STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH W WYDZIALE PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH W WYDZIALE PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 350 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na w/w stanowisku zajmować się będzie dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowywaniem decyzji; 2. prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; 3. przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; 4. prawidłowa obsługa podatników; 5. przygotowywanie zaświadczeń, w tym o pomocy publicznej de minimis; 6. przeprowadzanie kontroli podatkowych; 7. rozpatrywanie odwołań i skarg w sprawach wymiaru wymienionych podatków; 8. przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; 9. podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2350 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Data publikacji: 2019-09-10

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na w/w stanowisku zajmować się będzie dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowywaniem decyzji; 2. prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; 3. przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; 4. prawidłowa obsługa podatników; 5. przygotowywanie zaświadczeń, w tym o pomocy publicznej de minimis; 6. przeprowadzanie kontroli podatkowych; 7. rozpatrywanie odwołań i skarg w sprawach wymiaru wymienionych podatków; 8. przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; 9. podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2350 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH W WYDZIALE PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, administracyjnym lub średnie o profilu ekonomicznym, administracyjnym; 4. minimum półroczny staż pracy w organach administracji państwowej lub samorządowej; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów: 1) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa; 2) ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych; 3) ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym; 4) ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym; 5) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. 2. łatwość komunikacji; 3. umiejętność argumentowania; 4. kreatywność; 5. umiejętność pracy w zespole; 6. bardzo wysoka odporność na stres; 7. przestrzeganie zasad etycznych.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum półroczny staż pracy w organach administracji państwowej lub samorządowej lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy. 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. wymiaru i kontroli podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych w Referacie Podatków Lokalnych w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami, w terminie do dnia 20 września 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 12.09.2019

Oferta pracy ważna do: 20.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d657772e431ee0b2f017087ea4b203ab

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCHW REFERACIE KADR WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA KADRAMI - 2 300 - 2 600 PLN

Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku.Ważniejsze zadania: załatwianie spraw pracowniczych związanych z przyjęciem do pracy, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem z pracy; prowadzenie całokształtu spraw związanych z przyznawaniem dodatków stażowych i nagród jubileuszowych; załatwianie całokształtu spraw dotyczących zwolnienień lekarskich, urlopów bezpłatnych, uprawnień związanych z rodzicielstwem oraz innych nieobecności pracowników; prowadzenie akt osobowych pracownikow; współuczestniczenie w przygotowywaniu planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz monitorowanie gospodarowania tym funduszem; sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS i PEFRON (kwartalne, półroczne i roczne); współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży absolwenckich oraz zatrudniania w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych; organizacja spotkań kadry zarzadzającej z pracownikami Urzędu Miejskiego; opracowywanie analiz i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzedzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2300-2600zł brutto zależnie od rangi stanowiska (podinspektor-inspektor). Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-16 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż art. spożywcych oraz mięsa i wędlin, układanie towarów na półkach, obsługa klienta, zaopatrzenie sklep w towary
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Błaszki (łódzkie)

PIELĘGNIARKA - od 2 620 PLN

dbanie o powierzony sprzęt, leki i materiały medyczne,prowadzenie zleconej dokumentacji medycznej dotyczącej pracowników,właściwe wykonywanie zadań z zakresu medycyny pracy,pobieranie kwi innych materiałów do badań diagnostycznych
Jednostka Wojskowa nr 3293 Powidz - 2019-06-27 - Jarocin (wielkopolskie)

REFERENT DS. ZAKUPÓW I LOGISTYKI - 2 300 - 2 600 PLN

Opracowywanie i rozsyłanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert i wybór dostawcy, zapewnienie terminowych dostaw materiałów niezbednych do realizacji zadań spółki, negocjowanie warunków handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kluczbork (opolskie)

HYDRAULIK - KONSERWATOR (O) - 2 000 - 3 000 PLN

Hydraulik - konserwator
REM-S Remonty Specjalistyczne Janusz Mazur - 2017-03-29 - Tarnów (małopolskie)

SPAWACZ - od 2 400 PLN

Spawanie elementów stalowych.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-09-04 - Chojnice (pomorskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO(NR 1247) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MALARZ - od 180 SEK

Wykonywanie prac malarskich na zewnątrz budynków.
Conductus AB - 2019-04-01 - Szwecja (Szwecja)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

planowanie, koordynowanie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Świętochłowice (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW INWESTYCJI I DROGOWNICTWA - od 1 850 PLN

Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie technik budownictwa, preferowane wyższe z zakresu budownictwa znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego , ustawy o ochronie danych osobowych , oraz ustaw i rozporządzeń związanych z problematyką na stanowisku pracy, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,dobra znajomość obsługi komputera, 3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: 1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych.2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców robót poprawkowych. 3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami i stanem faktycznym.5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych.6. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.7. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remontów obiektów komunalnych.8. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów.9. Prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw, skwery itp.10. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. 11. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.12. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo rzeczowych.13. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych. 14. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych. 15. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych. 16. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych. 17. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem gminnego programu opieki nad zabytkami w tym m.in.: sporządzanie programu, uzyskiwanie wymaganych opinii i akceptacji, przygotowywanie dla Rady Gminy sprawozdania z realizacji programu.18. Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków nieruchomych nie wpisanych do rejestru zabytków.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej: obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie.w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenie o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)

OSOBA DO WYKONYWANIA CZYNNOŚCI SPRZĄTAJĄCYCH K/M - od 14,7 PLN

wykonywanie czynności sprzątających np. zamiatanie podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci.Umowa zlecenie w godzinach 6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH, FINANSOWYCH I LOGISTYCZNYCHW WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań organizacyjnych, finansowych i logistycznych wydziału..Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału; prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; prowadzenie ewidencji pracy wydziału; archiwizowanie dokumentacji wydziału; prowadzenie ewidencji umów i porozumień oraz ich rozliczanie; współdziałanie z KMPSP w Słupsku w zakresie realizacji ich budżetu oraz rozliczania zawartych umów; prowadzenie ewidencji i spraw w zakresie prowadzonych kontroli; prowadzenie budżetu wydziału; prowadzenie spraw inwestycyjnych; zaopatrywanie wydziału w niezbędne druki, sprzęt, wyposażenie oraz materiały piśmienne, prowadzenie właściwej gospodarki w tym zakresie; udział w rozwinięciu i zabezpieczaniu elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzanie stanów nadzwyczajnych oraz osiąganie stanów gotowości obronnej państwa; prowadzenie ewidencji zgromadzeń na terenie miasta, przyjmowanie zawiadomień w tym zakresie; sporządzanie sprawozdań z programów bezpieczeństwa realizowanych na terenie miasta; obsługa administracyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku miasta Słupska; współpraca z organizacjami porządkowymi; prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; przygotowywanie ofert i zapytań w ramach zamówień publicznych; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, Komisją Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego Rady Miejskiej w Słupsku, służbami i inspekcjami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorstwami miasta a także Siłami Zbrojnymi.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-27 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż, przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Olesno (opolskie)

POMOCNIK BLACHARSKO-DEKARSKI - od 2 100 PLN

Wykształcenie zawodowe, doświadczenie. Kontakt telefoniczny oraz osobisty z pracodawcą.
KORDUŁA DAMIAN - 2018-10-03 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK WYKOŃCZENIA WNĘTRZ - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie zawodowe kierunkowe, minimum 5-letni staż prac. Praca na terenie Rybnika. Wynagrodzenie + premia uznaniowa. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
CREA S.C. ANDRZEJ GOLUCH, ARIEL SMYL - 2017-07-26 - Rybnik (śląskie)

STANOWISKO DS. OSÓB MIGRUJĄCYCH (NR 7331) - od 2 100 PLN

Zapewnia ustalanie właściwego ustawodawstwa w ramach realizacji umów międzynarodowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

CIEŚLA - ZBROJARZ - od 2 690 PLN

Szalunki, betonowanie ścian, ław, montaż oraz zbrojenia.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Grybów (małopolskie)

PRACOWNIK ROZBIORU DROBIU - od 2 192 PLN

rozbiór drobiu, trybowanie mięsa z drobiu, mycie pojemników E2
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Polanka Wielka (małopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 250 PLN

SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SAL DYDAKTYCZNYCH, TOALET, KORYTARZY, ŚCIERANIE KURZU Z MEBLI, SPRZĘTÓW I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRANIE DYWANÓW, WYNOSZENIE ŚMIECI, MYCIE OKIEN, PODŁÓG, DBAŁOŚĆ O OGÓLNY WYGLĄD POMIESZCZEŃ.WYMAGANE- WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE. MIEJSCE PRACY I OSOBISTY KONTAKT SZCZECIN, UL. CUKROWA 8 POK. 205, KONTAKT TELEFONICZNY 691 887 186, 91 44 43 228
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2019-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK SKLEPU - do 18 PLN

Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Umowa zlecenie - praca tymczasowa.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. NABYWANIA, ZAMIANY I APORTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGO - od 2 100 PLN

.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)nabywanie nieruchomości do zasobów gruntów komunalnych w ramach środków określonych w budżecie,2)zamiana gruntów komunalnych na grunty Skarbu Państwa, innych osób samorządowych, osób fizycznych i prawnych,3)zbywanie nieruchomości komunalnych na rzecz osób prawnych w postaci niepieniężnej (aportu),4)uwłaszczanie komunalnych osób prawnych,5)prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu nieruchomości,6)przejmowanie nieruchomości zabudowanych i nie zabudowanych od przedsiębiorstw, innych osób prawnych oraz od osób fizycznych w drodze darowizny w formie aktu notarialnego,7)uczestnictwo w komisjach przetargowych dot. sprzedaży nieruchomości,8)organizowanie zamówień publicznych w zakresie kompetencji referatu,9)zlecanie wycen nieruchomości gruntowych, budynków, lokali i innych urządzeń i składników majątkowych,10)sporządzanie analiz, sprawozdań i projektów budżetu w zakresie obrotu nieruchomościami,11)współudział w opracowywaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,12)monitorowanie obrotu nieruchomościami oraz analiza wykorzystania majątku komunalnego i Skarbu Państwa będącego w zasobach,13)wykonywanie, w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie,14)współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,15)samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy,16)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,17)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-09 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT - od 2 100 PLN

Dokonywanie wymiaru podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego. Przygotowywanie dokumentacji do wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Somianka (mazowieckie)

PIELĘGNIARKA - od 2 200 PLN

- Praca pielęgnacyjno - opiekuńczo - wychowawcza z dziećmi do lat trzech w żłobku miejskim. Praca w jednym w oddziałów żłobka na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-14:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie pielęgniarskie lub wyższe pielęgniarskie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki. Wymagana aktualna Książeczka sanepidu. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-74-28 w. 105) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice) lub e-mail: kadry (at) zlobek.katowice.pl
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2016-02-22 - Katowice (śląskie)

MECHANIK - od 2 000 PLN

Mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Cieszyn (zachodniopomorskie)

OPERATOR MASZYN - od 2 000 PLN

praca na linii produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2016-07-08 - Gliwice (śląskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 200 PLN

rejestracja zamówień, monitorowanie zapasów, realizacja budżetów, współpraca z innymi działami
DS SMITH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Kwidzyn (pomorskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 000 PLN

Przewóz towarów według zleceń na trasach międzynarodowych. Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto + dodatki.
BG-TRANS TRANSPORT I SPEDYCJA MIĘDZYNARODOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Bielsko-Biała (śląskie)