STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZBYWANIA NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI URZĘDU MIASTA TORUNIA Toruń oferta pracy URZĄD MIASTA TORUNIA
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZBYWANIA NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI URZĘDU MIASTA TORUNIA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym
Data publikacji: 2018-09-24
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZBYWANIA NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI URZĘDU MIASTA TORUNIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: geodezja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wykształcenie:niezbędne: wykształcenie wyższe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, geodezja;II. Staż pracy i doświadczenie zawodowe:niezbędny: co najmniej 3-letni staż pracy,dodatkowe: co najmniej roczny staż pracy związany z gospodarowaniem nieruchomościami i/lub co najmniej roczny w administracji publicznej;III. Wiedza specjalistyczna:niezbędne: dobra znajomość przepisów ustaw: o gospodarce nieruchomościami (głównie w zakresie procedur obrotu nieruchomościami, w tym: procedur zbywania nieruchomości gminnych w formie przetargowej i bezprzetargowej, nabywania nieruchomości na potrzeby gminy, zamiana nieruchomości gminnych na nieruchomości należące do innych podmiotów), o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o księgach wieczystych i hipotece. Kodeksu cywilnego oraz umiejętność korzystaniaz zasobu ewidencji gruntów i ksiąg wieczystych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel);dodatkowe: umiejętność pracy z operatami szacunkowymi oraz ich weryfikacja;IV. Niezbędne predyspozycje osobowościowe: : umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne i analityczne, samodzielność, dokładność, umiejętność podejmowania decyzji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA TORUNIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru;2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu;3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie;4) dokumenty potwierdzające niezbędny, wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.);5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy;6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260); 7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:Termin składania ofert: do dnia 03.10.2018 r. w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: BKP.210.40.2018, publiczny nabór ofertna stanowisko w WGN w jednym z punktów informacyjnych: przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 (tel. 56 611 87 77), ul. Dziewulskiego 38 (tel. 56 611 87 90), ul. Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 611 85 80), ul. Poznańskiej 52 (tel. 56 611 86 53) czynne od pn. do pt. w godz. 09.00 17.00 lub ul. Broniewskiego 90 (tel. 56 611 87 56) oraz ul. Żółkiewskiego 15 ( tel. 56 611 83 86) czynne od wt. do sob. w godz. 9.00 17.00.Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Wały Gen. Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: prawidłowe dane: grwil 04.03.11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.09.2018
Data dodania oferty pracy: 24.09.2018
Oferta pracy ważna do: 03.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc- montaże wodno-kanalizacyjne, kopanie dołów, pomoc przy pracach drogowych, ładunek i rozładunek
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientawykładanie towarusprzedaż towaru
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-09-21 - Gliwice (śląskie)
Bieżąca obsługa klientów; przygotowywanie ofert dla klientów; bieżąca obsługa zgłaszanych spraw ze strony klientów; nadzór nad współpracą i realizacją zamówień; poszerzanie bazy klientów; dbanie o relacje z klientami oraz promowanie marki BAJCAR; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie sal szpitalnych. Praca w godz.: 7.00-19.00; 19.00-7.00.
Impel Cleaning Sp. z o.o. O/Warszawa - 2016-12-14 - Siedlce (mazowieckie)
Usługi kosmetyczne-wykonywanie paznokci żelowych, hybrydowych, henny, zabiegów na twarz, przedłużanie rzęs. Praca w Jaworzu, w godz. 10-18.00. Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Jaworze (śląskie)
Stylizacja paznokci metodami: hybrydowa, żelowa.Praca w systemie dwuzmianowym, w godzinach: 9-17, 11-19
ZARZĄDZANIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Oława (dolnośląskie)
obsługa klienta,kasy
Spółdzielczy Bank Ludowy - 2016-03-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ SZKOŁY "NASZA TRÓJKA" W BRATKOWICACH - 2018-08-20 - Bratkowice (podkarpackie)
obsługa komputera, obsługa programu księgowego, numerowanie dowodów księgowych na podstawie ksiąg rachunkowych, wprowadzanie do systemu księgowego faktur zakupu i sprzedaży, ewidencja na kasie fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Montaż instalacji centralnego ogrzewania wody i kanalizacji.
PHU Arkon Arkadiusz Czereśniowski - 2017-07-27 - Brzeg (opolskie)
praca na magazynie
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Ruda Śląska (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad bieżącym procesem wtrysku zgodnie z kartami technologicznymi;tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej;rozwiązywanie bieżacych problemów technologicznych;szkolenia nastawiaczy i pracowników odnośnie wprowadzonych zmian
DAEDONG System Poland Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Cieszyn (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej; kasowanie na kasie fiskalnej z kodami.
kontakt przez OHP - 2017-07-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Projekty Unijne.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2016-12-29 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
Praca w handlu na kasie fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Pijanów (świętokrzyskie)
Obsługa koparki jednonaczyniowej kołowej
ARMEKOBUD Porębski Łukasz - 2018-04-30 - Gawłów (małopolskie)
obsługa urządzeń do recyklingu tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Libiąż (małopolskie)
Ewidencjowanie i rozpatrywanie zwrotów oraz reklamacji.Korespondowanie z klientami. Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych i kompletowanie zamówień.
New Vision spółka z o.o. - 2018-09-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ROZDZIELANIE PRZESYŁEK ZGODNIE Z PLANEM KIEROWANIA, PROWADZENIE STANÓW MAGAZYNOWYCH POSIADANYCH DRUKÓW, OBSŁUGA LINII FOLIUJĄCYCH, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZEŃ ADRESUJĄCYCH, MASZYN KOPERTUJĄCYCH, SPORZĄDZANIE PACZEK, DRUKÓW BEZADRESOWYCH PAKIETÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PREFEROWANE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA W TYM PAKIET MS OFFICE (EXCEL, WORD), SPRAWNOŚĆ MANUALNA, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: krzysztof.kierek (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: stanowisko ds. usług wydruku i konfekcjonowania
POCZTA POLSKA SA - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- załadunek i rozładunek - rozdział przesyłek gabarytowych- załadunek i rozładunek przedmiotów ładunków- praca w systemie 3-zmianowym w godz. 6-14, 14-22, 22-6 Miejsce wykonywania pracy: Łódź, Al. Włókniarzy 227 oraz ul. Św. Teresy 105
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Łódź (łódzkie)
produkcja i montaż budynków
"RIWKE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Białystok (podlaskie)
- obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,- prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych - sporządzanie zeznań podatkowych,- sporządzenie przelewów,- prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-09-28 - Kożuchów (lubuskie)
roznoszenie ulotek w wyznaczonych godzinach w czasie pracy placówki bankowej (g. 9.00 - 17.00), kilka godzin w wybrane dni
kontakt przez OHP - 2018-07-10 - Radzionków (śląskie)
Sprzedaż karnetów narciarskich, obsługa programu sprzedażowego oraz drukarki fiskalnej
RESORT T12 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-01 - Wierchomla Mała (małopolskie)
prace murarskie
MUR-MAN RUTKOWSKI MIKOŁAJ - 2018-06-18 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
praca w zakresie wymiany oleju i płynów eksploatacyjnych, drobne naprawy mechaniczne, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
Biuro Handlowo-Usługowe JARO-OIL - 2016-04-22 - Piastów (mazowieckie)
Planowanie, nadzorowanie i stosowanie zasad żywienia w celu prawidłowego i racjonalne odżywiania gości.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna sp. z o.o. - 2017-05-08 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe min. rok pracy w obszarze kadrowym
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-03-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)