STANOWISKO WYMIANY OLEJU I DROBNYCH NAPRAW - PIASTÓW Piastów oferta pracy Biuro Handlowo-Usługowe JARO-OIL

Stanowisko: STANOWISKO WYMIANY OLEJU I DROBNYCH NAPRAW - PIASTÓW

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: praca w zakresie wymiany oleju i płynów eksploatacyjnych, drobne naprawy mechaniczne, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17

Data publikacji: 2016-04-22

Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)

Pracodawca: Biuro Handlowo-Usługowe JARO-OIL

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Harcerska 30, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca w zakresie wymiany oleju i płynów eksploatacyjnych, drobne naprawy mechaniczne, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO WYMIANY OLEJU I DROBNYCH NAPRAW - PIASTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piastów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: mechanik pojazdów samochodowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.04.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie zawodowe, rok doswiadczenia jako mechanik - kierowca, praktyka w zawodzie mechanika samochodowego

Nazwa pracodawcy: Biuro Handlowo-Usługowe JARO-OIL

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Adres pracodawcy:
Czerniakowska 127/15A, 02-496 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Czerniakowska

Numer budynku pracodawcy: 127

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: mechanik pojazdów samochodowych*

Data dodania oferty pracy: 22.04.2016

Oferta pracy ważna do: 22.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 14 PLN

utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

OPIEKUN - od 2 300 PLN

wykonywanie codziennych zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych u dzieci, przygotowanie rozkładu dnia i planu zajęć w swojej grupie, prowadzenie zajęć wychowawczych i edukacyjnych z dziećmi na podstawie planu zajęć.
Żłobek Miejski MISIAKOWO w Rudzie Śląskiej - 2017-07-04 - Ruda Śląska (śląskie)

KIEROWCA C+E - do 4 000 PLN

Praca w kraju i poza- Ukraina, Serbia, Mołdawia
Nieregularny Przewóz Towarów Peret Marek - 2016-11-10 - Mielec (podkarpackie)

KURIER - od 1 050 PLN

Odbiór dokumentów od klienta
Graczyk-Żokowska Monika Biuro Rachunkowe Delta - 2018-04-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)

STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU - od 2 000 PLN

I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

STANOWISKO WPROWADZANIA DANYCH - 997,4 PLN

Rejestrator wprowadzania danych- obsługa systemu informatycznego POLTAX; redagowanie pism urzędowych; obsługa programu Biblioteka Akt; przygotowanie korespondencji do wysyłki; obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Przygotowywanie posiłków
BAR FAMILIJNY MIŚ MARIUSZ TYLKOWSKI - 2016-06-21 - Zelów (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - do 2 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Bolesław (małopolskie)

PRACZ-PRASOWACZ - od 1 850 PLN

Pranie, prasowanie, czyszczenie chemiczne, mycie dywanów, pościeli, ubrań, odzieży, wyrobów tekstylnych.
UWSP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Jasło (podkarpackie)

OPIEKUNKA DOMOWA - od 11,5 PLN

Pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego (sprzątanie, gotowanie itp.), mile widziane doświadczenie, umowa zlecenie, wynagrodzenie 11,50zł/h, miejsce pracy: Teren Gminy- Ostrów Wielkopolski,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim - 2016-08-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 13,75 PLN

Proste prace fizyczne na terenie działki w Gniewowie. Wymagania: mile widziane zaświadczenie o zwolnieniu z aresztu karnego. Umowa zlecenie lub na czas okreslony. Wynagrodzenie: 10 zł/godz. netto.
O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński - 2016-09-02 - Gniewowo (pomorskie)

ROBOTNIK LEŚNY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Gościeszyn (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 350 PLN

Pomoc kuchenna
"RESTAURACJE KRAWCZYK" Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Poznań (wielkopolskie)

MURARZ - 997,4 PLN

posługiwanie się narzędziami murarskimi zgodnie z bhp, poznanie sposobów łączenia materiałów budowlanych, wytyczanie otworów okienno-drzwiowych, nauka sposobów układania zbrojeń, obróbka materiałów budowlanych, zapoznanie się z klasyfikacją zapraw i betonów.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Żuki (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 13,7 PLN

Magazynowanie tkanin i odzieży
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)

KONTROLER JAKOŚCI - do 1 850 PLN

segregacja warzyw, pakowanie, kontrola jakościowa, prace porządkowe, pielenie upraw warzyw, zbiór warzyw
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Czarnowo (kujawsko-pomorskie)

SPEDYTOR W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM - do 3 000 PLN

Pozyskiwanie oraz załadunek samochodów firmowych.
USŁUGI TRANSPORTOWE HANDEL IMPORT-EXPORT - 2016-09-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 025 PLN

•profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,•aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,•udzielanie informacji o świadczonych usługach,•kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy. Praca w placówkach pocztowych na terenie Szczyrku, pomiędz pn a sb pomiędzy godz. 8.00-20.00 w połowie wymiaru czasu pracy.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-09 - Szczyrk (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 1 850 PLN

prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Bobowa (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 13 PLN

zamiatanie, odkurzanie, ścieranie lurzu, zmywanie podłogi, pranie i prasowanie
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Poznań (wielkopolskie)

POZOSTALI STOLARZE MEBLOWI I POKREWNI - od 1 850 PLN

obsługa maszyn stolarskich
WYRÓB I SPRZEDAŻ TRUMIEN BOGDAN ŁANIAK - 2016-07-27 - Kębłów (lubelskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 120 PLN

prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą na terenie Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zielona Góra (lubuskie)


Wybierz powiat