STANOWISKO PRACY DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEM W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEM W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne; 2. przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi ustawy; 3. naliczanie opłat przekształceniowych; 4. rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy de minimis; 5. obsługa systemu finansowo-księgowego; 6. współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; 7. rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej; 8. archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2018-12-11
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne; 2. przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi ustawy; 3. naliczanie opłat przekształceniowych; 4. rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy de minimis; 5. obsługa systemu finansowo-księgowego; 6. współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; 7. rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej; 8. archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEM W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum 3 -letni staż pracy; 5. znajomość przepisów: Ustawy o gospodarce nieruchomościami; Ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów; Kodeksu cywilnego; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku; 2. mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku: ekonomia, administracja publiczna, prawo; 3. mile widziana praca w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego; 4. łatwość komunikacji; 5. umiejętność pracy w zespole; 6. odporność na stres;
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 3 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. użytkowania wieczystego w Referacie Zarządzania Mieniem w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w terminie do dnia 17 grudnia 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 13.12.2018
Oferta pracy ważna do: 17.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Produkcja i pakowanie sałatek.Mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna, chęć do pracy.Możliwość ustalenia z pracodawcą pasujących dni oraz godzin pracy. System pracy trzyzmianowy.Po 3-miesięcznym okresie próbnym na umowie-zleceniu docelowo umowa o pracę.Miejsce wykonywania pracy: Restauracja & Dom Weselny IMPERIA
FOOD 24/7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Racibórz (śląskie)
- Wprowadzanie danych do systemu,- Sporządzanie wykazów dokumentów na Posiedzenia Kolegium,- Prowadzenie statystyki w zakresie roztrzygnięć nadzorowanych, podejmowanych przez Kolegium Izby i opinii uwzględnionych przez Skłądy Orzekające Izby.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa systemu moniotorawania
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Poznań (wielkopolskie)
roznoszenie materiałów budowlanych
Pośrednictwo Finansowe "KREDYTY - CHWILÓWKI" Sp.z.o.o - 2016-03-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-
IMPEL CLEANING Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Białystok (podlaskie)
Organizacja i planowanie transportu w ruchu międzynarodowym, optymalizacja kosztów, kontakt z magazynami załadunkowymi oraz przewoźnikami, obsługa systemu zarządzania transportem monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie bieżących problemów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WEGA A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Kalisz (wielkopolskie)
OBSŁUGA GOSCI
WELT-TOUR Katarzyna Dąbrowska - 2016-07-22 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
montaz, naprawa, konserwacja urzadzeń hydrauliki siłowej godziny pracy 8-16
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Sierpc (mazowieckie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie, wydawanie towaru z magazynu do produkcji, znajomość gospodarki magazynowej, praca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: kendromed (at) kendromed.pl
Kendromed sp. z o.o. - 2018-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie profili do malowania i pakowanie
MALLMET SPÓŁKA CYWILNA TRZASKO JERZY, KARPOWICZ MAREK - 2019-02-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa działu mięsnego w markecie
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-01 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z zagranicznymi kontrahentami. Tłumaczenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Płock (mazowieckie)
pozyskiwanie kontrahentów dla firmy w zakresie sprzedaży artykułów budowlanych w Uzbekistanie i innych krajach byłego ZSRR
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem, prace ogólnobudowlane. Praca na terenie Trójmiasta. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Wymagania: mile widziane wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie w zawodzie.
F.B.H.U."WOLMIR-GAZ" - 2017-04-03 - Rumia (pomorskie)
prace biurowe, korespondencyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Dzierzgoń (pomorskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A
POCZTA POLSKA SA - 2018-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nauczanie przedmiotowe
Stowarzyszenie EDUKATOR; Szkoła Podstawowa we Wnorach Kużelach - 2019-07-02 - Wnory-Kużele (podlaskie)
ZGODNIE Z OFERTĄ ZAMIESZCZONĄ NA STRONIE BIP WWW.BIP.SCUW.SLUPSK.PL; umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, docelowo na nieokreślony
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-11-08 - Słupsk (pomorskie)
Zaopatrzenie lokalu gastronomicznego, dostawy posiłków do klienta, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Chojnów (dolnośląskie)
Brukarz
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Korzecznik (wielkopolskie)
Prace dekarskie
Usługi Ogólnobudowlane DACH - MISTRZ Michał Jaranowski - 2017-10-12 - Karnówko (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE, PRACA Z DZIEĆMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI[Godzina zakończenia pracy] : 15:00
Szkoła Podstawowa Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi - 2017-07-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Sulechów (małopolskie)
Dystrybucja gazu do celów grzewczych na terenie woj. świętokrzyskiego i ościennych, nadzorowanie załadunku, rozładunku, dbanie o dobry stan pojazdu.
"DRAGONGAZ" Sp.zo.o. - 2017-03-15 - Brzesko (małopolskie)
Kompletowanie dokumentów niezbędnych do wykonywania zadania (także w językach obcych).Kierowanie samochodem dostawczym.Wykonywanie czynności obsługowych oraz usuwanie usterek samochodu.
USŁUGI TRANSPORTOWE - KACPER HRYSZKIEWICZ - 2018-01-09 - Garwolin (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia realizację zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)