STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie opracowania decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych wypłacanych przez zakład. Przygotowywanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

Data publikacji: 2020-02-21

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie opracowania decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych wypłacanych przez zakład. Przygotowywanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2020

Data zakończenia pracy: 16.05.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, umiejętność podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów, opanowanie, stanowczość, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowa oferta pracy na stronie: www.zus.pl

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Juliana Fałata

Numer budynku pracodawcy: 30

Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 21.02.2020

Oferta pracy ważna do: 05.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cfb67ea5fba62e11bfe0486deabad083

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał, udział przy tworzeniu analiz, sprawozdań i projektu budżetu oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa administracyjno - biurowa Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-21 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 100 PLN

wykonywanie prac elewacyjnych, wykonywanie prac ogólnobudowlanych.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Bielawa (dolnośląskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 2 500 PLN

pomoc nauczyciela przy grupie w weiku 4-5 lat przy zajęciach edukacyjnych i wszystkich innych
Niepubliczne Przedszkole "Promyczek" im Ojca Pio - 2019-04-26 - Jastarnia (pomorskie)

PRACOWNIK SEKTORA LOGISTYKI - od 2 600 PLN

przyjmowanie i rozpoznawanie towaru, obsługa strefy odbioru towaru, właściwe rozmieszczeanie produktów na terenie sklepu i magazynu, wysyłanie reklamacji, nadzór nad gospodarowaniem opakowaniami zwrotnymi w sklepie
CASTORAMA Polska Sp.z o.o. - 2017-09-04 - Komorniki (wielkopolskie)

ELEKTRYK DO 1KW 811/19 - od 4 000 PLN

wg stanowiska ( praca suszarnia Miodary )
WIDAWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-29 - Biestrzykowice (opolskie)

PRACOWNIK MYJNI - od 2 250 PLN

Mycie samochodów, obsługa klientów ze wschodu
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Kukle (podlaskie)

STANOWISKO DS. GOSPODAROWANIA ZASOBAMI GMINY - od 2 600 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/534456/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_go
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2020-09-02 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ - od 2 250 PLN

obsługa maszyn w ruchu, praca na wysokości, znajomość przepisów bhp i ppoż., drobne remonty maszyn, praca zmianowa, praca w porze nocnej, obsługa narzędzi jak kilof, młot itp.
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Rogóźno (lubelskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - od 400 PLN

nauczanie fizykiwymagane wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauczania fizyki
Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Olszewie - 2018-08-17 - Olszewo (warmińsko-mazurskie)

INSTRUKTOR NAUKI JAZDY - od 3 000 PLN

Poszukujemy instruktora praktycznej nauki jazdy - traktor ( w przyszłości również samochód), osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne lub będąca w trakcie, z min. 2 letnim doświadczeniem kierowania pojazdami, wpis do ewidencji instruktorów
Zespół Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu - 2020-07-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA K/M - od 2 250 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 650 PLN

- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, - ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, - rozliczanie listonoszy z pobranych dodoręczenia przesyłek, - rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-28 - Goleniów (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 100 PLN

dostarczanie towaru na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Bielawa (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZĘDU GMINY KOBYLNICA - od 2 300 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)

KUCHARZ/PRODUKCJA PIZZY - 2 500 - 3 500 PLN

przyjmowanie zamówień telefonicznych, wyrób pizzy
TAWERNA CZERWIK AGNIESZKA - 2018-01-23 - Oświęcim (małopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości budżetowej wydatków w układzie analitycznym i syntetycznym.2. Księgowanie i aktualizacja zmian planu wydatków.3. Prowadzenie analityki finansowo-księgowej poszczególnych zadań i projektów inwestycyjnych oraz nadzór nad ich prawidłowym rozliczeniem pod względem rachunkowym.4. Prowadzenie ewidencji księgowej:a) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,b) zakładowego funduszu mieszkaniowego.5. Prowadzenie i rozliczanie kont:a) rozrachunki i roszczenia,b) sumy depozytowe.6. Prowadzenie ewidencji konta Zaangażowanie wydatków.7. Dekretacja finansowa dokumentów.8. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno - rachunkowym, pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.9. Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania:a) czeków gotówkowych,b) KP (wydruki komputerowe),c) arkuszy spisu z natury.11. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.12.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.13. Zastępstwo pracownika do spraw egzekucji należności i płac podczas jego nieobecności.14. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza, Skarbnika lub Sekretarza.
Urząd Miasta Krynica Morska - 2019-02-07 - Krynica Morska (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - do 2 500 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Miejsce wykonywania pracy Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych w Inspektoracie ZUS w Starogardzie GdańskimSzczegółowe informacje na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładca "Praca w ZUS".
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Gdańsku - 2019-01-22 - Starogard Gdański (pomorskie)

STANOWISKO DS PRZETWARZANIA DANYCH - 997,4 PLN

stanowisko ds przetwarzania danych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PRACA PRZY PRODUKCJI PALET - od 925 PLN

praca przy produkcji palet
EUROPOL SP. JAWNA J. ZADKA R. ZADKA - 2016-10-14 - Głuszyna (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 500 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń , w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-03-14 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 1 387,5 PLN

UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH SZKOLNYCH; WYMAGANIA: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT OSOBISTY;
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 68 W SZCZECINIE - 2016-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOC W SKLEPIE - od 2 250 PLN

Dbanie o czystość i porządek, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW I STANU TECHNICZNEGO POMIESZCZEŃ - od 2 600 PLN

konserwcja urządzeń elektrycznch, grzewczych, saniatarnych, naprawy ślusarskie, drobne naprawy budowlane/wymiana plytek, itp./
kontakt przez PUP - 2020-06-18 - Przemyśl (podkarpackie)

STOLARZ BUDOWLANY R93/3633-1307/16 - od 5 000 PLN

wykonywanie szalunków drewnianych na prefabrykacji
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

1.Organizacja i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.2. Nadzorowanie i koordynacja prawidłowości przebiegu procedur zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.3. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie Gminy.4. Pomoc pracownikom Urzędu Gminy w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzania w biuletynie zamówień publicznych ogłoszeń, obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych.5.Weryfikacja SIWZ pod względem prawidłowości stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych, warunków udziału wykonawców w postępowaniu, niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu.6. Nadzorowanie prowadzenia dokumentacji postępowania i przestrzegania terminów podania do publicznej wiadomości ogłoszeń w sprawach dotyczących zamówień publicznych.7.Prowadzenie statystyki udzielonych zamówień publicznych w celu przygotowania stosownych sprawozdań, harmonogramów, planów.8.Pomoc w planowaniu i przygotowaniu do realizacji wybranych zadań inwestycyjnych i remontowych.9. Pomoc w realizacji i rozliczeniu wybranych zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w przez Urząd Gminy.10.Sporządzanie dokumentów oraz projektów uchwał i zarządzeń związanych ze stanowiskiem pracy.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-10-03 - Malanów (wielkopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

ochrona obiektów
kontakt przez OHP - 2017-09-25 - Kielce (świętokrzyskie)