STANOWISKO OBS艁UGI KLIENTA Olesno oferta pracy "KANCELARIA K & W" SP. Z O. O.

Stanowisko: STANOWISKO OBS艁UGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie rozm贸w z klientami, obs艂uga biura, zarz膮dzanie dokumentacj膮 klient贸w, utrzymywanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii.

Data publikacji: 2020-07-10

Lokalizacja: Olesno (opolskie)

Pracodawca: "KANCELARIA K & W" SP. Z O. O.

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Pieloka 9, 46-300 Olesno, powiat: oleski, woj: opolskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie rozm贸w z klientami, obs艂uga biura, zarz膮dzanie dokumentacj膮 klient贸w, utrzymywanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii.

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO OBS艁UGI KLIENTA

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Olesno

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: oleski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1608

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Olesno

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Czy jest to praca sta艂a?: 1

Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej

Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 10.07.2020

Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Ksi臋gowy (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, brak

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: wy偶sze (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezykiSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezykiSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Pracodawca przeszkoli pracownika na potrzeby firmy; bardzo dobra organizacja pracy w艂asnej, terminowo艣膰, wysoka kultura osobista

Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: "KANCELARIA K & W" SP. Z O. O.

danePracodawcy_nip: 8971686955

danePracodawcy_regon: 932943243

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ole艣nie

Adres pracodawcy:
Rynek 7, 50-106 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, dyplomy, certyfikaty, uprawnienia

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw

danePracodawcy_kodPowiatu: 0264

Gmina pracodawcy: Wroc艂aw

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283

Ulica pracodawcy: Rynek

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: X

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ole艣nie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 10.07.2020

Oferta pracy wa偶na do: 31.08.2020

Data udost臋pnienia oferty pracy: 10.07.2020

Data przyj臋cia oferty pracy: 10.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0804111c925e78abc28a2ac47d2ec11

Podobne oferty pracy

POMOC APTECZNA/PO STA呕U - od 2 250 PLN

metkowanie i rozstawianie lek贸w, segregowanie 艣rodk贸w i materia艂贸w opatrunkowych
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - W膮wolnica (lubelskie)

POMOCNIK RYBAKA - od 2 300 PLN

pomocnik rybaka
kontakt przez OHP - 2019-10-08 - Krynica Morska (pomorskie)

ZBROJARZ - od 1 850 PLN

prace zbrojeniowe
"WOJTPOL" T.Wojtysiak, Z.Krze艣niak Sp. Jawna - 2016-09-09 - Kozienice (mazowieckie)

LEKARZ - 3 500 - 4 000 PLN

Praca w Izbie Wytrze藕wie艅, przeprowadzanie bada艅 lekarskich u os贸b doprowadzonych do izby, opieka nad tymi osobami w czasie pobytu
Izba Wytrze藕wie艅 w Bia艂ymstoku - 2018-07-30 - Bia艂ystok (podlaskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 2 600 PLN

pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Golub-Dobrzy艅 (kujawsko-pomorskie)

SPRZ膭TACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

sprz膮tanie budynk贸w
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Chojnice (pomorskie)

SPRZEDAWCA NA STOISKU MI臉SNYM - od 3 000 PLN

Obs艂uga klient贸w sklepu, obs艂uga stoiska mi臋snego, przyjmowanie i wyk艂adanie towar贸w, dbanie o porz膮dek na stoisku mi臋snym i w sklepie. Istnieje mo偶liwo艣膰 przyuczenia dla os贸b bez do艣wiadczenia. Pierwsza umowa na 3 miesi膮ce na okres pr贸bny, nast臋pna na czas okre艣lony. Praca w sklepie Lewiatan w Tomaszowie Boles艂awieckim.
Firma Dak Danuta Jab艂o艅ska - 2018-01-12 - Tomasz贸w Boles艂awiecki (dolno艣l膮skie)

STANOWISKO DS. OBS艁UGI 艢WIADCZE艃 KR脫TKOTERMINOWYCH - od 2 300 PLN

Zapewnia obs艂ug臋 klient贸w w zakresie 艣wiadcze艅 kr贸tkoterminowych.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych O/Bi艂goraj - 2019-04-03 - Zamo艣膰 (lubelskie)

STANOWISKO DS. KSI臉GOWO艢CI BUD呕ETOWEJ W BIURZE KSI臉GOWO艢CI BUD呕ETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANS脫W - od 2 500 PLN

1) prowadzenie ksi膮g rozrachunkowych na podstawie prawid艂owych i rzetelnych dowod贸w ksi臋gowych bezb艂臋dnie, sprawdzalnie i na bie偶膮co,2) sprawdzanie dokument贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno- rachunkowym,3) dekretacja, dokonywanie zapis贸w w urz膮dzeniach ksi臋gowych faktur i innych dokument贸w ksi臋gowych od dostawc贸w z tytu艂u inwestycji oraz dokonywanie zap艂aty (w tym inwestycji realizowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych),4) dekretacja i ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych rachunk贸w bankowych utworzonych w celu realizacji zada艅 inwestycyjnych,5) prowadzenie ewidencji warto艣ci niematerialnych i prawnych oraz d艂ugoterminowych aktyw finansowych,6) prowadzenie ksi臋gi inwentarzowej pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych podlegaj膮cych ewidencji ilo艣ciowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7) dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (艣rodki trwa艂e w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8) dokonywanie ksi臋gowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomo艣ci, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencj膮 szczeg贸艂ow膮,9) prawid艂owe prowadzenie ewidencji zaci膮gni臋tych przez miasto kredyt贸w, po偶yczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowi膮za艅 z tym zwi膮zanych,10) przygotowywanie post臋powa艅 w zakresie zaci膮gania zobowi膮za艅 d艂ugoterminowych i um贸w na prowadzenie rachunku bankowego,11) przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12) sporz膮dzanie jednostkowych sprawozda艅 Urz臋du Miasta Che艂m Rb-Z, Rb-UZ,13) dokonywanie terminowych rozlicze艅 z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (艣rodki inwestycyjne),14) dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15) dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16) sporz膮dzanie sprawozdania do Urz臋du Statystycznego SG-01 w zakresie zada艅 realizowanych przez Departament Finans贸w,17) sprawdzanie wyci膮g贸w bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym,18) rozdysponowywanie wp艂at na poszczeg贸lne podatki i op艂aty oraz przekazywanie w艂a艣ciwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecno艣ci pracownika w艂a艣ciwego lub du偶ej ilo艣ci pozycji w wyci膮gach bankowych),19) dokonywanie dekretacji i ksi臋gowania powy偶szych wyci膮g贸w bankowych z podzia艂em na konta jednostki i bud偶etu (realizowanie zadania podczas nieobecno艣ci pracownika w艂a艣ciwego lub du偶ej ilo艣ci pozycji w wyci膮gach bankowych),20) dokonywanie zwrot贸w niew艂a艣ciwie wp艂aconych kwot,21) przekazywanie informacji w艂a艣ciwym departamentom Urz臋du Miasta o wp艂ywach dotacji oraz innych 艣rodk贸w pieni臋偶nych,22) dekretacja i ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych w ramach rachunk贸w utworzonych w celu realizacji projekt贸w,23) ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych w ramach 艣rodk贸w z PFRON oraz dokonywanie zap艂at na podstawie dyspozycji,24) dekretacja i ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych dotycz膮cych prowizji bankowych,25) potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynno艣ci,26) prawid艂owe i terminowe archiwizowanie dokument贸w,27) samodzielne podejmowanie wszystkich czynno艣ci przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowi膮zk贸w,28) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29) sporz膮dzanie danych do cel贸w sprawozdawczych,30) przestrzeganie przepis贸w ustawy o rachunkowo艣ci,31) przestrzeganie przepis贸w w sprawie zasad rachunkowo艣ci i planu kont,32) przestrzeganie innych przepis贸w maj膮cych zastosowanie w pracy biura,33) wykonywanie innych zada艅 zleconych przez zwierzchnik贸w,34) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35) przestrzeganie przepis贸w oraz zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, a tak偶e przepis贸w przeciwpo偶arowych,36) przestrzeganie przepis贸w reguluj膮cych wewn臋trzne sprawy Urz臋du, a w szczeg贸lno艣ci: a) regulaminu organizacyjnego Urz臋du Miasta Che艂m, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2019-08-20 - Che艂m (lubelskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 080 PLN

obr贸bka i monta偶 drewna
Firma Produkcujno-handlowo-us艂ugowa Jacek Rogacki - 2017-05-08 - Deszczno (lubuskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 100 PLN

prowadzenie dokumentacji firmy
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA 艁ADUNK脫W - od 2 300 PLN

roz艂adunek i/lub za艂adunek samochod贸w, dokonywanie wymiany 艂adunk贸w pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpiecze艅stwa 艂adunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-06 - Komorniki (wielkopolskie)

KIEROWCA BUSA - 3 000 - 5 000 PLN

Przew贸z towar贸w busem, rozliczanie koszt贸w, dbanie o powierzony 艂adunek oraz sprz臋t.
Firma TIR-POL Zdunek J贸zef - 2017-11-14 - Siedlce (mazowieckie)

OSOBA SPRZ膭TAJ膭CA - od 1 100 PLN

Prace porz膮dkowe na terenie budynku.
IMPEL CLEANING SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Wieliczka (ma艂opolskie)

STANOWISKO PRACYDS. OBS艁UGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO - KSI臉GOWEJW WYDZIALE ZARZ膭DZANIA NIERUCHOMO艢CIAMI I BIZNESU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Og贸lna charakterystyka:Stanowisko zwi膮zane z realizacj膮 zakresu zada艅 uj臋tych w Regulaminie Wewn臋trznym Wydzia艂u oraz w zakresie czynno艣ci na stanowisku ds. obs艂ugi administracyjnej i finansowo ksi臋gowej.Wa偶niejsze zadania:Do podstawowych zada艅 na tym stanowisku nale偶y nadz贸r i koordynacja dzia艂a艅 w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo ksi臋gowych Wydzia艂u Zarz膮dzania Nieruchomo艣ciami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obs艂uga sekretariatu Wydzia艂u i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczeg贸lne stanowiska, kontrola korespondencji wychodz膮cej); przygotowywanie projektu bud偶etu Wydzia艂u, sprawozda艅 z realizacji bud偶etu oraz kontrola prawid艂owej realizacji bud偶etu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, le艣ny i podatek od nieruchomo艣ci od grunt贸w pozostaj膮cych w zasobie mienia komunalnego miasta S艂upska; obs艂uga administracyjna i finansowo ksi臋gowa Wydzia艂u; prowadzenie rejestr贸w: uchwa艂 Rady Miejskiej, zarz膮dze艅, skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅 z wykonania uchwa艂 Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uci膮偶liwo艣膰 pracy przy monitorze ekranowym; d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; wymuszona pozycja cia艂a; budynek urz臋du wyposa偶ony jest w wind臋 oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do os贸b niepe艂nosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 z艂 brutto - w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczeg贸艂y oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2017-05-17 - S艂upsk (pomorskie)

SERWISANT - MONTER URZ膭DZE艃 GASTRONOMICZNYCH - od 2 500 PLN

-monta偶 urz膮dze艅 gastronomicznych- og贸lne prace konserwacyjne- naprawa urz膮dze艅
ARAS CONSULTING Ewa Dorawa - 2017-05-24 - L臋bork (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBS艁UGI KLIENTA - od 2 143 PLN

profesjonalna obs艂uga klienta klient贸w w zakresie us艂ug pocztowych i finansowych, aktywna sprzeda偶 us艂ug i towar贸w handlowych, udzielenie informacji o 艣wiadczonych us艂ugach, kszta艂towanie pozytywnego wizerunku firmy, w tym bda艂o艣膰 o estetyk臋 stanowiska pracy, sporz膮dzanie dokumentacji w zakresie realizowanych us艂ug.
Poczta Polska S.A. Centrum Obs艂ugi Finansowej - 2018-12-13 - Zakopane (ma艂opolskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI - od 3 500 PLN

Niezb臋dne wymagania oraz wi臋cej informacji na stronie internetowej BIP D臋bnica Kaszubska, w zak艂adce oferty pracy http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl/public/?id=216303. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony do 6 m-cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Termin sk艂adania dokument贸w do 30.08.2019 r. do godz. 13.00. Proponowana kwota wynagrodzenia uzale偶niona jest od posiadanego wykszta艂cenia, sta偶u pracy oraz do艣wiadczenia zawodowego.
URZ膭D GMINY D臉BNICA KASZUBSKA - 2019-08-14 - D臋bnica Kaszubska (pomorskie)

STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIA艁U POLITYKI PRZESTRZENNEJ - od 2 400 PLN

Wa偶niejsze zadania:1.wykonywanie czynno艣ci formalno-prawnych zwi膮zanych z przyst膮pieniem do sporz膮dzania miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowa艅 2.i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego miasta S艂upska;3.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego;4.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w 艣wietle ustawy;5.opracowywanie i zmiana miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego;6.sporz膮dzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;7.wykonywanie innych opracowa艅 urbanistycznych i architektonicznych;8.wykonywanie czynno艣ci formalno-prawnych zwi膮zanych z procedurami planistycznymi;9.formu艂owanie projekt贸w wniosk贸w i opinii Prezydenta Miasta S艂upska do plan贸w miejscowych oraz innych opracowa艅 z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporz膮dzanych przez gminy s膮siednie, samorz膮d wojew贸dztwa 10.i administracj臋 rz膮dow膮;11.ocena aktualno艣ci studium uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego dla miasta S艂upska;12.sporz膮dzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w S艂upsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;13.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta S艂upska;14.prowadzenie rejestru miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego oraz wniosk贸w o ich sporz膮dzenie lub zmian臋;15.przechowywanie i ewidencja plan贸w, opracowa艅 i innych dokument贸w z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uci膮偶liwo艣膰 pracy przy monitorze ekranowym;2.d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej;3.wymuszona pozycja cia艂a;4.budynek urz臋du wyposa偶ony jest w wind臋 oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do os贸b niepe艂nosprawnych.Wysoko艣膰 wynagrodzenia 2400 z艂 brutto w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas okre艣lony 6 miesi臋cy, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2017-08-24 - S艂upsk (pomorskie)

艢LUSARZ(NR 1726) - od 15,5 PLN

wykonywanie element贸w, detali i p贸艂fabrykat贸w 艣lusarskich, mi臋dzyoperacyjna kontrola jako艣ci produkowanych detali
ERPLAST SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - OFERTA PRAC INTERWENCYNYCH DLA BEZROBOTNYCH - od 3 200 PLN

Prace og贸lnobudowlane: malowanie, murowanie, gisowanie,. Zabezpieczenia szczelin dylatacyjnych i budowlanych zabezpieczenie kabli farb膮 przeciwpo偶arow膮.
kontakt przez PUP - 2020-06-18 - Stanis艂aw贸w Pierwszy (mazowieckie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ - od 3 000 PLN

Wi臋cej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/10201/stanowisko-ds-gospodarki-komunalnej
Urz膮d Miejski w Gostyniu - 2018-09-04 - Gosty艅 (wielkopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 14,7 PLN

Sprz膮tanie pomieszcze艅 sklepu
POLITA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-05-08 - Gda艅sk (pomorskie)

SZ/ FIZJOTERAPEUTA - od 2 000 PLN

Rehabilitacja ruchowa, fizykoterapia.
Centrum Rehabilitacji i Integracji Sensorycznej REHA Wa艂brzych - 2017-02-03 - Wa艂brzych (dolno艣l膮skie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESY艁EK - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesy艂ek. Przestrzeganie wewn臋trznych termin贸w kontrolnych. Zapewnienie bezpiecze艅stwa 艂adunku pocztowego. Sporz膮dzanie dokumentacji w zakresie realizowanych us艂ug.
Poczta Polska Sp贸艂ka Akcyjna - 2018-06-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

przyjmowanie wniosk贸w o wydanie zezwolenia na usuni臋cie drzew i krzew贸w,archiwizacja dokument贸w,wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Osieczna (wielkopolskie)

DOZORCA - od 14 PLN

- doz贸r obiektu hurtowni
Hurtownia Warzyw i Owoc贸w JELFRUT Zbigniew Zwolak - 2018-04-20 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)


Wybierz powiat