali mieszkalnych, prowadzenie spraw związanych ze zwrotem nadpłat powstałych na koncie czynszowym tytułu rozliczania mediów w związku ze zdaniem mieszkania lub jego wykupu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0216
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykszt. wyższe, min. 3 lata stażu pracy, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.Wymagania dodatkowe: znajomość i umiejętność obsługiwania programów: Word i Excel, mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych, znajomość aktów normatywnych z zakresu rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych oraz innych niezbędnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku, umiejętności analityczne, zaangażowanie, dyspozycyjność, kreatywność, komunikatywność, lojalność, systematyczność, dokładność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.Szczegółowe informacje o naborze dostępne są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca. Nabór trwa do 10.11.2020 do godz. 15:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
danePracodawcy_nip: 5020064939
danePracodawcy_regon: 020652023
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach podane są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca/ nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania nieruchomościami
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 10.11.2020, Godziny : do godz. 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: polkowicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0216
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954165
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244003
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.11.2020
Oferta pracy ważna do: 10.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?222211eeaa8d9626cecf0c504f10d487
Podobne oferty pracy
Praca w drogerii (kosmetyki, chemia gospodarcza). Praca na kasie, obsługa klienta, wykładanie towarów, utrzymywanie czystości wokół stanowiska pracy. Praca od pn do pt w godz. 9.00-17.00, w soboty w godz. 9.00-13.00. Po okresie próbnym istnieje możliwość pracy w wymiarze 3/4 lub pełnego etatu. Praca w drogerii przy ul. Piastowskiej 46 w Bielsku-Białej (sporadycznie możliwość pracy również w drogerii, przy ul. Reja w Bielsku-Białej)
"ARLAN" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Mariusz Zoń - 2016-02-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Stworzenia na zamówienie Projektów wypasażenia, projektów budowlano-wykonczeniowych i remontowych. Przygotowanie materiałów-płanow i instrykcj dła etapow budowlanych-wykoncowyh. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2020-11-12 - Kraków (małopolskie)
Staż w Gogoline
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Gogolin (opolskie)
sprzedaż produktów bankowych w tym kredytów dla klienta indywidualnego i MSP,przyjmowanie i procesowanie wniosków kredytowych,obsługa klienta, realizacja zleceń i dyspozycji składanych przez klienta, realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych, obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2016-08-31 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie i organizacja imprez okolicznościowych, prowadzenie zajęć grupy/sekcji, prace biurowe, inne
Koszalińska Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZ DOM" - 2019-03-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, zarządzanie dokumentacją klientów, utrzymywanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii.
"KANCELARIA K & W" SP. Z O. O. - 2020-07-10 - Olesno (opolskie)
USŁUGI KOSMETYCZNE, PIELĘGNACJA TWARZY, CIAŁA, ZAGĘSZCZANIE RZĘS, TIPSY, MANICURE, PEDICURE, MAKIJAŻ, MASAŻ, HENNA, DEPILACJA
Salon Kosmetyczny ASPAZJA - 2016-05-10 - Polkowice (dolnośląskie)
1. Zapoznanie z obsługą urządzeń biurowych2. Zapoznanie z przepisami prawnymi dot. działalności Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Grodzisku Wielkopolskim3. Zapoznanie z zasadami i działalnością Stanowiska Pracy ds. Higieny Żywności i Żywienia m.in:- obowiązującymi przepisami prawnymi - obowiązującą dokumentacją i jej archiwizacją- nadzorem sanitarnym nad podległymi podmiotami- nadzorem nad jakością zdrowotną produktów spożywczych, kosmetyków, chemii gospodarczej oraz przedmiotów użytku przeznaczonych do kontaktu z żywnością- postępowaniem z produktami nie nadajacymi się do obrotu- oceną jakości zdrowotnej środków spożywczych oraz przedmiotów użytku- poborem prób do badań labolatoryjnych
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Prace pomocnicze podczas 7 konferencji (praca po około 5 godzin), które odbędą się we Wrocławiu w terminie od 16 lutego do 30 czerwca 2016 roku. Zakres obejmuje przygotowywanie sali konferencyjnej i bankietowej poprzez właściwe ułożenie stołów i krzeseł oraz utrzymanie porządku i czystości podczas trwania konferencji. Umowa zlecenie.Kontakt z pracodwcą: telefoniczny 71-795-06-56Informacja o ofercie w sali H, G, B, C, E
Zachodnia Izba Gospodarcza - 2016-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub projektanta na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane,2)pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,3)nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:a)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,b)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,c)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,d)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,4) w zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro,5) w zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,6) w zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,7) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Budżetu oraz Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie lub opiniowanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,8) w zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2020-05-06 - Chełm (lubelskie)
pomoc przy obsłudze maszyn
MM WORK FORCE Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy, przebudowy obiektów komunalnych, w tym obiektów sportowych, turystycznych, rekreacyjnych wraz z przygotowywaniem dokumentów do procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań, przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem inwestycji realizowanych przez Referat w ramach funduszu sołeckiego i Kobylnickiego Budżetu Obywatelskiego wraz z ich właściwym zakończeniem, współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych. Więcej informacji na stronie BIP Urzędu Gminy Kobylnica www.bip.kobylnica.pl. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2020-01-03 - Kobylnica (pomorskie)
prace biurowe w zakresie dokumentacji budowy, praca na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSTRUKCYJNO-ŚLUSARSKIE DEKSTAL S.C. WŁODZIMIERZ KWAŚNIEWSKI, BOŻENA KWAŚNIEWSKA - 2017-12-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Dostarczanie towarów do sklepu
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Turzyniec (lubelskie)
Czyszczenie i przygotowanie nawierzchni przed malowaniem. Piaskowanie.Przygotowanie elementów do malowania na podstawie dokumentacji technicznej zgodnie z określoną technologią. Czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych urządzeń i przyrządów
BUD-KOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzedaż towarów.
kontakt przez PUP - 2020-09-17 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Zarządzanie budynkami.Kontakt z lokatorami ,organizacja pracy podległym ,przeglądy mieszkań ,rozliczenie podmiotów wykonującychprace na zlecenie.
Białogardzka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-01-10 - Białogard (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja produktu oraz przygotowywanie umów dla klienta, realizacja zamówień ze strony klientów, dostawa towaru, prowadzenie rozmów handlowych z klientami z rynku wschodniego- Białoruś, Ukraina,Rosja
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Olszany (mazowieckie)
wykonywanie prostych prac produkcyjnych, obsługa maszyn do wypełniaczy, obsługa zgrzewarki ultradźwiękowej, zgrzewarki krawędziowej do polipropylenu, obsługa rolsztanca
kontakt przez PUP - 2020-10-15 - Lipno (wielkopolskie)
prace konserwatorskie budynków mieszkalnych
Budowlane Usługi Wykończeniowe Dziuba Krzysztof - 2017-03-28 - Chorzów (śląskie)
Spawanie ręcznym łukiem elektrycznym elektrodą otuloną. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c, kolejna na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2017-11-24 - Piła (wielkopolskie)
- Zadania: rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczno-handlowe dla klientów, analiza rynku i działań konkurencji.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w sprzedaży produktów technicznych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
Montaż i klejenie elementów filtrów wodnych, obsługa maszyny wtryskowej i mocująco-klejącej, pakowanie i etykietowanie gotowych elementów, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Łódź (łódzkie)
1)Ocena zgodności zamierzenia inwestycyjnego z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.2)Przygotowywanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i o pozwoleniu na budowę.3)Opracowania merytoryczne związane z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami.4)Nakładanie obowiązku ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz autorskiego.5)Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.6)Przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na inne osoby.7)Wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiednich nieruchomości do budynku lub lokalu w celu wykonania robót budowlanych.8)Przygotowanie decyzji o zmianie sposobu użytkowania obiektów oraz w sprawie rozbudowy, nadbudowy i przebudowy obiektów.9)Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze budowy lub wykonania robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę.10)Przyjmowanie zgłoszeń robót rozbiórkowych i przygotowanie pozwoleń na rozbiórkę.11)Udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.12)Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali.13)Współdziałanie z organami administracji rządowej, samorządowej oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta przy realizacji przydzielonych zadań.14)Współdziałanie z organami inspekcji budowlanej, w tym z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego Miasta Chełm oraz jednostkami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo sanitarno-higieniczne i pożarowe, higienę pracy oraz ochronę środowiska.15)Załatwianie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklamowym.16)Przygotowywanie uwarunkowań urbanistyczno-architektonicznych dla nieruchomości komunalnych przeznaczonych do sprzedaży.
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-09 - Chełm (lubelskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na w/w stanowisku zajmować się będzie dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowywaniem decyzji; 2. prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; 3. przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; 4. prawidłowa obsługa podatników; 5. przygotowywanie zaświadczeń, w tym o pomocy publicznej de minimis; 6. przeprowadzanie kontroli podatkowych; 7. rozpatrywanie odwołań i skarg w sprawach wymiaru wymienionych podatków; 8. przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; 9. podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2350 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-09-10 - Słupsk (pomorskie)
Przewóz towarów po terenie kraju.
Transport Ciężarowy Dariusz Gontarek - 2016-03-16 - Zawada-Piaski (kujawsko-pomorskie)
Montaż: kotłów, c.o., pomp ciepla
1.Centrum Informacji i Organizacji Wypoczynku Mierzeja Paweł Czupajko, 2. PUH Ekosun Paweł Czupajło - 2018-01-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację przydzielonych zadań.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych; 2. prowadzenie postępowań w sprawach zgłoszeń robót budowlanych/rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części; 3. rozpatrywanie wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń z zakresu przepisów Prawa budowlanego oraz zaświadczeń o samodzielności lokalu; 4. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach odstępstwa od przepisów techniczno budowlanych; 5. przekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania; 6. uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych; 7. prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ).Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz praca w terenie na placu budowy, budynków związana z pracą na wysokości.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2020-09-09 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w organizacji imprez, prowadzenie kalendarza imprez kulturalnych, redagowanie krótkich postów, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Wijewo (wielkopolskie)
Praca na terenie plantacji przy zmiennych warunkach gospodaczrch oraz przy specjalistycznym sprzęcie, praca odpowiedzialna.
Wandycz Piotr, Wandycz Dariusz S.C. - 2020-02-10 - Białogard (zachodniopomorskie)