STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Data publikacji: 2018-02-22

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 07:00-15:00.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo) oraz minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi. Wymagania dodatkowe umiejętność obsługi pakietu Ms Office, znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o ubezpieczeniu zdrowotnym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, komunikatywność, rzetelność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.02.2018

Data dodania oferty pracy: 20.02.2018

Oferta pracy ważna do: 05.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - 1 850 - 2 100 PLN

Sprzątanie: sal lekcyjnych, korytarzy, WC, posesji szkoły w godz. 06.00 - 14.00 oraz od 13.00 - 21.00. Praca na dwie zmiany. Wykształcenie podstawowe, gimnazjalne lub zawodowe.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Boh. Zał. ORP "ORZEŁ" - 2016-02-11 - Wejherowo (pomorskie)

STANOWISKO DS.OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM- WYDZIAŁ OBSŁUGI DOKUMENTACJI - 997,4 PLN

Stanowisko ds.obsługi teczek spraw w obiegu bieżącym- Wydział Obsługi Dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta w sklepie odzieżowym
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: 1.prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników;2.uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników Urzędu Miejskiego;2.wydawanie pracownikom zaświadczeń z zakresu spraw kadrowo płacowych i prowadzenie ewidencji zaświadczeń;3.przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej);4.dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych;5.prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku;6.współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników Urzędu;7.na bieżąco prowadzenie rejestrów pracowników Urzędu Miejskiego;8.przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku;9.udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych;10.współokreślanie i realizacja procesów rekrutacyjnych;11.przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego;12.prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników;13.podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywne działanie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną).Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-13 - Słupsk (pomorskie)

ELEKTRYK - od 3 000 PLN

praca w branżyprzemysłu opakowaniowego, obsługa, przeglądy maszyn i urządzeń produkcyjnych, praca w systemie zmianowym, nauka serwisu, naprawy oraz regulacji maszyn i urządzeń
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

PRACOWNIK DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 1 850 PLN

dbałość o czystość w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i ciągach komunikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Zblewo (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu i obskluga interesantów, obsługa urządzen biurowych i komputera, rozliczanie refundacji o zwrot kosztów szkolenia, obsługa programu , obskluga programu ,R2 faktury,R (at) Przelewy, prowadzenie strony internetowej cechu . prowadzenie kroniki cechu.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Oleśnica (dolnośląskie)

RECEPCJONISTA - od 2 000 PLN

Kontakt z Klientem, umawianie Klientów, odbieranie telefonów.
Gabinet Kosmetyczny "EDYTA" Edyta Zięcina-Bąk - 2017-09-19 - Garwolin (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)

PAKOWACZ - od 2 200 PLN

- Nabijanie oczek,- Nabijanie mocowań, - Składanie dywanów- Czyszczenie dywanów (szczotka/odkurzacz)
Visscher-Caravelle Poland - 2018-11-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER/ PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

Przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym elektronarzędzi, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji; wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych- obsługa klienta; rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
ELEKTROMECHANIK LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-22 - Elizówka (lubelskie)

KRAWIEC - od 2 100 PLN

szycie sukien slubnych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Laski (mazowieckie)

INSTALATOR SYSTEMÓW ALARMOWYCH - od 2 400 PLN

Praca instalacyjna i konserwacyjna systemów zabezpieczenia technicznego (sygnalizacja pożaru, włamania, napadu, kontroli dostępu).Miejsce pracy: Wrocław, ul. Grochowa, możliwa praca w delegacji( wówczas pełne oddelegowanie)wg zleceńsala B
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)

KASJER -SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej ,sprzedaż paliw
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

STANOWISKO MONTAŻU, PAKOWANIA, ETYKIETOWANIA I KLEJENIA ELEMENTÓW ORAZ KONTROLI JAKOŚCI - od 1 680 PLN

Montaż i klejenie elementów filtrów wodnych, obsługa maszyny wtryskowej i mocująco-klejącej, pakowanie i etykietowanie gotowych elementów, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZ/-KA BUDYNKÓW MIESZKALNYCH - do 1 850 PLN

Sprzątanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych: mycie i zamiatanie schodów, mycie poręczy, mycie lamperii, mycie okien, sprzątanie zsypów, sprzątanie wind. Sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynków mieszkalnych: zamiatanie chodników, usuwanie ścieci i nieczystości, sprzątanie liści, odśnieżanie (częściowo ręcznie, częściowo maszynowo), sprzątanie garażu (zamiatanie, mycie). Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 6:00-14:00, czasami w godzianch późniejszych/wcześniejszych (przy opadach śniegu). Praca przez 168 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY KONTROLER DO SPRAW PRODUKTÓW FINANSOWYCH - od 9 500 PLN

Analiza wyników zgodnie ze standardami, łącznie z informacją zwrotną z kontroli wyceny.Składanie okresowych zwrotów.Cele dotyczące poprawy skuteczności i kontroli będą uzgodnione i monitorowane.Sprawdzenie czy przypisane procesy zostały zakończone w terminach i w sposób efektywny zapewniając spójność i dokładność.Dostarczanie informacji na temat składek i zachowań poszczególnych osób regularnie.Dostarczanie i otrzymywanie informacji zwrotnych od kierownika linii co najmniej raz na kwartał.Wysokiej jakości praca zespołowa z innymi zespołami ds. Kontroli produktów i zespołów kontroli produktów.Roczny przegląd audytu wewnętrznego który ustali, czy zespół jest w pełni zgodny z globalnymi rynkami FIM.Działanie z wysokim poziomem uczciwości, zachowaniami i osiągnięciami w stosunku do standardów etycznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kraków (małopolskie)

KELNER - 997,4 PLN

.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Karszówka (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 2 000 PLN

Organizacja pracy biura, obsługa klienta, nadzór nad obiegiem dokumentów, obsługa poczty. Miejsce pracy: ul. Parkowa 4 Mokronos Dolny
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Mokronos Dolny (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO ROZDZIELCZYCH - od 2 050 PLN

Dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek, dokumentacja ekspedycyjna
Poczta Polska Centrum Sieci Pocztowej Urząd Pocztowy - 2016-04-13 - Przeworsk (podkarpackie)

KSIĘGOWY/A DS. ROZLICZANIA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 3 200 PLN

księgowanie dokumentów, rozliczanie mediów, wystawianie dokumentów sprzedaży, prowadzenie rozliczeń w właścicielami (czynsze), prowadzenie sprawozdawczości finansowej.
KO - RA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Praca fizyczna związana z wykonywaniem drobnych napraw, remontów, konserwacji i pielęgnacji terenu, otwieranie i zamykanie firmy zgodnie z ustalonymi godzinami.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Mostkowo (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż artykułów spożyczych, obsługa klienta, przyjmowanie dostaw towarów, zapewnienie i przestrzeganie warunków sanitarnych, dbanie o wizerunek sklepu oraz jakość obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Łuków (lubelskie)

STANOWISKO ROBOTNIK GOSPODARCZY W DZIALE KOMPOSTOWNIA / PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH - od 2 200 PLN

- obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, przyjmowanie dostarczonych przezmieszkańców odpadów,- weryfikacja dostarczonych odpadów zgodnie z obowiązującym regulaminem PSZOK,- wskazanie właściwego miejsca (kontener lub pojemnik) gdzie należy pozostawić dostarczone przez mieszkańców do Punktu odpady,- pomoc mieszkańcom podczas rozładunku dostarczonych przez nich odpadów,- dbanie o porządek na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Kompostowni terenów znajdujących się przy budynku biurowym Ekosystem Sp. z o.o., parkingu, chodników itp.- prace związane z przygotowywaniem odpadów do ich przekazania odbiorcom odpadów zbieranych wPSZOK,- prowadzenie powierzonego samochodu do i z wyznaczonych miejsc w ramach wykonywanych obowiązków,- obsługa wagi i ewidencja dostarczanych odpadów,selektywne usuwanie odpadów niepożądanych w dostarczonym materiale przeznaczonym do procesu technologicznego,- obsługa urządzeń i sprzętu (mobilna rozdrabniarko-mieszarka, przerzucarka bramowa, przesiewarka bębnowa, rębaka do drewna Skorpion) oraz czynności związane z ich eksploatacją,- wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Kompostowni odpadów zielonych oraz PSZOK,- przesiewanie i przygotowywanie gotowego kompostu do zagospodarowania,- zraszanie pryzm.Przesłanie na adres monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl dokumentów:podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem,kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,kopia prawa jazdy,kwestionariusz osobowy(do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. (pok. 111),kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,referencje (mile widziane).
Ekosystem Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)

ELEKTROMONTER/ELEKTRYK - od 2 000 PLN

wykonywanie instalacji, montaż tras kablowych, serwis i konserwacja
P.U.H. Usługi Elektryczne (dawniej USŁUGI ELEKTRYCZNE PIOTR ŻUREK ŚWIECIE) - 2017-09-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA - od 3 500 PLN

Dostawa towarów do sklepów. Rozładunek na miejscu paleciakiem elektryczny. Załadunek zwrotów. Powrót do magazynu.
FTU Nowtrans - 2017-10-12 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 1 850 PLN

usługi kierowania pojazdem
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Starogard Gdański (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ - od 2 100 PLN

przyjmowani9e i obsługa zamówień klientów, przygotowywanie wysyłki, reklamacji, ofert sprzedażowych
MULTIM S.C. - 2018-05-18 - Myślenice (małopolskie)