Praca STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZ臉DU GMINY KOBYLNICA - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZ臉DU GMINY KOBYLNICA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZ臉DU GMINY KOBYLNICA.

STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZ臉DU GMINY KOBYLNICA - od 2聽300 PLN

Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: Przygotowywanie i nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 budowy, przebudowy gminnych budynk贸w komunalnych mieszkalnych i u偶yteczno艣ci publicznej oraz obiekt贸w komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotycz膮cych wykonywanych zada艅; przygotowywanie i nadz贸r bud贸w urz膮dze艅 wodoci膮gowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotycz膮cych wykonywanych zada艅; wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi w zakresie wsp贸lnej realizacji zada艅 inwestycyjnych dotycz膮cych budowy urz膮dze艅 wodoci膮gowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przy艂膮czeniowymi), w tym:1) nadz贸r nad w艂a艣ciwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowi膮za艅 wynikaj膮ca z zawartych um贸w;3) nadz贸r budowy urz膮dze艅 i w艂a艣ciwego rozliczanie zadania; wsp贸艂praca z przedsi臋biorstwem wodoci膮gowo - kanalizacyjnym (Sp贸艂k膮 Wodoci膮gi S艂upsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urz膮dze艅 wodoci膮gowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przej臋tych sieci oraz urz膮dze艅 wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na maj膮tek Sp贸艂ki w zamian za udzia艂y, w tym przygotowanie w艂a艣ciwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadz贸r budowy mikroinstalacji odnawialnych 藕r贸de艂 energii, na potrzeby budynk贸w komunalnych mieszkalnych i u偶yteczno艣ci publicznej oraz w przypadku program贸w realizowanych przez Gmin臋 na potrzeby budynk贸w mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotycz膮cych wykonywanych zada艅; wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi w zakresie wsp贸lnej realizacji zada艅 inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projekt贸w porozumie艅 (um贸w) i uchwa艂 dotycz膮cych wsp贸艂finansowania zada艅 inwestycyjnych;2) nadz贸r nad w艂a艣ciwym przygotowaniem, realizacj膮 i rozliczaniem zada艅, zgodn膮 z podpisanymi porozumieniami (umowami); wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosk贸w i koordynacji projekt贸w o dotacje unijne oraz z innych 藕r贸de艂 i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu plan贸w rozwoju Gminy, w zakresie w艂a艣ciwego przygotowania wniosk贸w i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zada艅 oraz rozlicze艅 otrzymanych dofinansowa艅; wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. zam贸wie艅 publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych dotycz膮cych wykonywanych zada艅, w tym:1) podania warto艣ci szacunkowej zam贸wienia okre艣lonej zgodnie ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zam贸wienia, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem postanowie艅 dot.: wymaga艅 w zakresie przedmiotu zam贸wienia i jego realizacji, opisu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu, po偶膮danego lub wymaganego terminu wykonania zam贸wienia, kryteri贸w oceny ofert, postanowie艅 umowy w sprawie zam贸wienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych (stanowi膮cej za艂膮cznik do SIWZ);4) przygotowywania projekt贸w wyja艣nie艅 i zmian SIWZ; wsp贸艂praca z podmiotami 艣wiadcz膮cymi us艂ugi sprawowania obowi膮zk贸w inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zada艅, w tym:1) niezw艂ocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem w艂a艣ciwego organu na prowadzenie rob贸t) stanowi膮cej za艂膮cznik do zawartej umowy o wykonanie rob贸t budowlanych,2) nadzoru nad w艂a艣ciwym (zgodnym z podpisanymi umowami) 艣wiadczeniem us艂ug;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umo偶liwiaj膮cej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na u偶ytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zg艂oszenia o zako艅czeniu rob贸t budowlanych;10. wsp贸艂praca z innymi referatami Urz臋du Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie w艂a艣ciwego zako艅czenia realizowanych zada艅 inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na 艣rodek trwa艂y;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony 艢rodowiska w zakresie przekazywania niezb臋dnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia op艂at adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotycz膮cej wytworzonego maj膮tku oraz sporz膮dzania sprawozda艅;wsp贸艂praca z innymi stanowiskami pracy Urz臋du Gminy i z podmiotami zewn臋trznymi w zakresiedotycz膮cym wsp贸lnie realizowanych zada艅;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zlece艅 naaktualizacj臋 dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zada艅;weryfikowanie na bie偶膮co potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zada艅 oraz przygotowywanie propozycji do projektu bud偶etu gminy;przygotowywanie projekt贸w um贸w, uchwa艂, zarz膮dze艅 w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w, ka偶dy z tych dokument贸w musi zawiera膰 opini臋 formalno-prawn膮 radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, b臋dzie wykonywa膰 prac臋 biurow膮 zespo艂ow膮, przy wykorzystaniu urz膮dze艅 informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim pi臋trze budynku Urz臋du Gminy, pomieszczenie wyposa偶one jest w typowe urz膮dzenia biurowe z wykorzystaniem urz膮dze艅 informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urz臋du: poniedzia艂ek 8.30-16.30, wtorek-pi膮tek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycz膮ca wska藕nika zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej: Urz膮d zatrudnia osoby niepe艂nosprawne, wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych jest wy偶szy ni偶 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)