STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW
Wynagrodzenie: od 2 643 PLN
Zakres obowiązków: - załadunek i rozładunek - rozdział przesyłek gabarytowych- załadunek i rozładunek przedmiotów ładunków- praca w systemie 3-zmianowym w godz. 6-14, 14-22, 22-6 Miejsce wykonywania pracy: Łódź, Al. Włókniarzy 227 oraz ul. Św. Teresy 105
Data publikacji: 2018-09-19
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- załadunek i rozładunek - rozdział przesyłek gabarytowych- załadunek i rozładunek przedmiotów ładunków- praca w systemie 3-zmianowym w godz. 6-14, 14-22, 22-6 Miejsce wykonywania pracy: Łódź, Al. Włókniarzy 227 oraz ul. Św. Teresy 105
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 643 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za noce 2 zł/1h
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekspedient pocztowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 643 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych z napędem elektrycznym z poziomu roboczego (UDT)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 66
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.09.2018
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 12.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości produktów.
POJAZDY KOMUNALNE GAMON Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
Kafelkowanie, szpachlowanie ścian, malowanie, gruntowanie, panele, parkiety, obudowy g-kMiejsce pracy:Wrocław i okolice
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, przyjmowanie towaru, kontrola przydatności towarów (PRACA W SKLEPIE "ŻABKA" naprzeciw budynku Policji, praca od 01.09.2017)
MONIKA SZKODZIŃSKA SKLEP SPOŻYWCZO PRZEMYSŁOWY - 2017-08-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Obsługa maszyn sterowanych numerycznie,- Kontakt telefoniczny: 607-288-011- Kontakt e-mail: zuzanna.sykutera (at) grupaprogres.pl
PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-06 - Tczew (pomorskie)
do uzgodnienia
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "ANIMA" Jacek Baranowski - 2017-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; 2. nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; 3. koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki nisko emisyjnej i energetycznej; 4. organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; 5. opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; 6. opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; 7. przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; 8. uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; 9. inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; 10. opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; 11. podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: 1. koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; 2. analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; 3. analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; 4. monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); 5. monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; 6. zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; 7. współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; 8. rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy , z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 4000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-18 - Słupsk (pomorskie)
obsługa kotłów warzelnych
BROWAR TARCZYN Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Tarczyn (mazowieckie)
rejestracja pacjentów, pobieranie materiału do badania
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej-Ośrodek Zdrowia Wilczyce Stanisław Radoń - 2017-09-26 - Wilczyce (świętokrzyskie)
montaż/demontaż szalunków oraz ich konserwacja
Usługi Ogólnobudowlane Maciej Pudełko, Mikołajki Pomorskie - 2017-08-22 - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
- zapoznanie się z topografią archiwum,- przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy AKT,- sprawdzane segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- kserowanie dokumentów,- pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Łódź (łódzkie)
Osoby do 30 r.ż należące do II profilu pomocy (art. 150 f ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy...Wykonywanie pracy biurowej
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
czynnosci administracyjno-biurowe i pomocnicze związane z realizacją zadań wydziału EGO a w szczególności wydawanie worków BIG BAG, ich ewidencjonowanie, weryfikowanie terminów odbioru oraz przekazywanie do firm odbierających odpady komunalne w tym gruz, zleceń na odbiór worków BIG BAG
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Świętochłowice (śląskie)
doświadczenie w zawodzie
"Kwadres" Jakub Sobiecki - 2016-01-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prace związane z utrzymaniem urządzeń telekomunikacyjnych oraz infrastruktury kablowej miedzianej i światłowodowej, naprawy kabli miedzianych, spawanie kabli światłowodowych, praca z dokumentacją techniczną w branży telekomunikacyjnej, wykonywanie pomiarów kabli teletechnicznych i światłowodowych, prace przy czynnych urządzeniach telekomunikacyjnych, przestrzeganie obowiązujących przepisów, procedur i instrukcji służbowych w zakresie wykonywanych czynności jak również przestrzeganie przepisów BHP i p.poż., ochrony mienia, wykorzystywanie zasobów teleinformatycznych spółki, (praca na wysokości)
PKP UTRZYMANIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Zielona Góra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Białystok (podlaskie)
1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania i obrotu nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy;2) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego Gminy;3) składanie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych;4) opracowanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości;5) prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem własności Gminy w księgach wieczystych;6) organizowanie i prowadzenie przetargów na sprzedaż i wydzierżawianie nieruchomości komunalnych;7) podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży;8) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych;9) prowadzenie ewidencji umów dzierżawnych na grunty rolne i budowlane;10) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;11) współudział w opracowywaniu programów wyłączenia gruntów na cele nierolnicze;12) przypis należności i windykacja dochodów z tytułu:a) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,b) opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,c) użytkowania wieczystego (stała opłata roczna),d) opłaty planistycznej.13) prowadzenie spraw z zakresu przekazywania jednostkom organizacyjnym Gminy mienia komunalnego w zarząd;14) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości;15) zlecanie wyceny nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży bądź innych celów;16) prowadzenie spraw z zakresu kopalin i geologii;
Urząd Gminy w Kamieniu - 2018-06-14 - Kamień (lubelskie)
-zszywanie i zakładanie akt-przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego i sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych-redagowanie pism-wysyłanie wezwań, zawiadomień i innej korespondencji-dołączanie do akt pism i dowodów doręczeń korespondencji-obsługa urządzeń biurowych (faks, skaner, komputer, kserokopiarka)-wykonywanie innych czynności sekretarskich na polecenie Kierownika III Wydziału Rodzinnego
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Świebodzin (lubuskie)
wyksz. zawodowe, mile widziane doświadczenie;montaż szyb samochodowych
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE EKSPORT-IMPORT WACŁAW ŚWISZCZ" - 2016-06-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Orla (podlaskie)
Wykonywanie czynności porządkowych na terenie zakładu.Obsługa czynności sprzątających.System pracy 12-godzinny.
Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ,,FEL-MED'' Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA PUNKTU KASJERSKIEGO, PRZYJMOWANIE ZLECEŃ
Work Service S.A - 2018-05-21 - Lubin (dolnośląskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Kiszkowo (wielkopolskie)
studentka lub osoba ucząca sięzakres obowiązków: praca w restauracji Yogoland, w Galerii Ostrovia, w godzinach 8:30 - 21:30 (do uzgodnienia).
FOLIAŁ - Beata Ziętek - 2015-11-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw polityki parkingowej Wydziału Polityki Transportowej.Ważniejsze zadania:1.budowanie bazy wiedzy zawierającej informacje o: ilości miejsc parkingowych (samochodowych), rowerowych, stopniu ich wykorzystania, rotacji pojazdów oraz rozlokowaniu parkingów TIR, BUS, postojów taxi i stopniu ich wykorzystania;2.opracowywanie założeń optymalizacji ilości miejsc parkingowych na terenie miasta (nie tylko w pasach drogowych) w odniesieniu do polityki zrównoważonego rozwoju transportu;3.prowadzenie akcji informacyjnych określających zasady kształtowania polityki parkingowej na terenie miasta;4.rozbudowa parkingów rowerowych na terenie miasta;5.kształtowanie polityki parkingowej w zakresie MPZP określanie współczynników miejsc parkingowych, analiza zagrożenia wzrostu współczynnika, itp.;6.strefa płatnego parkowania monitorowanie efektywności, rozwój, (zarządzanie);7.likwidacja dzikich parkingów na terenie miasta.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)
- obsługa spraw ubezpieczonychWymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2017-04-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Ochrona i pilnowanie powierzonego mienia. Praca w godz.: 16-7, w niedziele i święta - zmiany 24-godzinne lub 12-godzinne (ochrona całodobowa). Wynagrodzenie: 5-5,50 zł netto, czyli około 6,67-7,32 zł brutto/godz. W przypadku osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - umowa o pracę, wynagrodzenie: 1850 zł brutto miesięcznie. Oferta dostępna w sali F, B, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 506 458 175. Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się we Wrocławiu.
Agencja Ochrony Osób i Mienia "JUSTUS" Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa maszyn,- zapewnienie ciągłości produkcji
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Świdnica (dolnośląskie)
- obsługa kasy fisklanej- wykładanie towarów
Tomasz Decyk Firma Handlowo - Uslugowa - 2016-05-13 - Zwierzyniec (lubelskie)