STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO DLA OSÓB FIZYCZNYCH Tczew oferta pracy URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO DLA OSÓB FIZYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/475372/files/ogloszenie_o_naborzewbp_podatki___czerwiec__2019.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego dla osób fizycznych w Wydziale Budżetu i Podatków w terminie do dnia 28 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac J.Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/475372/files/ogloszenie_o_naborzewbp_podatki___czerwiec__2019.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego dla osób fizycznych w Wydziale Budżetu i Podatków w terminie do dnia 28 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO DLA OSÓB FIZYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik podatkowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/475372/files/ogloszenie_o_naborzewbp_podatki___czerwiec__2019.pdf
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Plac J.Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/475372/files/ogloszenie_o_naborzewbp_podatki___czerwiec__2019.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Adres strony pracodawcy: http://www.bip.tczew.pl/
Ulica pracodawcy: Plac J.Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Urząd Miejski w Tczewiehttp://www.bip.tczew.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik podatkowy
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d366ef74d1262bc025030a1aad8d8aa7
Podobne oferty pracy
Pomoc przy murowaniu, tynkowaniu, malowaniu, układanie kostki brukowej oraz dowóz pracowników na miejce pracy. Praca w godzinach od 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku. Praca na terenie województwa śląskiego. Okres próbny: 3 miesiące.
Stacha Gabriela Firma "BRUK" - 2019-03-11 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Gotowanie według zasad i receptur kuchni tajskiej. Przygotowywanie i zamawianie produktów, przygotowywanie i zamawianie przypraw, pzygotowywanie napojów, układanie menu, wprowadzanie nowych potraw do jadłospisu. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Prowadzenie ksiąg budynków i obiektów budowlanych oraz ewidencji zabytków;2. Udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych, w tym programów pomocowych UE;3. Udział w przygotowywaniu dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi dotyczącymi zadań inwestycyjnych;4. Rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowcy ciągnika;5. Przygotowywanie i uporządkowywanie dokumentacji spraw zakończonych w celu przekazania do archiwum zakładowego Urzędu, w tym sporządzanie spisów zdawczo odbiorczych;6. Sporządzanie kserokopii dokumentów i innych pism;7. Obsługa urządzeń biurowych8. Wykonywanie czynności kancelaryjnych w tradycyjnym systemie;9. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki;10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy oraz Sekretarza Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Banie (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
BLUMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Trzciana (podkarpackie)
Prowadzenie sprzedaży telefonicznej oraz pozyskiwanie i obsługę klientów, czyli rolników, sprzedaż produktów wykorzystywanych w rolnictwie: pasze, środki ochrony roślin, nawozy. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące. Zatrudnienie - październik 2016r.
AGROLOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Ujście (wielkopolskie)
Zapewnienie ciągłości pracy stacji roboczych i sprzętu komputerowego użytkowników oraz utrzymanie oprogramowania autorskiego i komercyjnego nie utrzymywanego centralnie oraz systemów równoległych i systemów KSI wymagających bezpośredniego dostępu do elementu konfiguracji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pakowanie wyrobu gotowego do kartonów, kontrola jakości pakowanego wyrobu, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Nysa (opolskie)
prowadzenie dokumenatcji kadrowo-płacowejnaliczanie wynagrodzeń, składek Zus i podatkurozliczanie umów cywilnoprawnychwsparcie przy rozliczaniu czasu pracy pracowników
Zakład Produkcyjno-Handlowy DARPOL M. Omylak, Z.Piątkowski Sp. jawna - 2016-03-25 - Barzowice (zachodniopomorskie)
WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, STAŻ PRACY 2 LATA NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI WSCHODNIEJ, POMOC W PRODUKCJI, PIECZENIU PIECZYWA WSCHODNIEGO: CZEBUREKÓW, PAMPUSZKÓW, WERGUNÓW, BLINÓW, SZULIKÓW,
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Jadów (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na V piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie napoi na bazie kawy NABÓR staż PO WER IV do 30 R.Ż/
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie zajęć praktycznych z zakresu budownictwa
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Wadowice (małopolskie)
sprzątanie biur
SED-HUT Przedsiębiorstwo Usługowe S.A. - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
-Prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału,- Segregowanie korespondencji,- Wysyłanie korespondencji,- Archiwizowanie dokumentów,- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Łódź (łódzkie)
Ręczny montaż wiązek kablowych na płytach montażowych, umieszczanie wyprodukowanych wiązek w pudłach, kontrola wzrokowa materiałów i poszczególnych części.Praca w godzinach od 06:00 do 06:00
KES Polska - 2019-03-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kowary (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków dietetycznych I zmiana pn-pt 7-15Wynagrodzenie od 1850 zł uzależnione od doświadczenia i umiejętności kandydata.Praca ul. Legionów 31 (pod przedszkolem Balonik)
Firma Usługowo - Handlowa "WOJ-POL" Hanna Pęcina - 2016-01-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
montaż K/G sufity, ścianki, zabudowy
123REMONTY.PL Sp. z o. o. - 2016-03-07 - Katowice (śląskie)
- Wymiana wodomierzy w zasobach mieszkaniowych i użytkowych. Wypełnianie karty montażowej po wymianie wodomierzy. Usunięcie ewentualnej usterki, awarii powstałej podczas wymiany wodomierzy. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 1 roku, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00, 10:00-18:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w wymianach wodomierzy, ale niekoniecznie ---> pracodawca zapewnia przeszkolenie. Mile widziana znajomość instalacji wodnych. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 732-660-085, 533-509-392) celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
WOD-BUD Krzysztof Gwóźdź - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
zbiór brówek
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Żelimucha (zachodniopomorskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań 2.i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;3.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;4.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;5.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;7.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;8.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;9.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa 10.i administrację rządową;11.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;12.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;13.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;14.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;15.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-12-21 - Słupsk (pomorskie)
praca z grupą osób niepełnosprawnych, prowadzenie dokumentacji, dzienników praktyk i innej dokumentacji,
Mazurskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych Warsztat Terapii Zajęciowej - 2018-08-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
obróbka tworzyw sztucznych przy zastosowaniu urzadzeń elektryczntch i mechanicznych,wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie, 3 letnie doświadczenie zawodowe, umiejętność obsługi narzędzi elektrycznych i mechanicznych, uprawnienia na wózki widłowe. CV na e-maila:w.poloch (at) funkegruppe.de
FUNKE POLSKA spółka z o. o. Kondratowice - 2016-07-08 - Kondratowice (dolnośląskie)
1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6) podatek VATokres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony; Godz. pracy: wt. -pt. 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30; wynagrodzenie miesięczne powyżej 2100 zł brutto (do uzgodnienia)
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-09-19 - Potęgowo (pomorskie)
Sprzątanie stanowiska pracy kawiarnii, zmywanie naczyń, obsługa gości, serwowanie napojów gorących, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Łęczyca (łódzkie)
Montaż izolacji na elewacjach, wykonywanie wypraw tynkarskich oraz prac powiązanych. Praca w Częstochowie i okolicach.
F.H.U. WAW-BUD PRZEMYSŁAW WAWRZYNIAK - 2017-08-02 - Częstochowa (śląskie)
Prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kock (lubelskie)
kompletowanie dokumentacji oraz tworzenie harmonogramu projektu, planowanie oraz uruchomianie projektu, kierowanie i nadzór nad realizacją, współpraca z działami produkcyjnymi oraz innymi komórkami w firmie, kontakt oraz współpraca z klientem,przygotowanie raportów oraz podsumowań
Vivenge sp. z o.o. - 2016-09-05 - Gręzówka (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
MARTA MASALSKA ADVERNET - 2016-09-16 - Recz (zachodniopomorskie)