STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Krynica Morska oferta pracy Urząd Miasta Krynica Morska
Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości budżetowej wydatków w układzie analitycznym i syntetycznym.2. Księgowanie i aktualizacja zmian planu wydatków.3. Prowadzenie analityki finansowo-księgowej poszczególnych zadań i projektów inwestycyjnych oraz nadzór nad ich prawidłowym rozliczeniem pod względem rachunkowym.4. Prowadzenie ewidencji księgowej:a) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,b) zakładowego funduszu mieszkaniowego.5. Prowadzenie i rozliczanie kont:a) rozrachunki i roszczenia,b) sumy depozytowe.6. Prowadzenie ewidencji konta Zaangażowanie wydatków.7. Dekretacja finansowa dokumentów.8. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno - rachunkowym, pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.9. Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania:a) czeków gotówkowych,b) KP (wydruki komputerowe),c) arkuszy spisu z natury.11. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.12.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.13. Zastępstwo pracownika do spraw egzekucji należności i płac podczas jego nieobecności.14. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza, Skarbnika lub Sekretarza.
Data publikacji: 2019-02-07
Lokalizacja: Krynica Morska (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Krynica Morska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości budżetowej wydatków w układzie analitycznym i syntetycznym.2. Księgowanie i aktualizacja zmian planu wydatków.3. Prowadzenie analityki finansowo-księgowej poszczególnych zadań i projektów inwestycyjnych oraz nadzór nad ich prawidłowym rozliczeniem pod względem rachunkowym.4. Prowadzenie ewidencji księgowej:a) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,b) zakładowego funduszu mieszkaniowego.5. Prowadzenie i rozliczanie kont:a) rozrachunki i roszczenia,b) sumy depozytowe.6. Prowadzenie ewidencji konta Zaangażowanie wydatków.7. Dekretacja finansowa dokumentów.8. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno - rachunkowym, pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.9. Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania:a) czeków gotówkowych,b) KP (wydruki komputerowe),c) arkuszy spisu z natury.11. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.12.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.13. Zastępstwo pracownika do spraw egzekucji należności i płac podczas jego nieobecności.14. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza, Skarbnika lub Sekretarza.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krynica Morska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krynica Morska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a. obywatelstwo polskie,b. wykształcenie średnie lub wyższe preferowane ekonomiczne lub administracyjne,c. znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o finansach publicznych,d. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,f. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,g. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,h. nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:a. zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność,b. zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,c. biegła znajomość obsługi komputera,d. posiadanie doświadczenia zawodowego, w szczególności w administracji samorządowej,e. umiejętność sporządzania pism urzędowych.Dodatkowe informacje:1. Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Urzędu Gminy Miasta Krynica Morska oraz umieszczono na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Krynica Morska.2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca).3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.4.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.5.Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Miasta Krynica Morska oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.6. Burmistrz Miasta Krynica Morska zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.krynicamorska.tv/strony/3398.dhtmlZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Krynica Morska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Adres pracodawcy:
Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny.2. Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej.3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach.4. Kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia.5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także o korzystaniu z pełni praw publicznych.* List motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Miasta Krynica Morska, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).Termin i miejsce składania dokumentów: do 20 lutego 2019 r. do godz. 14:00.Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomione telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, w sekretariacie, albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska z dopiskiem: Nabór - stanowisko ds. księgowości budżetowej.Decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.krynicamorska.tv/strony/3398.dhtml
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 20.02.2019r., Godziny : do 14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Krynica Morska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krynica Morska
Ulica pracodawcy: Górników
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2019
Data dodania oferty pracy: 07.02.2019
Oferta pracy ważna do: 20.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przedstawiciel handlowy
Progress Active Sp. z o. o. - 2016-05-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Ochrona mienia klienta, reakcja w przypadku uaktywnienia bramki antykradzieżowej, prowadzenie dokumentacji służbowej
kontakt przez OHP - 2016-06-09 - Lublin (lubelskie)
kontrola jakości części samochodowych
kontakt przez OHP - 2017-12-13 - Cieszyn (śląskie)
- Stawianie szalunków, formy i prace betoniarskie w zakresie budownictwa- Czytanie planów, rysunków, projektów technicznych oraz ich realizacja
STRABAG AG Hoch- und Ingenieurbau Österreich - 2018-07-24 - Austria (Austria)
Prace brukarskie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRANSBRUK Nowicki Tomasz - 2016-08-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Dostarczanie wody do Klientów, instalacja urządzeń dozujących wodę, obsługa i bezpośrednie kontakt z Klientami firmy. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-19.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic.
F.H.U. MAAR ŹRÓDEŁKO S.C. M.A.A. PLUTKA - 2016-02-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
w/g potrzeb
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-05-29 - Kielce (świętokrzyskie)
operator ładowarki JCB.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Zabrze (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-11-16 - Zgorzelec (dolnośląskie)
murowanie ścian budynków
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Legnica (dolnośląskie)
przygotowywanie i obróka żywności
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ustroń (śląskie)
prowadzenie dodatkowych obowiazkowych zajęć lekcvyjnych z przedmiotu techniki interwencji
Zespół Szkół w Dubience - 2017-08-31 - Dubienka (lubelskie)
zgodny ze stanowiskiem
DEKARSTWO UZARSKI GRZEGORZ UZARSKI - 2018-11-23 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
organizacja zaopatrzenia: przyjmowanie dostaw towarów, weryfikacja pod względem ilościowym i jakościowym, obsługa urządzeń sklepowych i kasy fiskalnej. Bezpośrednia obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
PODSTAWOWE PRACE W KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ: KSIĘGOWANIE, OPISYWANIE FAKTUR, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ DO ARCHIWIZACJI
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Polska Cerekiew (opolskie)
Podawanie potraw, obsługa klienta.
Akara Sp. z o.o. sp. k. - 2017-07-14 - Wierzbica (mazowieckie)
Usługi wulkanizacyjne - wymiana opon, naprawa opon
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Sękowo (wielkopolskie)
Pomoc w pracach magazynowych, układanie i kontrola surowców w określonych lokalizacjach, dbanie o właściwą identyfikację surowców, wprowadzanie danych magazynowych do systemu komputerowego, praca na arkuszach Excel-rejestrowanie zakupów i rozchodu wewnętrznego. Praca w godz. 6-14, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-13
Kamir Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Słupsk (pomorskie)
Niezbędne:- wykształcenie wyższePożądane: - wykształcenie wyższe (BHP)- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego- studia podyplomowe (BHP, zarządzanie projektami)- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - nastawienie na wyniki / konsekwencja w działaniu - terminowość - rzetelność - samodzielność - odpowiedzialność - umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych i pisemnych- umiejętność poprawnego wnioskowania- umiejętność podejmowania decyzji- umiejętność rozwiązywania problemów - umiejętność stosowania przepisów - umiejętność obsługi klienta - działanie procesowe / nastawienie na proces - przekonywanie - stanowczość/pewność siebie - opanowanie
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-11-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznychPraca na terenie Warszawy
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Głusk (mazowieckie)
opieka nad mieszkańcami w domu pomocy społecznej
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Cieszyn (śląskie)
według stanowiska
GRUPA 24 PIOTROWSCY Spółka Jawna - 2016-07-19 - Zielona Góra (lubuskie)
stanowisko ds. ekspedycyjno-rozdzielczych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/bip/default.asp?id=219&idz=674209
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-11-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
FUNDACJA "PÓJDŹMY RAZEM" - 2016-12-22 - Góra Puławska (lubelskie)
-Przygotowywanie projektów pism,- Zapoznanie sie z zasadami rejestracji pism przychodzących i wychodzących,- Wysyłanie korespondencji do bezrobotnych,- Archiwizowanie dokumentacji,- Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- Wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace pomocnicze przy linii produkcyjnej, pakowanie produktów, przygotowanie składników potrzebnych na
Otto Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-11 - Zawiercie (śląskie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmownie i przekazywanie wartości pieniężnych.
"Poczta Polska Spółka Akcyjna" - 2018-03-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Administracyjne prowadzenie rozgraniczeń, wszczynanie postepowania. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat adiacenckich i planistycznych. Wydawanie decyzji zawierających podziały nieruchomości. Zlecanie podziałów oraz robó geodezyjnych w zakresie obrotu nieruchomościami.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2017-01-05 - Pszczółki (pomorskie)