STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania: 1. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; 2. koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; 3. rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych 4. współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-04-13

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania: 1. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; 2. koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; 3. rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych 4. współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. dobra znajomość MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. preferowane wykształcenie wyższe z zakresu nauk humanistycznych lub ekonomicznych; 2. mile widziana znajomość języka angielskiego; 3. doświadczenie zawodowe: 4. mile widziana znajomość zagadnień lub doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych i/lub budżetu państwa oraz dobra znajomość miasta i jego podstawowych potrzeb wynikających z dokumentów strategicznych; 5. praca w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana; 4. łatwość komunikacji; 5. umiejętność argumentowania; 6. kreatywność; 6. umiejętność pracy w zespole; 7. odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 1. list motywacyjny; 2. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 3. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; 6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 8. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; 9. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. Projektów finansowanych ze środków pozabudżetowych w Referacie Pozyskiwania Funduszy Biuro MOF w Wydziale Zarządzania Funduszami w terminie do dnia 23 kwietnia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,14 %

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 13.04.2018

Oferta pracy ważna do: 23.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRALNI CHEMICZNEJ - od 1 850 PLN

obsługa klienta przyjęcia odzieży prasowanie
A.M. ENTERPRISE Sp z o.o. - 2016-02-23 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZ - do 2 000 PLN

mycie taboru kolejowego(zamiatanie, wycieranie kurzu), mycie podłóg, ścian i stolików, mycie zewnartrzne wagonu
ZAKŁADY USŁUGOWE "WSCHÓD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Łuków (lubelskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 3 000 PLN

prace pomocnicze podczas różnych napraw w zakładzie, utrzymanie ruchu w zakładzie
TG NOVA Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Sława (lubuskie)

KUCHARZ - 2 300 - 2 500 PLN

Przygotowywanie dań typu fast-food, utrzymywanie czystości w miejscu pracy, wpsółpraca w zespole
Andrzej Wojtyła Usługi Gastronomiczne "Wypas" - 2018-05-07 - Zamość (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKU - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A
POCZTA POLSKA SA - 2018-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA NA SAMODZIELNYM STANOWISKU DS. NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2 100 - 3 800 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2018-01-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

OPERATOR CIĘCIA KABLA - od 2 100 PLN

Realizacja operacji produkcyjnych, obsługa maszyny do cięcia kabla, kontrola jakości wyrobu, prowadzenie zapisów w dokumentacji produkcyjnej. Praca na dwie zmiany: 6.00-14.00, 14.00-22.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-05-15 - Psarskie (wielkopolskie)

REFUNDACJA 150 F - GEODETA - do 2 000 PLN

prace geodezyjne i kartograficzne zgodne z pracą na stanowisku geodezyjnym
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Chorzów (śląskie)

SPRZĄTACZKA - do 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, produkcyjnych
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-04-15 - Chorzów (śląskie)

PRACOWNIK LODZIARNI - od 10 PLN

- sprzedaż lodów- obsługa stoiska z lodami
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

ochrona zakładów produkcyjnych
Biuro Ochrony JAGUAR Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Pomoc przy pracach budowlanych i murowaniu. Wykonywanie zaprawy,noszenie pustaków.Praca w godzinach od 8:00 do 16:00 + nadgodziny.Praca na terenie województwa zachodniopomorskiego.Dojazd zapewniony z Myśliborza.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Haus Montage Service "HMS "Mirosław Wojciechowski - 2017-05-10 - Renice (zachodniopomorskie)

KELNER/STAŻ - 997,4 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Poniatowa (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY - 15 - 16 PLN

Dozór mienia, obiekty handlowe, praca fizyczna - umowa zlecenie od 168 godzin miesięcznie. Praca w różnych godzinach w zależności od obiektu. Praca w godzinach otwarcia marketów (bez zmian nocnych), elastyczny grafik. Wynagrodzenie 13-14 zł netto na godzinę.Oferta dostępna w sali F, A. Oferta przeznaczona dla osób pełnosprawnych oraz z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontak z pracodawcą osobisty: ul. Żmigrodzka 244B Wrocław, 695 824 932
AGENCJA "SOLID SECURITY" Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE DO SPRAW GOSPODARKI ODPADAMI W DZIALE GOSPODARKI ODPADAMI - do 2 500 PLN

- monitorowanie działań z zakresu gospodarki odpadami oraz utrzymania czystości i porządku w gminie Wrocław, - kontrola Wykonawców w zakresie jakości wykonywania usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Wrocław, - organizacja systemu odbioru odpadów komunalnych na terenie miasta Wrocław, - udzielanie informacji mieszkańcom z zakresu funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi funkcjonującego na terenie gminy Wrocław, - bieżąca współpraca z Zarządcami nieruchomości oraz jednostkami gminnymi, - udział w akcjach informacyjnych/edukacyjnych organizowanych przez Spółkę Ekosystem, - wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Oferta dostępna w sali D. Dokumenty należy składać osobiście, pocztą lub drogą e-mailową w terminie do dnia 25.04.2016 r. na adres: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko administracyjno-biurowe do spraw Gospodarki Odpadami w Dziale Gospodarki Odpadami lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl, magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 925 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru, utrzymywanie porządku w magazynie, przygotowywanie przesyłek
DMG GROUP DAWID GRAJCZYK - 2016-02-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO (C+E) - od 2 000 PLN

przewóz zbóż na terenie Polski oraz Niemiec
USŁUGI TRANSPORTOWE HANDEL ART. PRZEMYSŁOWYMI DANIEL BRYK - 2017-06-01 - Ogardy (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO R148/3745-1362/16 - od 1 850 PLN

Zapewnia prawidłową obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Miejsce wykonywania pracy Toruń oraz Włocławek.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-09-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KASJER SPRZEDAWCA (BNIN) - od 2 150 PLN

kasjer sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2016-08-03 - Kórnik (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLA - 2 000 - 3 000 PLN

Organizacja i prowadzenie zajęć i zabaw dla dzieci w wieku do lat 6; doświadczenia w budowaniu relacji z rodzicami; Kontakt kandydatów z pracodawcą: 609142 997przedszkolesensoryczne (at) gmail.com
Klub przedszkolaka PLUSZAKI Pytlewska Katarzyna - 2017-08-25 - Święta Katarzyna (dolnośląskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 780 PLN

Obsługa wózka widłowegoRozładunek i załadunekInne zlecenia magazynowePraca wymaga dźwigania powyżej 25 kg
SOMA Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Tychy (śląskie)

SERWISANT SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Grajewo (podlaskie)

KASJER - od 1 687,5 PLN

obsługa kasy fiskalnej (do przyuczenia), obsługa klienta.
Brzoza Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Oleśnica (dolnośląskie)

KELNER - od 14 PLN

witanie gości, wskazywanie wolnego miejsca, podawanie menu, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie zapłaty, wydawanie reszty, dbanie o czystość stołów
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ELEKTROMONTER - 4 210 - 4 930 PLN

Montaż instalacji elektrycznych i elektronicznych, montaż elementów automatyki, modernizacja istniejących instalacji, próby i pomiary elektryczne.
Makiola Artur ARTEX - 2018-06-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPRZĄTACZKA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH. - od 1 250 PLN

Sprzątanie pokoi biurowych,holi,sanitariatów,klatek schodowych(praca na terenie miasta Łomża).
"DOMOSFERA" s.c. Robert Kozłowski i Lucyna Barbara Kozłowska - 2017-07-17 - Łomża (podlaskie)

LAKIERNIK - od 2 000 PLN

Przygotowywanie do lakierowania, lakierowanie konstrukcji i podzespołów stalowych pistoletem ręcznym, które jest podłączone do urządzenia mieszającego i dawkującego farby TwinControl 35-70 ABS
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Mirosławiec Górny (zachodniopomorskie)

MONTER - od 3 100 PLN

montaż zgodnie z obowiązującą instrukcją i dokumentacją,realizacja celów zespołowych i indywidualnych,współpraca między dzialami firmy
P.P.U.H."Plandex" - 2016-03-24 - Stęszew (wielkopolskie)