STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,2) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,3) dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców z tytułu inwestycji oraz dokonywanie zapłaty (w tym inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych),4) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych rachunków bankowych utworzonych w celu realizacji zadań inwestycyjnych,5) prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktyw finansowych,6) prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych podlegających ewidencji ilościowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7) dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (środki trwałe w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8) dokonywanie księgowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencją szczegółową,9) prawidłowe prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowiązań z tym związanych,10) przygotowywanie postępowań w zakresie zaciągania zobowiązań długoterminowych i umów na prowadzenie rachunku bankowego,11) przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12) sporządzanie jednostkowych sprawozdań Urzędu Miasta Chełm Rb-Z, Rb-UZ,13) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (środki inwestycyjne),14) dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15) dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16) sporządzanie sprawozdania do Urzędu Statystycznego SG-01 w zakresie zadań realizowanych przez Departament Finansów,17) sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym,18) rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),19) dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),20) dokonywanie zwrotów niewłaściwie wpłaconych kwot,21) przekazywanie informacji właściwym departamentom Urzędu Miasta o wpływach dotacji oraz innych środków pieniężnych,22) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,23) księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,24) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących prowizji bankowych,25) potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,26) prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,27) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,28) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,30) przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,31) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,32) przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,33) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,34) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,36) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Data publikacji: 2019-08-20
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,2) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,3) dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców z tytułu inwestycji oraz dokonywanie zapłaty (w tym inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych),4) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych rachunków bankowych utworzonych w celu realizacji zadań inwestycyjnych,5) prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktyw finansowych,6) prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych podlegających ewidencji ilościowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7) dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (środki trwałe w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8) dokonywanie księgowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencją szczegółową,9) prawidłowe prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowiązań z tym związanych,10) przygotowywanie postępowań w zakresie zaciągania zobowiązań długoterminowych i umów na prowadzenie rachunku bankowego,11) przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12) sporządzanie jednostkowych sprawozdań Urzędu Miasta Chełm Rb-Z, Rb-UZ,13) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (środki inwestycyjne),14) dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15) dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16) sporządzanie sprawozdania do Urzędu Statystycznego SG-01 w zakresie zadań realizowanych przez Departament Finansów,17) sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym,18) rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),19) dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),20) dokonywanie zwrotów niewłaściwie wpłaconych kwot,21) przekazywanie informacji właściwym departamentom Urzędu Miasta o wpływach dotacji oraz innych środków pieniężnych,22) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,23) księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,24) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących prowizji bankowych,25) potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,26) prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,27) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,28) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,30) przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,31) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,32) przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,33) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,34) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,36) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto do uzgodnienia. Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Ztrudnienie w miesiącu wrześniu 2019r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie, wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,5) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej,6) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,7) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,2) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,3) dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców z tytułu inwestycji oraz dokonywanie zapłaty (w tym inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych),4) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych rachunków bankowych utworzonych w celu realizacji zadań inwestycyjnych,5) prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktyw finansowych,6) prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych podlegających ewidencji ilościowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7) dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (środki trwałe w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8) dokonywanie księgowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencją szczegółową,9) prawidłowe prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowiązań z tym związanych,10) przygotowywanie postępowań w zakresie zaciągania zobowiązań długoterminowych i umów na prowadzenie rachunku bankowego,11) przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12) sporządzanie jednostkowych sprawozdań Urzędu Miasta Chełm Rb-Z, Rb-UZ,13) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (środki inwestycyjne),14) dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15) dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16) sporządzanie sprawozdania do Urzędu Statystycznego SG-01 w zakresie zadań realizowanych przez Departament Finansów,17) sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym,18) rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),19) dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),20) dokonywanie zwrotów niewłaściwie wpłaconych kwot,21) przekazywanie informacji właściwym departamentom Urzędu Miasta o wpływach dotacji oraz innych środków pieniężnych,22) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,23) księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,24) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących prowizji bankowych,25) potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,26) prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,27) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,28) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,30) przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,31) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,32) przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,33) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,34) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,36) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej. 4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 29 sierpnia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 19 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282)KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 12 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 19 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzjących co najmniej 1 rok stażu pracy w księgowości,5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Ogloszenie_DF.pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 29.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1290570880e28768d050457fba3553de
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienia zabezpieczenia należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinujących.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek II-piętrowy bez windy,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie (ok 50 m) wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-04-25 - Komorniki (wielkopolskie)
Sprzatanie klatek schodowych i terenów zewnetrznych.
Usługi Remontowo-Budowlane Skóra Wojciech - 2017-07-13 - Jaworzno (śląskie)
Przyjmowanie materiałów do magazynu, ydawanie materiałów z magazynu, załadunek i rozładunek, inne czynności wynikające z obsługi magazynu.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Kalisz (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Ruda Maleniecka (świętokrzyskie)
obsługa klienta , wykładanie towaru , dbałość o estetykę sklepu
AQUA INSTAL Filip Grzębski - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie podłóg z kamienia naturalnego, gresu, terakoty, okładanie ścian płytką ceramiczną, mozaiką kamienną. Przygotowywanie powierzchni przed okładaniem płytkami, spoinowanie szczelin.
nowy motyw. Mariusz Kacprzak - 2017-09-13 - Teresin (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów, sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pocztę, udzielanie informacji o świadczonych usługach. Praca na umowę o pracę (możliwość pracy na umowę zlecenie 15 zł brutto/godz.) w godz. 8-16, 12-20. Praca w UP Kołobrzeg 1 oraz Filie przy ul. Arciszewskiego, Ściegiennego i Cichej. Praca sezonowa.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
orzecznictwo w procesie kwalifikacji kandydatów do służby wojskowej,prowadzenie badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu i medycyny pracy. Miejsce pracy: Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Słupsku; Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 13.00
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-08-29 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Radom (mazowieckie)
Sprzatanie terenów zewnętrznych i klatek schodowych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Izabelin (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Milówka (śląskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna: traki taśmowe, wielopiły, optymalizerki, piły tarczowe. Podawanie i odbieranie elementów cięcia, sortowanie ręczne elementów drewnianych.
ICF WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-07 - Czudec (podkarpackie)
Sprzedaż w sklepie spożywczym
SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY SZCZEPAŃSKI RYSZARD - 2018-07-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
sprzątanie w Regionalnej Placówce Opiekuńczo -Terapeutycznej w Dębnie
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Dębno (zachodniopomorskie)
wspomaganie w zakresie przygotowania i prowadzenia projektu, ewidencjonowanie danych osobowych uczniów oraz wspomaganie pracy sekretariatu uczniowskiego
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Zbąszynek (lubuskie)
Cięcie materiału wsadowego
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2019-01-03 - Zawadzkie (opolskie)
Prace porządkowe, sprzątanie hali produkcyjnej oraz terenu wokół obiektu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Myślenice (małopolskie)
montaż elementów elektronicznych, kompletowanie i lutowanie elementów elektronicznych, praca na trzy zmiany, wynagrodzenie godzinowe brutto
NEGOTRUST SP. Z O.O. - 2019-04-25 - Sosnowiec (śląskie)
Prace ogólnobudowlane, murowanie ścian, tynkowanie, gładzenie, nadzór prac ekip budowlanych, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)
Obsługa klienta, zatowarowanie i oznakowanie towaru. Możliwe podnoszenie 15-30 kg. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00, w Bielsku-Białej.
AUCHAN POLSKA SP. Z O. O. - 2018-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
koszenie trawy, obsługa kosy spalinowej
ZONE - Michał Świątek - 2016-09-01 - Gniezno (wielkopolskie)
Według zawodu
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Trzcianka (wielkopolskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego - promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
DOWÓZ BETONU WG.ZLECENIA NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Zgierz (łódzkie)
pełnienie funkcji inspektora ds. inwestycji drogowych - prowadzenie procesu inwestycyjnego i nadzór nad budową, przebudową, remontami w zakresie infrastruktury drogowej. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z ustawy Prawo budowlane, łącznie z kontrolowaniem procesu i kosztów rozliczenia inwestycji; wysokość wynagrodzenia brutto: 2500zł 3000zł; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (8:00-15:30).
Urząd Gminy Słupsk - 2016-03-24 - Słupsk (pomorskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów. Zaopatrzenie firm, biur, szkół, urzędów w artykuły biurowe, druki, papier, galanterię biurową, tonery. Praca w sklepie w Katowicach (ul. Żwirki i Wigury 7, 40-063 Katowice) oraz praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w aktywnej sprzedaży. Wymagana umiejętność planowania i organizacji pracy. Znajomość branży będzie dodatkowym atutem. Wymaganie KONIECZNIE prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 509-947-999) lub e-mail: piotr.federowicz (at) wa.krakow.pl
WYDAWNICTWA AKCYDENSOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-06 - Katowice (śląskie)
- udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych,- pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych,- wsparcie Zespołu w zakresie prowadz. działalności marketingu i promocji poprzez wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzieć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałówdo druku,- pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością,- prowadzenie materiałów archiwalnych,- prowadzenie bieżącej korespondnecji,- zadania pomocnicze na st. ds. kancelaryjnych,- przygotowywanie projektów pism,- prowadzenie dokumentacji zdawczo-zbiorczej,- rejestracja pism przychodzących i wychodzących,- archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Łódź (łódzkie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Barlinek (zachodniopomorskie)
obsługa klienta poczty lug zaplecza
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA /Pion Kapitału Ludzkiego - 2019-05-16 - Kraków (małopolskie)