STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH, FINANSOWYCH I LOGISTYCZNYCHW WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH, FINANSOWYCH I LOGISTYCZNYCHW WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań organizacyjnych, finansowych i logistycznych wydziału..Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału; prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; prowadzenie ewidencji pracy wydziału; archiwizowanie dokumentacji wydziału; prowadzenie ewidencji umów i porozumień oraz ich rozliczanie; współdziałanie z KMPSP w Słupsku w zakresie realizacji ich budżetu oraz rozliczania zawartych umów; prowadzenie ewidencji i spraw w zakresie prowadzonych kontroli; prowadzenie budżetu wydziału; prowadzenie spraw inwestycyjnych; zaopatrywanie wydziału w niezbędne druki, sprzęt, wyposażenie oraz materiały piśmienne, prowadzenie właściwej gospodarki w tym zakresie; udział w rozwinięciu i zabezpieczaniu elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzanie stanów nadzwyczajnych oraz osiąganie stanów gotowości obronnej państwa; prowadzenie ewidencji zgromadzeń na terenie miasta, przyjmowanie zawiadomień w tym zakresie; sporządzanie sprawozdań z programów bezpieczeństwa realizowanych na terenie miasta; obsługa administracyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku miasta Słupska; współpraca z organizacjami porządkowymi; prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; przygotowywanie ofert i zapytań w ramach zamówień publicznych; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, Komisją Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego Rady Miejskiej w Słupsku, służbami i inspekcjami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorstwami miasta a także Siłami Zbrojnymi.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań organizacyjnych, finansowych i logistycznych wydziału..Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału; prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; prowadzenie ewidencji pracy wydziału; archiwizowanie dokumentacji wydziału; prowadzenie ewidencji umów i porozumień oraz ich rozliczanie; współdziałanie z KMPSP w Słupsku w zakresie realizacji ich budżetu oraz rozliczania zawartych umów; prowadzenie ewidencji i spraw w zakresie prowadzonych kontroli; prowadzenie budżetu wydziału; prowadzenie spraw inwestycyjnych; zaopatrywanie wydziału w niezbędne druki, sprzęt, wyposażenie oraz materiały piśmienne, prowadzenie właściwej gospodarki w tym zakresie; udział w rozwinięciu i zabezpieczaniu elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzanie stanów nadzwyczajnych oraz osiąganie stanów gotowości obronnej państwa; prowadzenie ewidencji zgromadzeń na terenie miasta, przyjmowanie zawiadomień w tym zakresie; sporządzanie sprawozdań z programów bezpieczeństwa realizowanych na terenie miasta; obsługa administracyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku miasta Słupska; współpraca z organizacjami porządkowymi; prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; przygotowywanie ofert i zapytań w ramach zamówień publicznych; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, Komisją Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego Rady Miejskiej w Słupsku, służbami i inspekcjami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorstwami miasta a także Siłami Zbrojnymi.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH, FINANSOWYCH I LOGISTYCZNYCHW WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe o specjalności: administracja lub finanse lub zarządzanie i marketing; co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw administracyjnych, finansowych lub organizacyjnych; znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, prawo o zgromadzeniach, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych, o samorządzie powiatowym i gminnym, oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, a także instrukcji kancelaryjnej. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.II. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat.B; umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych; znajomość programów biurowych; mile widziana znajomość języka angielskiego; praca w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania i prowadzenia negocjacji; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres i zmęczenie; analityczne myślenie zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji; rozumienie czytanego tekstu i jego właściwa interpretacja.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych, finansowych i logistycznych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do dnia 3 listopada 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2017
Data dodania oferty pracy: 26.10.2017
Oferta pracy ważna do: 03.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
określone we wnisoku
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łobez (zachodniopomorskie)
dowożenie materiałów i sprzetu na budowy prowadzone przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Jarosław (podkarpackie)
Protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach metodą tradycyjną i w systemie cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw (e-protokół), wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sadowych, wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń oraz innych czynności przewidzianych w regulaminie wewnętrznego urzędowania sadów powszechnych i w przepisach szczególnych, obsługa systemów informatycznych i urządzeń biurowych wydziału.
SĄD REJONOWY W LEGNICY - 2018-09-12 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa wózka widłowego, praca w magazynie firmy produkcyjnej
MAGIC GARDEN GACEK DANIEL - 2016-03-29 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek. Przestrzeganie wewnętrznych terminów kontrolnych. Zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego. Sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
"Poczta Polska Spółka Akcyjna" - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie sie ze sprcyfiką pracy w Urzędzie Miejskim w Ożarowie Mazowieckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJIDo obowiązków będzie należało m.in.:wykonywanie regulacji i kontroli końcowych gazomierzy zgodnie z instrukcją odpowiednią dla danego typu gazomierza,legalizowanie gazomierzy, które pozytywnie przeszły kontrolę końcową zgodnie z dyrektywą 2004/22/WE ,konfigurowanie gazomierzy z liczydłami elektronicznymi zgodnie z wymaganiami określonymi w zleceniach, izolacja i właściwe oznaczenie wykrytych niezgodnych gazomierzy oraz detali,dokumentowanie wyników kontroli, właściwa obsługa stanowisk pomiarowych podczas wykonywania kontroli.Wymagania:wykształcenie min. średnie techniczne,mile widziane doświadczenie zawodowe w firmie produkcyjnej na podobnym stanowisku,umiejętność pracy w zespole,znajomość pakietu MS Office,odpowiedzialność, rzetelność.W ramach stosunku pracy oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane ofertyProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-04 - Tczew (pomorskie)
Do zakresu obowiązków należą wszelkie typowe czynności wykonywane na stanowisku elektromontera m.in. produkcja urządzeń elektrycznych, konserwacja i serwis, produkcja urządzeń sterujących oraz ich uruchomienie, krótkoterminowe naprawy na urządzeniach przemysłowych, identyfikowanie oraz usuwanie usterek, samodzielne prowadzenie prac elektroinstalacyjnych w przemyśle i obiektach mieszkaniowych.
TS-Personaldienstleistung Thomas Skurnia e.K. - 2015-11-10 - Niemcy (Niemcy)
praca przy produkcji lodów i mrożonek, pakowanie produktów do opakowań detalicznych i zbiorczych, kontrola jakości gotowych produktówUmowa o pracę tymczasowąKontakt z pracodawcą: biurowroclaw (at) biznespartner.com lub 506-087-028
Biznes Partner Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. D; umowa zlecenie, praca w godz. 6:00-8:00 i od 14:00-16:00; miejsce pracy: Gliwice, Pyskowice;
SABADACH ANDRZEJ - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
Prace konserwacyjne budynków i instalacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Łódź (łódzkie)
.
"DK Contracting" S.C. Zofia Ubrban-Dudek, Przemysław Dudek - 2018-01-04 - Mysłowice (śląskie)
Budowanie i remontowanie budynków użyteczności publicznej według projektów.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Józefów (mazowieckie)
Prace naprawcze kontenerów modułowych.
PRO-SERWIS Aleksandra Raduch - 2016-01-28 - Oleśnica (dolnośląskie)
-Obsł. urządzen biurowych,-Segregowanie dokumentów,- Kserowanie i skanowanie dokumentów,- Przygotowywanie korespondencji,- Sporządzanie projektów pism,- Sprawdzanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
-OBSŁUGA I POZYSKIWANIE KLIENTÓW-SPRZEDAŻ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI (CHEMIA PROFESIONALNA), -PRZYGOTOWYWANIE OFERTMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: ZAWADA,WOJ. PODKARPACKIE, MAŁOPOLSKIE, LUBELSKIE
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "HORTUS" WĄSIK KRZYSZTOF - 2017-10-05 - Zawada (podkarpackie)
Prace przy instalacji wod-kan centralne ogrzewanie i gazowe w budynkach. Praca na terenie Częstochowy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA"HYDRO-MAR" ZDZISŁAW MARAS - 2018-07-30 - Częstochowa (śląskie)
Sprzątanie sali. Dbanie o czystość w toaletach. Wydawanie posiłków oraz mycie naczyń. Pomoc przy pracy z dziećmi. Drobne prace ogrodnicze-sezonowe. 7/8 etatu. Praca w godz.: 8:00-15:00. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 69 25, e-mail: okraszewski (at) interia.eu, osobisty.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Opróżnianie skrzynek nadawczych z korespondencji, licowanie i sortowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek;2.Stemplowanie przesyłek, opracowywanie przesyłek za opłatą skredytowaną i ofrankowanych przez masowych nadawców;3.Wydawanie przesyłek awizowanych klientom;4.Opracowywanie dowodów odbioru przesyłek, kontrola opłat listów i przekazów pocztowych do kart doręczeń i do zbiorowych dowodów odbioru;5.Wpisywanie paczek do dokumentów oddawczych, dzielenie przesyłek na skrytki pocztowe i rejony doręczeń;6.Prowadzenie dokumentów ekspedycyjnych, sporządzanie wiązanek listowych bez możliwości kontaktu z pieniędzmi7.Obsługa systemu POCZTA 2000.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Gryfino (zachodniopomorskie)
- ochrona obiektu handlowego (linia kas oraz magazyn)- umowa zlecenie z pełnymi składkami ZUS- elastyczny grafik- zmiany po 8h
Simple Work Group Sp. z o.o. - 2018-09-13 - Chojnice (pomorskie)
roboty remontowo budowlane, roboty ciesielskie, montażowe, rozbiórkowe, murowanie, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Nieznanowice (małopolskie)
Praca zgodna z stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2016-09-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa sprzętu biurowego (komputer, fax, telefon),- pomoc przy prowadzeniu dokumentacji w dziale księowości,- inne prace zlecone związane z działem księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Głowno (łódzkie)
WG ZAWODU.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ELA" - R. HORNIAK - 2018-02-05 - Nowogard (zachodniopomorskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,- bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.Pracodawca preferuje kontakt telefoniczny.
Poczta Polska S. A. - 2018-01-31 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Pakowaie baterii
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gniezno (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Biegła znajomość przepisów podatkowych oraz prawa handlowego z umiejętnością ich praktycznego stosowania. Bieżące uzgadnianie i analiza kont księgowych zapewniające ich prawidłowość. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji podatkowej i statystycznej. Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych. Bardzo dobra znajomość Excel. Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz analitycznego myślenia. Skrupulatność, sumienność.
MAZURSKI KURCZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Antonowo (warmińsko-mazurskie)
Ogólna charakterystyka: Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego, związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym. Ważniejsze zadania: a.udział w zabezpieczeniu imprez i uroczystości na terenie Miasta Słupska;b.prowadzenie rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym, terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządkowy i bezpieczeństwo w rejonie;c.podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi;d.ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;e.reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa.Warunki pracy na stanowisku: a.na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych,b.praca w trudnych warunkach związana ze stresem wynikającym z dużej presji w zakresie wydawania obiektywnej decyzji,c.odporność na stres.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-24 - Słupsk (pomorskie)
1. Udział w ustalaniu głównych kierunków miasta w zakresie obrony cywilnej.2. Udział w ustalaniu głównych kierunków polityki miasta w zakresie ochrony ludności.3. Organizowanie szkoleń i ćwiczeń w zakładach pracy.4. Tworzenie i szkolenie formacji obrony cywilnej.5. Prowadzenie sprawozdawczości szkoleniowej i finansowej.Praca na umowę o pracę w godz. 8-12 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.plWymagane dokumenty aplikacyjne nalezy składać do dnia 26 czerwca 2017r. osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko ds. ochrony ludności
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-06-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace dekarskie - do przyuczenia
Milimex Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)