STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2018-08-31
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 7:00-15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych. Wymagania dodatkowe: znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, umiejętność współpracy z innymi, orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - ZŁOŻENIE CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Kupiecka
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: ZUS
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 31.08.2018
Oferta pracy ważna do: 14.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych
ST Sp. z o.o. WROCŁAW - 2015-12-10 - Jasło (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe, umiejętność pracy w zespole, umiejętności budowania relacji z innymi, dobra organizacja pracy własnej, znajomość worda i excela. Charakterystyka pracy: dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta, obsługa urządzeń biurowych, współpraca z innymi działami firmy. Aplikacje przesyłać e-mailem anna_boniek (at) aboutyou.pl.
ABOUT YOU.PL SP. Z O.O - 2017-04-13 - Rybnik (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres zadań:Do obowiązków Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie należy sprawowanie nadzoru nad działalnościąPowiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie oraz organizowanie pracy jednostki, a w szczególności:1) kierowanie działalnością Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie i reprezentowanie go na zewnątrz,2) realizacja zadań powiatowych urzędów pracy określonych w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjachrynku pracy, ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,a także w innych aktach prawnych i rozporządzeniach wydanych na ich podstawie,3) podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworzniei ponoszenie za nie odpowiedzialności,4) wydawanie zarządzeń i poleceń służbowych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania PowiatowegoUrzędu Pracy w Jaworznie,5) wykonywanie uprawnień pracodawcy i zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników jednostki,6) prowadzenie polityki kadrowej Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie,7) należyte organizowanie pracy jednostki, w tym określenie organizacji wewnętrznej oraz podziału zadańna stanowiskach pracy,8) planowanie i dysponowanie środkami budżetu Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie,9) planowanie i dysponowanie środkami Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji OsóbNiepełnosprawnych i innych funduszy w granicach upoważnienia Prezydenta Miasta Jaworzna,10) zawieranie umów i zaciąganie zobowiązań,11) sprawowanie nadzoru nad celowością wydatków rzeczowych związanych z prawidłowym funkcjonowaniemPowiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie oraz racjonalnym ich wykorzystaniem,12) wydawanie decyzji i postanowień administracyjnych oraz zaświadczeń na podstawie upoważnienia PrezydentaMiasta Jaworzna,13) organizowanie terminowego wykonania zadań wynikających z uchwał Rady Miejskiej w Jaworznieoraz zarządzeń i poleceń Prezydenta Miasta Jaworzna,14) zwoływanie narad roboczych oraz uczestniczenie w naradach organizowanych przez jednostki zwierzchnie,15) współpraca z partnerami rynku pracy,16) promocja usług Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie,17) nadzór nad podnoszeniem poziomu dostępności i jakości świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracyw Jaworznie usług,18) obowiązek zapewnienia skutecznej kontroli zarządczej w kierowanej placówce i bieżącej ocenyjej funkcjonowania,19) składanie w wyznaczonych terminach sprawozdań z działalności jednostki oraz czuwanie nad dokładnymi terminowym opracowywaniem statystyk.
Urząd Miejski - 2016-11-18 - Jaworzno (śląskie)
W Urzędzie Celnym w Suwałkach:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Suwałki (podlaskie)
obróbka elementów metalowych, ustawianie parametrów obróbki
ALTER CRESCO Kamil Kalinkowski - 2016-03-03 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek, przestrzeganie wewnętrznych terminów kontrolnych, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapewnia dochodzenie zadłużenia z tytułu nienaleznie pobranych świadczeń oraz nalezności likwidowanego funduszu alimentacyjnego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-09-13 - Biłgoraj (lubelskie)
odpowiedzialność materialna w magazynie materiałów gotowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe TOREL sp.z.o.o Augustów - 2016-07-12 - Augustów (podlaskie)
Realizacja spraw związanych z realizacją świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu - 2017-06-16 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
w/g zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Obsługa klienta, utrzymywanie kontaktow z kraju i zagranicy
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Karpacz (dolnośląskie)
Obsługa sklepu spożywczo-przemysłowego
SKLEP RODZINNY SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY RYSZARD REN - 2017-10-09 - Brodziszewo (wielkopolskie)
Ochrona mienia przed kradzieżą, zniszczeniem
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia"Adler" Ryszard Szarejko - 2017-09-15 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Prowadzenie spraw związanych z promocją gminy Leśna, obsługa interesanta
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Leśna (dolnośląskie)
Opieka nad dziećmi
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Promocja i degustacja produktów
kontakt przez OHP - 2016-07-11 - Połaniec (świętokrzyskie)
Dostarczanie komponentów na produkcję, układanie produktów gotowych, rozładunek, załadunek transportów, prace porządkowe
Adecco Poland Sp. z o.o - 2017-05-12 - Wronki (wielkopolskie)
utrzymanie czystości na stanowisku pracy, pomoc przy przygotowywaniu potraw
MAŁA GASTRONOMIA - SPRZEDAŻ LODÓW Z AUTOMATÓW PELAGIA STUSEK - 2016-04-12 - Turek (wielkopolskie)
Sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów
ECOPROF Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Adamówka (podkarpackie)
Transport towarów na terenie Polski, Czech i Słowacji.
Mendrela Sebastian "AS Mendrela" - 2017-08-22 - Gołkowice (śląskie)
1)księgowanie wydatków Urzędu Gminy wraz z zaangażowaniem,2)księgowanie oraz uzgadnianie rozliczenia dotacji udzielonej z budżetu gminy na podstawie sprawozdań złożonych przez pracowników merytorycznych, nadzór nad prawidłowością przekazywania dotacji,3)prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie wydatków z udziałem środków zewnętrznych,4)sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Urzędu Gminy, 5)sporządzanie list płac i wypłat, 6)naliczanie składek ZUS i naliczanie świadczeń ZUS od wynagrodzeń, 7)prowadzenie kartotek wynagrodzeń osobowych i zasiłków, 8)wykonywanie wszystkich czynności związanych z systemem płatnik (zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń, sporządzanie raportów miesięcznych dotyczących rozliczeń z ZUS oraz przekazywanie ich w wyznaczonym terminie),9)naliczanie i rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji w tym zakresie.Warunki pracyMiejsce pracy: praca w budynku Urzędu Gminy Damnica.Budynek nie posiada windy. Praca na pełen etat, 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2300 zł do 4200 zł (w zależności od doświadczenia zawodowego i kwalifikacji)Szczegóły na stronie http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=201301
Urząd Gminy w Damnicy - 2017-12-13 - Damnica (pomorskie)
gromadzenie informacji i przygotowywanie materiałów promujących Powiat na zewnątrz
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-08-31 - Opole Lubelskie (lubelskie)
REFUNDACJA KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY UMOWA
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta na stoisku mięsnym, weryfikacja terminów ważności.
STOKROTKA Sp. z o.o. Lublin - 2017-07-17 - Sztabin (podlaskie)
wydział świadczeń emerytalno-rentowych
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Śrem (wielkopolskie)
Blacharz samochodowy
F.H.U. "AUTO-SERWIS" Stanisław Pawlikowski - 2016-10-04 - Zabierzów (małopolskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,- bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.Umowa o pracę na okres próbny lub na zastępstwo. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Sielska, ul. Mińska, ul. Horbaczewskiego. Oferta dostepna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-08-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)