STANOWISKO DS. MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH Ustka oferta pracy Urząd Gminy Ustka
Stanowisko: STANOWISKO DS. MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań:1. Realizacja zadań w zakresie budowy, eksploatacji i konserwacji gminnychurządzeń melioracyjnych oraz kanalizacji deszczowej.2. Współpraca z Wodami Polskimi w zakresie realizacji ustawy Prawo wodne.3. Planowanie i realizacja konserwacji rowów i urządzeń wodnych.4. Współpraca ze Starostwem Powiatowym w Słupsku w zakresie tworzenia idziałania spółek wodnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnymetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, wyjazdy w teren, obsługa komputera.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych .Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze poniżej 6%.Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Data publikacji: 2019-01-28
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Ustka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dunina 24, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:1. Realizacja zadań w zakresie budowy, eksploatacji i konserwacji gminnychurządzeń melioracyjnych oraz kanalizacji deszczowej.2. Współpraca z Wodami Polskimi w zakresie realizacji ustawy Prawo wodne.3. Planowanie i realizacja konserwacji rowów i urządzeń wodnych.4. Współpraca ze Starostwem Powiatowym w Słupsku w zakresie tworzenia idziałania spółek wodnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnymetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, wyjazdy w teren, obsługa komputera.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych .Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze poniżej 6%.Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie o profilu melioracje wodne lub inżynieria wodnokanalizacyjna lub budownictwo wodne lub ochrona środowiska lub wyższe i udokumentowany staż pracy w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zmiany stosunków wodnych. Szczegóły oferty dostępne na stronie bip.ustka.ug.gov.pl, zakładka Urząd Gminy, Nabór na stanowiska urzędnicze.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Ustka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Dunina 24, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty (własnoręcznie podpisane):1) list motywacyjny,2) życiorys curriculum vitae,3) kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie,4) wypełniony kwestionariusz osobowy ubiegającego się o zatrudnienie, do pobraniana stronie ustka.ug.gov.pl, zakładka: Urząd, Jak załatwić sprawę?, ReferatOrganizacyjny i Spraw Obywatelskich, Różne, zatrudnianie pracowników wurzędzie Gminy Ustka,5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełnipraw publicznych, oświadczenie o niekaralności oraz o nieposzlakowanej opinii,6) oświadczenie, że w stosunku do kandydata nie są prowadzone postępowania: karne,w sprawach o wykroczenia oraz karne skarbowe,7) oświadczenie lub w przypadku posiadania zaświadczenie lekarskie o brakuprzeciwwskazań zdrowotnych kandydata do zatrudnienia na w/w stanowisku,8) oświadczenie kandydata lub zaświadczenie dot. biegłej znajomości obsługikomputera,9) ksero prawa jazdy kat. B,10) ewentualne opinie o kandydacie od poprzednich pracodawców,oraz wymagania RODO:11) Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji iZgoda na przetwarzanie danych - do pobrania na stronie ustka.ug.gov.pl, zakładka:Urząd, Jak załatwić sprawę?, Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich,Różne, zatrudnianie pracowników w urzędzie Gminy Ustka.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z adnotacją NABÓR NASTANOWISKO DS. MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH w Biurze ObsługiInteresanta Urzędu Gminy w Ustce przy ul. Dunina 24,w terminie do dnia 08 lutego 2019 roku.W przypadku nadesłania aplikacji drogą pocztową decyduje data wpływu do Urzędu GminyUstka Biuro Obsługi Interesantów.Po tym terminie nastąpi rozstrzygnięcie naboru.Nie dopuszcza się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.Ogłoszono w Biuletynie Informacji Publicznej oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń UrzęduGminy Ustka.Na stronie internetowej bip.ustka.ug.gov.pl zostanie ogłoszona informacja o ilościkandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję zostaną powiadomieni telefonicznie o terminierozmowy kwalifikacyjnej.Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu naboru na wolnestanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Ustka Zarządzenie Nr 0152-1/06 Wójta GminyUstka z dnia 5 stycznia 2006 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiskaurzędnicze w Urzędzie Gminy Ustka, zmieniony Zarządzeniem Nr 0152/12/2009 Wójtagminy Ustka z dnia 6 marca 2009 r., dostępne na stronie bip.ustka.ug.gov.pl, zakładka UrządGminy, Nabór na stanowiska urzędnicze.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Dunina
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 30.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w firmie produkcyjnej przy produkcjii rur i kolanstalowychI zmiana: 07.00-15.00
Parkanex Kominki Janusz Graniczka - 2016-05-20 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
obsługa klientów na dziale budowlanym oraz dziale ogród, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
oferta w ramach prac interwencyjnych: opieka nad zwierzętami przebywającymi w sklepie, obsługa klientów gabinetu weterynarii, świadczenie usług weterynaryjnych,
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piła (wielkopolskie)
uczestniczenie w prowadzeniu obsługi kont płatników składek w zakresie kierowania należności do egzekucji,przygotowanie do wysyłki dokumentacji dla płatników oraz organów egzekucyjnych,prowadzenie dokumentów gromadzonych w aktach płatników
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Nowy Sącz (małopolskie)
Bezrobotni dla Gmin,Prace publiczne - porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do programów, kompletowanie i porządkowanie dokumentów (RPO, od 07.30 do 15.30)
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Płock (mazowieckie)
przygotowanie surowców do produkcji, układanie wyrobów na blachy, parowanie klusek
BUCHCIK S.C Dariusz Tkocz, Jacek Sidek - 2016-03-11 - Bieruń (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji budowy- prace związane z prowadzeniem sekretariatu budowy,- udział w naradach, sporządzanie notatek,- obsługa programu- obieg dokumentów INTENSE- archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie rejestrów dokumentacji,- bieżąca kompletacja dokumentacji powykonawczej,- obsługa biura budowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "INTER-SYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Utrzymanie wzorowe czystości i porządku w pokojach hotelowych, pomieszczeniach służbowych, windach i na klatkach schodowych oraz innych traktach korytarzowych, szatniach pracowniczych i pomieszczeniach technicznych. Regularna wymiana pościeli zgodnie z przyjętymi standardami oraz jej ewidencja. Wymiana oraz uzupełnianie ręczników. Uzupełnianie artykułów konsumpcyjnych oraz eksploatacyjnych według ustalonych standardów. Bieżąca kontrola sprawności działania wszystkich urządzeń znajdujących się w pokoju i na korytarzach jak również stan wyposażenia pokoi i łazienek. Przekazywanie do pralni oraz odbieranie z pralni pościeli hotelowej, ręczników oraz rzeczy gości hotelowych. Przestrzeganie zasady nienaruszalności wniesionych do pokoju rzeczy gości.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa gości apartamentów, koordynacja kalendarza rezerwacji, sprzątanie apartamentów i mieszkań, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa maszyny do formowania uszek
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Pułtusk (mazowieckie)
Do obowiązków pracownika ds. obsługi funduszy należy w szczególności:1)sprawdzanie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawianie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowana m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie Miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowywanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-09-30 - Chełm (lubelskie)
pełnienie funkcji inspektora ds. inwestycji drogowych - prowadzenie procesu inwestycyjnego i nadzór nad budową, przebudową, remontami w zakresie infrastruktury drogowej. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z ustawy Prawo budowlane, łącznie z kontrolowaniem procesu i kosztów rozliczenia inwestycji; wysokość wynagrodzenia brutto: 2500zł 3000zł; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (8:00-15:30).
Urząd Gminy Słupsk - 2016-03-24 - Słupsk (pomorskie)
sadzenie, pielęgnacja, ochrona, pakowanie do wysyłki - doniczkowych roślin ozdobnych i ich sadzonek
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Rzgów (łódzkie)
Mechnaik maszynI zmiana 7-15II zmiana 15-23III zmiana 23-7
Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. - 2018-10-04 - Mielec (podkarpackie)
Pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne STAŻ FP
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Czeszewo (wielkopolskie)
W ZAWODZIEwynagrodzenie 2550 + do 630zł premiiwynagrodzenie po okresie próbnym 2600
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Opieka nad seniorami, Pomoc w zrobieniu zakupów, Drobne porządki, Przygotowywanie posiłków
kontakt przez OHP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie różnych aplikacji (w języku rosyjskim) w języku JavaScript, Java oraz Gherkin, obsługiwanie i konserwowanie działającego oprogramowania, tworzenie kodu wynikowego przy wykorzystaniau opracowanych modułów programowych, testowanie aplikacji internetowych w programie JUnit, TestNG, Selenium WebDriver, współpraca z rosyjskim zespołem firmy.15 godzin pracy tygodniowo. Proponowany okres wykonywania pracy: 1.03.2018-28.02.2021.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wyrabianie zaprawy, kopanie dołów, składanie szalunków, przygotowanie terenu pod budowę
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Smardzewice (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Szczekarków (lubelskie)
Praca przy montażu kabli miedzianych
HUBER + SUHNER SP. z o.o. - 2019-05-30 - Tczew (pomorskie)
odbiór odzieży od klienta, rozkładanie odziezy do szafek odzieżowych
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- ręcznej segregacji surowców wtórnych z odpadów komunalnych w kabinach i na liniach sortowniczych,- utrzymanie porządku i czystości na terenie hali sortowni i terenów przyległych,- wykonywanie prostych prac zastępczych zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami i po odbytym przeszkoleniu stanowiskowym
Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Siedliska (warmińsko-mazurskie)
Wymagania:Zdolność szybkiego uczenia się, sumienność, dyspozycyjność, chęć do pracyDoświadczenie w pracy na produkcji bardzo mile widziane, Doświadczenie na stanowisku ślusarz lub stolarz bardzo mile widziane.Dyspozycyjność do pracy w systemie 3-zmianowymOferujemy:Umowę o pracę, Atrakcyjne wynagrodzenie rosnące proporcjonalnie wraz ze stażem w spółcePremie dodatkowe, Pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport).Stabilne zatrudnienie - po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślonyDojazdy autobusem firmowym z kierunków: Racibórz, Rybnik, Wodzisław Śląski, Głubczyce
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa młyna do tworzyw sztucznych. Cięższa praca fizyczna. Oferta pracy przeznaczona wyłącznie dla osób niepełnosprawnych.
ELMIGO Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Zabrze (śląskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Zapewnienie dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
ZUS II Oddział w Warszawie - 2019-06-10 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie chemii w klasach I-III gimnazjum
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Dąbrowa (zachodniopomorskie)