STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery S do Z ( z wyłączeniem podatników na literę T),5)prowadzenie w zastępstwie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery H,J,Ł,prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych 6)poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,7)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,8)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,10)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,11)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,12)współpraca z organami egzekucyjnymi,13)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,14)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,15)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,16)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi.17)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,18)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,19)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,20)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,21)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,22)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,23)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,24)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,25)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy26)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b) instrukcji obiegu dowodów księgowych, c) instrukcji kancelaryjnej, 27) przestrzeganie i stosowanie przepisów:a) ustawy Ordynacja podatkowa ,b) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c) przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat, 28) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 29) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, 30) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy, 31) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Data publikacji: 2019-05-31

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery S do Z ( z wyłączeniem podatników na literę T),5)prowadzenie w zastępstwie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery H,J,Ł,prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych 6)poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,7)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,8)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,10)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,11)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,12)współpraca z organami egzekucyjnymi,13)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,14)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,15)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,16)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi.17)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,18)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,19)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,20)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,21)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,22)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,23)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,24)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,25)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy26)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b) instrukcji obiegu dowodów księgowych, c) instrukcji kancelaryjnej, 27) przestrzeganie i stosowanie przepisów:a) ustawy Ordynacja podatkowa ,b) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c) przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat, 28) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 29) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, 30) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy, 31) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodninia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/finanse/rachunkowość/finanse i rachunkow/adminstr/zarządzanie

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość przepisów prawa podatkowego

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub administracja lub zarządzanie lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub administracja lub zarządzanie,6) co najmniej 1 rok stażu pracy w podatkach lub w księgowości lub w administracji.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery S do Z ( z wyłączeniem podatników na literę T),5)prowadzenie w zastępstwie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery H,J,Ł,prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych 6)poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,7)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,8)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,10)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,11)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,12)współpraca z organami egzekucyjnymi,13)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,14)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,15)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,16)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi.17)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,18)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,19)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,20)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,21)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,22)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,23)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,24)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,25)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy26)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b) instrukcji obiegu dowodów księgowych, c) instrukcji kancelaryjnej, 27) przestrzeganie i stosowanie przepisów:a) ustawy Ordynacja podatkowa ,b) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c) przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat, 28) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 29) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, 30) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy, 31) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie dwuzmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,64%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 1 rok stażu pracy w podatkach lub w księgowości lub w administracji,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 10 czerwca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 30 maja 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-05-30KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 maja 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 maja 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9013

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 2 lata stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 31.05.2019

Oferta pracy ważna do: 10.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21871854985d1227db6b8d4919d12f97

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 450 PLN

profesjonalna obsługa klienta w zakrsie usług pocztowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, sporządzanie dokumentacji w zakrsesie realizowanej sprzedaży
Poczta Polska SA - 2019-03-26 - Zielonka (mazowieckie)

ROBOTNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

Prace przy wierceniu odwiertów studziennych w ziemi
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)

KUCHARZ - 2 100 - 4 500 PLN

- przygotowywanie dań, komplekosowa obsługa kuchni,- praca na dwie zmiany: 10.00-18.00, 15.00-23.00,- okres próbny 3 miesiące, następna umowa na czas nieokreślony.
RAJ Spółka Cywilna Michał Adamczak Kamil Jóźwiak Adam Rejdukowski - 2018-01-03 - Śrem (wielkopolskie)

SORTOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 10,82 PLN

sortowanie folii, papieru i pozostałych surowców), wynagr. 10.82 zł. brutto/godz.= 8.10 zł. netto/godz., praca w godz. 8-16/22-6
SEKRET SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-26 - Zielona Góra (lubuskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W BIURZE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - od 2 000 PLN

1) prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący, 2) prowadzenie ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i dodatkowych usług, 3) kontrola terminowych wpłat należności, 4) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych,tj. upomnienia, tytuły wykonawcze, 5) podejmowanie działań mających na celu zabezpieczanie zaległości podatkowych, 6) prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych, 7) ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości, 8) prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości z tytułu opłaty, 9) naliczanie odsetek za zwłokę oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania zobowiązań.
Urząd Miasta Chełm - 2016-07-13 - Chełm (lubelskie)

Specjalista ds. sprzedaży krajowej - -

Lars Laj Wymagania: znajomość obsługi komputera (MS Office- szczególnie programu Excel) kultura języka łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych, zaangażowanie w wykonywane obowiązki poczucie odpowiedzialności, sumienność, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole kreatywność, samodzielność i dokładność prawo jazdy kat. B doświadczenie w sprzedaży (model B2B) będzie dodatkowym atutem Odpo
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU LOGISTYKI - 1 017,4 PLN

W progr. stazu.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Milicz (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-29 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 750 PLN

Prace fizyczne
"BONI" Lidia Janiak - 2015-11-25 - Biskupice Zabaryczne (wielkopolskie)

SPAWACZ - od 1 850 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Pleszew (wielkopolskie)

ROBOTNIK LEŚNY - od 14,7 PLN

sadzenie drzewek, składanie drzewa, sprzątanie lasu, koszenie traw; praca od godz. 08:00
Zakład Usług Leśnych Ewa Cieślak - 2019-04-01 - Święciny (opolskie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - 2 800 - 3 500 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, a w szczególności instalacjiwewnętrznych c.o. i wod.-kan., udział w komisjach odbioru robótremontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej, weryfikacjakosztorysów robót budowlanych, prowadzenie książek obiektówbudowlanych, zlecanie napraw i konserwacji, praca w godz. 7,30-15,30
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-11-06 - Opole (opolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZBYWANIA NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI URZĘDU MIASTA TORUNIA - od 2 700 PLN

Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-09-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ŚWIADCZEŃ Z POMOCY SPOŁECZNEJ - od 2 200 PLN

Dostępne na stronie http://www.bip.mops.walcz.plw zakładce "oferty pracy"
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu - 2016-05-11 - Wałcz (zachodniopomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA/SEKRETARKA - 2 300 - 2 500 PLN

Prowadzenie sekretariatu uczniowskiego.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 342 - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)

KOLPORTER ULOTEK - od 13,7 PLN

roznoszenie ulotek w centrum Rybnika
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Rybnik (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

praca na magazynie
MLS Spółka z o.o. - 2016-08-22 - Łozienica (zachodniopomorskie)

PAKOWACZ - od 1 850 PLN

pakowanie wędlin
PEKLIMAR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Prudnik (opolskie)

ŚLUSARZ- SPAWACZ - od 2 500 PLN

Budowa i remonty stacji paliw z zakresu hydrauliki; godziny pracy: 7.00- 15.00
FTS Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Bierkowo (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - do 500 PLN

Wkonywanie prac fizycznych i porządkowych przy robotach budowlano-rozbiórkowych
PIOTR-BET&MICH-BUD S.C. - 2017-09-21 - Wiślinka (pomorskie)

KIEROWCA - MAGAZYNIER - od 2 775 PLN

Rozładunek i załadunek towarów oraz ich transport wewnątrz magazynu.Kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych towarów.Możliwość nabycia kwalifikacji obsługi wózka widłowego podczas pracy.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Ropczyce (podkarpackie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 3 500 PLN

Obsługa wózka widłowego
Skup i Sprzedaż Warzyw Ryszard Kita - 2017-07-04 - Obrażejowice (małopolskie)

KIEROWCA C+E - 2 000 - 4 000 PLN

przewóz materiałów sypkich (CEMENTONACZEPA)
MITO Łukasz Wakuluk - 2017-07-27 - Janów Podlaski (lubelskie)