STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZ臉DU GMINY KOBYLNICA Kobylnica oferta pracy GMINA KOBYLNICA
Stanowisko: STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZ臉DU GMINY KOBYLNICA
Wynagrodzenie: od 2聽300 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: Przygotowywanie i nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 budowy, przebudowy gminnych budynk贸w komunalnych mieszkalnych i u偶yteczno艣ci publicznej oraz obiekt贸w komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotycz膮cych wykonywanych zada艅; przygotowywanie i nadz贸r bud贸w urz膮dze艅 wodoci膮gowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotycz膮cych wykonywanych zada艅; wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi w zakresie wsp贸lnej realizacji zada艅 inwestycyjnych dotycz膮cych budowy urz膮dze艅 wodoci膮gowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przy艂膮czeniowymi), w tym:1) nadz贸r nad w艂a艣ciwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowi膮za艅 wynikaj膮ca z zawartych um贸w;3) nadz贸r budowy urz膮dze艅 i w艂a艣ciwego rozliczanie zadania; wsp贸艂praca z przedsi臋biorstwem wodoci膮gowo - kanalizacyjnym (Sp贸艂k膮 Wodoci膮gi S艂upsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urz膮dze艅 wodoci膮gowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przej臋tych sieci oraz urz膮dze艅 wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na maj膮tek Sp贸艂ki w zamian za udzia艂y, w tym przygotowanie w艂a艣ciwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadz贸r budowy mikroinstalacji odnawialnych 藕r贸de艂 energii, na potrzeby budynk贸w komunalnych mieszkalnych i u偶yteczno艣ci publicznej oraz w przypadku program贸w realizowanych przez Gmin臋 na potrzeby budynk贸w mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotycz膮cych wykonywanych zada艅; wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi w zakresie wsp贸lnej realizacji zada艅 inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projekt贸w porozumie艅 (um贸w) i uchwa艂 dotycz膮cych wsp贸艂finansowania zada艅 inwestycyjnych;2) nadz贸r nad w艂a艣ciwym przygotowaniem, realizacj膮 i rozliczaniem zada艅, zgodn膮 z podpisanymi porozumieniami (umowami); wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosk贸w i koordynacji projekt贸w o dotacje unijne oraz z innych 藕r贸de艂 i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu plan贸w rozwoju Gminy, w zakresie w艂a艣ciwego przygotowania wniosk贸w i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zada艅 oraz rozlicze艅 otrzymanych dofinansowa艅; wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. zam贸wie艅 publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych dotycz膮cych wykonywanych zada艅, w tym:1) podania warto艣ci szacunkowej zam贸wienia okre艣lonej zgodnie ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zam贸wienia, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem postanowie艅 dot.: wymaga艅 w zakresie przedmiotu zam贸wienia i jego realizacji, opisu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu, po偶膮danego lub wymaganego terminu wykonania zam贸wienia, kryteri贸w oceny ofert, postanowie艅 umowy w sprawie zam贸wienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych (stanowi膮cej za艂膮cznik do SIWZ);4) przygotowywania projekt贸w wyja艣nie艅 i zmian SIWZ; wsp贸艂praca z podmiotami 艣wiadcz膮cymi us艂ugi sprawowania obowi膮zk贸w inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zada艅, w tym:1) niezw艂ocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem w艂a艣ciwego organu na prowadzenie rob贸t) stanowi膮cej za艂膮cznik do zawartej umowy o wykonanie rob贸t budowlanych,2) nadzoru nad w艂a艣ciwym (zgodnym z podpisanymi umowami) 艣wiadczeniem us艂ug;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umo偶liwiaj膮cej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na u偶ytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zg艂oszenia o zako艅czeniu rob贸t budowlanych;10. wsp贸艂praca z innymi referatami Urz臋du Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie w艂a艣ciwego zako艅czenia realizowanych zada艅 inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na 艣rodek trwa艂y;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony 艢rodowiska w zakresie przekazywania niezb臋dnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia op艂at adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotycz膮cej wytworzonego maj膮tku oraz sporz膮dzania sprawozda艅;wsp贸艂praca z innymi stanowiskami pracy Urz臋du Gminy i z podmiotami zewn臋trznymi w zakresiedotycz膮cym wsp贸lnie realizowanych zada艅;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zlece艅 naaktualizacj臋 dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zada艅;weryfikowanie na bie偶膮co potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zada艅 oraz przygotowywanie propozycji do projektu bud偶etu gminy;przygotowywanie projekt贸w um贸w, uchwa艂, zarz膮dze艅 w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w, ka偶dy z tych dokument贸w musi zawiera膰 opini臋 formalno-prawn膮 radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, b臋dzie wykonywa膰 prac臋 biurow膮 zespo艂ow膮, przy wykorzystaniu urz膮dze艅 informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim pi臋trze budynku Urz臋du Gminy, pomieszczenie wyposa偶one jest w typowe urz膮dzenia biurowe z wykorzystaniem urz膮dze艅 informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urz臋du: poniedzia艂ek 8.30-16.30, wtorek-pi膮tek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycz膮ca wska藕nika zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej: Urz膮d zatrudnia osoby niepe艂nosprawne, wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych jest wy偶szy ni偶 6%.
Data publikacji: 2017-10-31
Lokalizacja: Kobylnica (pomorskie)
Pracodawca: GMINA KOBYLNICA
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:G艂贸wna 20, 76-251 Kobylnica, powiat: s艂upski, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: Przygotowywanie i nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 budowy, przebudowy gminnych budynk贸w komunalnych mieszkalnych i u偶yteczno艣ci publicznej oraz obiekt贸w komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotycz膮cych wykonywanych zada艅; przygotowywanie i nadz贸r bud贸w urz膮dze艅 wodoci膮gowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotycz膮cych wykonywanych zada艅; wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi w zakresie wsp贸lnej realizacji zada艅 inwestycyjnych dotycz膮cych budowy urz膮dze艅 wodoci膮gowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przy艂膮czeniowymi), w tym:1) nadz贸r nad w艂a艣ciwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowi膮za艅 wynikaj膮ca z zawartych um贸w;3) nadz贸r budowy urz膮dze艅 i w艂a艣ciwego rozliczanie zadania; wsp贸艂praca z przedsi臋biorstwem wodoci膮gowo - kanalizacyjnym (Sp贸艂k膮 Wodoci膮gi S艂upsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urz膮dze艅 wodoci膮gowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przej臋tych sieci oraz urz膮dze艅 wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na maj膮tek Sp贸艂ki w zamian za udzia艂y, w tym przygotowanie w艂a艣ciwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadz贸r budowy mikroinstalacji odnawialnych 藕r贸de艂 energii, na potrzeby budynk贸w komunalnych mieszkalnych i u偶yteczno艣ci publicznej oraz w przypadku program贸w realizowanych przez Gmin臋 na potrzeby budynk贸w mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotycz膮cych wykonywanych zada艅; wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi w zakresie wsp贸lnej realizacji zada艅 inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projekt贸w porozumie艅 (um贸w) i uchwa艂 dotycz膮cych wsp贸艂finansowania zada艅 inwestycyjnych;2) nadz贸r nad w艂a艣ciwym przygotowaniem, realizacj膮 i rozliczaniem zada艅, zgodn膮 z podpisanymi porozumieniami (umowami); wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosk贸w i koordynacji projekt贸w o dotacje unijne oraz z innych 藕r贸de艂 i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu plan贸w rozwoju Gminy, w zakresie w艂a艣ciwego przygotowania wniosk贸w i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zada艅 oraz rozlicze艅 otrzymanych dofinansowa艅; wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. zam贸wie艅 publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych dotycz膮cych wykonywanych zada艅, w tym:1) podania warto艣ci szacunkowej zam贸wienia okre艣lonej zgodnie ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zam贸wienia, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem postanowie艅 dot.: wymaga艅 w zakresie przedmiotu zam贸wienia i jego realizacji, opisu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu, po偶膮danego lub wymaganego terminu wykonania zam贸wienia, kryteri贸w oceny ofert, postanowie艅 umowy w sprawie zam贸wienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych (stanowi膮cej za艂膮cznik do SIWZ);4) przygotowywania projekt贸w wyja艣nie艅 i zmian SIWZ; wsp贸艂praca z podmiotami 艣wiadcz膮cymi us艂ugi sprawowania obowi膮zk贸w inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zada艅, w tym:1) niezw艂ocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem w艂a艣ciwego organu na prowadzenie rob贸t) stanowi膮cej za艂膮cznik do zawartej umowy o wykonanie rob贸t budowlanych,2) nadzoru nad w艂a艣ciwym (zgodnym z podpisanymi umowami) 艣wiadczeniem us艂ug;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umo偶liwiaj膮cej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na u偶ytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zg艂oszenia o zako艅czeniu rob贸t budowlanych;10. wsp贸艂praca z innymi referatami Urz臋du Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie w艂a艣ciwego zako艅czenia realizowanych zada艅 inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na 艣rodek trwa艂y;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony 艢rodowiska w zakresie przekazywania niezb臋dnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia op艂at adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotycz膮cej wytworzonego maj膮tku oraz sporz膮dzania sprawozda艅;wsp贸艂praca z innymi stanowiskami pracy Urz臋du Gminy i z podmiotami zewn臋trznymi w zakresiedotycz膮cym wsp贸lnie realizowanych zada艅;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zlece艅 naaktualizacj臋 dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zada艅;weryfikowanie na bie偶膮co potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zada艅 oraz przygotowywanie propozycji do projektu bud偶etu gminy;przygotowywanie projekt贸w um贸w, uchwa艂, zarz膮dze艅 w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w, ka偶dy z tych dokument贸w musi zawiera膰 opini臋 formalno-prawn膮 radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, b臋dzie wykonywa膰 prac臋 biurow膮 zespo艂ow膮, przy wykorzystaniu urz膮dze艅 informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim pi臋trze budynku Urz臋du Gminy, pomieszczenie wyposa偶one jest w typowe urz膮dzenia biurowe z wykorzystaniem urz膮dze艅 informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urz臋du: poniedzia艂ek 8.30-16.30, wtorek-pi膮tek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycz膮ca wska藕nika zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej: Urz膮d zatrudnia osoby niepe艂nosprawne, wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych jest wy偶szy ni偶 6%.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽300 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZ臉DU GMINY KOBYLNICA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Kobylnica
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: s艂upski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Kobylnica
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽300 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne:1) obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych pa艅stw, kt贸rych obywatelom na podstawie um贸w mi臋dzynarodowych lub przepis贸w prawa wsp贸lnotowego przys艂uguje prawo podj臋cia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,2) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystania z pe艂ni praw publicznych,3) wykszta艂cenie wy偶sze budowlane,4) sta偶 pracy co najmniej 2 letni, zgodny z kierunkiem wykszta艂cenia,5) znajomo艣膰 obs艂ugi komputera oraz system贸w informatycznych,6) kandydat nie mo偶e by膰 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe oraz powinien cieszy膰 si臋 nieposzlakowan膮 opini膮,7) pracownik samorz膮dowy zatrudniony na powy偶szym stanowisku nie mo偶e wykonywa膰 dodatkowych zaj臋膰 pozostaj膮cych w sprzeczno艣ci lub zwi膮zanych z zaj臋ciami, kt贸re wykonuje w ramach obowi膮zk贸w s艂u偶bowych, wywo艂uj膮cych uzasadnione podejrzenie o stronniczo艣膰 lub interesowno艣膰,8) dla os贸b nieposiadaj膮cych obywatelstwa polskiego - znajomo艣膰 j臋zyka polskiego potwierdzona dokumentem okre艣lonym w za艂膮czniku Nr 2 do rozporz膮dzenia Prezesa Rady Ministr贸w z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania post臋powania kwalifikacyjnego w s艂u偶bie cywilnej ( Dz. U. z 2009r. Nr 218, poz. 1695).2. Wymagania dodatkowe: Mile widziane uprawnienia budowlane. Mile widziane zawodowe kursy specjalistyczne. Mile widziana praktyka w jednostkach samorz膮du terytorialnego, zaliczona s艂u偶ba przygotowawcza, Podstawowa znajomo艣膰 ustawy Prawo budowlane, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wod臋 i zbiorowym odprowadzaniu 艣ciek贸w, og贸lna znajomo艣膰 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych. podstawowa znajomo艣膰 procedur urz臋dniczych. samodzielno艣膰 my艣lenia i dzia艂ania, bardzo dobra organizacja pracy, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole.Szczeg贸艂y ofery na stronie BIP Urz臋du Gminy Kobylnica.
Nazwa pracodawcy: GMINA KOBYLNICA
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku
Adres pracodawcy:
G艂贸wna 20, 76-251 Kobylnica, powiat: s艂upski, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,2) 偶yciorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie,4) kserokopie 艣wiadectw pracy (potwierdzone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em),5) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie i posiadane kwalifikacje (potwierdzone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em),6) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych uko艅czenie kierunkowych kurs贸w, szkole艅 (potwierdzone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em),7) o艣wiadczenie kandydata o niekaralno艣ci,8) o艣wiadczenie kandydata o stanie zdrowia,9) o艣wiadczenia kandydata o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystania z pe艂ni praw publicznych,10) o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 922) oraz ustaw膮 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych ( j.t.Dz. U. z 2016r. poz. 902),11) kserokopia dowodu osobistego ( str. 1 i 2 ), a w przypadku os贸b nieposiadaj膮cych obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzaj膮cy to偶samo艣膰(potwierdzona przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em),12) kopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰, je偶eli kandydat zamierza skorzysta膰 z uprawnienia, o kt贸rym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorz膮dowych (j.t .Dz.U. z 2016r. poz.902 ze zm) (potwierdzona przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em),13) za艣wiadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy.Dokumenty wymienione w ust. 6 pkt. 1 3 winne by膰 podpisane w艂asnor臋cznie przez kandydata.Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie w siedzibie Urz臋du Gminy Kobylnica ul. G艂贸wna 20, 76-251 Kobylnica pok贸j nr 11, I pi臋tro, z dopiskiem:Dotyczy naboru na stanowisko: ds. inwestycji infrastrukturalnych i w Referacie Inwestycji i Funduszy Europejskich Urz臋du Gminy Kobylnica, w terminie do dnia 8 listopada 2017 roku do godziny 15.oo.Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po up艂ywie wy偶ej okre艣lonego terminu nie b臋d膮 rozpatrywane.Otwarcie ofert nast膮pi w Urz臋dzie Gminy Kobylnica w dniu 9 listopada 2017 roku o godzinie 9.00.Informacja o wyniku naboru umieszczona b臋dzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http:// bip.kobylnica.tensoft.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urz臋du Gminy Kobylnica ul. G艂贸wna 20, 76-251 Kobylnica.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: s艂upski
Gmina pracodawcy: Kobylnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Kobylnica
Ulica pracodawcy: G艂贸wna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 31.10.2017
Oferta pracy wa偶na do: 08.11.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 31.10.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 31.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z zakresem prac wykonywanych w wydziale.Poznanie zasad archiwizacji dokument贸w.Uczestniczenie w zleconych pracach zwi膮zanych z bie偶膮c膮 dzia艂alno艣ci膮 wydzia艂u:sprawdzanie pod wzgl臋dem formalnym dokument贸w ksi臋gowych, w tym zwi膮zanych z realizacj膮 wydatk贸w finansowanych ze 艣rodk贸w europejskich tj. faktury, noty ksi臋gowe, analiza procesowania realizacji wydatk贸w w zakresie projekt贸w unijnych tj. wniosk贸w o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego, zapis贸w
MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWO艢CI - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w grupie dzieci 3-6 letnich - grupa ok. 12 dzieci, prowadzenie zaj臋c dydaktycznych, sprawowanie opieki.
Punkt Przedszkolny "Weso艂e Sowy" Alicja Domaga艂a - 2017-11-13 - Blachownia (艣l膮skie)
Ocieplanie budynk贸w. Miejsce pracy: g艂贸wnie Rzesz贸w, najdalej obszar woj. podkarpackiego
PRO100 Dominik Niezgoda - 2016-12-22 - Kolbuszowa (podkarpackie)
pomoc przy przyjmowaniu towaru, obs艂uga klienta, kasy fiskalnej, ( wykonywanie pracy zgodznie z programem sta偶u)
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Prace budowlano-monta偶owe i modernizacyjne na stacjach i liniach elektroenergetycznych wszystkich rodzaj贸w napi臋膰. Praca na wysoko艣ci powy偶ej 3 m. Monta偶 s艂up贸w i przewod贸w, regulacja zwis贸w, obs艂uga urz膮dze艅 (np. wyci膮garki, hamowniki, w贸zki), monta偶 konstrukcji i aparatury stacyjnej, monta偶 muf i g艂owic kablowych. Prace realizowane na terenie ca艂ej Polski-praca w delegacji (2- tygodniowe cykle wyjazdowe). Koszty przejazd贸w i zakwaterowania pokrywa pracodawca.Docelowo zatrudnienie na czas nieokre艣lony.
ZAK艁AD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH RZESZ脫W SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-10-13 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Przew贸z towar贸w na terenie UE
Marek G艂owacki Handel-Uslugi - 2016-11-03 - Biernacice (艂贸dzkie)
praca przy przetwarzaniu odpad贸w
Miejskie Przedsi臋biorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpiecze艅 spo艂ecznych, kapita艂u pocz膮tkowego i innych 艣wiadcze艅, w tym zleconych Zak艂adowi do realizacji oraz korespondencji
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 Gda艅sk - 2016-11-03 - Gda艅sk (pomorskie)
- Przygotowywanie i realizacja o艣wietlenia scenicznego- Obs艂uga techniczna, programowanie urz膮dze艅 o艣wietleniowych- Przegl膮dy i konserwacja sprz臋tu o艣wietleniowego- Obs艂uga aparatury nag艂a艣niaj膮cej
MOK Miejski O艣rodek Kultury w G艂ogowie - 2016-09-08 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
BIE呕ACE NAPRAWY, UTRZYMANIE MASZYN W CI膭G艁YM RUCHU, KONSERWACJA I PRZEGL膭DY TECHNICZNE MASZYN, MODERNIZACJA
CORRUGATED BOARD SP. Z O.O. - 2016-03-07 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
Zapewnienie obs艂ugi kont p艂atni贸w w zakresie rozlize艅.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Bi艂goraju Inspektorat Che艂m - 2017-11-03 - Che艂m (lubelskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - M艂awa (mazowieckie)
transport drewna
Us艂ugi Transportowe Skup i Sprzeda偶 Drewna Pawe艂 Hinc - 2017-03-21 - Le艣no (pomorskie)
prace monta偶owe przy linii produkcyjnej, pakowanie prtodukt贸w gotowych
WORK&PEOPLE Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
kontrola procesu produkcji, wykonywanie bada艅 i oznacze艅 fizyko-chemicznych i organoleptycznych wyrob贸w, wype艂nianie raport贸w i kart kontroli
Przetw贸rnia Owoc贸w i Warzyw Robert Kowalkowski - 2018-08-10 - Lubawa (warmi艅sko-mazurskie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Bia艂obrzegi (mazowieckie)
naprawa i konserwacja urz膮dze艅 mechanicznych przemys艂owych
Indyk Mazowsze Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Tch贸rzowa (mazowieckie)
Profesjonalna obs艂uga go艣ci, dokonywanie rezerwacji, prowadzenie bie偶膮cej ewidencji pokoi, obs艂uga centrali telefonicznej i urz膮dze艅 biurowych, wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, przyjmowanie p艂atno艣ci. Praca w godz. 7.00-19.00 i 19.00-7.00WYMAGANIA: wykszta艂cenie 艣rednie, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego i/lub rosyjskiego i/lub niemieckiego i /lub ukrai艅skiego w stopniu komunikatywnymKONTAKT Z PRACODAWC膭 TELEF. 796 400 856
FIRMA US艁UGOWA "ALEX-POL" S.C. JANINA BACZA, ADAM BACZA, BEATA BACZA - 2017-03-02 - Radymno (podkarpackie)
montaz i naprawa automatyki do bram, monta偶 ogrodze艅
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Zapora (pomorskie)
cv
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykszta艂cenie wy偶sze techniczne (specjalno艣膰: in偶ynier elektrotechnik) wymaganie niezb臋dne, min. roczne do艣wiadczenie na podobnym stanowisku. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce naboru (m.in. wymagania niezb臋dne i dodatkowe, wymagane dokumenty i spos贸b sk艂adania dokument贸w) umieszczone s膮 na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.3.2016.JS Og贸lny zakres obowi膮zk贸w:nadz贸r w bran偶y elektrycznej nad eksploatacj膮, remontami i konserwacj膮 urz膮dze艅 oraz sieci, uczestniczenie w okresowych przegl膮dach zasob贸w b臋d膮cych w zarz膮dzie ZNW w Lublinie, wynikaj膮cych z zapis贸w Ustawy Prawo Budowlane, sk艂adanie wniosk贸w, plan贸w i harmonogram贸w prac remontowych zabezpieczaj膮cych stan maj膮tkowy zarz膮dzanych obiekt贸w w zakresie danej bran偶y, przygotowywanie dokumentacji do remont贸w w bran偶y instalacji elektrycznych i automatyki urz膮dze艅, kosztorys贸w inwestorskich, specyfikacji prac danej bran偶y dla temat贸w wdro偶onych do realizacji oraz wsp贸艂uczestnictwo w post臋powaniach przetargowych wy艂aniaj膮cych wykonawc臋 rob贸t, sporz膮dzanie kalkulacji oraz rozliczenie odbiorc贸w i dostawc贸w w bran偶y elektrycznej, nadz贸r bran偶owy zar贸wno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowi膮zywania gwarancji i r臋kojmi, prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w budowlanych w zakresie instalacji i urz膮dze艅 elektrycznych, reprezentowanie inwestora na realizowanych inwestycjach przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci jej realizacji z projektem, uzgodnionym zakresem, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz umow膮 wykonania prac i pozwoleniem na budow臋, sprawdzanie jako艣ci wykonanych rob贸t, planowanie, nadzorowanie, kontrolowanie rob贸t remontowych urz膮dze艅 elektrycznych, uczestnictwo w pr贸bach i odbiorach technicznych instalacji i urz膮dze艅 elektrycznych, przygotowanie i uczestniczenie w czynno艣ciach odbioru realizowanych rob贸t z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokument贸w i materia艂贸w niezb臋dnych do przeprowadzania post臋powania o zam贸wienie publiczne w zakresie okre艣lonym ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych i Regulaminem, w szczeg贸lno艣ci: ustalanie warto艣ci zam贸wienia publicznego, ustalenie trybu zam贸wienia, opracowanie szczeg贸艂owego opisu przedmiaru zam贸wienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zam贸wienia; planowanie oraz rozliczanie koszt贸w eksploatacji nieruchomo艣ci w zakresie bran偶owym, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomo艣ci w zakresie instalacji elektrycznych, pracownik zobowi膮zany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remont贸w, ich zgodno艣ci z projektem i pozwoleniem na budow臋 oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych rob贸t budowlanych danej bran偶y, wbudowanych wyrob贸w i eliminowanie wyrob贸w niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach rob贸t budowlanych, bran偶y elektrotechnicznej i automatyki, uczestnictwa w odbiorach technicznych element贸w budowlanych zwi膮zanych z dan膮 bran偶膮, czy instalacji urz膮dze艅 oraz uczestnictwa w czynno艣ciach odbiorowych rob贸t obiekt贸w budowlanych i przekazywania ich do u偶ytkowania, prowadzenia ksi膮偶ek obmiar贸w oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remont贸w, oraz wykonywania zada艅; realizowanie obowi膮zk贸w z zakresu ochrony p.po偶., kontrola dokument贸w finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialno艣ci, zgodno艣ci z zawartymi umowami i obci膮偶eniami odbiorc贸w wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zap艂at膮, sprawdzanie faktur pod wzgl臋dem zgodno艣ci z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatk贸w 艣rodk贸w finansowych do wysoko艣ci limit贸w zatwierdzonych harmonogram贸w rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowi膮zuj膮cymi przepisami wykonywanie powierzonych zada艅 oraz powiadamianie bezpo艣redniego prze艂o偶onego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obs艂uga interesant贸w, za艂atwianie skarg i wniosk贸w w zakresie obowi膮zk贸w, wsp贸艂praca z Dzia艂ami: Finansowo - Ksi臋gowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zast臋powanie innych os贸b w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecno艣ci w pracy, wykonywanie innych polece艅 s艂u偶bowych wydanych przez prze艂o偶onych lub Dyrektora.
ZARZ膭D NIERUCHOMO艢CI WOJEW脫DZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
-nadz贸r i kontrola nad jako艣ci膮 wyrobu gotowego- kontrola jako艣ciowa zakuionych surowc贸w
Pol - Foods Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Prostki (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie samochodu ci臋偶arowego, przew贸z gaz贸w technicznych i innych towar贸w.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Grodk贸w (opolskie)
monta偶 instalacji wod.kan.
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UG ROLNICZYCH TECHROL BASI艃SKI PIOTR - 2017-07-10 - Szad艂owice (kujawsko-pomorskie)
Praca przy za艂adunku, transporcie odpad贸w komunalnych, praca na terenie sp贸艂ki.
Remondis Otwock sp zo o - 2017-01-20 - Otwock (mazowieckie)
przyjmowanie i opracowywanie przesy艂ek pocztowych, prowadzenie dokumentacji ekspolatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-06-17 - Komorniki (wielkopolskie)
Ochrona wyznaczonego obiektu.
kontakt przez OHP - 2016-08-08 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wg. zakresu
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Policzko (艂贸dzkie)