STANOWISKO DS. ODWOŁAŃ WYDZ. ODWOŁAŃ + ST FP (K) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. ODWOŁAŃ WYDZ. ODWOŁAŃ + ST FP (K)

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: -Przygotowywanie projektów pism,- Zapoznanie sie z zasadami rejestracji pism przychodzących i wychodzących,- Wysyłanie korespondencji do bezrobotnych,- Archiwizowanie dokumentacji,- Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- Wykonywanie zadań pomocniczych.

Data publikacji: 2018-12-11

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
-Przygotowywanie projektów pism,- Zapoznanie sie z zasadami rejestracji pism przychodzących i wychodzących,- Wysyłanie korespondencji do bezrobotnych,- Archiwizowanie dokumentacji,- Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- Wykonywanie zadań pomocniczych.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ODWOŁAŃ WYDZ. ODWOŁAŃ + ST FP (K)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 31.12.2018

Oferta pracy ważna do: 31.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

Prace pomocnicze przy budowie wiaduktu.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 2 294 - 3 149 PLN

- Nauka języka angielskiego dzieci niesłyszących oraz w oddziałach gimnazjalnych.- Wynagrodzenie: od 2294 do 3149 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:40-15:10. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Filologia angielska. Doświadczenie NIE jest wymagane, ale mile widziane. Kontakt telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-258-43-59) lub e-mail: biuro.nieslyszacy.katowice (at) gmail.com
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY DLA DZIECI NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)

REFERENT EKONOMICZNY - 997,4 PLN

referent ekonomiczny
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Słubice (lubuskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)

RZEŹNIK- UBÓJ RYTUALNY HALAL - od 3 500 PLN

Ubój rytualny Halal
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wróblew (łódzkie)

MECHANIK KIEROWCA - od 3 000 PLN

praca jako mechanik kierowca
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)

MECHANIK - do 1 850 PLN

Naprawa i obsługa maszyn i urządzeń przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kęty (małopolskie)

SPEDYTOR (DO PRZYUCZENIA) - od 2 250 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Pleszew (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - do 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie pomaturalne/policealne- administracyjne; doświadczenie w pracy biurowej, dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B, dokładność. Zakładanie akt, wprowadzanie danych do programu komputerowego, przygotowywanie pism do wysyłki, zakańczanie akt ,podłączanie pism i zwrotek, obsługa poczty przychodzącej, obsługa urządzeń biurowych.
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Strzelinie Jan Heród - 2017-07-19 - Strzelin (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH I NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO W DZIALE ORGANIZACYJNYM W WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za koordynowanie i organizowanie prac Sekretarza Miasta w zakresie organizacyjnego nadzoru właścicielskiego nad spółkami podległymi Prezydentowi Miasta Słupska oraz zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Mieście Słupsku.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. koordynacja nadzoru właścicielskiego nad spółkami komunalnymi Miasta Słupska, w tym: 1. uczestniczenie w przygotowaniu posiedzeń organów spółek; 2. monitorowanie realizacji nadzoru właścicielskiego przez właściwe wydziały Urzędu; 3. organizowanie naborów na członków zarządów i rad nadzorczych spółek; 2. koordynacja kontroli zarządczej Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Miasta Słupska; 3. organizowanie pracy i nadzorowanie funkcjonowania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej; 4. współpraca z Biurem Pełnomocnika Terenowego Rzecznika Praw Obywatelskich w zakresie przyjmowania interesantów w Punkcie Przyjęć RPO w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kometencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-04 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Wg pracodawcy
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - do 2 100 PLN

proste prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

-Obsługa kadrowa szkół w Tczewie,-Sporządzanie sprawozdań GUS: Z-03, Z-06,-Sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych PFRON,-Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV i listu motywacyjnego na adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew, ul. Kołłątaja 9, 83-110 Tczew lub przesłanie na adres e-mail: sekretariat (at) cuw.tczew.pl w terminie do dnia 15.03.2017 r. do godz. 15.00Prosimy o dołączenie do CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - 2017-03-03 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO PRZETARCIA SUROWCA ŚREDNIOWYMIAROWEGO - od 1 850 PLN

przecieranie surowca średniowymiarowego, paczkowanie powstałych wyrobów.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EDUKACJI - od 2 800 PLN

Sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek oświatowych, przygotowywanie projektów uchwał dotyczących oświaty, organizacja dowozu dzieci do szkół, organizacja konkursów na stanowisko dyrektora szkoły lub przedszkola, organizacja postępowań egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego, kontrola spełniania obowiązku obowiązku nauki, rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań edukacyjnych i oświatowych, prowadzenie spraw zawiązanych z SIO, analiza arkuszy organizacyjnych jednostek oświatowych, prowadzenie innych spraw wynikających z przepisów dotyczących oświaty, wsparcie w zakresie obsługi Rady Gminy.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2018-12-12 - Pszczółki (pomorskie)

MECHANIK/ KONSERWATOR MASZYN I URZĄDZEŃ - 3 000 - 3 500 PLN

1. Nadzór nad utrzymaniem sprawności technicznej maszyn i urządzeń2. Realizacja działań prewencyjnych, wykonywanie konserwacji maszyn i urządzeń
LESAFFRE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-11 - Wołczyn (opolskie)

MAGAZYNIER (NR 3241) - od 2 100 PLN

- kompletacja zamówień- przyjęcie i wydawanie zamówień- dbałość o porządek
"STOVIT GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI I WYREJESTROWAŃ WYDZ. EWI. I ŚW. ST(FP) K - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU - od 2 050 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Jankowice (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 300 PLN

Ważniejsze zadania:- wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie lub transport odpadów;- wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;- rejestrowanie posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedkładanie łącznych zestawień rejestrów Marszałkowi Województwa;- opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; - sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art 162 ust 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.bazaazbestowa.gov.pl;- wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;- opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska;- podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości;- sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;- prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-24 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, towarowanie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Niezbędne:- wykształcenie średnie ,Pożądane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi,Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi- gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- komunikatywność- rzetelność- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność radzenia sobie ze stresem- umiejętność podejmowania decyzji - umiejętność zarządzania przepływem informacji- orientacja na klienta
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-05-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 17 PLN

kompletowanie zamówień, wykonywanie prostych prac magazynowych, obsługa wózka widłowego
Easy Select .s.c. - 2016-10-14 - Łubna (mazowieckie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Ostrołęka (mazowieckie)

PRACOWNIK KONTROLI JAKOŚCI - od 2 775 PLN

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będą:•kontrola detali na linii;•obsługa współrzędnościowej maszyny pomiarowej;•obsługa podstawowych przyrządów pomiarowych;•tworzenie dokumentacji związanej z przyjęciem oraz wysyłką detali do klienta;•zarządzanie brakami;•zwolnienie wyrobu;•przyjęcie materiału;Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia, system trzyzmianowy od pn. do pt.
E.M.I. System Poland Sp. z o.o. - 2018-07-26 - Bielsko-Biała (śląskie)