STANOWISKO DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO UŻYTKOWNIKÓW I APLIKACJI W BIURZE INFORMATYKI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO UŻYTKOWNIKÓW I APLIKACJI W BIURZE INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1)rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem sprzętu komputerowego funkcjonującego w Urzędzie,2)zakładanie kont użytkowników w systemie Otago,3)nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania systemu Otago oraz monitorowanie zgłoszonych interwencji,4)zakładanie kont użytkowników w systemie e-portal,5)udzielanie instrukcji pracownikom w zakresie korzystania ze sprzętu komputerowego i oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie,6)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie,7)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie podstawowej obsługi komputera i systemów operacyjnych,8)prowadzenie elektronicznej ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Biura Informatyki,9)analizowanie potrzeb Urzędu w zakresie informatyki,10)kontrola legalności oprogramowania,11)formułowanie wymagań dotyczących sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz projektowanych systemów informatycznych,12)współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem umów dotyczących usług serwisowych oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie Miasta Chełm, stosując przepisy ustawy o zamówieniach publicznych,13)współpraca przy doborze wykonawców oraz dobór projektów i oprogramowania systemów informatycznych zwiększających sprawność i efektywność działalności Urzędu,14)samokontrola na stanowisku pracy,15)inne zlecone przez kierownika.
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem sprzętu komputerowego funkcjonującego w Urzędzie,2)zakładanie kont użytkowników w systemie Otago,3)nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania systemu Otago oraz monitorowanie zgłoszonych interwencji,4)zakładanie kont użytkowników w systemie e-portal,5)udzielanie instrukcji pracownikom w zakresie korzystania ze sprzętu komputerowego i oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie,6)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie,7)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie podstawowej obsługi komputera i systemów operacyjnych,8)prowadzenie elektronicznej ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Biura Informatyki,9)analizowanie potrzeb Urzędu w zakresie informatyki,10)kontrola legalności oprogramowania,11)formułowanie wymagań dotyczących sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz projektowanych systemów informatycznych,12)współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem umów dotyczących usług serwisowych oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie Miasta Chełm, stosując przepisy ustawy o zamówieniach publicznych,13)współpraca przy doborze wykonawców oraz dobór projektów i oprogramowania systemów informatycznych zwiększających sprawność i efektywność działalności Urzędu,14)samokontrola na stanowisku pracy,15)inne zlecone przez kierownika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO UŻYTKOWNIKÓW I APLIKACJI W BIURZE INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), informatyczne, kierunek: informatyka
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: umiejętność analitycznego myślenia
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność dobrej organizacji pracy, sumienność i staranność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
umiejętność obsługi programów Open Office, Libre Office oraz Microsoft Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość trendów i kierunku rozwoju technik informatycznych i teleinformatycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość nowych technologii informatycznych i teleinformatycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
dobra znajomość systemów komputerowych Microsoft Windows
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe na kierunku informatycznym lub wyższe dowolne i podyplomowe informatyczne.2.Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) dobra znajomość systemów komputerowych Microsoft Windows,7) umiejętność obsługi programów Open Office, Libre Office oraz Microsoft Office,8) znajomość nowych technologii informatycznych i teleinformatycznych,9) znajomość trendów i kierunku rozwoju technik informatycznych i teleinformatycznych,10) znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,11) umiejętność dobrej organizacji pracy, sumienność i staranność,12) umiejętność analitycznego myślenia.3.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, serwisowanie komputerów i drukarek.4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem sprzętu komputerowego funkcjonującego w Urzędzie,2)zakładanie kont użytkowników w systemie Otago,3)nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania systemu Otago oraz monitorowanie zgłoszonych interwencji,4)zakładanie kont użytkowników w systemie e-portal,5)udzielanie instrukcji pracownikom w zakresie korzystania ze sprzętu komputerowego i oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie,6)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie,7)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie podstawowej obsługi komputera i systemów operacyjnych,8)prowadzenie elektronicznej ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Biura Informatyki,9)analizowanie potrzeb Urzędu w zakresie informatyki,10)kontrola legalności oprogramowania,11)formułowanie wymagań dotyczących sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz projektowanych systemów informatycznych,12)współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem umów dotyczących usług serwisowych oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie Miasta Chełm, stosując przepisy ustawy o zamówieniach publicznych,13)współpraca przy doborze wykonawców oraz dobór projektów i oprogramowania systemów informatycznych zwiększających sprawność i efektywność działalności Urzędu,14)samokontrola na stanowisku pracy,15)inne zlecone przez kierownika.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,97%.6.Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wsparcia technicznego użytkowników i aplikacji w Biurze Informatyki w terminie do dnia 06 września 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wsparcia technicznego użytkowników i aplikacji w Biurze Informatyki ogłoszonej dnia 27 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2019-08-27KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wsparcia technicznego użytkowników i aplikacji w Biurze Informatyki ogłoszonej dnia 27 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wsparcia technicznego użytkowników i aplikacji w Biurze Informatyki ogłoszonej dnia 27 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9288
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 06.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2a55f3bf541ed3787f24d386c7891f7
Podobne oferty pracy
- produkcja drogowych ekranów ( bezbarwnych ) dźwiękochłonnych - montowanie kaset z aluminium i tworzyw sztucznych ( PMMA, PC )lub szkła
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie konstrukcji do spawania.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Nisko (podkarpackie)
- ocena narażania banku na ryzyka bankowe kredytowe i pochodne- dokonywanie pomiaru i monitorowanie poziomu ryzyk bankowych- ocena i analiza limitów na ryzyka
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-04-05 - Puck (pomorskie)
Praca dla osób z zdolnościami manualnymi, odporność na stres. Praca jest wykonywana na stojąco bez możliwości siadania w trakcie jej wykonywania. Składanie dużych, ciężkich, drewnianych elementów stelaży do łóżek. Klejenie warstw materacy przy użyciu pistoletów na klejowych pod ciśnieniem. Grafiki ustalane w zależności od ilości zamówień oraz praca w weekendy. W zależności od pory roku występują niskie bądź wysokie temperatury na hali produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Bytom (śląskie)
Pomocnik elektryka
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Gronówko (wielkopolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-08-31 - Żary (lubuskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/475372/files/ogloszenie_o_naborzewbp_podatki___czerwiec__2019.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego dla osób fizycznych w Wydziale Budżetu i Podatków w terminie do dnia 28 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-06-19 - Tczew (pomorskie)
Obsługa komputera, sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, kupowanie materiałów, prowadzenie dokumentacji.
"EDAM" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Prochowice (dolnośląskie)
pracje gospodarcze na terenie zakładu pracyGodziny pracy: 6.00-14.00; 14.00-22.00
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA SPOŻYWCZEGO PIEKARNIA ZBIGNIEW DĄBKOWSKI - 2018-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu, wprowadzanie danych księgowych, obsluga strony internetowej, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-27 - Mława (mazowieckie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań, zdolności manualne, dobry wzrok; zakres obowiązków: wsparcie linii montażowej; dwie zmiany; umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice;
EXACT SYSTEMS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-21 - Gliwice (śląskie)
Projektowanie
MALBORSKA FABRYKA OBRABIAREK "PEMAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-25 - Malbork (pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
Udziałw realizacji projektów europejskich realzowanych w DAWG Sp. z o.o., weryfikacja wniosków o dofinansowanie, monitorowanie uczestników o sprawozdawczość, rozliczenia i przygotowanie wniosków o płatność, bieżące wrpowadzanie danych do systemów informatycznych. Analiza, konsultacje i przygotowanie dokuemntów w ramach projektów. Praca w godz.: 7:00-15:00 (możliwość pracy także w godz.: 8:00-16:00 - do ustalenia). Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) dawg.pl
Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
Rozładunki i załadunki towaru, mielenie surowców, pomoc przy produkcji, praca fizyczna
Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski - 2019-02-05 - Międzyrzecz (lubuskie)
OBSŁUGA MASZYNY DO PRODUKCJU ŁOŻYSK
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Kraśnik (lubelskie)
obsługa stanowiska ślusarskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE MIMAL - 2017-07-21 - Lębork (pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Nowe Miasto (mazowieckie)
według stanowiska
TOM - TECH Tomasz Rybka - 2019-08-20 - Marki (mazowieckie)
mielenie i mycie tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Stale (podkarpackie)
Pracownik biurowy-Spedytor
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Goleniów (zachodniopomorskie)
-monitorowanie terminowości spłat kredytów , sytuacji ekonomiczno-finansowej kredytobiorców i zabezpieczeń- monitorowanie ryzyka kredytowego w zakresie ekspozycji zagrożonych- organizowanie i wykonywanie czynności windykacyjnych i przedwindykacyjnych
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-06-11 - Puck (pomorskie)
Pakowanie wyrobów gotowych do opakowań, zaklejanie, dbanie o czystość w miejscu pracy, przestrzeganie zasad BHP
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Brzeg (opolskie)
malowanie, szlifowanie, prace remontowo- budowlane
Marek Zakrzewski Usługi Remontowo Budowlane - 2016-09-21 - Chojnice (pomorskie)
Praca w godz. 11-22, dbanie o porządek w lokalu, obsługa klienta oraz przygotowywanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
GOSPODARSTWO PRODUKCJI ROLNEJ "CENTRALA NASIENNA" SP. Z O.O. - 2017-06-23 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
1)dokonywanie bieżącej konserwacji i napraw sprzętu komputerowego,2)zapewnienie prawidłowego funkcjonowania stacji roboczych i obowiązującego oprogramowania w wydziałach i na stanowiskach samodzielnych,3)zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej urządzeń infrastruktury teleinformatycznej,4)okresowa kontrola sprzętu komputerowego,5)prowadzenie na potrzeby Biura Informatyki ewidencji sprzętu komputerowego,6)analizowanie potrzeb Urzędu w zakresie wyposażenia w sprzęt komputerowy,7)obsługa aplikacji Web e-portal oraz Systemu Rejestrów Państwowych,8)wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek,9)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie podstawowej obsługi komputera, systemów operacyjnych i wykorzystywanych aplikacji,10)prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie obsługi nowoczesnych rozwiązań informatycznych,11)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania,12)aktualizacja i administrowanie oprogramowania wdrożonego w Urzędzie,13)kontrola legalności oprogramowania,14)prowadzenie kontroli antywirusowej stacji roboczych,15)współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem umów dotyczących usług serwisowych oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie Miasta Chełm, stosując przepisy ustawy o zamówieniach publicznych,16)współpraca przy doborze wykonawców oraz dobór projektów i oprogramowania systemów informatycznych zwiększających sprawność i efektywność działalności Urzędu,17)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-28 - Chełm (lubelskie)
SPRZEDAŻ PRASY, OBSŁUGA TERMINALA LOTTO
Kosoń Renata Firma Handlowo-Usługowa "Kinga" - 2018-08-27 - Dębica (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie: ewidencji księgowej wartości niematerialnych i prawnych, rzeczowych aktywów trwałych oraz obsługi administracyjno - biurowej Wydziału Księgowości.Ważniejsze zadania: prowadzenie obsługi księgowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, gruntów przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o rachunkowości; sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom i nakładów inwestycyjnych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom w układzie PKD i zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (KŚT) wg grup, podgrup i rodzajów; prowadzenie tabeli umorzeniowej środków trwałych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi oraz zgodnie z przyjętymi Zasadami (polityką) Rachunkowości; prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów w ramach inwestycji prowadzonych przez wydziały Urzędu Miejskiego; rozliczanie inwestycji zakończonych; rozliczanie inwentaryzacji i środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje); prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych stanowjących własność Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń w zakresie funduszu jednostki; sprawdzanie na bieżąco kart drogowych samochodów służbowych; rozliczanie inwentaryzacji paliwa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego; obsługa sekretariatu Wydziału Księgowości; prowadzenie Centralnego Rejestru Faktur w zakresie zakupu towarów i usług realizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-09 - Słupsk (pomorskie)