STANOWISKO DO SPRAW ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu orazwypadków drogowych2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta do zatwierdzenia,3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ichzgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,10) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie
Data publikacji: 2016-08-03
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu orazwypadków drogowych2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta do zatwierdzenia,3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ichzgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,10) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DO SPRAW ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier ruchu drogowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier ruchu drogowego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera w zakresie prog. WORD,EXCELL,CORELL DRAW,FOTO SHOP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa ze specjalnością drogi, mosty, autostrady lubinżynieria ruchu,6) prawo jazdy kat. B,2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,2) znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o drogach publicznych,3) znajomość przepisów ustawy o opłacie skarbowej,4) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość zagadnień z zakresu inżynierii ruchu,6) znajomość obsługi komputera, arkuszy kalkulacyjnych, Corel,7) umiejętność dobrej organizacji pracy,8) umiejętność analizy dokumentacji w zakresie projektów budowlanych dróg oraz organizacjiruchu drogowego.3.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarkiWymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenieo stanie odbytych studiów),4) kwestionariusz osobowy,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy,szkolenia, studia podyplomowe),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżeniapublicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanieo udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniuz pełni praw publicznych,10) kserokopia dowodu osobistego,11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,12) kserokopia prawa jazdy kat. BBrak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagańformalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie)w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Dotyczy naboru na stanowisko ds. zarządzania ruchem w Wydziale Infrastruktury Komunalnejw terminie do dnia 12 sierpnia 2016 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu InformacjiPublicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenieo stanie odbytych studiów),4) kwestionariusz osobowy,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy,szkolenia, studia podyplomowe),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżeniapublicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanieo udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniuz pełni praw publicznych,10) kserokopia dowodu osobistego,11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,12) kserokopia prawa jazdy kat. B
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier ruchu drogowego
Data dodania oferty pracy: 03.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Leszczyna (małopolskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy produkcji części samochodowych
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Bażanowice (śląskie)
rejestracja skierowań na badania labolatoryjne, przygotowywanie druków do wypisywania wyników, prowadzenie ewidencji kontrahentów i badań przez nich zleconych, wydawanie wyników pacjentom, udzielanie informacji osobistej i telefonicznej pacjentom
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
prace pomocnicze na kuchni
BBCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Kocmyrzów (małopolskie)
Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-08-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Sprzątanie obiektu.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
Kontrola rachunkowa dokumentów,archiwizacja dokumentów, wystawianie not księgowych,pomoc w bieżących pracach zespołu księgowości
Complex-Bud Sp. z o.o. Szczucin - 2015-12-30 - Szczucin (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona zatrudniona na stanowisku ds. pozyskiwania środków krajowych i UE, odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację projektów unijnych w szczególności projektów partnerskich w związku z rozpoczęciem nowej perspektywy finansowej 2014 2020.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami. przygotowywanie i realizacja projektów w języku angielskim; Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
odpowiedzialność za budowanie i rozwój strategii marketingowej w regionie Europy Centralnej i Środkowej, Bliskiego Wschodu i Afryki; realizacja tej strategii w regionie a także dalsze budowanie marki 3M; odpowiedzialność za standaryzację i uwspólnianie procesów i narzędzi marketingowych; rozwój kompetencji i narzędzi do zarządzania marką 3M na poziomie regionu i dostarczanie rozwiązań dla krajów; odpowiedzialność za budżet marketingowy na poziomie regionu i stworzenie oraz realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych zgodnie ze strategią 3M
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kajetany (mazowieckie)
Wykształcenie o spec. elektryk lub hydraulik lub mechanik maszyn; uprawnienia elektryczne mile widziane; praca na basenie, drobne prace elektr., drobne naprawy, prace związane z funkcjonowaniem basenu tzw. "złota rączka"; trzy zmiany; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice-Sośnica
"KOLEJOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ZWIĄZKOWE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)
Wg. harmonogramu FP
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Drezdenko (lubuskie)
Układanie glazury, terakoty, przygotowywanie podłoża, fugowanie, silikonowanie, umiejętność układania płytek ceramicznych i kamienia, szlifowanie i przycinanie krawędzi.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wolica (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno- opiekuńczych, organizowanie wycieczek, prowadzenie rozmów z rodzicami, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie potraw, ustalanie karty dań, wybór naczyń do podawania dań, wybór sprzętów, nadzór nad jakością zamówionej żywności, dopilnowanie racjonalnego zarządzania składnikami, dopilnowanie przestrzegania zasad BHP w kuchni, rozdzielanie pracy, ustanie estetycznego sposobu podawania dań, współpraca i kontakt z chińskim kierownictwem i Zarządem
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odbiór odpadów stałych, obsługa mechanizmów załadunku i rozładunku, wykonywanie czynności związanych z odbieraniem odpadów segregowanych, opróżnianie pojemników na odpady komunalne.
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Oświęcim (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg Pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Bytoń (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- realizacja zleceń od klientów,- kontakt z klientem,- telefoniczna i mailowa obsługa klienta,- współpraca z innymi pracownikami,- obsługa biura,- przygotowywanie informacji i zestawień,- udzielanie informacji klientom,- tworzenie ofert.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Zgierz (łódzkie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EKO INVEST - 2017-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie kotłówwykształcenie bez znaczeniamile widziane doświadczenie
Zakład Kotlarsko Ślusarski Kornel Pawlak - 2017-12-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- prowadzenie korespondencji z ubezpieczonym i płatnikiem w zakresie kompletowania dokumentacji zasiłkowej- uczestniczenie w dokonywaniu wypłat świadczeń krótkoterminowych- przygotowywanie dokumentów wytworzonych w referacie do archiwizacji- dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem- przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Gorlice (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Złotoryja (dolnośląskie)
x
Sklep Ogólnospożywczy Mariusz Rudzki - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
pakowanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-03-17 - Gądki (wielkopolskie)
praca jako kasjer
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
nadzór na wykonawstwem robót budowlanych, kierowanie zespołem pracowników, współpraca z kierownikiem robót, kontakty z podwykonawcami. miejsce pracy: budowy na terenie śląska i województw ościennych
SENITECH SP. Z O.O. - 2017-06-02 - Tychy (śląskie)