STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-10-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. rozliczeń należy m.in. zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. WYMAGANIA FORMALNE NIEZBĘDNE - wykształcenie średnie: WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pra codawca może żądać na podstawie przepisów prawa. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 04.11.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania II Oddziału ZUS w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę - rozwój zawodowy - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów kandydatów - test wiedzy z zakresu ZUS i jednostki, przepisów/zagadnień o ubezpieczeniach społecznych - rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje: -poszukujemy 3 kandydatów,- umowa na czas określony w celu zastęp stwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy, - skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną - nadesłanych dokumentów nie zwracamy - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym - zachęcamy do składnia ofert osoby z niepełnosprawnością. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAKŁADCE PRACA W ZUS - II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 23.10.2019
Oferta pracy ważna do: 04.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c29908563a93d00a02ebe221087501fc
Podobne oferty pracy
pomiary geodezyjne, praca Lubin i okolica
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Lubin (dolnośląskie)
- instalacja, orurowanie i przyłączenia elektryczne sprzętu, oddanie do użytku, instruktaż - kontakt z klientami
Camisaral GmbH Personaldienstleistungen - 2015-07-06 - Niemcy (Niemcy)
Zgodnie ze stanowiskiem; Montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji. Wykształcenie średnie. Prawo Jazdy KAT. B. Umiejętności manualne, zaradność, dyspozycyjność, zaangażowanie. Doświadczenie w pracach instalacyjnych i budowlanych, mile widziane doświadczenie w branży wentylacji lub klimatyzacji. Miejsce wykonywania pracy: Woj. Lubelskie.
OXYWENT M.OLEJNIK I M.KUSZNIERUK S.C. - 2016-05-30 - Kazimierzówka (lubelskie)
prace fizyczne ,ziemne
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII BUDOWLANEJ KOPACKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Rakoniewice (wielkopolskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Administrator systemów informatycznych realizacja zadań własnych gminy.Ważniejsze zadania: Pełnić obowiązki Administratora Systemów Informatycznych: - Zintegrowany System Zarządzania Gminą KSAT 2000i w zakresie eksploatowanych modułów. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), konfiguracja sterowników drukarek, administracja bazami danych, tworzenie i modyfikowanie formularzy wydruków, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów, zgłaszanie usterek do twórców oprogramowania. - STRONY INTERNETOWE - Biuletyn Informacji Publicznej/ Portal Konsultacji Społecznych/ Portal Edukacyjny/ Portal Intranetowy. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), budowanie struktury strony internetowej, umieszczanie na stronie informacji podlegających opublikowaniu, przygotowanie w wersji elektronicznej materiałów do publikacji na stronie, które dostarczone zostały w wersji papierowej. - USC System Urząd Stanu Cywilnego; - System Płatnik (ZUS); - Program ARCHIT Rejestr z zakresu prawa budowlanego; - DGA QUALITY/LEARNING Zintegrowany System Zarządzania; - eDZIENNIK - System dzienników elektronicznych placówek oświatowych; - System KLUCZ system zarządzania uprawnieniami do kluczy; - System SIOŚ system informacji o środowisku; - ZEUS zintegrowana ewidencja uprawnień systemowych; - CEIDG - centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - HELP DESK system ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - SHRIMP system harmonogramowania, rejestrowania i monitorowania pomocy publicznej; - eMANDAT System obsługi Straży Miejskiej; - BESTIA - System do obsługi sprawozdawczości budżetowej; - ŻRÓDŁO wydzielony system MAiC. W zakresie administrowania wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), administracja bazami danych, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów. Nadzorować wykonanie kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczać nośniki z zapisanymi danymi w sejfie ognioodpornym. Instalowanie nowo zakupywany sprzęt i oprogramowanie na stanowiskach roboczych. Usuwać usterki oraz rozwiązywać problemy zgłaszanie przez użytkowników zarówno w sprzęcie informatycznym jak i w oprogramowaniu z wykorzystaniem systemu Help-Desk. Sprawdzać system pod kątem obecności wirusów komputerowych. Wykonywać drobne naprawy sprzętu komputerowego. Przekazywać sprzęt komputerowy do naprawy zarówno serwisowej jak i po serwisowej oraz współpracować z firmami serwisującymi sprzęt. Konfigurować, kontrolować i konserwować kioski multimedialne eksploatowane w Urzędzie. Konserwować sprzęt komputerowy. Pełnić obowiązki Administratora Sieci, w tym: administrować wszystkimi serwerami w sieci Urzędu tj. konfigurować, nadawać prawa dostępu, wykrywać oraz usuwać uszkodzenia, codzienne wykonywać kopie danych z administrowanych serwisów, zarządzać sieciami komputerowymi w Urzędzie, nadzorować pracę składników cieci (serwery, rutery, terminale, komputery osobiste), zapewnić bezawaryjną pracę sprzętu, obsługiwać system poczty elektronicznej i serwery WWW, instalować i instruować użytkowników na temat zagrożeń i problemów sieci, zapewnić bezpieczeństwo sieci poprzez system haseł i innych zabezpieczeń (np. skanerów antywirusowych, zapór ogniowych itp.).4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
ps
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Radomsko (łódzkie)
- rozdział przesyłek zwykłych na rejony doręczeń,- rozdział przesyłek zwykłych wg PNA,- wprowadzanie do pocztowych systemów komputerowych przesyłek poleconych i paczek przeznaczonych do doręczania przez listonoszy (ZST, POCZTA 2000),- opracowywanie przesyłek poleconych nadawanych przez masowych nadawców,- rozdział przesyłek zwykłych na skrytki pocztowe,- przygotowanie ładunku wychodzącego,- rozliczanie listonoszy z przesyłek pobranych do doręczenia
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Dębno (zachodniopomorskie)
telefoniczna pomoc przy usługach multimedialnych , nie jest to sprzedaż przez telefon .CV proszę wysłać na adres M.Burek (at) leasingteam.pl.
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rejestrów, sporządzanie sprawozdań, wystawianie faktur, udział w pracach dotyczących sporządzania sprawozdań finansowych, przelewy bankowe.
MUZEUM MARYNARKI WOJENNEJ - 2016-05-06 - Gdynia (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie całokształtu spraw związanych z dzieleniem korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obowiązującymi zarządzeniami i procedurami.Ważniejsze zadania: dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami oraz rejestrowanie jej w systemie MDOK; prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących, w tym specjalnych i wartościowych; prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej otrzymanej z wydziałów; kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w Kancelarii Urzędu oraz w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego; udział w pracach grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówienia na usługi pocztowe i kurierskie; prowadzenie spraw wynikających z roszczeń reklamacyjnych na operatora pocztowego w związku z nieterminowym doręczeniem przesyłek; przyjmowanie, ewidencjonowanie i opis faktur za usługi pocztowe i kurierskie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze http://bip.um.slupsk.pl/praca/651.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-28 - Słupsk (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów, wystawianie zamówień i faktur
SF-FILTER sp. z o.o. - 2016-07-27 - Lubin (dolnośląskie)
- utrzymanie w czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń,- stałe doglądanie i uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych w toaletach, łazienkach oraz stołówce,- opróżnianie koszy na śmieci
FABRYKA WYROBÓW CUKIERNICZYCH " JAGO " JAN GOGOLEWSKI - 2018-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Strzegów (opolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania: 1. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; 2. koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; 3. rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych 4. współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie kebaba oraz innych posiłków kuchni orientalnej. Wymiar czasu pracy - praca na 1/2 etatu, liczba godzin 20.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Linia (pomorskie)
prace konserwatora
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Lubawka (dolnośląskie)
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (może być osoba z prawem do renty),prace porządkowe w markecie,praca zwykle w godzinach popołudniowych,umowa zlecenie w niepełnym wymiarze czasu pracy,wynagrodzenie: 1200 brutto,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
SPECJALISTYCZNE USŁUGI PORZĄDKOWO - CZYSTOŚCIOWE CLEAN PLUS MAŁGORZATA WROŃSKA-RAK - 2016-06-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
według stanowiska
ALNAG Barbara Wróbel - 2017-04-05 - Czernichów (małopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Sprzedaż mięsa i wędlin.
ZAKŁADY MIĘSNE MIELCZAREK SP. Z O.O. SP KOMANDYTOWA - 2019-02-15 - Szprotawa (lubuskie)
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-06-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca przy obsłudze maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych, operator wytłaczarki
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kobyłka (mazowieckie)
1. Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej gminy jako organu.2.Prowadzenie księgowości analitycznej dochodów gminy w zakresie: użytkowania wieczystego nieruchomości, zajęcia pasa drogowego, najmu i dzierżawy, sprzedaży nieruchomości, itp.3.Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.4.Miesięczne uzgadnianie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną.5.Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.6.Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu oraz wykonania budżetu.
URZĄD GMINY SULIKÓW - 2019-02-13 - Sulików (dolnośląskie)
jw.
CERAMASPEED POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
prace wykończeniowe: gładzie, płyty kartonowo-gipsowe, prace przy dociepleniach
Zakład Budowlano Remontowy "ADIS" - 2016-05-11 - Żory (śląskie)
administrowanie siecią komputerową; konfigurowanie sprzętu, instalacja i aktualizowanie oprogramowania; usuwanie drobnych usterek; tworzenie kopii zapasowych; pełnienie funkcji ASI
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 364 IM. KONSTANCJI MARKIEWICZ - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyny do cięcia, zwijanie banerów, pomoc przy pakowaniu
NORDSIGN PRINT REPUBLIC SP. Z O.O. - 2018-05-09 - Kowanowo (wielkopolskie)