STANOWISKO ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ Rogóźno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa maszyn w ruchu, praca na wysokości, znajomość przepisów bhp i ppoż., drobne remonty maszyn, praca zmianowa, praca w porze nocnej, obsługa narzędzi jak kilof, młot itp.
Data publikacji: 2019-06-28
Lokalizacja: Rogóźno (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rogóźno, powiat: łęczyński, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa maszyn w ruchu, praca na wysokości, znajomość przepisów bhp i ppoż., drobne remonty maszyn, praca zmianowa, praca w porze nocnej, obsługa narzędzi jak kilof, młot itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogóźno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: robotnik górniczy dołowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Robotnik górniczy dołowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa maszyn w ruchu, praca na wysokości, znajomość przepisów bhp i ppoż. drobne remonty maszyn. Wymagane doswiadczenie zawodowe- min. 6 mc w pracy fizycznej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Aleja Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: Aleja Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: robotnik górniczy dołowy
Data dodania oferty pracy: 28.06.2019
Oferta pracy ważna do: 19.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eba85976f469d805c351b95a54b469b6
Podobne oferty pracy
prace dekarsko - ciesielskie na terenie Małopolski
Firma Remontowo-Budowlana "PERFEKT DACH" Jerzy Adamczyk - 2017-06-01 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
tynkowanie i prace murarskie
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Pogorzel Wielka (warmińsko-mazurskie)
- cięcie kamienia
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Koziniec (dolnośląskie)
Fakturowanie dostaw do Domów Pomocy Społecznej, wypełnianie zleceń na wyroby medyczne, sporządzanie zestawień refundacyjnych, rozliczanie płatności DPSów.
"Target" M. P. Tirliński Sp. Jawna - 2018-11-30 - Wałbrzych (dolnośląskie)
WYKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKI, OBSŁUGA KLIENTA
HIPERMARKET E.LECLERC RZESZÓW - 2018-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc przy sporządzaniu jadłospisów zgodnie z kalorycznością i normami żywieniowymi oraz przy zaopatrzeniu kuchni w artykuły spożywcze (zamawianie towaru), dbanie o stan sanitarny magazynu, pomoc w prowadzeniu dokumentacji intendenta, sprawdzanie przydatności do spozycia artykułów żywnościowych, wydawanie kucharce towarów, prowadzenie dziennika zgłoszeń nieobecności ucznia na obiedzie, pomoc w przyjmowaniu wpłat od rodziców, przekazywanie do kasy szkolnej oraz banku, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klientów, wykładanie towaru, odpowiedzialność za sklep
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kluczbork (opolskie)
Naprawa silników elektrycznych - przezwajanie. Remonty pomp wodnych. Wymagam dyscypliny pracy, chęci rozwijania umiejętności.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Lublin (lubelskie)
- przygotowanie posiłków, - przestrzeganie zasad HACCP,- przestrzeganie zasad BHP.
Dom Pomocy Społecznej w Kątach - 2017-11-03 - Kąty (mazowieckie)
Obsługa maszyny do wykonywania prętów prostych na podstawie rysunku technicznego. Praca w godz. 6-16proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.Ważniejsze zadania: 1.gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;2.opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;3.bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;4.analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;5.analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;6.sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;7.prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli: a) planowanie, podział środków,b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek analiza,c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat). Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie
ROKA - Niewiadomski Spółka komandytowa - 2016-05-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-28-ukosnik-2019Główne obowiązki:1. Analiza wniosków, zgłoszeń, postulatów dotyczących przewozów w komunikacji miejskiej.2. Współdziałanie z gminami w przygotowaniu założeń funkcjonowania komunikacji publicznej na ciągach komunikacyjnych.3. Opracowywanie, wdrażanie i przygotowywanie do publikacji rozkładów jazdy linii komunikacyjnych.4. Przygotowywanie projektów rozkładów jazdy i dokumentacji z tym związanej.5. Analiza i weryfikacja tras linii oraz lokalizacji przystanków.6. Nadzór nad oprogramowaniem służącym do projektowania rozkładów jazdy.7. Przygotowywanie i realizacja zadań związanych z obsługą modułów Śląskiej Karty Usług Publicznych w zakresie systemu przewozowego.8. Przygotowywanie informacji dotyczących usług przewozowych organizowanych przez ZTM.9. Przygotowywanie uzgodnień z operatorami dotyczących sposobu realizacji zobowiązań umownych.10. Zapewnienie ciągłości komunikacji w przewozach autobusowych w przypadku zmian organizacji ruchu.11. Bieżąca aktualizacja bazy danych rozkładów jazdy.12. Prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe - preferowany kierunek (specjalizacja): transport lub pokrewny.Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomość przepisów z zakresu transportu osób, w tym szczególnie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, prawa o czasie pracy kierowców, a ponadto znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej.3. Znajomość układu komunikacyjnego obsługiwanego przez ZTM, szczególnie obszaru centralnego i wschodniego Metropolii.4. Umiejętność pracy samodzielnej, w zespole i pod presją czasu.5. Umiejętność redagowania pism.6. Wysoka kultura osobista.7. Komunikatywność, odpowiedzialność.8. Umiejętność dobrej obsługi programów komputerowych (aplikacje biurowe typu: Word, Excel, PowerPoint),9. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.10. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Zdolność analitycznego myślenia.2. Posiadanie certyfikatu kompetencji zawodowych (wg ustawy o transporcie drogowym).3. Znajomość programu BusMan firmy AGC lub innej aplikacji do tworzenia rozkładów jazdy.4. Odporność na stres.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zakrzewo (wielkopolskie)
Monitorowanie, realizacja zleceń transportowych, dbanie o jakość i terminowość, rozwiązywanie ewentualnych problemów.
Przedsiębiorstwo Transportu Zagranicznego Stefan Dynerowicz - 2016-06-02 - Witków (dolnośląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-02-22 - Żary (lubuskie)
praca zgodnie z zawodem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE I USŁUGOWE "CONCRET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-07 - Tychy (śląskie)
UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE.Dyplom pracownika socjalnego (szkoła policealna) lub posidanie wykształcenia wyższego - kierunek praca socjalna. Kwalifikacje pracowników socjalnych - art. 116, art. 156 ustawy o pomocy społecznej, zm. ustawy o pom. społ. z 16.02.2007 art. 5 Kwalifikacje pracowników socjalnych wskazane ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz.U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 48, poz. 320) - stan prawny obowiązujący na dzień 31 marca 2010 r., tj. w dniu wejścia w życie ostatniej nowelizacji przepisów dotyczących uprawnień do wykonywania zawodu (Dz. U. z 2010 r. Nr 40, poz. 229)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzanowicach - 2016-10-04 - Krzanowice (śląskie)
wykonanie prac budowlanych od podstawwznoszenie nowych budynkówwykończenie elewacjizakładanie płytekmalowaniekładzenie gładzi itp.
EwiKor Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 1350 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-13 - Słupsk (pomorskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)
Praca w systemie wielozmianowym w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności - nadzór osadzonych podczas przemieszczania się po terenie jednostki, kontrola osadzonych, praca z bronią palną.
ZAKŁAD KARNY WE WRONKACH - 2017-05-25 - Wronki (wielkopolskie)
Nauczyciel wychowania fizycznego w klasach IV-VIII
SZKOŁA PODSTAWOWA W WĘSIORACH - 2018-08-02 - Węsiory (pomorskie)
Montaż meli, czynności pomocnicze przy pracach stolarskich
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Piła (wielkopolskie)
dozorowanie obiektu, wydawanie i odbieranie kluczy, rejestr osób i pojazdów, wykonywanie obchodów terenu wg. wyznaczonej trasy, nadzór nad dyżurką p. poż.
P.P.U.CZA-TA Niciak sp. j - 2018-04-27 - Piotrowo Pierwsze (wielkopolskie)
ZGODNIE Z OFERTĄ ZAMIESZCZONĄ NA STRONIE BIP WWW.BIP.SCUW.SLUPSK.PLOkres zatrudnienia 6 m-cy docelowo um. na czas określony. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14.
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-10-26 - Słupsk (pomorskie)
Ślusarz-spawacz
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Staszów (świętokrzyskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-16 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie obróbki powierzchni odlewów ręcznie za pomocą narzędzi i maszyn. Czyszczenie powierzchni odlewów w oczyszczarkach śrutowych, obróbka lub czyszczenie odlewów prowadzone wg wskazań instrukcji technologicznej lub zaleceń przełożonego.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2016-12-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Wydawanie i przyjmowanie wartości.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Gdańsk (pomorskie)