STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań 2.i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;3.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;4.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;5.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;7.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;8.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;9.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa 10.i administrację rządową;11.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;12.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;13.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;14.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;15.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2017-12-21

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań 2.i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;3.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;4.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;5.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;7.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;8.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;9.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa 10.i administrację rządową;11.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;12.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;13.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;14.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;15.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 31.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe o kierunku architektura, urbanistyka, planowanie przestrzenne lub gospodarka przestrzenna;4.znajomość problematyki planowania przestrzennego, umiejętność tworzenia planu miejscowego;5.umiejętność pracy z programami: Sketch Up przy tworzeniu wizualizacji 3D, AutoCad, Corel, Pakiet Office;6.umiejętność korzystania z portalu Geoportal i WebEwid;7.znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy8.orientacja w przepisach: prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo ochrony środowiska, o ochronie przyrody, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, 9.o samorządzie gminnym;10.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;11.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;12.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.mile widziany staż i praktyka w planowaniu przestrzennym (wykonany miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, studium);2.mile widziana znajomość języków obcych;3.łatwość komunikacji;4.umiejętność argumentowania;5.umiejętność prezentacji projektów;6.kreatywność;7.umiejętność pracy w zespole;8.odporność na stres;9.umiejętność analitycznego myślenia;10.samodzielność.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.9.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko projektanta ds. planowania przestrzennego w Referacie Planowania Przestrzennego Wydziału Polityki Przestrzennej w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,04 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 22.12.2017

Oferta pracy ważna do: 29.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 1 850 PLN

zarządzanie asortymentem sklepów, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kleczanów (świętokrzyskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Sprzedawca na stacji paliw w sklepie oraz sprzedawca na podjeździe. Sprzedaż wg określonych standardów, wykonywanie gorących przekąsek, prace porządkowe, tankowanie pojazdów.
ANNA MUSIAŁ-MAJCHER FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - 2017-11-28 - Kraków (małopolskie)

DOSTAWCA POSIŁKÓW - od 1 850 PLN

Zgodnie z zawodem
MAJEWSKA JOANNA "Smaki Orientu" - 2016-01-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS.KONSERWACJI I NAPRAW - od 2 250 PLN

wykonywanie drobnych prac konserwacyjno-naprawczych wzakresie różnych prac ślusarskich, stolarskich, malarskich orazogólnobudowlanych związanych z infrastrukturą budynkówwłasnych oraz lokali najmowanych, -usuwanie awarii instalacjielektrycznych niskiego napięcia zgodnie z posiadanymiuprawnieniami, -konserwacja i naprawa wózków peronowych itransportu wewnętrznego, -wykonywanie prac w zakresie napraw irenowacji mebli i sprzętu znajdującego się w nieruchomościach,zarządzanych przez PI, -konserwacja i naprawy w zakresie instalacjiwod. kan., o.c. oraz poszczególnych jej elementów i urządzeń,-wykonywanie prac związanych z montażem i instalacją nowegosprzętu i wyposażenia. Praca w godzinach 8-16
Poczta Polska S. A. - 2017-08-31 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 7866) - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA - od 1 850 PLN

PAKOWANIE ROZWOŻENIE TOWARÓW
CITY BIURO S.C. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska - 2016-04-11 - Witnica (lubuskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 184 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków zgodnie z zaplanowanymi przez dietetyka jadłospisami dla poszczególnych grup ludności.
FOOD INVESTMENT S.A. - 2017-08-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-04-14 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 1 000 PLN

1) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,2) organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,3) przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,4) organizacja Punktu Kontaktowego "Host Nation Support" HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełma,5) planowanie i organizacja szkolenia obronnego,6) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych-kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materialów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materialów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta,7) współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,8) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,9) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,10) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu
Urząd Miasta Chełm - 2017-07-06 - Chełm (lubelskie)

OPERATOR MASZYN - 3 000 - 3 100 PLN

Praca w przyjaznej atmosferze, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wkładu pracy, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych.
MAJEWSKI FENSTERFABRIK SP. Z O.O. - 2018-04-20 - Nysa (opolskie)

MONTER PODŁÓG PŁYWAJĄCYCH - od 2 000 PLN

czytanie dokumentacji technicznej, wykonywanie podłóg pływających, dobieranie odpowiednich materiałaów, sprzętu, narzędzi, układanie glazury.
XILIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 550 PLN

Handel międzynarodowy z firmami pakistańskimi i indyjskimi, prowadzenie negocjacji w języku pakistańskim i indyjskim, wyszukiwanie ofert w internecie i kontakt z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Starogard Gdański (pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ TECHNOLOGICZNYCH - od 2 600 PLN

obsługa linii produkcyjnej, dozowanie do linii odpowiedniej ilości i rodzaju surowca zgodnie z recepturą, wykonywanie czynności kontrolnych zapewniających prawidłowy przebieg procesu produkcyjnego, praca w godz. 6-14/14-22/22-6. System czasu pracy czterobrygadowy.
NUTRICIA ZAKŁADY PRODUKCYJNE SP. Z O. O. - 2017-08-08 - Opole (opolskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 3 800 PLN

Praca w transporcie krajowym i międzynarodowym.
Handel Hurtowy i Detaliczny Materiałów Budowlanych Józef Zajdel - Iwonicz - 2016-09-09 - Iwonicz (podkarpackie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 1 950 PLN

OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Praca przy rozładunku i załadunku dostaw, kontrola stanów magazynowych. Wymagania: wykształcenie gimnazjalne, pracodawca zapewnia przeszkolenie.
BRACIA BERTRAND Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2016-09-12 - Luzino (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNO MAGAZYNOWY - od 2 400 PLN

- PRACA FIZYCZNA NA STANOWISKU PRACOWNIKA PRODUKCYJNO MAGAZYNOWEGO; - OBSŁUGA MAGAZYNU, PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARÓW;- ROZŁADUNEK I ZAŁADUNEK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH- OBSŁUGA I SERWIS MASZYN PRODUKCYJNYCH- PODSTAWOWE PRACE REMONTOWO PORZĄDKOWE
SICON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Rudna Mała (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 1 - od 2 300 PLN

wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-12-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SALOWA/SALOWY - 2 150 - 2 350 PLN

Dbanie o czystość i stan higieniczny pomieszczeń stacji, sprzątanie zgodnie z opracowaną procedurą, po każdej dializie mycie i dezynfekowanie łóżek dializyjnych, zmiana pościeli przed każdą dializą, usuwanie śmieci po każdej zmianie chorych, pomaganie niedołężnym pacjentom w poruszaniu się i przebieraniu się, asystowanie niedołężnym pacjentom kierowanym na badania lub konsultacje w szpitalu, transportowanie materiałów do badań do laboratorium, transportowanie i przeładowywanie materiałów dializacyjnych i płynów infuzyjnych między magazynem a salami dializacyjnymi
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI DZIAŁAN URZĘDU ST FP(M) - 997,4 PLN

- Pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą Urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - od 2 100 PLN

Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.Szczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-03-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

Sprzedaż, układanie towarów, obsługa kasy fiskalnej i terminala. Praca na sklepie nr 73; 2 lub 4 I zmiana 07.00 - 15.00
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

POMOC KRAWIECKA - od 2 100 PLN

Pomocnik na krojowni i szwalni
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Sieradz (łódzkie)

PARTNER DS. SPRZEDAŻY - od 2 830 PLN

Do obowiązków naszych Partnerów należy:• samodzielne prowadzenie i obsługa Punktu Sprzedaży,• aktywna sprzedaż i obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy,• dbanie o dobry wizerunek Punktu Sprzedaży i prawidłową ekspozycję towaru, • obsługa kasy fiskalnej.
RUCH S.A. - 2017-10-27 - Chmielnik (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników składek w zakresie rozliczeń. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2018-05-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWCA C/E - od 2 000 PLN

wykształcenie bez znaczenia, staż pracy mile widziany, prawo jazdy kat CE, karta do tachografu cyfrowego, świadectwo kwalifikacji. Praca: teren Polski, praca na weekend.
Easy Anglo - Trans Marcin Jarus - 2017-09-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)