STANOWISKO WYMIANY OLEJU I DROBNYCH NAPRAW - PIASTÓW Piastów oferta pracy Biuro Handlowo-Usługowe JARO-OIL
Stanowisko: STANOWISKO WYMIANY OLEJU I DROBNYCH NAPRAW - PIASTÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: praca w zakresie wymiany oleju i płynów eksploatacyjnych, drobne naprawy mechaniczne, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
Data publikacji: 2016-04-22
Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)
Pracodawca: Biuro Handlowo-Usługowe JARO-OIL
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Harcerska 30, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w zakresie wymiany oleju i płynów eksploatacyjnych, drobne naprawy mechaniczne, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO WYMIANY OLEJU I DROBNYCH NAPRAW - PIASTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piastów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: mechanik pojazdów samochodowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie zawodowe, rok doswiadczenia jako mechanik - kierowca, praktyka w zawodzie mechanika samochodowego
Nazwa pracodawcy: Biuro Handlowo-Usługowe JARO-OIL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 127/15A, 02-496 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 127
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: mechanik pojazdów samochodowych*
Data dodania oferty pracy: 22.04.2016
Oferta pracy ważna do: 22.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie codziennych zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych u dzieci, przygotowanie rozkładu dnia i planu zajęć w swojej grupie, prowadzenie zajęć wychowawczych i edukacyjnych z dziećmi na podstawie planu zajęć.
Żłobek Miejski MISIAKOWO w Rudzie Śląskiej - 2017-07-04 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca w kraju i poza- Ukraina, Serbia, Mołdawia
Nieregularny Przewóz Towarów Peret Marek - 2016-11-10 - Mielec (podkarpackie)
Odbiór dokumentów od klienta
Graczyk-Żokowska Monika Biuro Rachunkowe Delta - 2018-04-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
WYKONYWANIE ZADAŃ PRZEWOZOWYCH
OSTASZEWSKI TRANSPORT I SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Radwanice (dolnośląskie)
Rejestrator wprowadzania danych- obsługa systemu informatycznego POLTAX; redagowanie pism urzędowych; obsługa programu Biblioteka Akt; przygotowanie korespondencji do wysyłki; obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Przygotowywanie posiłków
BAR FAMILIJNY MIŚ MARIUSZ TYLKOWSKI - 2016-06-21 - Zelów (łódzkie)
.
ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWY EMKA Dariusz Przystałowski - 2016-07-13 - Lubień Kujawski (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Bolesław (małopolskie)
Pranie, prasowanie, czyszczenie chemiczne, mycie dywanów, pościeli, ubrań, odzieży, wyrobów tekstylnych.
UWSP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Jasło (podkarpackie)
Pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego (sprzątanie, gotowanie itp.), mile widziane doświadczenie, umowa zlecenie, wynagrodzenie 11,50zł/h, miejsce pracy: Teren Gminy- Ostrów Wielkopolski,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim - 2016-08-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Proste prace fizyczne na terenie działki w Gniewowie. Wymagania: mile widziane zaświadczenie o zwolnieniu z aresztu karnego. Umowa zlecenie lub na czas okreslony. Wynagrodzenie: 10 zł/godz. netto.
O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński - 2016-09-02 - Gniewowo (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Gościeszyn (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MARCIN TRAWKA - 2017-12-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc kuchenna
"RESTAURACJE KRAWCZYK" Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Poznań (wielkopolskie)
Praca blacharska
ZAKŁAD BLACHARSTWA I LAKIERNICTWA POJAZDOWEGO MIECZYSŁAW WOLAK - 2016-03-14 - Piotrowice (lubelskie)
posługiwanie się narzędziami murarskimi zgodnie z bhp, poznanie sposobów łączenia materiałów budowlanych, wytyczanie otworów okienno-drzwiowych, nauka sposobów układania zbrojeń, obróbka materiałów budowlanych, zapoznanie się z klasyfikacją zapraw i betonów.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Żuki (wielkopolskie)
Magazynowanie tkanin i odzieży
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
-
Wena Sport Factory Spółka Jawna M. Kaczmarek, S. Rybka - 2016-01-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
segregacja warzyw, pakowanie, kontrola jakościowa, prace porządkowe, pielenie upraw warzyw, zbiór warzyw
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Czarnowo (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie oraz załadunek samochodów firmowych.
USŁUGI TRANSPORTOWE HANDEL IMPORT-EXPORT - 2016-09-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
•profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,•aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,•udzielanie informacji o świadczonych usługach,•kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy. Praca w placówkach pocztowych na terenie Szczyrku, pomiędz pn a sb pomiędzy godz. 8.00-20.00 w połowie wymiaru czasu pracy.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-09 - Szczyrk (śląskie)
prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Bobowa (małopolskie)
zamiatanie, odkurzanie, ścieranie lurzu, zmywanie podłogi, pranie i prasowanie
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa maszyn stolarskich
WYRÓB I SPRZEDAŻ TRUMIEN BOGDAN ŁANIAK - 2016-07-27 - Kębłów (lubelskie)
prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą na terenie Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zielona Góra (lubuskie)