STANOWISKO PRACYDS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO - KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACYDS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO - KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału oraz w zakresie czynności na stanowisku ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej.Ważniejsze zadania:Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo księgowych Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału, sprawozdań z realizacji budżetu oraz kontrola prawidłowej realizacji budżetu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów pozostających w zasobie mienia komunalnego miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Data publikacji: 2017-05-17

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału oraz w zakresie czynności na stanowisku ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej.Ważniejsze zadania:Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo księgowych Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału, sprawozdań z realizacji budżetu oraz kontrola prawidłowej realizacji budżetu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów pozostających w zasobie mienia komunalnego miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACYDS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO - KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych; co najmniej 3- letni staż pracy; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: mile widziana praca na stanowisku ds. obsługi księgowej; mile widziana praca na stanowisku asystentki/ asystenta; biegła obsługa pakietu MS Office; komunikatywność; kreatywność; otwartość na nowe wyzwania; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. obsługi administracyjnej i finansowo - księgowej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu w terminie do dnia 26 maja 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 19.05.2017

Oferta pracy ważna do: 26.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

TECHNIK INFORMATYK - od 3 000 PLN

Obsługa informatyczna naszych klientów. Udzielanie wsparcia, usuwanie usterek technicznych. Pomoc zdalna jak i osobista u naszych klientów. Instalacja komputerów/serwerów. Prace instalatorskie sieciowe/monitoring.Instalacja oprogramowania Microsoft/Symfonia. Praca w godzinach od 8 - 16
RAS SERWIS Springer Radosław - 2017-10-18 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DO SPRAW ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ - od 2 000 PLN

1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu orazwypadków drogowych2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta do zatwierdzenia,3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ichzgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,10) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie
Urząd Miasta Chełm - 2016-08-03 - Chełm (lubelskie)

POMOCNIK KUCHARZA - od 2 800 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)

POMOCNIK GALWANIZERA - od 2 100 PLN

Nakładanie powłok metalowych na podłoże metalowe.Przygotowanie detali do obróbki galwanicznej (mycie ,odtłuszczanie, polerowanie)
Zakład Usługowy "SOKÓŁ" s.c. GALWANIKA - 2018-09-18 - Bobowo (pomorskie)

SZWACZKA - DO PRZYUCZENIA - 2 300 - 2 400 PLN

PRACA W GODZINACH OD 6.00 - 14.00, 14.00 - 22.00, prace związane z szyciem wyrobów szwalniczych z różnych materiałów z użyciem maszyn szwalniczych, ocenianie poprawności i estetyki wykonanej przez siebie pracy ,przestrzeganie procedur technologicznych w realizacji zleconego zadania, dbałość o stanowisko pracy
KLIPPAN SAFETY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Stargard (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 600 PLN

wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra obsługa komputera, komunikatywnośćzakres obowiązków: - diagnozowanie potrzeb i oczekiwań klientów,- obsługa bezpośrednia klienta,- promowanie i sprzedaż usług,- pozyskiwanie nowych Klientów,- pakowanie przesyłek,- budowanie długotrwałych relacji ze stałymi Klientami,- przyjmowanie wpłat
PHU MTM TOMASZ MILEWSKI - 2018-08-13 - Zduny (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH/STAŻ - 997,4 PLN

obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Leszczyna (lubelskie)

PRACOWNIK DO ZBIORU TRUSKAWEK - od 9,43 EUR

Różnorodny zakres prac związany z uprawą truskawek – sadzenie sadzonek w doniczkach, przerywanie kwiatów, zbiór truskawek. Praca wykonywana jest w pozycji stojącej.
Seasonalwork LTO - 2017-05-13 - Holandia (Holandia)

SPRZEDAWCA (STAŻ) - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Krosno (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 1 000 PLN

przyjmowanie towaru, sprawdzanie zgodności rodzaju, ilości i jakości towarów z dowodem nadania otrzymanym od dostawców, przechowywanie towarów, utrzymanie porządku w magazynie, wydawanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ŚLUSARZ - 2 500 - 3 000 PLN

Przygotowywanie elementów do bram garażowych
MIGAS-DOOR Piotr Migas - 2017-06-23 - Wola Batorska (małopolskie)

MECHANIK - MONTER MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 000 PLN

- Obsługa maszyn i urządzeń przemysłowych. Zapewnianie bezawaryjnej pracy maszyn i urządzeń. Utrzymywanie w sprawności maszyn i urządzeń. Przestrzeganie zasad ergonomii oraz przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska. Naprawianie i konserwowanie maszyn i urządzeń mechanicznych. Montowanie, instalowanie, uruchamianie i przemieszczanie maszyn i urządzeń. Wykonywanie prac montażowych i kontrolnych z wykorzystaniem narzędzi i oprzyrządowania uniwersalnego oraz specjalistycznego. Przygotowanie części maszyn i urządzeń do montażu poprzez ustawienie ich w przyrządach i uchwytach montażowych. Współudział w określaniu harmonogramów niezbędnych przeglądów technicznych oraz napraw. Montaż i instalacja maszyn lub części składowych maszyn w warunkach produkcji jednostkowej lub seryjnej na linii montażowej.- Obsługa haków w celu przemieszczania maszyn i urządzeń w obrębie zakładu pracy w celu montażu, demontażu i naprawy podzespołów i jednostek. Dodatkowo obsługa haków w celu załadunku maszyn i urządzeń na środek transportu (ciągnik siodłowy) lub wyładunku towarów z środka transportu (ciągnik siodłowy) na magazyn. Rozmieszczanie i układanie przyjętych maszyn i urządzeń na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie ich przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą, prawidłowe oznakowanie składowanych towarów.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + cały kraj wg zleceń + UE.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana umiejętności: praktyczne zastosowanie wiedzy i znajomości branży przemysłowej, w tym obsługa maszyn i urządzeń przemysłowych, naprawa i konserwacja maszyn przemysłowych. Wymagana dyspozycyjność, odpowiedzialność, uczciwość, gotowość do wyjazdów służbowych w kraju i za granicę oraz do pracy w terenie. Wymagany kurs hakowego.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

Pracownik ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 750 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż produktów branży ogrodniczej, realizacja wycen
Sklep internetowy "Ogródmacieja.pl" Maciej Majda - 2015-12-01 - Bienice (zachodniopomorskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 120 PLN

dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z wietnamskimi produktami
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH (30-) - od 2 200 PLN

montaż instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Pogórska Wola (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klineta
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - do 2 057 PLN

Naliczanie ilości pieczywa, sortowanie, układanie, krojenie pieczywa. Praca jednozmianowa w godz.: 10-18. Oferta dostępna w sali G, E, H. Kontakt z pracodawcą - tel.: 509 33 66 34, 71 349 10 40, osobiście w godz.: 5-14.
PIEKARNIA "POD ZAMKIEM" JÓZEF DANIELIK, SYLWESTER DANIELIK, DARIUSZ DANIELIK - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)

ROLNIK PRODUKCJI ROŚLINNEJ - od 2 100 PLN

Wykonywanie podstawowych prac polowych ciągnikiem rolniczym, sadzenie roślin, pielenie, kopanie roślin, wysiewanie nawozów, transport roślin busem do klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Lipinki Szlacheckie (pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

prace budowlane
DOM MARZEŃ PSBM Mateusz Biały - 2017-10-13 - Olszany (dolnośląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ - od 2 100 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/407338/files/ogloszenie_wski.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej w Wydziale Spraw Komunalnych Urzędu Miejskiego w Tczewie do dnia 29 stycznia 2018 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-01-25 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 14 PLN

prace przygotowawcze do produkcji, prace przy gotowaniu i rozlewaniu produktów, pakowanie; pierwsza oferowana umowa - umowa zlecenie na 1 miesiąc, kolejna to umowa o pracę w zależności od potrzeb, pracownika oraz pracodawcy z możliwością zatrudnienia przez pracodawcę użytkownika na dłuższy okres; praca w Porszewicach;
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Porszewice (łódzkie)

PRAWNIK K/M - od 2 500 PLN

jw.
Eksperci NEMU Sp. z o. o - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)

MONTER OKIEN (O) - od 1 850 PLN

Praca na hali produkcyjnej przy montażu okien.
MK OKNO Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Pleśna (małopolskie)

BARMAN/KA - od 2 500 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa baru.Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 602 196 689.
Dwór Dłużniewo, ,Hotel, Restauracja Gastronomia "Kaprys"," Arkadia"- Marianna Lipska - 2017-01-13 - Płońsk (mazowieckie)

DORADCA BANKOWY - od 2 000 PLN

Obsługa klientów Banku PKO BP SA
Firma "KDM" Katarzyna Mańczyk - 2015-12-01 - Przystajń (śląskie)

STANOWISKO DO SPRAW POŚWIADCZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-07-04 - Żary (lubuskie)

KROJCZY - od 2 100 PLN

Krojenie materiałów do produkcji
MUTTI KG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-07 - Koło (wielkopolskie)