STANOWISKO PRACY DS. HIGIENY ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA Grodzisk Wielkopolski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. HIGIENY ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie z obsługą urządzeń biurowych2. Zapoznanie z przepisami prawnymi dot. działalności Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Grodzisku Wielkopolskim3. Zapoznanie z zasadami i działalnością Stanowiska Pracy ds. Higieny Żywności i Żywienia m.in:- obowiązującymi przepisami prawnymi - obowiązującą dokumentacją i jej archiwizacją- nadzorem sanitarnym nad podległymi podmiotami- nadzorem nad jakością zdrowotną produktów spożywczych, kosmetyków, chemii gospodarczej oraz przedmiotów użytku przeznaczonych do kontaktu z żywnością- postępowaniem z produktami nie nadajacymi się do obrotu- oceną jakości zdrowotnej środków spożywczych oraz przedmiotów użytku- poborem prób do badań labolatoryjnych
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie z obsługą urządzeń biurowych2. Zapoznanie z przepisami prawnymi dot. działalności Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Grodzisku Wielkopolskim3. Zapoznanie z zasadami i działalnością Stanowiska Pracy ds. Higieny Żywności i Żywienia m.in:- obowiązującymi przepisami prawnymi - obowiązującą dokumentacją i jej archiwizacją- nadzorem sanitarnym nad podległymi podmiotami- nadzorem nad jakością zdrowotną produktów spożywczych, kosmetyków, chemii gospodarczej oraz przedmiotów użytku przeznaczonych do kontaktu z żywnością- postępowaniem z produktami nie nadajacymi się do obrotu- oceną jakości zdrowotnej środków spożywczych oraz przedmiotów użytku- poborem prób do badań labolatoryjnych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. HIGIENY ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodzisk Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Technologia Żywności i Żywienia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsluga komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Poznańska 15, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.02.2020
Data dodania oferty pracy: 14.02.2020
Oferta pracy ważna do: 16.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d0eb89fd660205f259d8723bad96e65
Podobne oferty pracy
Wspomaganie nauczyciela w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć; wspieranie techniczne związane z korzystaniem z przyrządów, pomocy i środków dydaktycznych, czynnościach samoobsługowych w zakresie higieny i toalety, ubieranie, jedzenie dbanie o wygląd); utrzymanie porządku i czystości w miejscu pracy ucznia, w klasie; opieka nad uczniami podczas przyprowadzania i odbioru dzieci od rodziców; opieka nad uczniami w czasie spacerów, wycieczek, zajęć świetlicowych; wspieranie i pomoc uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: Zespół Aspergera, autyzm; opieka nad dziećmi w czasie zajęć edukacyjnych; pomoc w przygotowaniu i opracowaniu pomocy dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Skrzyszów (śląskie)
Obsługa gości restauracji. Podawanie potraw i napoi.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klientów, wykonywanie prac biurowych związanych z obsługą biura Zakładu Pogrzebowego, obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Brzesko (małopolskie)
sprzedaz art. spoż. przem.
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Podągi (warmińsko-mazurskie)
Opiekun medyczny
DOM SENIORA Fundacji Zakłady Kórnickie - 2016-10-19 - Jarosławiec (wielkopolskie)
w/g stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO - USŁUGOWE "KALTEX" Sp. z o. o. - 2020-01-23 - Kielce (świętokrzyskie)
- ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych i paczek- sporządzanie odsyłek, wiązek listowych- opracowywanie ładunków pocztowych w magazynie- sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej- obsługa komputera i programów ekspedycyjnych
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Stawianie murków z bloczków, cegieł i pustaków. Przygotowywanie zaprawy, kleju. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
"GREEN WATER" Zdzisław Zielonka - 2018-02-14 - Żary (lubuskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, organizacja zaopatrzenia, dbanie o estetykę miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Łosice (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Świdnica (dolnośląskie)
praca
"OSKAR" - 2017-01-27 - Rzeszów (podkarpackie)
tranport krajowy
TransMar Marcin Gołębiowski - 2016-05-11 - Wsola (mazowieckie)
obsługa maszyn do obróbki drewna, prace przy produkcji mebli, stelarzy itp
"INTER-TRAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA - 2018-02-13 - Łąkie (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa maszyn służących do obróbki skrawaniem- maszyny CNC (TRAUB, GOZIO, MAZAK). Stawka godzinowa + premia
METRON Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Praca - Urząd Pocztowy Sulęcin. Tel.: 95 721 03 52 Katarzyna Zieleńska. Adres e-mail: katarzyna.zielenska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A - 2018-05-07 - Sulęcin (lubuskie)
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-04-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie pomocniczych prac budowlanych. Praca na terenie małopolski i śląska - dowóz z Nowej Wsi zapewnia pracodawca.
Pysz Piotr F.H.U. "NOWABUD" - 2018-03-02 - Nowa Wieś (małopolskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Układanie glazury, prace ogólnobudowlane
MW EKO INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
obsługa wózka widłowego, pakowanie, foliowanie, streczowanie paczek, inne zadania zlecone
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2020-01-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZUS. ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU REALIZACJI DOCHODÓW . ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOCHODZENIEM WIERZYTELNOŚCI. ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOKONYWANIE ZABEZPIECZEŃ NALEŻNOŚCI I WYMIERZANIEM SANKCJI. ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI A TAKŻE PRZEPISAMI WYKONAWCZYMI DO TEJ USTAWY W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ ZUS. ZAPOZNANIE ZE WZORAMI ROZSTRZYGNIĘĆ ORGANU EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACYJNYM POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości budżetowej wydatków w układzie analitycznym i syntetycznym.2. Księgowanie i aktualizacja zmian planu wydatków.3. Prowadzenie analityki finansowo-księgowej poszczególnych zadań i projektów inwestycyjnych oraz nadzór nad ich prawidłowym rozliczeniem pod względem rachunkowym.4. Prowadzenie ewidencji księgowej:a) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,b) zakładowego funduszu mieszkaniowego.5. Prowadzenie i rozliczanie kont:a) rozrachunki i roszczenia,b) sumy depozytowe.6. Prowadzenie ewidencji konta Zaangażowanie wydatków.7. Dekretacja finansowa dokumentów.8. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno - rachunkowym, pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.9. Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania:a) czeków gotówkowych,b) KP (wydruki komputerowe),c) arkuszy spisu z natury.11. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.12.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.13. Zastępstwo pracownika do spraw egzekucji należności i płac podczas jego nieobecności.14. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza, Skarbnika lub Sekretarza.
Urząd Miasta Krynica Morska - 2019-02-07 - Krynica Morska (pomorskie)
Przyjmowanie towarów, wycena towarów ,wykładanie towarów na półki,sprzedaż towarów, sporządzanie raportów sklepowych.
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Krzeszów (podkarpackie)
Woźna w PRZEDSZKOLU NR 50 "MAŁY KOLEJARZ"Miejsce pracy: Wrocław, ul. DyrekcyjnaKontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat.p050 (at) wroclawskaedukacja.pl, 71 798 67 94Praca na okres próbny: 01.09.2017-30.11.2017Godzina zakończenia pracy : 15:00Wymiar czasu pracy : 7/8Sala B
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż wyposażenia sklepowego
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Tarnowiec (małopolskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-07-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)