STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Biłgoraj oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z utrzymaniem i użytkowaniem obiektów w oddziale i podległych jednostkach.

Data publikacji: 2018-09-14

Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Realizacja zadań związanych z utrzymaniem i użytkowaniem obiektów w oddziale i podległych jednostkach.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018

Data zakończenia pracy: 31.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kosztorysowanie robót budowlanych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z adnministrowaniem nieruchomościami

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o które ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS), kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe należy składać z Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgoraj ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj- Termin do którego należy składać dokumenty: 20 września 2018r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: biłgorajski

Gmina pracodawcy: Biłgoraj

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj

Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 103

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 14.09.2018

Oferta pracy ważna do: 13.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

PRAWIDŁOWE PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARÓWKONTROLA DOSTAWKOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃPRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHPPRACE MAGAZYNOWE
INOX GROUP AGATA KOZAK - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1 900 PLN

Praca fizyczna, bezpośrednia obsługa klienta, doradzanie klientom, ekspozycja towarów, przygotowywanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU WYDZ. ORG. ST(FP) M - 997,4 PLN

obsługa narad i spotkań organiowanych przez Dyrektorówzawidamianie pracowników o terminach narad organizowanych prz PUPkompletowanie protokołóow ze spotkań Dyrektórów i interesantówpomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczeniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

KASJER - od 2 350 PLN

Przyjęcie i obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie środków płatniczych, zapobieganie stratom.Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy z Płońska i okolic. Pracownik korzystający z dowozu ponosi koszt w wysokości 110 zł.Praca możliwa w wymiarze pełnym lub na 1/2, 3/4,7/8 etatu - wynagrodzenie adekwatne do wymiaru czasu pracy oraz godziny pracy.Oferta pracy skierowana również do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.Kontakt z pracodawca jest możliwy pod nr telefonu 22 311-86-34 w godzinach 07.00-15.00 lub osobisty: AUCHAN Łomianki ul. Brukowa 25 w godzinach 07.00-15.00.Spotkania informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędą się w dniach 19.06.2018r. oraz 29.06.2018 o godzinie 12.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
AUCHAN Polska Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Łomianki (mazowieckie)

KIEROWCA MAGAZYNIER - od 2 800 PLN

PRZYJĘCIE I ROZWOŻENIE TOWARÓW, PRACA NA MAGAZYNIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, POŻĄDANE ŚREDNIE, PRAWO JAZDY KAT.B;KONTAKT Z PRACODAWCĄ C.V NA MAIL rafal.dopierala (at) sokolow.pl
SOKOŁÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

JUNIOR EVENT MANAGER - od 2 100 PLN

Organizacja i przygotowywanie różnego rodzaju wydarzeń i projektów.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY WÓD I GLEBW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 000 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń wodnoprawnych oraz prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 29 ustawy Prawo wodne; przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. Gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie brutto od 3000 zł -w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-20 - Słupsk (pomorskie)

MONTER PŁYT KARTONOWO-GIPSOWYCH - od 2 000 PLN

Montowanie płyt kartonowo-gipsowych
"MAR-ROM" Marian Janiszek i wspólnicy - 2017-04-12 - Gielniów (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Obsługa petentów w Biurze Obsługi Klienta urzęduObowiązkowo należy zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na stronie BIP Łeba, w zakładce "Nabór pracowników" - link http://bipleba.nv.pl/umleba/Article/get/id,30752.html
Urząd Miejski w Łebie - 2017-02-01 - Łeba (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem - praca w pizzerii.
BONDER s.c. B.Lipowski, M.Tyborska, M.Żebrowska - 2017-04-21 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników składek w zakresie rozliczeń. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2018-05-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MONTER WENTYLACJI I KLIMATYZACJI - od 2 000 PLN

wykonywanie i montaż instalacji i kanałów wentylacyjnych; praca na terenie kraju wg zleceń
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Nowa Dęba (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - do 2 100 PLN

przygotowywanie wiązanek, wieńców ręcznie
Wyrób Choinek i Wieńców Osmański Zbigniew - 2018-04-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)

DEKARZ - od 4 200 PLN

Montaż dachów, pokrywanie i naprawianie dachów materiałami dekarskimi, wykonywanie pokryć dachowych blachą, papą, wykonywanie obróbek blacharskich, krycie dachów różnymi rodzajami dachówek. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe - dekarstwo.
Usługi Blacharsko - Dekarskie POL DACH - 2016-08-04 - Gościcino (pomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI MASZYNY DO WYKONYWANIA PRĘTÓW PROSTYCH NA PODSTAWIE RYSUNKU TECHNICZNEGO - do 2 500 PLN

Obsługa maszyny do wykonywania prętów prostych na podstawie rysunku technicznego. Praca w godz. 6-16proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI MONITORINGU - od 16,02 PLN

Wymagania: niekaralność, mile widziane doświadczenie w pracy w obiektach handlowych, mile widziane osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "JUSTUS" SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Racibórz (śląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

czynności administracyjno- biurowe,
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OPERACYJNYCH - 4 500 - 5 100 PLN

OBSŁUGA ZAŁADUNKÓW I ROZŁADUNKÓW GAZU PŁYNNEGO TRANSPORTOWANEGO AUTOCYSTERNAMI I CYSTERNAMI KOLEJOWYMI, OBSŁUGA I ROZŁADUNEK STATKÓW, OBSŁUGA SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z PRACĄ TERMINALA SAP, TD SHIPMENT, EXCISE MOVEMENT AND CONTROL SYSTEM ITP., OBSŁUGA SYSTMU AUTOMATYKI TERMINALA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z GOSPODARCZKĄ MATERIAŁOWĄ I OPERACJAMI TECHNOLOGICZNYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (MILE WIDZIANE KIERUNKI TECHNICZNE);UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, RZETELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE ŚREDNIM;PRACA-PEŁEN ETAT, DWIE ZMIANYPRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
ORLEN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - do 2 775 PLN

Przedstawiciel handlowypraca w relacji Mielec - Dębicaczas pracy 08.00-16.00
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "DESTAL" - 2017-01-31 - Dębica (podkarpackie)

STANOWISKO PRACYDS. INFORMATYZACJI ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGOORAZ AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓWW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko dotyczy ewidencjonowania w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego bieżącej dokumentacji papierowej przetworzonej na postać elektroniczną oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.Ważniejsze zadania: informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: wprowadzanie do systemu informatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) spisu materiałów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do zasobu, nadawanie materiałom zasobu identyfikatorów ewidencyjnych, kategorii archiwalnej oraz innych danych opisowych materiału zasobu w systemie informatycznym PZGiK, nadawanie klauzuli przyjęcia i zewidencjonowania materiałów zasobu, przetwarzanie do postaci elektronicznej (skanowanie) dokumentacji zasobu, w szczególności operatów technicznych; Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdy brak jest wniosku właściciela nieruchomości; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonych na wniosek w zakresie zmiany danych ewidencyjnych lokali stanowiących odrębne nieruchomości oraz ujawniania nowych lokali samodzielnych; prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, wszczynanych z urzędu na skutek przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - 997,4 PLN

praca w magazynie, przyjmowanie i wydawanie towaru, dbanie o czystość magazynu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Płock (mazowieckie)

CHEMIK-ANALITYK - od 2 300 PLN

Wykonywanie analiz GC,HPLC,IR;Prowadzenie dokumentacji wykonywanych analiz i badań zgodnie z wymogami GM;Opracowywanie metod analitycznych.
Nobilus Ent Koźluk Kutno - 2016-11-22 - Kutno (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Stepnica (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

prowadzenie KPiR, kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Poznań (wielkopolskie)

BRAKARZ - 997,4 PLN

ZGODNY Z PR STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Opoczno (łódzkie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY ORAZ POMOCNIK LAKIERNIKA - od 1 750 EUR

Wykonywanie zadań lakiernika samochodowego oraz przygotowywanie samochodów przed malowaniem (tynkowanie, szlifowanie, stosowanie podkładów). Wykonywanie prac przy różnego rodzaju samochodach w tym również przy samochodach luksusowych.Wymagania pracodawcy:- preferowani bardziej będą pracownicy odznaczający się dużym doświadczeniem w zawodzie niż formalnym wykształceniem- co najmniej 1 rok doświadczenia w zawodzie- wysoki poziom precyzji w wykonywaniu powierzonej pracy- komunikatywna znajomość angielskiego- rawo jazdy kat. B- doświadczony lakiernik z talentem do detali- odporność na sytuacje stresowe
Mose Freyer - 2016-10-26 - Szwecja (Szwecja)

SPEDYTOR MORSKI - 3 000 - 5 500 PLN

Organizowanie wysyłek frachtu morskiego. Sporządzanie dokumentacji wysyłkowej zgodnej ze standardowymi procedurami operacyjnymi. Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z armatorami.
SILVAN LOGISTICS Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

obsługa biura i urządzeń biuriowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Płońsk (mazowieckie)

BLACHARZ- DEKARZ - od 1 850 PLN

Praca przy remontach i budowie dachów
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Niwka (małopolskie)


Wybierz powiat