STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO R148/3745-1362/16 Toruń oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO R148/3745-1362/16

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia prawidłową obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Miejsce wykonywania pracy Toruń oraz Włocławek.

Data publikacji: 2016-09-29

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia prawidłową obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Miejsce wykonywania pracy Toruń oraz Włocławek.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO R148/3745-1362/16

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.10.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe magisterskie (prawo, administracja), minimum 6 miesięcy pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi w Zakładzie lub 6 miesięcy pracy związanej z obsługą prawną. Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. pozycja 2135 z póżn. zm.)", kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe należy dostarczyć do 12.10.2016 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu.- Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne,- oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 29.09.2016

Oferta pracy ważna do: 12.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPERATOR KAMERY - 997,4 PLN

Nauka filmowania wydarzeń, nauka dobierania odpowiedniego światła do filmowania
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI - od 2 100 PLN

Utrzymanie, naprawa, eksploatacja infrastruktury technicznej;Kompleksowa realizacja zleceń i umów w zakresie monitorowania możliwości technicznych;Obsługa zgłoszeń o usterkach i awariach oraz reklamacjach
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: inżynier elektrotechnik) wymaganie niezbędne, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Szczegółowe informacje dotyczące naboru (m.in. wymagania niezbędne i dodatkowe, wymagane dokumenty i sposób składania dokumentów) umieszczone są na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.3.2016.JS Ogólny zakres obowiązków:nadzór w branży elektrycznej nad eksploatacją, remontami i konserwacją urządzeń oraz sieci, uczestniczenie w okresowych przeglądach zasobów będących w zarządzie ZNW w Lublinie, wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane, składanie wniosków, planów i harmonogramów prac remontowych zabezpieczających stan majątkowy zarządzanych obiektów w zakresie danej branży, przygotowywanie dokumentacji do remontów w branży instalacji elektrycznych i automatyki urządzeń, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji prac danej branży dla tematów wdrożonych do realizacji oraz współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych wyłaniających wykonawcę robót, sporządzanie kalkulacji oraz rozliczenie odbiorców i dostawców w branży elektrycznej, nadzór branżowy zarówno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, reprezentowanie inwestora na realizowanych inwestycjach przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, uzgodnionym zakresem, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz umową wykonania prac i pozwoleniem na budowę, sprawdzanie jakości wykonanych robót, planowanie, nadzorowanie, kontrolowanie robót remontowych urządzeń elektrycznych, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń elektrycznych, przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru realizowanych robót z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem, w szczególności: ustalanie wartości zamówienia publicznego, ustalenie trybu zamówienia, opracowanie szczegółowego opisu przedmiaru zamówienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zamówienia; planowanie oraz rozliczanie kosztów eksploatacji nieruchomości w zakresie branżowym, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomości w zakresie instalacji elektrycznych, pracownik zobowiązany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remontów, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych robót budowlanych danej branży, wbudowanych wyrobów i eliminowanie wyrobów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach robót budowlanych, branży elektrotechnicznej i automatyki, uczestnictwa w odbiorach technicznych elementów budowlanych związanych z daną branżą, czy instalacji urządzeń oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych robót obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, prowadzenia książek obmiarów oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remontów, oraz wykonywania zadań; realizowanie obowiązków z zakresu ochrony p.poż., kontrola dokumentów finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialności, zgodności z zawartymi umowami i obciążeniami odbiorców wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zapłatą, sprawdzanie faktur pod względem zgodności z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatków środków finansowych do wysokości limitów zatwierdzonych harmonogramów rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych zadań oraz powiadamianie bezpośredniego przełożonego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obsługa interesantów, załatwianie skarg i wniosków w zakresie obowiązków, współpraca z Działami: Finansowo - Księgowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zastępowanie innych osób w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecności w pracy, wykonywanie innych poleceń służbowych wydanych przez przełożonych lub Dyrektora.
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)

KROJCZY - od 2 000 PLN

wykonywanie elelmentów do produkcji bielizny w półautomatycznej krojowni
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

PRACOWNIK SOCJALNY- STAŻ POWER III - 1 017,4 PLN

WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)

LEKARZ PSYCHIATRA - 4 000 - 8 000 PLN

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dla lekarza
"MEDISON" Sp z o.o. - 2017-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH - od 1 850 PLN

Szcvzegóły oferty dostępne są na stronie:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/316841/ogloszenie_o_naborze_na_stanowisko_ds_organizacji_pozarzadowych_WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-04-22 - Tczew (pomorskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 3 500 - 4 000 PLN

zajęcia dydaktyczne z jęz. angielskiego, obowiązku nauczyciela wg karty nauczyciela
Prywatna szkoła podstawowa "EUREGIO" - 2018-05-10 - Słubice (lubuskie)

Doradca klienta-sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-31 - Warka (mazowieckie)

SPEDYTOR KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY - od 2 000 PLN

Obsługa komputera, obsługa programu TRANS.EU-europejska giełda transportowa, organizacja transportów w ruchu krajowym i międzynarodowym.
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE S.C. GÓRAL DARIUSZ - 2016-11-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 3 000 PLN

praca w zawodzie
CTC Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Ruda Śląska (śląskie)

POMOCNIK INTROLIGATORA POLIGRAFICZNEGO - od 2 100 PLN

ręczne prace introligatorskie oraz praca przy maszynach introligatorskich pod nadzorem wykwalifikowanej kadry
MDM-DRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością sp.k. - 2018-07-05 - Poznań (wielkopolskie)

FREZER - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac na stanowisku frezeraMiejsce wykonywania pracy - Huta Miedzi Legnica
Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ - od 2 400 PLN

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwai administrację rządową;ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennegooraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzenmnego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Wynagrodzenie "od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i komeptencji" Informacje na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-23 - Słupsk (pomorskie)

OPIEKUN - od 2 100 PLN

Opiekun- oferta pracy realizowana w ramach Robót Publicznych. Wymagania: wykształcenie średnie ogólne, mile widziane policealne medyczne, badania sanitarne, odporność na stres, umiejetność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Nowy Sącz (małopolskie)

KELNER / KELNERKA - od 1 850 PLN

Obsługa gosci w restauracji i imprez
GTS HOLDING Sp. z o.o. sp. k. - 2016-09-27 - Czerniejewo (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI - 1 760 - 2 700 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami będącymi w dyspozycji jednostki, zakup wyposażenia budnków, koordynacja umów z firmami zewnętrznymi, prowadzenie archiwum, zapewnienie obsługi cateringowej spotkań, zastępstwo w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)

RECEPCJONISTA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stazu - prowadzenie recepcji w klubie sportowym (prowadzenie dokumentacji, obsługa klienta)
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Łosice (mazowieckie)

KIEROWCA - od 1 750 PLN

Dostarczanie zamówionych towarów do kontrahentów
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Czerniejewo (wielkopolskie)

OPERATOR ŻURAWIA WIEŻOWEGO - od 2 500 PLN

Obsługa żurawia wieżowego, praca w godz. 7-15
P.H.U CZOKBUD Andrzej Czok - 2016-07-15 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - do 2 200 PLN

Prowadzenie rozliczeń VAT. Prowadzenie ewidencji należności cywilno-prawnych, windykacji. Prowadzenie ksią inwentarzowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-02-04 - Pszczółki (pomorskie)

SORTOWACZ ODPADÓW KOMUNALNYCH - od 2 100 PLN

prace porządkowe,sortowanie odpadów,inne prace zlecone przez pracodawcę
ECO Ekologiczne Centrum Odzysku Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Pieszyce (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 900 PLN

Analizowanie potrzeb klienta,analizowanie rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw,prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kutno (łódzkie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 2 800 PLN

pakowanie, kompletowanie zlecen, obsługa wózka widłowego, praca przy linii produkcyjnej
KLINET SP.Z O.O. - 2017-05-10 - Łozienica (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OSÓB MIGRUJĄCYCH (NR 3154) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia ustalanie właściwego ustawodawstwa w ramach realizacji umów międzynarodowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI(NR 2908) - od 2 600 PLN

Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej; zlecanie napraw ikonserwacji; godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-02-03 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat