STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery S do Z ( z wyłączeniem podatników na literę T),5)prowadzenie w zastępstwie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery H,J,Ł,prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych 6)poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,7)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,8)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,10)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,11)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,12)współpraca z organami egzekucyjnymi,13)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,14)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,15)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,16)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi.17)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,18)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,19)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,20)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,21)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,22)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,23)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,24)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,25)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy26)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b) instrukcji obiegu dowodów księgowych, c) instrukcji kancelaryjnej, 27) przestrzeganie i stosowanie przepisów:a) ustawy Ordynacja podatkowa ,b) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c) przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat, 28) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 29) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, 30) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy, 31) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Data publikacji: 2019-05-31
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery S do Z ( z wyłączeniem podatników na literę T),5)prowadzenie w zastępstwie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery H,J,Ł,prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych 6)poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,7)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,8)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,10)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,11)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,12)współpraca z organami egzekucyjnymi,13)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,14)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,15)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,16)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi.17)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,18)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,19)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,20)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,21)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,22)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,23)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,24)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,25)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy26)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b) instrukcji obiegu dowodów księgowych, c) instrukcji kancelaryjnej, 27) przestrzeganie i stosowanie przepisów:a) ustawy Ordynacja podatkowa ,b) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c) przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat, 28) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 29) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, 30) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy, 31) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodninia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/finanse/rachunkowość/finanse i rachunkow/adminstr/zarządzanie
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość przepisów prawa podatkowego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub administracja lub zarządzanie lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub administracja lub zarządzanie,6) co najmniej 1 rok stażu pracy w podatkach lub w księgowości lub w administracji.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery S do Z ( z wyłączeniem podatników na literę T),5)prowadzenie w zastępstwie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery H,J,Ł,prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych 6)poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,7)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,8)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,10)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,11)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,12)współpraca z organami egzekucyjnymi,13)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,14)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,15)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,16)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi.17)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,18)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,19)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,20)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,21)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,22)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,23)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,24)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,25)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy26)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b) instrukcji obiegu dowodów księgowych, c) instrukcji kancelaryjnej, 27) przestrzeganie i stosowanie przepisów:a) ustawy Ordynacja podatkowa ,b) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c) przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat, 28) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 29) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, 30) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy, 31) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie dwuzmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,64%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 1 rok stażu pracy w podatkach lub w księgowości lub w administracji,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 10 czerwca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 30 maja 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-05-30KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 maja 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 maja 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9013
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 2 lata stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 31.05.2019
Oferta pracy ważna do: 10.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21871854985d1227db6b8d4919d12f97
Podobne oferty pracy
profesjonalna obsługa klienta w zakrsie usług pocztowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, sporządzanie dokumentacji w zakrsesie realizowanej sprzedaży
Poczta Polska SA - 2019-03-26 - Zielonka (mazowieckie)
Prace przy wierceniu odwiertów studziennych w ziemi
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)
-
ZEG Zakład Elektryczny Sp. z o. o. - 2019-03-14 - Gryfice (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie dań, komplekosowa obsługa kuchni,- praca na dwie zmiany: 10.00-18.00, 15.00-23.00,- okres próbny 3 miesiące, następna umowa na czas nieokreślony.
RAJ Spółka Cywilna Michał Adamczak Kamil Jóźwiak Adam Rejdukowski - 2018-01-03 - Śrem (wielkopolskie)
sortowanie folii, papieru i pozostałych surowców), wynagr. 10.82 zł. brutto/godz.= 8.10 zł. netto/godz., praca w godz. 8-16/22-6
SEKRET SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-26 - Zielona Góra (lubuskie)
llkdjflF
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
1) prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący, 2) prowadzenie ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i dodatkowych usług, 3) kontrola terminowych wpłat należności, 4) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych,tj. upomnienia, tytuły wykonawcze, 5) podejmowanie działań mających na celu zabezpieczanie zaległości podatkowych, 6) prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych, 7) ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości, 8) prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości z tytułu opłaty, 9) naliczanie odsetek za zwłokę oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania zobowiązań.
Urząd Miasta Chełm - 2016-07-13 - Chełm (lubelskie)
Wymagania: znajomość obsługi komputera (MS Office- szczególnie programu Excel) kultura języka łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych, zaangażowanie w wykonywane obowiązki poczucie odpowiedzialności, sumienność, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole kreatywność, samodzielność i dokładność prawo jazdy kat. B doświadczenie w sprzedaży (model B2B) będzie dodatkowym atutem Odpo
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
W progr. stazu.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Milicz (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-29 - Słupsk (pomorskie)
Prace fizyczne
"BONI" Lidia Janiak - 2015-11-25 - Biskupice Zabaryczne (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Oława (dolnośląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Pleszew (wielkopolskie)
sadzenie drzewek, składanie drzewa, sprzątanie lasu, koszenie traw; praca od godz. 08:00
Zakład Usług Leśnych Ewa Cieślak - 2019-04-01 - Święciny (opolskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, a w szczególności instalacjiwewnętrznych c.o. i wod.-kan., udział w komisjach odbioru robótremontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej, weryfikacjakosztorysów robót budowlanych, prowadzenie książek obiektówbudowlanych, zlecanie napraw i konserwacji, praca w godz. 7,30-15,30
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-11-06 - Opole (opolskie)
Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-09-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dostępne na stronie http://www.bip.mops.walcz.plw zakładce "oferty pracy"
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu - 2016-05-11 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu uczniowskiego.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 342 - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
roznoszenie ulotek w centrum Rybnika
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Rybnik (śląskie)
praca na magazynie
MLS Spółka z o.o. - 2016-08-22 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Ochrona przeciwpożarowa.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu - 2016-06-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
pakowanie wędlin
PEKLIMAR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Prudnik (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Budowa i remonty stacji paliw z zakresu hydrauliki; godziny pracy: 7.00- 15.00
FTS Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Bierkowo (pomorskie)
Wkonywanie prac fizycznych i porządkowych przy robotach budowlano-rozbiórkowych
PIOTR-BET&MICH-BUD S.C. - 2017-09-21 - Wiślinka (pomorskie)
Rozładunek i załadunek towarów oraz ich transport wewnątrz magazynu.Kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych towarów.Możliwość nabycia kwalifikacji obsługi wózka widłowego podczas pracy.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Ropczyce (podkarpackie)
*
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna - 2017-08-22 - Białystok (podlaskie)
Obsługa wózka widłowego
Skup i Sprzedaż Warzyw Ryszard Kita - 2017-07-04 - Obrażejowice (małopolskie)
przewóz materiałów sypkich (CEMENTONACZEPA)
MITO Łukasz Wakuluk - 2017-07-27 - Janów Podlaski (lubelskie)