STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ R115/3495-1259/17 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ R115/3495-1259/17
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
Data publikacji: 2017-08-24
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PŁOCKA 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ R115/3495-1259/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (polityka społeczna, administracja, organizacja i zarządzanie, ekonomia, psychologia, pedagogika), minimum 1 rok pracy związanej z obsługą spraw płatników składek i ubezpieczonych lub świadczeń emerytalno- rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, opanowanie, poprawne przekazywanie informacji ustnych, poprawne przekazywanie informacji pisemnych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega; odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)"; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.Dokumenty należy złożyć do 05.09.2017 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.08.2017
Data dodania oferty pracy: 24.08.2017
Oferta pracy ważna do: 05.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Słupsk (pomorskie)
W ZAWODZIE.
CENTRUM EDUKACJI I DIALOGU - 2018-05-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
docieplanie budynków
GARELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace gospodarcze, montaż artykułów dekoracyjnych
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ "TOOLMET" WITEK ANDRZEJ - 2016-11-16 - Bytom (śląskie)
Obsługa stanowiska do gięcia profili PVC, przygotowanie profili, gięcie.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Stryków (łódzkie)
Pomocnicze prace dekarskie. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Trzcinica (wielkopolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Puławy (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE TRANSPORTU DROGOWEGO TOWARÓW, PRZEWOŻENIE TOWARÓW.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Mogielnica (mazowieckie)
wydawanie posiłków według zamówień klienta, utrzymanie porządku w punkcie gastronomicznym
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji Usług i Handlu "Inter Solar" Spółka z o.o. - 2016-03-31 - Łódź (łódzkie)
cieśla
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2016-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż towarów handlowych, ekspozycja, wycena towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wierzchosławice (dolnośląskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "LIBUD" PAWEŁ LISEK - 2017-05-29 - Jawiszowice (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kwieciszewo (kujawsko-pomorskie)
Zakres i charakter pracy:- współpraca w zakresie merytorycznym z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej i specjalistami- merytoryczna promocja produktów firmy w środowisku medycznym- analiza i badanie rynku konkurencji- praca mobilna na wyznaczonym terenie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie eksportów bawełny na rynek polski (Indie, Pakistan, Bangaldesz),
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie dowolne. Praca w centrum Rybnika. Mile widziane doświadczenie w zawodzie, uczciwość, rzetelność w wykonywaniu powierzonej pracy. Charakterystyka pracy: sprzątanie pomieszczeń. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
MATBEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Rybnik (śląskie)
murowanie, tynkowanie, malowanie
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne "TERMO-BUD" Leszek Mielczak - 2018-05-02 - Dębno (zachodniopomorskie)
Czynności wspomagające działanie hotelu, nadzór nad pracownikami, dbałość o prawidłową obsługę gości.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
Praca na sklepie ogólnospożywczym
"PROCENT" Sp. z o. o. - 2016-11-14 - Mikołów (śląskie)
- Zakres obowiązków: - przygotowywanie list płac,- prowadzenie akt osobowych,- kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,- przygotowywanie deklaracji miesięcznych i informacji rocznych do ZUS, US, GUS, wniosków o dofinansowanie do PFRON,- odpowiedzialność za płatności do ZUS, US,- księgowanie list płac, ubezpieczeń grupowych,- obsługa ubezpieczeń grupowych,- przygotowywanie umów i aneksów,- wsparcie działu księgowości w kontroli należności przeterminowanych,- wystawianie faktur zaliczkowych, korygujących oraz faktur w EUR.- Wynagrodzenie: 3000 - 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.10.2019r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Doświadczenie minimum 1,5 roku na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac. Obsługa komputera, Word, Excel, Outlook, znajomość min. 1 programu kadrowo-płacowego, mile widziana znajomość programu do księgowości. Kontakt telefoniczny (506-648-387) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: Kamila.Dyrbus (at) cream.pl
CREAM PROFESJONALNE TECHNOLOGIE SPOŻYWCZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
ustalanie i wydawanie dyspozycji przewozu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
w/g potrzeb
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-06-26 - Kielce (świętokrzyskie)
publikacje ogłoszeń rekrutacyjnych, samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac administrcyjno-biurowych; przygotowywanie narad, zebrań, konferencji; gromadzenie, rejestrowanie i przetwarzanie informacji; sporządzanie dokumentów; obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
zacieranie posadzek przemysłowych
Zakład Murarski Wykonywanie Posadzek Przemysłowych Tadeusz Ziomek - 2016-09-08 - Kębłowo (wielkopolskie)
Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.Ważniejsze zadania: 1.gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;2.opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;3.bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;4.analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;5.analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;6.sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;7.prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli: a) planowanie, podział środków,b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek analiza,c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat). Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Radom (mazowieckie)
Przygotowanie obiektów do treningów i imprez organizowanych na terenach MOSiR, wykonywanie prostych prac konserwacyjnych i eksploatacyjnych, wydawanie sprzętu sportowego, obsługa Sali. Praca w obiektach administrowanych przez MOSiR. Staż pracy nie może przekroczyć do 20 lat, praca na wysokości do 3 m.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Łódź (łódzkie)
szycie elementów odzieży
Zakład Produkcji Odzieży "EWOLA" w Ciechanowie - 2018-02-10 - Ciechanów (mazowieckie)