STANOWISKO DYREKTORA GABINETU PREZYDENTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DYREKTORA GABINETU PREZYDENTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: 1) zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zadań Gabinetu Prezydenta,2) wykonywanie czynności związanych z wykonywaniem bezpośredniego nadzoru nad pracownikami Gabinetu,3) dokonywanie rozdziału spraw między pracowników Gabinetu,4) dokonywanie kontroli zarządczej w Gabinecie,5) wykonywanie na bieżąco zadań zlecanych przez Prezydenta Miasta,6) nadzorowanie realizacji zadań Gabinetu,7) inicjowanie i proponowanie rozwiązań w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku Prezydenta Miasta,8) przygotowywanie pism oraz odpowiedzi na listy i zapytania kierowane do Prezydenta Miasta,9) opiniowanie od strony formalnej i wizerunkowej pism sygnowanych podpisem Prezydenta Miasta,10) współpraca z mediami,11) podpisywanie dokumentów sporządzonych w Gabinecie, z zachowaniem udzielonych upoważnień i pełnomocnictw, a w szczególności kierowanych do Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Skarbnika, Sekretarza do pozostałych komórek organizacyjnych lub na zewnątrz Urzędu, wniosków o upoważnienia lub pełnomocnictwa, wniosków w sprawach osobowych oraz dotyczących dyscypliny pracy, wszelkich informacji wynikających z zadań Gabinetu,12) wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez Prezydenta Miasta,13) opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta Chełm,14) samokontrola na stanowisku pracy,15) prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej.

Data publikacji: 2020-08-11

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zadań Gabinetu Prezydenta,2) wykonywanie czynności związanych z wykonywaniem bezpośredniego nadzoru nad pracownikami Gabinetu,3) dokonywanie rozdziału spraw między pracowników Gabinetu,4) dokonywanie kontroli zarządczej w Gabinecie,5) wykonywanie na bieżąco zadań zlecanych przez Prezydenta Miasta,6) nadzorowanie realizacji zadań Gabinetu,7) inicjowanie i proponowanie rozwiązań w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku Prezydenta Miasta,8) przygotowywanie pism oraz odpowiedzi na listy i zapytania kierowane do Prezydenta Miasta,9) opiniowanie od strony formalnej i wizerunkowej pism sygnowanych podpisem Prezydenta Miasta,10) współpraca z mediami,11) podpisywanie dokumentów sporządzonych w Gabinecie, z zachowaniem udzielonych upoważnień i pełnomocnictw, a w szczególności kierowanych do Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Skarbnika, Sekretarza do pozostałych komórek organizacyjnych lub na zewnątrz Urzędu, wniosków o upoważnienia lub pełnomocnictwa, wniosków w sprawach osobowych oraz dotyczących dyscypliny pracy, wszelkich informacji wynikających z zadań Gabinetu,12) wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez Prezydenta Miasta,13) opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta Chełm,14) samokontrola na stanowisku pracy,15) prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DYREKTORA GABINETU PREZYDENTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawności i estetyki wypowiedzi publicznej, interpersonalne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy prawo prasowe

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość kodeksu spółek handlowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_10: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_11: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//WOA-I.2110.68.2020.pdfPREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko dyrektora Gabinetu Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.68.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe,6) co najmniej 5 lat stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy prawo prasowe,5) znajomość kodeksu spółek handlowych,6) znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,7) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,8) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,9) znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych,10) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,11) systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność,12) umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawności i estetyki wypowiedzi publicznej, interpersonalne.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zadań Gabinetu Prezydenta,2) wykonywanie czynności związanych z wykonywaniem bezpośredniego nadzoru nad pracownikami Gabinetu,3) dokonywanie rozdziału spraw między pracowników Gabinetu,4) dokonywanie kontroli zarządczej w Gabinecie,5) wykonywanie na bieżąco zadań zlecanych przez Prezydenta Miasta,6) nadzorowanie realizacji zadań Gabinetu,7) inicjowanie i proponowanie rozwiązań w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku Prezydenta Miasta,8) przygotowywanie pism oraz odpowiedzi na listy i zapytania kierowane do Prezydenta Miasta,9) opiniowanie od strony formalnej i wizerunkowej pism sygnowanych podpisem Prezydenta Miasta,10) współpraca z mediami,11) podpisywanie dokumentów sporządzonych w Gabinecie, z zachowaniem udzielonych upoważnień i pełnomocnictw, a w szczególności kierowanych do Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Skarbnika, Sekretarza do pozostałych komórek organizacyjnych lub na zewnątrz Urzędu, wniosków o upoważnienia lub pełnomocnictwa, wniosków w sprawach osobowych oraz dotyczących dyscypliny pracy, wszelkich informacji wynikających z zadań Gabinetu,12) wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez Prezydenta Miasta,13) opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta Chełm,14) samokontrola na stanowisku pracy,15) prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,54 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 9 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Gabinetu Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 21 sierpnia 2020 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Gabinetu Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 sierpnia 2020 roku , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2020-08-10KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Gabinetu Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 sierpnia 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 11.08.2020

Oferta pracy ważna do: 21.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6c4030b66014341c61b0f12acd6fb397

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 1 125 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki, sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych, prowadzenie dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Praca w Bielsku-Białej, w systemie równoważnym, na 1/2 etatu, w godz. 6-14.00, 14-22.00, 22-6.00. Praca głównie w porze nocnej.
Poczta Polska S.A. - 2018-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

-pomoc w wydziale finansowym-pomoc w wydziale inwestycji-pomoc w wydzialne organizacyjnym-kserowanie dokumentów-pomoc w archiwizowaniu dokumentów urzędu-obsługa centrali telefonicznej
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 050 PLN

- opieka nad dziećmi;- realizacja podstawy programowej;- prowadzenie dokumentacji nauczyciela;- współpraca z rodzicami.
Ambus Krzysztof Kisiel - 2017-07-31 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUNKA ŻŁOBKOWA - 2 300 - 3 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - do 2 250 PLN

pomoc kuchenna, przygotowanie dań z menu, praca na czas określony pół roku, praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Wrocław (dolnośląskie)

ELEKTRYK URZĄDZEŃ DŹWIGNICOWYCH (OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 2 600 PLN

montaż szaf sterowniczych oraz montaż na obiektach na terenie całego kraju; prace montażowe przy modernizacjach urządzeń dźwignicowych
kontakt przez PUP - 2020-01-02 - Kluczbork (opolskie)

STANOWISKO DS OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - PRACA W INSPEKTORACIE W INOWROCŁAWIU (NR 2313) - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-06-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWO - RACHUNKOWYCH - 997,4 PLN

Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 500 PLN

tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-05 - Mława (mazowieckie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - od 2 000 PLN

Zapewnienie prawidłowego utrzymania zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz jej udostępnianie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2016-07-22 - Biłgoraj (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - do 2 250 PLN

Weryfikacja umów handlowych i usługowych (zgodność, kompletność, klasyfikacja umów)Ewidencja i rejestracja umów handlowych i usługowychZakładanie nowych obiektów w programie rozliczeniowymParametryzacja obiektów/klientów w programie rozliczeniowym pod kątem uruchamianej usługiWprowadzanie danych masowych do programu rozliczeniowego
TECHEM SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Katowice (śląskie)

MONTER INSTALACJI WOD-KAN - od 3 000 PLN

Budowa zewnętrznych sieci wod-kan
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SITKOWSKI" Piotr Sitkowski - 2020-05-26 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH - od 2 250 PLN

Zakres zadań:1. Realizacja zadań w zakresie budowy, eksploatacji i konserwacji gminnychurządzeń melioracyjnych oraz kanalizacji deszczowej.2. Współpraca z Wodami Polskimi w zakresie realizacji ustawy Prawo wodne.3. Planowanie i realizacja konserwacji rowów i urządzeń wodnych.4. Współpraca ze Starostwem Powiatowym w Słupsku w zakresie tworzenia idziałania spółek wodnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnymetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, wyjazdy w teren, obsługa komputera.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych .Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze poniżej 6%.Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Urząd Gminy Ustka - 2019-01-28 - Ustka (pomorskie)

KELNER - RECEPCJONISTA (IŁOWA) - od 2 000 PLN

Obsługa gości hotelowych i restauracyjnych
P.P.H.U HEN-MAR S.C. HENRYK JANKÓW I MAREK JANKÓW - 2017-01-16 - Iłowa (lubuskie)

KROJCZY - od 2 600 PLN

-Wycinanie elementów do obróbek szwalniczo-krawieckich,-Kontakt telefoniczny: 58 561-22-01,-Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA EWELINA OSTROWSKA - 2020-07-08 - Tczew (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Kompleksowa obsługa magazynuPrzyjmowanie dostaw towarówPrawidłowe przechowywanie towarówWydawanie towarów z magazynuUtrzymanie porządku w magazynie
MEBLE.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. POZWOLEŃ NA BUDOWĘ W WYDZIALE BUDOWNICTWA - od 2 850 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację przydzielonych zadań.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych; 2. prowadzenie postępowań w sprawach zgłoszeń robót budowlanych/rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części; 3. rozpatrywanie wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń z zakresu przepisów Prawa budowlanego oraz zaświadczeń o samodzielności lokalu; 4. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach odstępstwa od przepisów techniczno budowlanych; 5. przekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania; 6. uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych; 7. prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ).Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz na terenie budów, w obiektach nieprzystosowanych do osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2020-07-14 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ŚRODKÓW TRWAŁYCH - od 2 100 PLN

1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6) podatek VATokres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony; Godz. pracy: wt. -pt. 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30; wynagrodzenie miesięczne powyżej 2100 zł brutto (do uzgodnienia)
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-09-19 - Potęgowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA-CD - od 2 100 PLN

- obsługa klienta- sprzedaż produktów wędliniarskich- dbanie o wizerunek pracodawcyPraca w systemie dwuzmianowym w godz. 7-20 w Czechowicach-Dziedzicach.
"GILEM" Spółka z o.o. Ruda Śląska - 2018-03-19 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 500 PLN

Realizacja zadań związanych z utrzymaniem i użytkowaniem obiektów w oddziale i podległych jednostkach.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2018-09-14 - Biłgoraj (lubelskie)

RECEPCJONISTA - od 1 900 PLN

przyjmowanie i kwaterowanie gości w hotelu, koordynacja pracy kierowców dowożących ludzi z hotelu do pracy
JK CORP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Rybie (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W HANDLU HURTOWYM - od 1 500 PLN

Sprzedaż towarów, obsługa klientów hindi języcznych. Udzielanie informacji na temat towarów, sporządzanie raportów dotyczących sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Rzgów (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2019-08-01 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI BUDŻETU WYDZ. FIN.-KSIĘGOWY + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Numerowanie i przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,- Przepisywanie zredagowanych pism,- Kserowanie dokumentów,- Adresowanie kopert,- Segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych,- Zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)

LISTONOSZ - od 2 050 PLN

doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych budowanie pozytywnych relacji z klientami realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
Poczta Polska S.A. - 2016-09-13 - Andrychów (małopolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 850 PLN

Zaopatrzenie budynków w materiały, rozwożenie drobnych towarów. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie, prawo jazdy kat. C. Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, telefonicznie w godz. 7-19.
Usługi Ogólno- Sprzętowe " KOP- TRANS"T. Rohde - 2016-03-21 - Wejherowo (pomorskie)

STANOWISKO DS. OCHRONY LUDNOŚCI (1/2 ETATU) - 1 300 - 2 000 PLN

1. Udział w ustalaniu głównych kierunków miasta w zakresie obrony cywilnej.2. Udział w ustalaniu głównych kierunków polityki miasta w zakresie ochrony ludności.3. Organizowanie szkoleń i ćwiczeń w zakładach pracy.4. Tworzenie i szkolenie formacji obrony cywilnej.5. Prowadzenie sprawozdawczości szkoleniowej i finansowej.Praca na umowę o pracę w godz. 8-12 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.plWymagane dokumenty aplikacyjne nalezy składać do dnia 26 czerwca 2017r. osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko ds. ochrony ludności
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-06-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)