STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Do obowiązków pracownika ds. obsługi funduszy należy w szczególności:1)sprawdzanie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawianie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowana m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie Miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowywanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Data publikacji: 2019-09-30

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do obowiązków pracownika ds. obsługi funduszy należy w szczególności:1)sprawdzanie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawianie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowana m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie Miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowywanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
studia podyplomowe na kierunkach związanych z zarządzaniem projektami

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość zagadnień dotyczących współfinansowania zadań ze środków zewnętrznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WOA-I.2110.49.20191. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe.2. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane: znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych,znajomość zagadnień dotyczących współfinansowania zadań ze środków zewnętrznych,studia podyplomowe na kierunkach związanych z zarządzaniem projektami,2) mile widziane: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,4) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,5) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,6) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków pracownika ds. obsługi funduszy należy w szczególności:1)sprawdzanie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawianie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowana m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie Miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowywanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,86%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 3 stanowiska ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 10 października 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 3 stanowiska ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 30 września 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1282).Chełm, dnia 2019-09-30KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na 3 stanowiska ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 września 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na 3 stanowiska ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 września 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9389

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 30.09.2019

Oferta pracy ważna do: 10.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f3fdd689149e61fae9184648389418aa

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. WINDYKACJI (ALIMENTY) - 997,4 PLN

Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji. Sortowanie i wprowadzanie wpływającej korespondencj do stosownych rejestrów. Sporządzanie projektów korespondencji z dłużnikami likwidowanego funduszu alimentacyjnego. Obsługa urządzeń biurowych. Odnotowywanie w stosownych rejestrach ostatecznie załatwionych spraw. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI INTERESANTÓW - 2 000 - 3 000 PLN

Wiecej informacji pod adresem: http://biuletyn.gostyn.pl/
Urząd Miejski w Gostyniu - 2016-03-31 - Gostyń (wielkopolskie)

PEDAGOG - 1 017,4 PLN

prowadzenie warsztatów o charakterze profiloktyczno-rozwojowych,organizaowanie i prowadzenie imprez i akcji charytatywnych,przygotowywanie i koordynowanie projektów,
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Leszno (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRZYGOTOWUJĄCY ŚNIADANIA HOTELOWE - od 2 800 PLN

Przygotowywanie i obsługa śniadań hotelowych.Godz. pracy: 5-13.Miejsce pracy: Hotel Ambasador, Łódź, ul. Kilińskiego 145.
CEGAL SP.J HOTEL AMBASADOR - 2018-01-15 - Łódź (łódzkie)

FRYZJER/KA - od 2 200 PLN

Pełen zakres usług fryzjerskich. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Jedna zmiana pn. pt. 10.00 - 18.00. Jedno stanowisko - pełen etat, drugie stanowisko 1/2 etatu z wynagrodzeniem 1100 zł brutto.
EWA CHALECKA SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY "EWA" EWA CHALECKA - 2017-05-17 - Piła (wielkopolskie)

SZWACZKA - KRAWCOWA - 1 850 - 2 000 PLN

Zszywanie wykrojonych elementów na stębnówce lub overlooku. Ogólnie - szycie kompletów pościeli dla dzieci.
P.P.H.U. " REMI", Mąchocice Kapitulne 91, Masłów - 2016-02-04 - Mąchocice Kapitulne (świętokrzyskie)

STANOWISKO DO WYKONYWANIA LAMINATÓW ZBROJONYCH WŁÓKNEM SZKLANYM Z WYKORZYSTANIEM METODY PRÓŻNIOWEJ-REF - od 2 000 PLN

wykonywanie elementów z laminatów wzmacnianych włóknem szklanym metodą ręczną jak i próżniową, prowadzenie prac wykończeniowych wykonywanych elementów tj. obcinanie nadmiaru laminatu; szlifowanie; polerowanie
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO DS. ZARZADZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 500 PLN

Zapewnienie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-07-23 - Biłgoraj (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej,sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Miechów (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. WINDYKACJI NALEŻNOŚCI W REFERACIE WINDYKACJI WYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się windykacją należności z tytułu wieczystego użytkowania gruntów Miasta Słupska przez osoby fizyczne. Ważniejsze zadania: 1.systematyczna kontrola terminowości zapłat należności z tytułu wieczystego użytkowania gruntów Miasta Słupska;2.terminowa windykacja należności poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań do zapłaty;3.przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do Zespołu Radców Prawnych w celu skierowania dłużników na drogę postępowania sądowego;4.monitorowanie przebiegu egzekucji prowadzonych przez organy egzekucyjne;5.obsługa mieszkańców w zakresie zadań nałożonych na Referat Windykacji;6.udostępnianie informacji gospodarczych w rejestrze dłużników BIG InfoMonitor;7.prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności;Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współprowadzenie wszelkich działań, które wpływają na obecność w mediach społecznościowych m.in. Facebook, Instagram, Twitter. Jej zadaniem będzie redagowanie wpisów, organizacja konkursów, budowanie interakcji z innymi użytkownikami oraz moderowanie dyskusji i odpowiadanie na pytania. Oprócz tego jej zadaniem będzie graficzne opracowywanie przekazów marketingowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Zgodny, praca w delegacji
Usługi Budowlane "Oliwier" Paśko Władysław - 2016-03-25 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - ŻYWNOŚĆ - 2 000 - 2 200 PLN

Produkcja ciasta francuskiego, paluszek (słonych) oraz pieczywa
Balviten Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

BETONIARZ/FORMIARZ - od 2 500 PLN

Kierowanie (brygadzista) produkcją elementów betonowych, produkcja masy betonowej, zalewanie form, dźwiganie do 25 kg
CONSA Sp. z o.o.o - 2016-09-27 - Grodków (opolskie)

KOSMETYCZKA, MANICURZYSTKA, PEDICURZYSTKA - od 1 125 PLN

manicure, stylizacja paznokci, manicure hybrydowy, kosmetyka twarzy, zabiegi, henna, diagnostyka skóry, pedicure podstawy, depilacja
GABINET KOSMETYCZNY RENATA MILERSKA-ŻYŁA - 2019-01-16 - Cieszyn (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg programu stażusprzedaż art. elektrycznych i art. gospodarstwa domowego
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Szczekociny (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 600 PLN

zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznyc, kapitału poczatkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie - 2020-01-28 - Chorzów (śląskie)

DEKARZ - od 13 PLN

układanie papy na dachu
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2017-10-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA (RUSZÓW) - od 2 350 PLN

dbanie o ekspozycję towaru; obsługa klienta; wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami; dbanie o porządek na sali sprzedaży; godziny pracy 6.15-14.15, 14.15-22.15, praca również w dni wolne (7.00-21.00), pierwsza umowa okres próbny 3 miesiące;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-09 - Ruszów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 000 PLN

Analizowanie i odpowiadanie na zapytania klientów. Administrowanie zamówień oraz usług serwisowych. Odpowiedzi na reklamacje. Przesyłanie zapytań dotyczących płatności. Wsparcie techniczne klienta. Administrowanie dokumentacji transakcyjnej. Budowanie relacji z klientem biznesowym. Opieka i utrzymanie dobrych relacji z klientami rynku niemieckiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)

SPAWACZ - od 2 800 PLN

Przygotowywanie elementów i materiałów do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną, ustalanie wzajemnego położenia części, odpowiednie zamocowywanie, wykonywanie operacji spawania w zakresie posiadanych uprawnień
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2019-03-21 - Jarocin (wielkopolskie)

MECHANIK TABORU KOLEJOWEGO - od 12 PLN

utrzymywanie w sprawności taboru kolejowego
Zakład Inżynierii Kolejowej Leśkiewicz Kosmala Sp. Jawna - 2016-04-06 - Sandomierz (świętokrzyskie)

WTRYSKARKOWY - od 1 950 PLN

obsługa wtryskarki
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ 242 - od 2 100 PLN

robienie ciasta, siekanie warzyw oraz składników, wypiek pizzy
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Żyrardów (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU(NR 2625) - od 2 000 PLN

Zapewnienie sprawnej organizacji i obsługi sekretarsko-biurowej Dyrekcji Oddziału
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH - od 3 000 PLN

przygotowanie materiałów promujących Gminę Kobylnica do wydawnictw własnych i obcych; przygotowanie i realizacja projektów poligraficznych promujących wydarzenia organizowane bądź współorganizowane przez Gminę Kobylnica i jednostki organizacyjne; aktualizowanie strony internetowej www.kobylnica.pl; obsługiwanie systemu informacji mieszkańców SI SMS; inicjowanie i organizowanie wydarzeń promujących Gminę Kobylnica, w tym wydarzeń kulturalnych organizowanych przez GCKiP w Kobylnicy; promocja Gminy Kobylnica poprzez udział w targach, wystawach itp; prowadzenie korespondencji w zakresie promocji gminy; pozyskiwanie i gromadzenie informacji o możliwościach pozabudżetowego finansowania kultury z funduszy pomocowych i strukturalnych UE, fundacji krajowych i zagranicznych; Umowa na 13 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2019-04-16 - Kobylnica (pomorskie)