SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI Katowice oferta pracy TECHEM SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: do 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja umów handlowych i usługowych (zgodność, kompletność, klasyfikacja umów)Ewidencja i rejestracja umów handlowych i usługowychZakładanie nowych obiektów w programie rozliczeniowymParametryzacja obiektów/klientów w programie rozliczeniowym pod kątem uruchamianej usługiWprowadzanie danych masowych do programu rozliczeniowego
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: TECHEM SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOSSUTHA 9, 40-844 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja umów handlowych i usługowych (zgodność, kompletność, klasyfikacja umów)Ewidencja i rejestracja umów handlowych i usługowychZakładanie nowych obiektów w programie rozliczeniowymParametryzacja obiektów/klientów w programie rozliczeniowym pod kątem uruchamianej usługiWprowadzanie danych masowych do programu rozliczeniowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wnagrodzenie do uzgodnienia + bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Duża determinacja w dążeniu do celu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - pakiet MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność pracy w zespole i doskonała organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność wyszukiwania, analizy i porównywania informacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - mile widziane ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
TECHEM SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
KOSSUTHA 9, 40-844 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Godziny : joanna.jaworska (at) techem.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: KOSSUTHA
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data dodania oferty pracy: 23.04.2019
Oferta pracy ważna do: 22.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5f2f5737c8372db0ca9cb0a6bf82b2bf
Podobne oferty pracy
projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interakrywnych;kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych;projektowanie graficzne
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatuProwadzenie terminarzaObsługa urządzeń biurowychBezpośredni kontakt z klientemPrzygotowywanie projektów aktów notarialnych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Konin (wielkopolskie)
Kontrola dokumentów księgowych pod względem prawnym i formalnym, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola rozrachunków, odpowiedzialność za stan dok. księgowej.
PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Żagań (lubuskie)
- Obsługa klienta internetowego przez telefon i maili,- Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Konstruowanie nowych wyrobów i wprowadzanie zmian konstrukcyjnych w już istniejących, przygotowywanie, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjnej, technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, weryfikacja i dobór materiałów produkcyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych i wspieranie nowych wdrożeń oraz projektów związanych z poprawą jakości oraz redukcją kosztów, udział w pracach projektowo rozwojowych, tworzenie rysunków wykonawczych i złożeniowych elementów, doradztwo techniczne dla klientów w obszarze stosowanych rozwiązań i produktów.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2019-02-20 - Głuchołazy (opolskie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż taśm samoprzylepnych przez telefon
Saran Robert Saran Mariusz SARAN S.C. - 2016-10-13 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat.
Zespół Szkół im.12 Pułku Piechoty Ziemi Wadowickiej w Jaroszowicach - 2017-08-29 - Jaroszowice (małopolskie)
praca biurowa polegająca na rozliczaniu robót torowychpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
DOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO NAPRAW INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ "DOLKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Malbork (pomorskie)
koordynowanie realizacji procesów transportowych, analizowanie i kontrolowanie kosztów procesu transportu, wspólpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Nowa Wieś (mazowieckie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacja ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-09-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa kadrowo i płacowa szkoły. Sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych - pracowników, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych PIT-y, sporządzanie kart wynagrodzeń, prowadzenie akt wszystkich pracowników, przygotowywanie umów dla pracowników, świadectw pracy, dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi, sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury, sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS i SIO, sporządzanie wymaganych analiz wykorzystania funduszu płac oraz wszelkich d
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KUROWICACH - 2016-11-16 - Kurowice (łódzkie)
Rekrutacja kandydatów do pracy za granicę ( Niemcy, Austria), umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych, opieka i utrzymywanie długotrwałej relacji z pracownikami, obsługa dokumentacji administracyjno-biurowej.
Herzog Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż obwoźna pieczywa i ciast.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Wschowa (lubuskie)
obsługa klienta ,budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zambrów (podlaskie)
Bieżąca obsługa klientów, poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży produktów, przygotowywanie ofert, obsługa sklepu internetowego. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku. Umowa o pracę na okres próbny 1 m-ca.
RYTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w Pałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów.3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office.5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki.6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji.8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ.9.Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności.10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-08-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie średnie, wymagany 2-letni staż w agencji zatrudnienia. Biegła znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego, znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole. Organizowanie wyjazdów pracowników za granicę, współpraca z partnerami biznesowymi, kompleksowa obsługa klientów, weryfikacja znajomości j. niemieckiego u zatrudnionych pracowników. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Rybnik (śląskie)
aktywne pozyskiwanie klientówprowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń kontrola przebiegów,stanu technicznego aut, badań technicznych, ubezpieczeńkontrolowanie ruchów autoptymalne wykorzystywanie flotykontrola dotycząca korzystania z autrozliczanie najmudbanie o stan techniczny aut, czystości sprawności przy wydawaniu, oraz odbieraniu aut z najmuzgłaszanie niezwłoczne przełożonemu konieczności usunięcia usterekprowadzenie polityki optymalizacji kosztówrealizacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów dla klienta,
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw logistyki- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Września (wielkopolskie)
Sprzedaż kosiarek, pilarek, traktorów, art. ogrodniczych, elektronarzędzi, przyjmowanie i wydawanie sprzętu serwisowanego, zamawianie sprzętu i części zamiennych, dbanie o ład i porządek w sklepe i w obrębie sklepu.
POSTECH A.POSEŁ SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Specjalista do spraw rolzliczeń finansowo-księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Śrem (wielkopolskie)
-
Vistal Ocynkownia Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Liniewo (pomorskie)
-Prace spawarskie przy produkcji balustrad, ogrodzeń, instalacji elementów stalowych,-Kontakt telefoniczny 602-72-44-36, e-mail: carokowalstwo (at) wp.pl-Praca na terenie Tczewskich Łąk,-Praca w godzinach 7-15.
Zbigniew Rutkowski, FIRMA HANDLOWO - PRODUKCYJNO - USŁUGOWA "CARO" - 2019-01-30 - Tczewskie Łąki (pomorskie)
- wypełnianie dokumentów legalizujących pobyt i pracę obcokrajowców- aktywna rekrutacja pracowników- opieka nad pracownikami zagranicznymi- wyszukiwanie lokali mieszkalnych i pośredniczenie pomiędzy właścicielami a pracownikami- pomoc przy relokacji pracowników wraz z rodzinami
PHU Masterclean - 2018-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
I.Obowiązki ogólneWykonywanie zadań określonych w obowiązkach szczególnych, zgodnie z wymogami wiedzy fachowej i przepisami prawa.Znajomość przepisów niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań.Przedstawianie przełożonym sprawozdań i planów działań obiektywnie, zgodnie z posiadaną wiedzą.Rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji we właściwym porządku.Zachowywanie tajemnicy państwowej i służbowej.Sporządzanie list płac i przygotowywanie pakietów do wypłaty wynagrodzeń.Sporządzanie i składanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS ( obsługa programu Płatnik).Dokonywanie rejestracji w ZUS wszystkich osób podlegających ubezpieczeniom oraz wyrejestrowania w przypadku wygaśnięcia tytułu ubezpieczeń.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2018-04-11 - Łódź (łódzkie)
- zawieranie umów ubezpieczeniowych,- obsługa klienta,- dekretowanie dokumnetów,- prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łaziska Górne (śląskie)