STANOWISKO DS. WINDYKACJI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W BIURZE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W BIURZE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1) prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący, 2) prowadzenie ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i dodatkowych usług, 3) kontrola terminowych wpłat należności, 4) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych,tj. upomnienia, tytuły wykonawcze, 5) podejmowanie działań mających na celu zabezpieczanie zaległości podatkowych, 6) prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych, 7) ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości, 8) prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości z tytułu opłaty, 9) naliczanie odsetek za zwłokę oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania zobowiązań.

Data publikacji: 2016-07-13

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący, 2) prowadzenie ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i dodatkowych usług, 3) kontrola terminowych wpłat należności, 4) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych,tj. upomnienia, tytuły wykonawcze, 5) podejmowanie działań mających na celu zabezpieczanie zaległości podatkowych, 6) prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych, 7) ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości, 8) prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości z tytułu opłaty, 9) naliczanie odsetek za zwłokę oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania zobowiązań.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W BIURZE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne, 6) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, 2) znajomość przepisów dotyczących gospodarki odpadami, kpa, 3) znajomość obsługi komputera, 4) umiejętność dobrej organizacji pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Biurze Gospodarki Odpadami Komunalnymi w terminie do dnia 22 lipca 2016 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), 4) kwestionariusz osobowy, 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe), 6) referencje (kserokopia), 7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 8) kserokopie świadectw pracy, 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10)kserokopia dowodu osobistego, 11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 22.07.2016

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 13.07.2016

Oferta pracy ważna do: 22.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS OBSŁUGI ZAPLECZA - 997,4 PLN

Praca dwuzmianowa w godz. 6-14 i 12-20. Udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych. Rozbiór przesyłek pocztowych. Podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń. Segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania. Skanowanie przesyłek rejestrowanych do kart doręczeń. Wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych. Stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych. Przygotowanie przesyłek do wymiany. Wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia. Rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydanych przesyłek rejestrowanych. Prowadzenie ewidencji przyjętych żądań.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIURA - od 2 100 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - KSIĘGOWOŚĆ, DZIAŁ HANDLOWY - 997,4 PLN

Staz dla osób powyżej 30 roku zycia.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 100 PLN

Przewóz towarów w transporcie krajowym. Wymagane doświadczenie 2 lata.
PPHU TOMPOL TOMASZ PIETRUS - 2018-01-03 - Myjomice (wielkopolskie)

KSIĘGOWA - 41/2018 - od 2 500 PLN

obsługa księgowa jednostek
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Namysłów (opolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 400 PLN

Praca na zmianie przy lepieniu pierogów, przygotowanie do nich farszu, gotowanie, przygotowanie okrasy do pierogów, również zmiana na zmywaku przy myciu naczyń i wkładaniu ich do maszyny.Miejsce pracy: Wrocław, Magnolia Park około 160 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność 7-21Sala G
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)

CIEŚLA - 15 - 18 PLN

Prace ciesielskie związane z wykonywaniem dachów, wykończenie elementów dachowych, montaż więźb dachowych,
Firma budowlana DORBUD Jarosław Łączyk - 2016-06-02 - Szpitary (małopolskie)

REJESTRATORKA - od 2 200 PLN

min. rejestracja pacjentów do lekarzy POZ oraz Specjalistów, sporządzanie dokumentacji medycznej, sprawdzanie w systemie EWUŚ
Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Multimed" Sp. z o. o. - 2017-08-04 - Oświęcim (małopolskie)

OPERATOR OKLEINIARKI WĄSKICH PŁASZCZYZN - od 1 850 PLN

montaż mebli skrzyniowych
PPUH MEBLOMIX Zdzisław Żuraw - 2016-09-09 - Biała-Parcela (łódzkie)

CIEŚLA - od 1 850 PLN

Prace ciesielskie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu i okolicach. Praca na wysokościach.
Zakład Budowlany ERBUD Władysław Gitner - 2016-10-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

prace pomocnicze na magazynie oraz na produkcji, oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
TEXPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2017-11-23 - Borkowice (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jabłonowo (mazowieckie)

OPIEKUN FINANSOWY - od 2 200 PLN

Sprzedaż produktów i usług finansowych, doradztwo finansowe, telemarketing, obsługa klienta. Praca Myślenice. Giełda Pracy w dniu 27.06.2017 godz. 9.00 sala 20 PUP w Myślenicach.
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-05-29 - Myślenice (małopolskie)

STANOWISKO DS. EKONOMICZNO- PODATKOWYCH - od 2 800 PLN

-rozliczenia w zakresie podatku VAT i CIT, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych; -sporządzanie raportów finansowych;-sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych; -współpraca zinstytucjami zewnętrznymi; -nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych; -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie -sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie;-zastępstwo Głównego Księgowego, w tym: nadzór nad księgowością Spółki, w tym współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont orazprocedury księgowo-podatkowe; sporządzanie sprawozdań finansowych; kontrola i nadzór nad ewidencją majątku trwałego i obrotowego, w zakresienaliczania i ewidencji wynagrodzeń oraz związanych z tym rozliczeń publiczno-prawnych; nadzór i kierowanie Działem Finansowym Spółki, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Polkowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. REALIZACJI ZAMÓWIEŃ INTRNETOWYCH - od 2 400 PLN

kompletowanie zamówień zgodnie z listą wygenerowaną przez system (zamówienia klienta), umiejętnośc pakowania drobnych artykułów w kartony zbiorcze o wadze od 1 do 30 kg, kontrola pakowanych towarów wg listy, sprawdzanie ilościowe, kontrola jakościowa spakowanych kosmetyków,
Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-17 - Suchy Las (wielkopolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 14 PLN

zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Chin, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PSYCHOLOG - od 3 000 PLN

Diagnoza psychologiczna. Wspieranie rozwoju podopiecznych SOS Wioski Dziecięcej oraz Młodzieżowej Wspólnoty Mieszkaniowej w Siedlcach poprzez bezpośrednią pracę psychologiczną z nimi. Organizacja oddziaływań profilaktycznych i terapeutycznych wobec dzieci i młodzieży. Wspieranie opiekunów w kontekście zgłaszanych problemów z dziećmi. Współpraca z innymi pracownikami wspierającymi rozwój dziecka (pedagodzy, pracownik socjalny). Prowadzenie dokumentacji psychologicznej.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce - 2018-01-31 - Siedlce (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie spraw egzekucyjnych, sporządzanie projektów pism, obsaługa poczty przychodzącej i wychodziącej, wykonywanie innych czynności biurowych.
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM W STRZELINIE IWONA KUBIAK- KANCELARIA KOMORNICZA W STRZELINIE - 2017-02-24 - Strzelin (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 1 850 PLN

ochrona budowy
Combat Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Bytom (śląskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 100 PLN

1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji, 3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, 4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi, 7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, 8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-06 - Chełm (lubelskie)

KONSULTANT - 2 500 - 5 500 PLN

realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów zgodnie ze standardami, obsługa aplikacji wewnętrznych
Idea 2 Alicja Malinowska - 2018-06-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI ZWIERZĘCEJ - od 14 PLN

Karmienie zwierząt, ścielenie słomy, wywóz obornika, opieka nad młodymi norkami, przegarnianie słomy.
POL­CONTACT POŚREDNICTWO PRACY PAWEŁ FRANKIEWICZ - 2018-04-17 - Karsko (zachodniopomorskie)

KIEROWCA KAT. B+E - od 6 000 PLN

praca na terenie UE, przewóz do 3,5 t
Trans Europe Express Tomasz Kowalewicz - 2016-12-28 - Zielona Góra (lubuskie)

SPAWACZ - od 13,7 PLN

Organizacja stanowiska pracy; Spawanie; Utrzymywanie wysokiego poziomu czystości
"PEON" USŁUGI REMONTOWE, TRANSPORTOWE, NAPRAWCZE - RYSZARD GOŹDZIKOWSKI - 2018-05-18 - Oława (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 200 PLN

Przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)