STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO R148/3745-1362/16 Toruń oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO R148/3745-1362/16
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia prawidłową obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Miejsce wykonywania pracy Toruń oraz Włocławek.
Data publikacji: 2016-09-29
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia prawidłową obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Miejsce wykonywania pracy Toruń oraz Włocławek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO R148/3745-1362/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe magisterskie (prawo, administracja), minimum 6 miesięcy pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi w Zakładzie lub 6 miesięcy pracy związanej z obsługą prawną. Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. pozycja 2135 z póżn. zm.)", kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe należy dostarczyć do 12.10.2016 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu.- Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne,- oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 29.09.2016
Oferta pracy ważna do: 12.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Nauka filmowania wydarzeń, nauka dobierania odpowiedniego światła do filmowania
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Płock (mazowieckie)
Utrzymanie, naprawa, eksploatacja infrastruktury technicznej;Kompleksowa realizacja zleceń i umów w zakresie monitorowania możliwości technicznych;Obsługa zgłoszeń o usterkach i awariach oraz reklamacjach
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: inżynier elektrotechnik) wymaganie niezbędne, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Szczegółowe informacje dotyczące naboru (m.in. wymagania niezbędne i dodatkowe, wymagane dokumenty i sposób składania dokumentów) umieszczone są na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.3.2016.JS Ogólny zakres obowiązków:nadzór w branży elektrycznej nad eksploatacją, remontami i konserwacją urządzeń oraz sieci, uczestniczenie w okresowych przeglądach zasobów będących w zarządzie ZNW w Lublinie, wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane, składanie wniosków, planów i harmonogramów prac remontowych zabezpieczających stan majątkowy zarządzanych obiektów w zakresie danej branży, przygotowywanie dokumentacji do remontów w branży instalacji elektrycznych i automatyki urządzeń, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji prac danej branży dla tematów wdrożonych do realizacji oraz współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych wyłaniających wykonawcę robót, sporządzanie kalkulacji oraz rozliczenie odbiorców i dostawców w branży elektrycznej, nadzór branżowy zarówno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, reprezentowanie inwestora na realizowanych inwestycjach przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, uzgodnionym zakresem, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz umową wykonania prac i pozwoleniem na budowę, sprawdzanie jakości wykonanych robót, planowanie, nadzorowanie, kontrolowanie robót remontowych urządzeń elektrycznych, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń elektrycznych, przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru realizowanych robót z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem, w szczególności: ustalanie wartości zamówienia publicznego, ustalenie trybu zamówienia, opracowanie szczegółowego opisu przedmiaru zamówienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zamówienia; planowanie oraz rozliczanie kosztów eksploatacji nieruchomości w zakresie branżowym, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomości w zakresie instalacji elektrycznych, pracownik zobowiązany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remontów, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych robót budowlanych danej branży, wbudowanych wyrobów i eliminowanie wyrobów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach robót budowlanych, branży elektrotechnicznej i automatyki, uczestnictwa w odbiorach technicznych elementów budowlanych związanych z daną branżą, czy instalacji urządzeń oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych robót obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, prowadzenia książek obmiarów oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remontów, oraz wykonywania zadań; realizowanie obowiązków z zakresu ochrony p.poż., kontrola dokumentów finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialności, zgodności z zawartymi umowami i obciążeniami odbiorców wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zapłatą, sprawdzanie faktur pod względem zgodności z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatków środków finansowych do wysokości limitów zatwierdzonych harmonogramów rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych zadań oraz powiadamianie bezpośredniego przełożonego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obsługa interesantów, załatwianie skarg i wniosków w zakresie obowiązków, współpraca z Działami: Finansowo - Księgowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zastępowanie innych osób w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecności w pracy, wykonywanie innych poleceń służbowych wydanych przez przełożonych lub Dyrektora.
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie elelmentów do produkcji bielizny w półautomatycznej krojowni
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dla lekarza
"MEDISON" Sp z o.o. - 2017-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Szcvzegóły oferty dostępne są na stronie:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/316841/ogloszenie_o_naborze_na_stanowisko_ds_organizacji_pozarzadowych_WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-04-22 - Tczew (pomorskie)
zajęcia dydaktyczne z jęz. angielskiego, obowiązku nauczyciela wg karty nauczyciela
Prywatna szkoła podstawowa "EUREGIO" - 2018-05-10 - Słubice (lubuskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-31 - Warka (mazowieckie)
Obsługa komputera, obsługa programu TRANS.EU-europejska giełda transportowa, organizacja transportów w ruchu krajowym i międzynarodowym.
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE S.C. GÓRAL DARIUSZ - 2016-11-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca w zawodzie
CTC Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Ruda Śląska (śląskie)
ręczne prace introligatorskie oraz praca przy maszynach introligatorskich pod nadzorem wykwalifikowanej kadry
MDM-DRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością sp.k. - 2018-07-05 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie prac na stanowisku frezeraMiejsce wykonywania pracy - Huta Miedzi Legnica
Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Legnica (dolnośląskie)
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwai administrację rządową;ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennegooraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzenmnego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Wynagrodzenie "od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i komeptencji" Informacje na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-23 - Słupsk (pomorskie)
Opiekun- oferta pracy realizowana w ramach Robót Publicznych. Wymagania: wykształcenie średnie ogólne, mile widziane policealne medyczne, badania sanitarne, odporność na stres, umiejetność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa gosci w restauracji i imprez
GTS HOLDING Sp. z o.o. sp. k. - 2016-09-27 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami będącymi w dyspozycji jednostki, zakup wyposażenia budnków, koordynacja umów z firmami zewnętrznymi, prowadzenie archiwum, zapewnienie obsługi cateringowej spotkań, zastępstwo w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z programem stazu - prowadzenie recepcji w klubie sportowym (prowadzenie dokumentacji, obsługa klienta)
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Łosice (mazowieckie)
Dostarczanie zamówionych towarów do kontrahentów
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Obsługa żurawia wieżowego, praca w godz. 7-15
P.H.U CZOKBUD Andrzej Czok - 2016-07-15 - Opole (opolskie)
Prowadzenie rozliczeń VAT. Prowadzenie ewidencji należności cywilno-prawnych, windykacji. Prowadzenie ksią inwentarzowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-02-04 - Pszczółki (pomorskie)
prace porządkowe,sortowanie odpadów,inne prace zlecone przez pracodawcę
ECO Ekologiczne Centrum Odzysku Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Pieszyce (dolnośląskie)
Analizowanie potrzeb klienta,analizowanie rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw,prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kutno (łódzkie)
pakowanie, kompletowanie zlecen, obsługa wózka widłowego, praca przy linii produkcyjnej
KLINET SP.Z O.O. - 2017-05-10 - Łozienica (zachodniopomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świdnica (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia ustalanie właściwego ustawodawstwa w ramach realizacji umów międzynarodowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej; zlecanie napraw ikonserwacji; godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-02-03 - Opole (opolskie)