STANOWISKO ROBOTNICZE- PRACOWNIK FIZYCZNY Międzyrzecz oferta pracy Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski
Stanowisko: STANOWISKO ROBOTNICZE- PRACOWNIK FIZYCZNY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Rozładunki i załadunki towaru, mielenie surowców, pomoc przy produkcji, praca fizyczna
Data publikacji: 2019-02-05
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozładunki i załadunki towaru, mielenie surowców, pomoc przy produkcji, praca fizyczna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO ROBOTNICZE- PRACOWNIK FIZYCZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali robotnicy wykonujący prace proste w przemyśle
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 106
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali robotnicy wykonujący prace proste w przemyśle
Data dodania oferty pracy: 05.02.2019
Oferta pracy ważna do: 05.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz zajęcia z języka angielskiego.e-mail sp_danielowice (at) interia.pl
Przedszkole Publiczne w Danielowicach - 2015-11-30 - Danielowice (dolnośląskie)
Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne; 2. przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi ustawy; 3. naliczanie opłat przekształceniowych; 4. rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy de minimis; 5. obsługa systemu finansowo-księgowego; 6. współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; 7. rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej; 8. archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-11 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie prac ziemnych związanych z układaniem światłowodu, wykonywanie instalacji w budynkach
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Lubin (dolnośląskie)
Rozwożenie zamówień na terenie Kolbuszowej.Godziny pracy od 09.00-17.00
Firma Handlowo-Produkcyjna "EDYTEX" Czesława Mytych - 2016-08-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
Rozprowadzanie gazetek reklamowych
kontakt przez OHP - 2016-11-04 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Zapoznanie z organizacją Urzędu i obowiązującymi przepisami oraz z zadaniami realizowanymi wWydziale Badań Ankietowych. Zapoznanie z zadaniami związanymi z realizacją Badania AktywnościEkonomicznej Ludności (BAEL).
URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU - 2016-03-11 - Opole (opolskie)
Prace przy uprawie porzeczki i aronii.
Henryk Karolczuk Usługi Rolnicze - 2017-06-12 - Niwy (lubuskie)
montaż elementów na produkcji, montaż podzespołów, kontrola jakości, obsługa maszyn, kontrola etykiet w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Mława (mazowieckie)
czynności sprzedażowe, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Nowe Miasto nad Pilicą (mazowieckie)
Murowanie lokali mieszkalnych z cegły silikatowej i porothermu (praca na terenie kraju).
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Leśniewice (mazowieckie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ OBIEKTÓW MIESZKALNYCH ORAZ NIEMIESZKALNYCHPRACA NA TERENIE WOJ. POMORSKIEGOPRACODAWCA ZAPEWNIA DOJAZD DO MIEJSCA PRACY
MUR - DOM WITOLD SZREDER - 2019-01-08 - Kiełpino (pomorskie)
Realizacja zajęć dydaktyczno-wychowawczychGodziny pracy 12:30-17:30. Praca po 24 godziny tygodniowo.
Zespół Placówek Specjalnych - 2018-08-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
proste prace magazynowe
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Chorzów (śląskie)
Zakres czynności murarza.
FIRMA INŻYNIERYJNA "ALOG" GERARD GOLA - 2017-09-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1. ustalanie celów oraz planu działania dla centrum dystrybucyjnego w Jarostach, na podstawie globalnych oraz regionalnych planów dotyczących obszaru jakości; 2. Zarządzanie wszelkimi procesami w centrum dystrybucji, związanymi z jakością produktu oraz dostaw;3. Nadzór nad wszystkimi zadaniami związanymi z jakością w celu sprawdzenia czy wykonane są one zgodnie z zasadami, przyjętymi w IKEA;4. Zapewnienie przejrzystej i efektywnej współpracy z innymi jednostkami Ikea oraz zewnętrznym operatorem magazynu w zakresie kwestii jakościowej;5. Zapewnienie odpowiedniej jakości przepływu informacji między działem jakości w centrum dystrybucji Jarosty, ds quality support centre oraz sklepami Ikea w regionie
IKEA DISTRIBUTION SERVICES SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-02 - Jarosty (łódzkie)
obsługa programu subiekt GT, obsługa klientów, składanie zamówień, przyjmowanie dostaw, wycena towaru, prowadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Prudnik (opolskie)
Wsparcie produkcji jako Inżynier we wszelkich usterkach wynikających z konstrukcji produktu. Wprowadzanie na linię produkcyjną nowego produktu - aktywny udział jako członek zespołu projektowego. Poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację kosztową oraz jakościową produktu. Przygotowanie dokumentacji projektowej produktów. Aktywny udział w multifunkcjonalnych zespołach projektowych, prowadzących międzynarodowe projekty.Wkład w ustalanie opisów procesów oraz procedur związanych z produkcją danego produktu.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Piła (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
montaż szyb samochodowych
TOP-JAAN s.c. Zbigniew Załuski, Robert Trebik, Karolina Załuska-Trebik - 2018-10-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Do ważniejszych zadań należeć będzie: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyciu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach Urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych/ przedmiotów nisko cennych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 6. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych 7. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 8. zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; 9. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego; 10. zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu i wszystkich stanowisk pracy w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie; 11. przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12. prowadzenie spraw związanych z konserwacją i naprawą ploterów; 13. zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
-Obsługa tokarki,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 55 271-21-06 lub 602-703-875-Kontakt e-mail: meto (at) meto.com.pl
TADEUSZ BĄK - ZAKŁAD PRODUKCJI I USŁUG TECHNICZNYCH METO - 2016-06-27 - Lisewo Malborskie (pomorskie)
Bezpośrednia obsługa klienta na magazynie - wydawanie towaru, przyjmowanie zwrotów. Współpraca z dostawcami towarów - przyjmowanie dostaw (sprawdzanie zgodności fv z dostawą) i ich składanie. Załadunek oraz rozładunek towarów. Przyjmowanie przesyłek kurierskich. Przygotowanie towaru do wysyłki. Stała współpraca z działem sprzedaży oraz zamówień. Dbanie o porządek na magazynie oraz placu przed firmą. Odpowiedzialność za utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta. Inne prace zlecone przez przełożonych.
MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Sławomir Migdałek, Piotr Kozłowski s.c. - 2018-04-13 - Klecza Dolna (małopolskie)
- pomoc w rozliczaniu spółek handlowych,- kompleksowe rozliczanie osób fizycznych prowadzących działalność
FHU "KAMLEX" Romuald Kamiński Biuro rachunkowe - 2017-03-21 - Żychlin (łódzkie)
1. Mycie i dezynfekcja urządzeń i psrzętu wg HCCP.2. Uczestniczenie przy produkcji wędlin i podrobów (przelewanie jelit).3. Ważenie gotowego produktu do sprzedaży.4. Gotowanie galaretek (pomoc).
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Łęczyca (łódzkie)
prace przy instalacji elektrycznych
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Usługi Kontrolno - Pomiarowe oraz Nadzór i Projektowanie - 2016-10-18 - Końskie (świętokrzyskie)
przyjęcie towaru na magazyn, przygotowanie towaru do wysyłki, dbanie o porządek na magazyne i wokół niego, kontrola stanów magazynowych, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-10-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przygotowywaniu dań, półproduktów i menu z oryginalnych przepisów kuchni wietnamskiej, zamawianie towarów od dostawców wietnamskich
QUANG NGUYEN VAN "ALEX " - 2019-01-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-02-12 - Kalisz (wielkopolskie)